Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Loddet
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 325

    #81
    Jeg er for sliten til å komme med en utbrodering av det som skjedde på Nadderud, men jeg vil anbefale alle som fordømmer på den ene og andre som er ute og henger folk om å ta det med ro.

    Greit nok at det ikke er lov med bluss, men det å sende bikjer inn i kanarifansen er helt utrolig. De hadde forøvrig ikke kontroll for fem flate heller. Hele seansen endte med atden ene bikja gikk til angrep mot politiet selv (finnes sikkert bilder av dette) til majoritetens store forlystelse.

    Greit med forumstroll, men kom dere på kamp før dere dømmer folk til helvete.

    Kommentar

    • Martini
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2007
      • 294

      #82
      Synes også det blir feil å henge ut/beskylde UFC på bakgrunn av det bildet..Folk skal være forsiktige med å skylde på noen før fakta kommer på bordet, er fort gjort at ryktene henger løst i lufta etter slike episoder...
      Jævlig kjipt at slike ting skjer selvfølgelig, selvom jeg er enig i at politiet kan ha opptrådt litt vel provoserende...Dersom blusset ble forsøkt slukket i første omgang som det nå ser ut på bildene, mener jeg det var feil av politiet å gripe inn...det gjør bare vondt verre...

      Uansett er det eneste man kan gjøre å hindre at slikt skjer igjen, ved et samarbeid mellom LSK og KFL...Synd hvis VIF matchen får et liknende utfall:???:
      FUGLA TIL VI DØR!

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #83
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Det som er tragisk her er jo at 2 fra kfl sitt styre er med på dette tullet,
        Dersom dette er riktig er det på sin plass med innkalling til ekstraordinært årsmøte med ett mål for øyet: Å kaste styret.

        Dersom det ikke skjer og det tullebukk her sier er riktig vil jeg vurdere sterkt å melde meg ut av KFL.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • rulfi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2007
          • 982

          #84
          Opprinnelig skrevet av Loddet
          Jeg er for sliten til å komme med en utbrodering av det som skjedde på Nadderud, men jeg vil anbefale alle som fordømmer på den ene og andre som er ute og henger folk om å ta det med ro.

          Greit nok at det ikke er lov med bluss, men det å sende bikjer inn i kanarifansen er helt utrolig. De hadde forøvrig ikke kontroll for fem flate heller. Hele seansen endte med atden ene bikja gikk til angrep mot politiet selv (finnes sikkert bilder av dette) til majoritetens store forlystelse.

          Greit med forumstroll, men kom dere på kamp før dere dømmer folk til helvete.
          Hvorfor skylder du på politiet? Kanskje det ikke var lurt med bikkjer, men er folk rolig og holder seg til å synge sender de heller ikke inn bikkjer. Blir for lett å skylde på politiet. Var vel blusset som startet alt på stadion? Hadde en droppet det hadde ikke noe skjedd.

          Så om noen av oss var dårlige og har vært hjemme en gang, mens vi går på 20+ kamper i året, så kan vi ikke sitte her og diskutere?

          Kommentar

          • rulfi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 982

            #85
            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Dersom dette er riktig er det på sin plass med innkalling til ekstraordinært årsmøte med ett mål for øyet: Å kaste styret.

            Dersom det ikke skjer og det tullebukk her sier er riktig vil jeg vurdere sterkt å melde meg ut av KFL.
            Jeg vet ikke om det stemmer med to, men jeg har fått bekreftet en fra styret av noen som var der og fikk ting med seg...

            Kommentar

            • Christa
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 326

              #86
              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              Dersom dette er riktig er det på sin plass med innkalling til ekstraordinært årsmøte med ett mål for øyet: Å kaste styret.

              Dersom det ikke skjer og det tullebukk her sier er riktig vil jeg vurdere sterkt å melde meg ut av KFL.
              Synes dette er litt for dramatisk.. Ærlig talt.. folk må få forsvare seg før man henger dem

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #87
                En ting er sikkert. Jeg gidder ikke bruke penga mine på å betale bøter til disse lavpanna idiotene. Men vi får nå se og høre hva som egentlig har skjedd her. Hvem som har vært innvolvert osv.

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Loddet
                  Jeg er for sliten til å komme med en utbrodering av det som skjedde på Nadderud, men jeg vil anbefale alle som fordømmer på den ene og andre som er ute og henger folk om å ta det med ro.

                  Greit nok at det ikke er lov med bluss, men det å sende bikjer inn i kanarifansen er helt utrolig. De hadde forøvrig ikke kontroll for fem flate heller. Hele seansen endte med atden ene bikja gikk til angrep mot politiet selv (finnes sikkert bilder av dette) til majoritetens store forlystelse.

                  Greit med forumstroll, men kom dere på kamp før dere dømmer folk til helvete.
                  Jeg var hjemme i dag med 39 i feber,har hvert på alle borte kamper på nadderud siden stabekk rykka opp,har gått glipp av 3 hjemmekamper på 20år har vell hvert på flere fugla kamper de siste 20 årene enn de aller fleste her så kom ikke her og sleng dritt og prøv heller ikke og bort forklar bråket i dag.

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Christa
                    Synes dette er litt for dramatisk.. Ærlig talt.. folk må få forsvare seg før man henger dem
                    Jeg er åpenbart ikke enig. Dersom du ikke ser konflikten mellom å åpenlyst bryte lover og regler og å sitte i styret for KFL bør man ikke sitte i det styret.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1251

                      #90
                      Alle skal få lov til og forsvare seg. Men mener dette kan gjøres på et møte nå denne uken. Hvor alt kan diskuteres og finne løsninger på.
                      Håper folk stiller opp, hvis dette er noe vi får til.

                      Ber om at alle som krever/vil ha et ekstraordinert møte om og trykke tommelen opp. Styret får sette opp en en dag og klokkeslett. Foreslår Onsdag kl 1900 eller 2000.

                      Kommentar

                      • Christa
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 326

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                        Jeg er åpenbart ikke enig. Dersom du ikke ser konflikten mellom å åpenlyst bryte lover og regler og å sitte i styret for KFL bør man ikke sitte i det styret.
                        Er enig i det.. Men de kan vel komme med en forklaring før vi slakter dem sønder og sammen?

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Christa
                          Er enig i det.. Men de kan vel komme med en forklaring før vi slakter dem sønder og sammen?
                          Jeg foreslår du leser mitt første innlegg på temaet på nytt. "Dersom det tullebukk sier stemmer..."
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #93
                            Huff jeg frykter mere bråk til helga,vi trenger et møte nå hva med et Møte på Martins i løpet av uka.

                            Kommentar

                            • semper fi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 823

                              #94
                              Et medlem av styret ble ført ut av Stadion av politiet før kampstart. Jeg var vitne til episoden, og slik jeg så det, prøvde dette styremedlemmet seg som "fredsmegler" (å roe gemyttene) i en situasjon hvor det oppstod håndgemeng. Han befant seg av den grunn midt i folkemengden, men gjorde; slik jeg så det, ingenting ureglementært. Han prøvde dog å roe gemyttene.
                              -After Dark Ultras-

                              Kommentar

                              • Rathsmeister
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 561

                                #95
                                Kom hjem nå fra Nadderud ( var ikke på puben) og må si jeg aldri har vært så flau på vegne av medsupportere????...

                                Blussing, røykbomber, ACAB- rop og slossing.

                                Dette er en sort dag for både KFL og LSK...
                                Mvh
                                Martin Raths

                                Kommentar

                                • SAEDbeger
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 421

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                  Ser at det er UFC bannere i bildet her. Er det nok en gang UFC som steller istand???
                                  Hvis du ser på det norske flagget som henger til vestre så står det SKF...ikke så tydlig på det bildet men så det tydlig under kampen når de filma blussinga...

                                  Kommentar

                                  • Stabæk87
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Oct 2007
                                    • 12

                                    #97
                                    Er det rart politiet rykker inn på feltet deres etter episoden i sandvika?! Samma for meg at dere fyrer av bluss på stadion, Det driter jeg i.. Men fyre av bluss og fyrverkeri INNE på james?! Hva faen er poenget med det?! Jævla søppel!

                                    (Sikter nå ikke til hele KFL, vet det kun er et mindretall)

                                    Kommentar

                                    • glasgow
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 1251

                                      #98
                                      Fire LSK-fans innbrakt

                                      Fire LSK-tilhengere er satt på glattcelle etter ordensforstyrrelser i Sandvika og på Bekkestua før kampen mellom Lillestrøm og Stabæk.
                                      En hel busslast med LSK-tilhengere fikk beskjed om å sette kursen østover, i steden for mot Nadderud stadion før fotballkampen. Årsaken var at LSK-gjengen laget kvalm i Sandvika. To av de mest ampre ble kjørt arresten.
                                      To andre LSK-supportere som nektet å rette seg etter politiets anvisning utenfor Nadderud stadion fikk samme skjebne.
                                      Politiet brukte hunder mot LSK-tilhengere som tente bengalske lys og fyrte av knallskudd på Løkketangen i Sandvika ved 18-tiden søndag. Lillestrøm-tilhengerne knyttet med nevene mot politiet og sang hat-sanger mot Vålrenga (!) utenfor puben på Løkketangen.
                                      Politiet rykket ut med minst fem patruljer til Løkketangen i Sandvika for å få kontroll på de ampre LSK-tilhengere. Bakgrunnen for utrykningen skal ha vært at LSK-tilhengerene hadde tent bengalske lys inne på James Pub.
                                      LSK-tilhengerne fulgte ikke politiets anmodning om å fjerne seg og det ble en svært amper stemning. To politihunder ble brukt for å dempe gemyttene og holde fotballfolket samlet. Lillestrøm-tilhengerne ble svært provosert av politiets tilstedeværelse, og politiet bevæpnet seg med skjold for å geleide LSK-tilhengerne inn i to busser som kom til.
                                      Også på Bekkestua måtte politiet rykke ut for å holde kontroll på ampre LSK-tilhengere utenfor Nadderud stadion.





                                      Publisert 06.04.2008 kl. 18:54 Sist endret 06.04.2008 kl. 20:58 Del på facebook

                                      SKJOLD OG HUNDER: LSK-tilhengerne var svært aggressive mot politiet utenfor puben på Løkketangen søndag ettermiddag, politiet brukte skjold og hunder for å holde orden på dem. FOTO: DAG TUFTE [ Bestill bildet ]

                                      Er det slik vi skal ha det.

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        #99
                                        Vet det er en del folk som blir skuffet nå, men det var ikke UFC som fyrte av bluss på Nadderud. Angående kfl styremeldem som ble buret så kan jeg bekrefte historien som semper fi forteller i ett lidligere innlegg, hvor denne personen kun prater med 2 personer som diskuterer høylytt uten at det er noe bråk dem i mellom, og politiet misforstår situasjonen og tar med seg 2 personer deriblant ett kfl styremedlem.
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • Arind
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2006
                                          • 459

                                          Her er det kun selvjustis som gjelder.......folk som lager kødd og kvalme for alle andre som vil se fotball.......ut av klubben!
                                          Det er det eneste som funker.......få jævelskapet ut og vekk fra Kanari-fansen!
                                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎