Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #61
    Utestengelse på livstid er for drøyt, men utestengelse en sesong eller 2 burde være på sin plass.

    At man gjør noe dumt en gang skal ikke følge deg hele livet, får da være grenser til hevngjerrighet og blodtørste fra folk her på forumet.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • krisruds
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 839

      #62
      Opprinnelig skrevet av Ola
      Det er nå vi skal "dra en Klanen" og si at dette er folk som ikke er medlemmer i KFL så dette har ikke noe med oss å gjøre.
      Det er faktisk fult mulig de ikke er medlemmer av KFL.
      Så hvis KFL får en bot av LSK burde de sende den til de som har ansvaret for dette.

      Det som skjer i Sandvika tar politiet seg av, bøtene kommer dit de skal. (tror jeg da)
      krisruds medlem av KFL siden 1996


      OI OI OI nå har vi det morro :)

      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

      Kommentar

      • skjetten
        Medlem
        Hoffnarr
        • Nov 2006
        • 40

        #63
        herlig dere...



        kanarifansen er på mange måter landets beste, men tar definitivt prisen for dummeste også!

        trist.

        Kommentar

        • krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

          #64
          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
          Utestengelse på livstid er for drøyt, men utestengelse en sesong eller 2 burde være på sin plass.

          At man gjør noe dumt en gang skal ikke følge deg hele livet, får da være grenser til hevngjerrighet og blodtørste fra folk her på forumet.
          At man gjør noe dumt en gang skal ikke følge deg for livet, greit nok det. Enig der, at hvis det er noen som gjør dette for første gang, gi dem utestengelse i et par år pluss den evt bota KFL får. Er det folk som har gjort det før, så lykke til foran tven resten av livet.
          krisruds medlem av KFL siden 1996


          OI OI OI nå har vi det morro :)

          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #65
            Fans arrestert før kampen og under kampen, skam dere og meld dere selv for suppekjøkkenet!

            Kommentar

            • Bekkis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 441

              #66
              Opprinnelig skrevet av skjetten


              kanarifansen er på mange måter landets beste, men tar definitivt prisen for dummeste også!

              trist.
              Ser at det er UFC bannere i bildet her. Er det nok en gang UFC som steller istand???

              Kommentar

              • skjetten
                Medlem
                Hoffnarr
                • Nov 2006
                • 40

                #67
                Opprinnelig skrevet av Bekkis
                Ser at det er UFC bannere i bildet her. Er det nok en gang UFC som steller istand???
                aner ikke hvem som står bak, men synes bare bildet beskriver dagen så alt for godt. trist!

                Kommentar

                • Ranakanaris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 487

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Bekkis
                  Ser at det er UFC bannere i bildet her. Er det nok en gang UFC som steller istand???
                  overrasker meg ikke. Men hvis dette var nå UFC sin bluss, så er det vel på hue og ræva ut av åråsen for livstid.

                  Kommentar

                  • Christa
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 326

                    #69
                    kan være hvilken som helst av forsangergrupperingene dette :???:

                    Kommentar

                    • rulfi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2007
                      • 982

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Bekkis
                      Ser at det er UFC bannere i bildet her. Er det nok en gang UFC som steller istand???
                      Synes nå det der ser ganske avslørende ut jeg da. Kan selvfølgelig være noen andre, men rart ting alltid skjer rundt bannere eller der UFC står. Greit disse gjør mye for KFL, men er de som har blussa her så utesteng hele gjengen!

                      Kommentar

                      • LasseN
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1610

                        #71
                        Nå synes jeg vi skal vente med å henge UFC til vi faktisk vet hvem som stod bak, både på pub'en og stadion.
                        Men, uansett hvem eller hvilken gruppering som står bak, så forventer jeg at de(n) ikke er tilstede på kampen mot vif.
                        LasseN

                        Kommentar

                        • Campless
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 772

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Bekkis
                          Ser at det er UFC bannere i bildet her. Er det nok en gang UFC som steller istand???
                          Ser vel heller ut som S.K.F.. Meningsløst å gjøre det midt under kampen, og det var heller ikke noe å feire for. Eneste dette resulterer i er en bot og dårligere rykte..

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            #73
                            Jeg håper det blir et medlemsmøte denne uken om dette temaet.
                            Jeg synes elementer innad i fansen har flørtet med en bråk- og voldskultur for lenge uten at man har tatt sterk nok avstand fra det.
                            Jeg synes man til tider har vært i overkant naiv og bortforklart ulike episoder med at "vi rydder opp internt".
                            Jeg tar selvfølgelig forbehold om at de som lagde bråk i dag er medllem av KFL eller LSK.
                            Skjønt, egentlig gjør det ingen stor forskjell. De sverter klubben vår, de drar rykte og omdømme vårt enda lenger ned i møkka.

                            Den gjøken som tente på bluss inne på Nadderud, på første bortekamp etter rekordboten fra cupfinalen på Uleevaal, håper jeg ALDRI får lov å tre ei gul drakt over hode mer eller sette sine bein på Åråsen.
                            Skjønt vedkommende går vel neppe i LSK-drakt. Det er vel annet antrekk som gjelder.

                            PS: Dette innlegget skal ikke sitteres noen andre steder enn på KFLs forum uten samtykket fra undertegnde.

                            Mvh
                            Gammer`n
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1251

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av petter
                              Norden er utenfor det jeg snakker om. Dansk politi er 100 ganger verre enn vårt politi. I andre land som er vant med slik aktivitet burde jeg egentlig ha skrevet.

                              Petter
                              I parken fungerte det rimelig effektivt. Her er jeg enig med Tullebukk.



                              SKJOLD OG HUNDER: LSK-tilhengerne var svært aggressive mot politiet utenfor puben på Løkketangen søndag ettermiddag, politiet brukte skjold og hunder for å holde orden på dem. FOTO: DAG TUFTE [ Bestill bildet ]

                              etter politiets anvisning utenfor Nadderud stadion fikk samme skjebne.

                              Politiet brukte hunder mot LSK-tilhengere som tente bengalske lys og fyrte av knallskudd på Løkketangen i Sandvika ved 18-tiden søndag. Lillestrøm-tilhengerne knyttet med nevene mot politiet og sang hat-sanger mot Vålrenga (!) utenfor puben på Løkketangen.

                              Politiet rykket ut med minst fem patruljer til Løkketangen i Sandvika for å få kontroll på de ampre LSK-tilhengere. Bakgrunnen for utrykningen skal ha vært at LSK-tilhengerene hadde tent bengalske lys inne på James Pub.

                              LSK-tilhengerne fulgte ikke politiets anmodning om å fjerne seg og det ble en svært amper stemning. To politihunder ble brukt for å dempe gemyttene og holde fotballfolket samlet. Lillestrøm-tilhengerne ble svært provosert av politiets tilstedeværelse, og politiet bevæpnet seg med skjold for å geleide LSK-tilhengerne inn i to busser som kom til.

                              Også på Bekkestua måtte politiet rykke ut for å holde kontroll på ampre LSK-tilhengere utenfor Nadderud stadion.






                              Men uansett så er vi kommet dit hvor jeg tror et møte med mdl av kfl trengs.
                              Kall det gjerne et ekstra ordinært møte.
                              Dette som skjer nå kan føre i hverste fall til internt bråk. Har sett antydninger til det før.
                              Jeg mener vi må ta et møte allerede til uken.
                              Hvor ledelsen til tross alt ca 5000 mdl for svare for seg. I følg rykter er to av ledelsen arrestert for ordensforstyrelse.
                              Grep må gjøres asap.
                              Vi møter VIF allerede til helgen. Var dette forsmaken ????
                              Navnene bør komme og de ansvarlige bør utestenges nå.
                              Å skylde på politiet hver gang det er bråk blir for billig.

                              På tide og ta debatten på et møte nå.
                              Både bluss/røyk, bråk og hæreverk. Navn og bilder finnes sikkert.

                              I fjor hadde LSK et sutre rykt. Skal KFL få rykt om bråk/vold nå.
                              Last edited by glasgow; 06.04.2008, 22:17.

                              Kommentar

                              • Kristiansen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 1332

                                #75
                                Forbanna gjøk han som tente på Blussen! Kanarifansen skal være kjent som de som lager mest trøkk, ikke de som lager mest faenskap!
                                Nytter ikke å skylde på NøFF eller Politiet her mener jeg....
                                Trist

                                Kommentar

                                • rulfi
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2007
                                  • 982

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                                  I parken fungerte det rimelig effektivt. Her er jeg enig med Tullebukk.

                                  Men uansett så er vi kommet dit hvor jeg tror et møte med mdl av kfl trengs.
                                  Kall det gjerne et ekstra ordinært møte.
                                  Dette som skjer nå kan føre i hverste fall til internt bråk. Har sett antydninger til det før.
                                  Jeg mener vi må ta et møte allerede til uken.
                                  Hvor ledelsen til tross alt ca 5000 mdl for svare for seg. I følg rykter er to av ledelsen arrestert for ordensforstyrelse.
                                  Grep må gjøres asap.
                                  Vi møter VIF allerede til helgen. Var dette forsmaken ????
                                  Navnene bør komme og de ansvarlige bør utestenges nå.
                                  Å skylde på politiet hver gang det er bråk blir for billig.

                                  På tide og ta debatten på et møte nå.
                                  Både bluss/røyk, bråk og hæreverk. Navn og bilder finnes sikkert.

                                  I fjor hadde LSK et sutre rykt. Skal KFL få rykt om bråk/vold nå.
                                  Enig i mye av dette, men nesten ikke vits med møte for å finne ut ting her. De som blussa på stadion er det vel bare å begynne å utestenge, for det med å blusse på kamper blir det jo bare mer og mer av fra vår side, så nå må noen stå opp og utestenge her så det kan stoppe en gang.
                                  Hva en gjøre med de som blei arrestert er en annen sak, ikke ofte vi havner i bråk på den måten, men noen kamper eller mange foran tv'n kan passe seg. Blussinga derimot bør føre til en lengre utestengelse.

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #77
                                    Bluss på stadion rett etter en gigantbot er ille, men det jeg finner mest hårreisende er at folk presterer å fyre opp bluss INNE på en pub! Hva faen tenker man på da??

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      #78
                                      Starter med røykbombe på Åråsen så nå dette. Blir bøter fremover hvis ikke det blir gjort noe.
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        #79
                                        Det som er tragisk her er jo at 2 fra kfl sitt styre er med på dette tullet,jeg forlanger at det blir et medlemsmøte i løpet av uka eller så kan kfl sende medlemspenga mine tilbake.

                                        Kommentar

                                        • rulfi
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2007
                                          • 982

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av krisruds
                                          Starter med røykbombe på Åråsen så nå dette. Blir bøter fremover hvis ikke det blir gjort noe.
                                          I kjent forbundet stil med gjentakelser og skjerpende omstendigheter øker vel bøtene gradvis, så nå er vi vel oppe i 60 000 sikkert. Om de ikke skulle finne ut at poengtrekk og LSK låter fint i samme setning.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎