Andrefugla (LSK 2)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    Opprinnelig skrevet av Roll75
    Sprøtt at det står så dårlig til i begge de to lagene våre. Det må jo stilles spørsmål om kvaliteten på trening også for 2. laget.
    Fordi de taper 0-4 for Stavanger IF? De topper også tabellen vis du ikke viste det. Anbefaler deg å lese litt hva Frode Birkeland har skrevet om 2 laget noen sider lenger bak i denne tråden.

    Kommentar

    • erlando
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 858

      Opprinnelig skrevet av VK
      Fordi de taper 0-4 for Stavanger IF? De topper også tabellen vis du ikke viste det. Anbefaler deg å lese litt hva Frode Birkeland har skrevet om 2 laget noen sider lenger bak i denne tråden.
      Likevel - hvor mange spillere på Stavanger IF kommer til å spille i Tippeligaen i løpet av sin karriere?

      Når da Andrefugla stiller med fire mann som skal være gode nok for Tippeligaen, div spillere på yngre landslag, osv, så bør laget som helhet være godt nok til å gi et hvilket som helst annendivisjonslag kamp. Man skal ikke da måtte akseptere et "hederlig" 0-4-tap.

      Jeg har ikke fått med meg at noen av disse spillerne har gjort seg bemerket i 2. divisjon denne sesongen - noe man faktisk bør kunne forvente dersom de har potensiale til å bli toppspillere.
      Jevnt over ligger alderen på rekruttspillerne rett under 20 år. De har ikke lang tid på seg for å ta sjumilsstegene som kreves for å gå fra "nesten- brukbart-2. divisjonsnivå" til Tippeliganivå.
      Ja til pause i pausen!

      Kommentar

      • Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

        Moldskred
        Sparby88 - Gabrielsen92 - Bogen88 - Midttun Lie
        Preststulen89 - Gjersvoll89 - Hansen89 - Ciise
        Sundgot - Salimi89

        jeg vet ikke helt hva du tror men 3 spillere er vel hva mann kan si fra a-laget. Greit nok ciise har også a-lags kontrakt men overhodet ikke god nok.

        jevnt over ligger aldern på 20år? sparby er 20, bogen er 20 gabrielsen er 16 resten er mellom 16-19. Mulig jeg har feil årstall her.
        Daukjøtt Felt C

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          Opprinnelig skrevet av VK
          Fordi de taper 0-4 for Stavanger IF? De topper også tabellen vis du ikke viste det. Anbefaler deg å lese litt hva Frode Birkeland har skrevet om 2 laget noen sider lenger bak i denne tråden.
          Jeg leser også tabellen og det er vel det man blir målt på. Vet ikke om jeg skal forstå deg dithet at du er fornøyd med den nåværende 11. plassen og reel fare for å rykke ned. Håper ikke de som har noe med dette laget å gjøre slår seg til ro med dette for å si det sånn. Og 0-4 hjemme er ikke direkte bra, selv om det er serieleder.
          Last edited by Roll75; 08.10.2008, 08:51.

          Kommentar

          • erlando
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 858

            Opprinnelig skrevet av Skinke
            Moldskred
            Sparby88 - Gabrielsen92 - Bogen88 - Midttun Lie
            Preststulen89 - Gjersvoll89 - Hansen89 - Ciise
            Sundgot - Salimi89

            jeg vet ikke helt hva du tror men 3 spillere er vel hva mann kan si fra a-laget. Greit nok ciise har også a-lags kontrakt men overhodet ikke god nok.

            jevnt over ligger aldern på 20år? sparby er 20, bogen er 20 gabrielsen er 16 resten er mellom 16-19. Mulig jeg har feil årstall her.
            Jeg skrev 'rett under 20'. Av de som startet er altså to stk 20, én er 16 og resten er 19. Rimelig spot on, spør du meg.

            At Ciise ikke er god nok er vel ingen formildende omstendighet? Det samme med Moldskred og Biffen, for den saks skyld. De opptar alle en plass på førstelaget, men er ikke engang istand til å gjøre seg bemerket på tredjeøverste nivå.
            Ja til pause i pausen!

            Kommentar

            • vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

              Opprinnelig skrevet av VK
              Lillestrøm 2-Stavanger 0-4 (0-2)
              Mål: 0-1 Fredrik Norberg (21) 0-2 Rolv Magne Olsen (39) 0-3 Johan Aleksander Kristoffersson (52) 0-4 Kenneth Sola (74)
              Ingen overraskelse i og med at Stavanger IF leder serien.
              Siden jeg ikke rakk å skrive alt igår vil jeg være litt mer utfyllende.
              For å rette opp målscorerne til VK (uten at det er viktig):

              0-1 Rolf Magne Olsen
              0-2 Rolf Magne Olsen (str)
              0-3 Aleksander Kristoffersen
              0-4 Klaus Pettersen

              Med det unge mannskapet som vi stilte så kan vi ikke forvente at vi skal ta poeng mot topplaget Stavanger. Bortelaget spilte visst også en av sine bedre kamper for året.

              Det var ingen på LSK 2 som spilte spesielt bra. Men siden jeg tidligere skrev og mente at Trym Bogen var langt unna a-laget, så skal jeg i rettferdighetens navn si at han var fuglas beste spiller mot SIF (uten at han er noe særlig nærmere a-laget av den grunn)

              A-lagsspillere:
              Moldskred: Ingen store feil på målene, men heller ikke generelt trygg
              Midttun Lie: Noen offensive bidrag, problemer defensivt på venstre back.
              Ciise: Prøver og prøver, jobber godt uten at det blir noe særlig ut av det.
              Sundgot: Stort sett anonym. Skaper lite.

              Kommentar

              • vermu
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2008
                • 1729

                For å diskutere lagoppstillinga til denne kampen, så lurer jeg på hvorfor vår eneste skadefrie flankespiller per dags dato - John midttun Lie blir plassert på backen i denne 2.lags kampen. Det må da være bedre at han skal spille i den posisjonen han er aktuell i på a-laget nemlig venstre kant!

                Ja jeg veit det er lagtaktiske hensyn å ta vare på også, f.eks hvis det ikke er noen andre alternativer på denne plassen.
                Med det gjelder ikke i denne kampen da vi blant annet kunne brukt Christoffer Jørgensen(på benken igår) som har spilt de aller fleste kampene på backen i år, mange av dem som kaptein.

                Jeg stiller også spørsmål om hvorfor min favoritt, Mathis Bolly nok en gang blir plassert på benken. Det er mulig han ikke er i form og trenerapparatet har sikkert sine grunner vi ikke kjenner.
                Men jeg synes det uansett er meget spesielt at stortalentet har vært i troppen på juniorlaget tordag, a-laget søndag og 2.laget mandag og startet på benken i alle tre kampene!!

                Dette er ikke noe kritikk av kampen går, den hadde vi tapt uansett mot et bedre lag.
                Opprinnelig skrevet av vermu
                LSK 2 tapte 0-4 mot serieleder Stavanger på Åråsen idag.

                Lagoppstilling:

                Moldskred
                Sparby - Gabrielsen - Bogen - Midttun Lie
                Preststulen - Gjersvoll - Hansen - Ciise
                Sundgot - Salimi

                50 min Bolly inn for Salimi
                70 min "Lille Bukken" inn for Ciise
                88 min Pierau inn for Prestulen

                Kommentar

                • Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

                  Opprinnelig skrevet av vermu
                  For å diskutere lagoppstillinga til denne kampen, så lurer jeg på hvorfor vår eneste skadefrie flankespiller per dags dato - John midttun Lie blir plassert på backen i denne 2.lags kampen. Det må da være bedre at han skal spille i den posisjonen han er aktuell i på a-laget nemlig venstre kant!
                  Får virkelig håpe han ikke ble satt der på instruks fra Erland Johnsen, for å bli bedre kjent med rollen før kampen mot søpla. Og at han derfor tenker Ståle Stensaas som venstrekant. Nei huff, grøss og gru. JML kan kun spille kant og Ståle spiller definitivt best back av de to. Ikke tenk på det engang, Erland.

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                    Får virkelig håpe han ikke ble satt der på instruks fra Erland Johnsen, for å bli bedre kjent med rollen før kampen mot søpla. Og at han derfor tenker Ståle Stensaas som venstrekant. Nei huff, grøss og gru. JML kan kun spille kant og Ståle spiller definitivt best back av de to. Ikke tenk på det engang, Erland.
                    Jeg vet ikke om det er gjort på ordre fra Erland, men jeg tviler på det. Men, Erland burde klart insistert på at Jooon fikk vist seg frem på rett plass. Innhoppet hans mot FFK ga oss langt mer bredde enn det vi får med fire sentrale spillere, men på dette området har jeg talt for døve ører i en årrekke.

                    Bruk av spillere på feil plass er en gjenganger både på A-laget og 2.-laget. Ser du på tidligere lagoppstillinger i år, så har det også vært slik. Samme de siste par årene også. Påsan spilte vel både høyrekant, venstreback og indreløpet på andrelaget. Sjeldent venstrekant eller ving.

                    Nei, 2.-laget har slitt med mye av de samme problemene A.laget har slitt med. Fra innsats, via taktikk, lagoppstillinger og dødballer, til skader. Vi snakker om en total systemsvikt i hele klubben. Heldigvis har opprydding startet. Jeg håper flere hoder ruller også, bare det ikke er for sent.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • Fridtjof
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2005
                      • 2120

                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Nei, 2.-laget har slitt med mye av de samme problemene A.laget har slitt med. Fra innsats, via taktikk, lagoppstillinger og dødballer, til skader. Vi snakker om en total systemsvikt i hele klubben. Heldigvis har opprydding startet. Jeg håper flere hoder ruller også, bare det ikke er for sent.
                      Jeg klarer ikke dy meg - Hvor mange andrelags-kamper har du sett i år, Benny?
                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Bruk av spillere på feil plass er en gjenganger både på A-laget og 2.-laget.
                        Du får det nesten til å høres ut som om lagledelsen gjør det fordi de ikke vet bedre, noe jeg er tvilende til. A-Laget har vel vært såpass plaga med skader at dette, kombinert med en litt underlig innkjøpspolitikk, har ført til en mildt sagt ujevn lagdekning. Så klubbledelsen og generell uflaks må ta en stor del av skylda også.

                        Vi har vel nå kun JML og SS som egentlig egner seg venstresia (Ser bort fra MJ som bare er skada). Så fort en av disse er ute blir det jo minst en som må spille på feil plass.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                          Jeg klarer ikke dy meg - Hvor mange andrelags-kamper har du sett i år, Benny?
                          Takk for spørsmålet. Jeg føler meg litt som en politiker som får spørsmål fra noen han har plantet i salen. Dette skal jeg svare på med glede.

                          Sist gang var høsten 2005, mot Frigg på Voldsløkka. Jeg tok meg til og med tid til å lage et meget fyldig referat, til glede for de som bor et stykke unna Skeid-land: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...6631#post36631 Som du ser av det referatet, så ser du sikkert også hvorfor det ikke har blitt noe gjensyn med det første.

                          Det hindrer meg imidlertid ikke å uttale meg om formasjoner og lagoppstillinger, ettersom det legges ut her på forumet (selv om referatene ofte er litt knappe). Enkeltspillere kan jeg selvsagt ikke vurdere.

                          Kort oppsummert, så mener jeg LSK bør ha tre prinsipper for 2.-laget:
                          1. Spill samme formasjon som A-laget, uansett hva den er.
                          2. La de spillerne som kjemper om plass på A-laget spille på "sine" plasser. De andre kan fordeles rundt.
                          3. La de (få) som faktisk gjørt en god innstas bli belønnet med plass eller innhopp på A-laget. Det er både klokt av forballmessige og motivasjonsmessige årsaker.

                          Tre meget enkle prinsipper, som jeg mener bør følges og vil bringe suksess. Nesten alltid brytes minst to av de. Typisk nummer 2 og 3, men som du ser av eksemplet over, brytes gjerne nummer 1 også.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2600

                            Opprinnelig skrevet av BennyLem
                            Kort oppsummert, så mener jeg LSK bør ha tre prinsipper for 2.-laget:
                            1. Spill samme formasjon som A-laget, uansett hva den er.
                            2. La de spillerne som kjemper om plass på A-laget spille på "sine" plasser. De andre kan fordeles rundt.
                            3. La de (få) som faktisk gjørt en god innstas bli belønnet med plass eller innhopp på A-laget. Det er både klokt av forballmessige og motivasjonsmessige årsaker.
                            Jeg er ganske enig med deg, men ikke helt. Hvis man ser litt pragmatisk på det, så skjer trenerskifter såpass ofte i forhold til tidsspennet unge gutter skal være i en klubb før de får A-lagsplass. Dette gjør at jeg synes man kan være litt mer pragmatisk i forhold til formasjonsvalget, selv om jeg ser at konsekvent bruk av 4-3-3 kan være et problem i forhold til at A-laget spiller 4-4-2.

                            Uansett vet jeg ikke om det er en regel skrevet i stein at unge gutter skal dyrkes i én rolle. Vet for eksempel at bl.a. Liverpool har valgt å benytte unge midtstoppere et år på midtbanen for å utvikle pasningsspillet deres. At yngre spillere lærer flere roller kan utvikle dem til mer komplette spillere, men det krever teft i forhold til hvem det er verdt å gjøre det med (det er mulig jeg bommer litt her, hvis du bare mener at det er viktig at lagene spiller etter samme mønster). En annen utfordring er jo at andrefuglatreneren vingeklippes i forhold til sine egne tanker, noe som gjør det vanskeligere å rekruttere dyktige og ambisiøse folk.

                            Punkt tre er jeg veldig enig i, så lenge ikke spilleren plassen skal taes fra er en av bærebjelkene i A-laget. At JML ikke fikk spille fra start på venstre mot Tromsø (uansett om vi vant kampen) eller mot Fredrikstad skjønte jeg lite av. Når så den eneste venstrevingen vi har tilgjengelig, som i tillegg er en seniorspiller, leverer tre assist og tre mål i én og samme kamp på andrelaget, så må han få spille. Det er ikke som om han er kjent som en offensiv tøysegutt uten defensive fibre heller. Med mindre målene og assistene var lykketreff alle sammen, så skjønner jeg lite av det.
                            Ferdigskåra

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Opprinnelig skrevet av Kimito
                              Jeg er ganske enig med deg, men ikke helt. Hvis man ser litt pragmatisk på det, så skjer trenerskifter såpass ofte i forhold til tidsspennet unge gutter skal være i en klubb før de får A-lagsplass. Dette gjør at jeg synes man kan være litt mer pragmatisk i forhold til formasjonsvalget, selv om jeg ser at konsekvent bruk av 4-3-3 kan være et problem i forhold til at A-laget spiller 4-4-2.
                              Her tror jeg egentlig vi er helt enige. Jeg antar de fleste spillere må gjennom en rekke trenere og formasjonsvalg. Det vil bare være bra for utviklingen som regel. Noen spillere er veldig avhengig av formasjon, andre ikke (som jeg har beskrevet tidligere føler jeg vi i dagens A-stall har spisser til 4-4-2, og midtbanespillere til 4-3-3). Det som er hovedpoenget mitt med samme formasjon på A-lag og 2.-lag er to ting: man får trening i formasjonen A-laget spiller, og A-lagstrener kan lettere se hvilke spillere som kan fylle en rolle.

                              Opprinnelig skrevet av Kimito
                              Uansett vet jeg ikke om det er en regel skrevet i stein at unge gutter skal dyrkes i én rolle. Vet for eksempel at bl.a. Liverpool har valgt å benytte unge midtstoppere et år på midtbanen for å utvikle pasningsspillet deres. At yngre spillere lærer flere roller kan utvikle dem til mer komplette spillere, men det krever teft i forhold til hvem det er verdt å gjøre det med (det er mulig jeg bommer litt her, hvis du bare mener at det er viktig at lagene spiller etter samme mønster). En annen utfordring er jo at andrefuglatreneren vingeklippes i forhold til sine egne tanker, noe som gjør det vanskeligere å rekruttere dyktige og ambisiøse folk.
                              Også enig her. De yngre har godt av å bli flyttet rundt. Det jeg spesielt tenkte på, basert på friske eksempler, er en spiller som Joooon. Oppegående folk skjønner at skal han spille på A-laget, så er det venstre kant, eller ikke i det hele tatt. Derfor bør han utelukende spille kant på 2.-laget, ettersom det viktigste der er å spille inn folk med tanke på A-laget.

                              Opprinnelig skrevet av Kimito
                              Punkt tre er jeg veldig enig i, så lenge ikke spilleren plassen skal taes fra er en av bærebjelkene i A-laget. At JML ikke fikk spille fra start på venstre mot Tromsø (uansett om vi vant kampen) eller mot Fredrikstad skjønte jeg lite av. Når så den eneste venstrevingen vi har tilgjengelig, som i tillegg er en seniorspiller, leverer tre assist og tre mål i én og samme kamp på andrelaget, så må han få spille. Det er ikke som om han er kjent som en offensiv tøysegutt uten defensive fibre heller. Med mindre målene og assistene var lykketreff alle sammen, så skjønner jeg lite av det.
                              Helt enig. Synes dette har vært et problem for LSK over tid (snakker flere år her). Folk som faktisk har prestert godt på 2.-laget får ikke credit for det, og innhopp. Dette mener jeg både gir negativ effekt for A-laget, samt mindre motivasjon for å spille på 2.-laget. En klassisk nedadgående spiral, som LSK er midt inne i nå.

                              Her er matchen mot FFK skrekkeksempel, og skolebok på dårlig trenergjerning. Alle ser at Brenne ikke fungerer på venstrekant, så listen ligger ekstremt lavt for å ta den plassen. Jooon er den eneste kanten vår, (over)presterer på 2.-laget, men får likevel ikke sjansen.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • Skinke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2007
                                • 3914

                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Nei, 2.-laget har slitt med mye av de samme problemene A.laget har slitt med. Fra innsats, via taktikk, lagoppstillinger og dødballer, til skader. Vi snakker om en total systemsvikt i hele klubben. Heldigvis har opprydding startet. Jeg håper flere hoder ruller også, bare det ikke er for sent.
                                Så du pleier å være på lsk 2 kamper å se? Eller er dette nok engang spekulasjoner som du kommer med?
                                Daukjøtt Felt C

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3352

                                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                  Kort oppsummert, så mener jeg LSK bør ha tre prinsipper for 2.-laget:
                                  1. Spill samme formasjon som A-laget, uansett hva den er.
                                  2. La de spillerne som kjemper om plass på A-laget spille på "sine" plasser. De andre kan fordeles rundt.
                                  3. La de (få) som faktisk gjørt en god innstas bli belønnet med plass eller innhopp på A-laget. Det er både klokt av forballmessige og motivasjonsmessige årsaker.

                                  Tre meget enkle prinsipper, som jeg mener bør følges og vil bringe suksess. Nesten alltid brytes minst to av de. Typisk nummer 2 og 3, men som du ser av eksemplet over, brytes gjerne nummer 1 også.

                                  Nå har vel de siste to sesongene bevist at andrelaget vårt ikke er så suverene at de kan la spillerne spille på 'sine' plasser. For at andrelaget skal beholde plassen er trenerne nødt til å komponere lag som er konkurransedyktige. Dermed blir punkt 1 brutt ganske ofte. I tillegg vil punkt 1 redusere muligheten til å legge opp spillet etter motstanderen, noe som vil sannsynligvis føre til at laget rykker ned og våre talenter får dårligere kamptrening.

                                  Punkt 2 vil i en 'normal' situasjon føre til at andrelaget ville spilt med tre midtspisser i Sundgot, Cisse, og Fellus (om han ikke var utestengt), og uten venstreback. Mulig at vi ville hatt flere doble dekninger og tomme plasser i lagoppstillingen, og det vil i hvertfall ikke føre til at laget beholder plassen.

                                  Punkt 3 er jeg i utgangspunktet enig i, men ser at treneren må gjøre bytter ut ifra hva som skjer på banen, ikke hvem som har gjort jobben på B-laget. Har han valget mellom to spillere som besitter de samme kvalitetene, bør den som gir jernet på andrelaget få sjansen først.

                                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                  Også enig her. De yngre har godt av å bli flyttet rundt. Det jeg spesielt tenkte på, basert på friske eksempler, er en spiller som Joooon. Oppegående folk skjønner at skal han spille på A-laget, så er det venstre kant, eller ikke i det hele tatt. Derfor bør han utelukende spille kant på 2.-laget, ettersom det viktigste der er å spille inn folk med tanke på A-laget.
                                  Min mening er at spillerne bør flyttes rundt på forskjellige plasser når de er yngre. Fra man er 15 år bør man rendyrkes på en plass. Det blir et spørsmål om poteter kontra spesialister. Dermed bør talentene rendyrkes i større grad enn de vil om de skal roteres mellom forskjellige plasser.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • Bekkis
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 441

                                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                                    Min mening er at spillerne bør flyttes rundt på forskjellige plasser når de er yngre. Fra man er 15 år bør man rendyrkes på en plass. Det blir et spørsmål om poteter kontra spesialister. Dermed bør talentene rendyrkes i større grad enn de vil om de skal roteres mellom forskjellige plasser.
                                    Å rendyrke spillere fra helt ned i 15 år er litt i overkant.De fleste er ikke på langt nær utvokst og man har stort utviklingspotensiale på forskjellige plasser. la mulighetene være åpne og man får et bredere spekter og spille på, pluss at talentene kanskje ikke mister motivasjonen siden de hele tiden har nye utfordringer. Men det er jo selvsagt individuelt.

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      Var da svært til heksejakt på benny. Man må jo få lov til å mene mye om laget sitt uten å ha vært på alle treningene LSK har gjennomført de siste årene. Det eneste jeg reagerer på er at han mener personer må gå uten å vite stillingsinnstruksen deres ,men det er bare sunt for forumet at man er uenig og det er ingen grunn til denne massive kritikken.

                                      PS: Faen så forbanna idiot jeg er. Jeg trodde kampen mot fyllingen på varden var en mandagskamp , noe som flere tidligere kamper vi har vært på har vært , men dette er jo en helvetes lørdagskamp! Ikke noe galt i det uten at jeg har klart å sette meg opp på arbeid denne helgen.. Doh.. For en idiot jeg er som setter meg opp på jobbing uten å sjekke når kampen går.
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Andrefugla spiler nå. Frode Kippe ga LSK2 ledelsen men nå er stillingen 1-1. De spiller mot Fyllingen borte.

                                        Kommentar

                                        • KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

                                          Vi trenger sårt en scoring nå. Vi ligger likt med direkte nedrykk, men foran på bedre målforskjell.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎