Hvem skal trene LSK? (Var: Tom N. ferdig som trener...)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #21
    Herlig humor

    Opprinnelig skrevet av forzafugla!
    Sikkert som å banne i kjerka dette, men håper reka kunne tatt over. Tror han kunne fått mye bra ut av spillerne i lsk, å han har også bevist at han kan vinne noe.

    Når det gjelder at Tom skal gå, så veit jeg ikke helt.. Vil gjerne gi han et par kamper til vaffal, tror at om vi først vinner en av kampene mot viking eller rbk, så vil oppturen komme. Men hvis det er så stor personkonflikt mellom Tom å Fjøra at en av dem må gå, så håper jeg det blir Tom.
    Nominerer dette innlegget til dagens morsomste innlegg :lol: Fantastisk humor!
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • heidar
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2115

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rabbi

      Tror vi må være litt mer realistiske når det gjelder kanditader for eventuelt å ta over for Tom:

      - Ivar Hoff
      - Ivar Morten Nordmark
      - Kent Bergersen
      - Teitur Tordarson
      - Even Pellerud
      - Nils Johan Semb
      - Egil Olsen
      Er det noen av disse som i det hele tatt er realistiske???
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

      Endelig er mørketida over.

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3349

        #23
        Dra Vinnie Jones ut av Hollywood!

        Sammen med Vidar Riseth vil vi i løpet av en kamp trone på toppen av alle hat-lister i Norge.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • Rabbi
          Medlem
          Møteplager
          • Mar 2004
          • 78

          #24
          Opprinnelig skrevet av heidar
          Er det noen av disse som i det hele tatt er realistiske???
          De er vel i hvertfall ledige på markedet, og dermed mer realistiske enn noen av forslagene i undersøkelsen?

          Realistisk som i noe som KAN skje. Ikke som i noe vi VIL at skal skje.

          Per Berg liker jo folk som spille positiv fotball. Slik vi har framstått i sesonginnledninga spiller til og med lagene Drillo trener mer positiv fotball en oss.

          Kommentar

          • Canário
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1471

            #25
            Nilsen har uten tvil hatt en heldig hånd om Tromsø flere ganger. Det står respekt av det han har fått til med laget, og den sykliske formkurva har blitt borte til fordel for stabile prestasjoner. Det er mye hans fortjeneste. Men spillestilen til Solbakken ligger tett opp mot "Lillestrøm-stilen". Å ansette to forskjellige trenere på få år, med hver sin fotballfilosofi, er en dreper overfor utviklingen av laget, jamfør Viking der Hodgson bygde opp noe ble forkastet av Prahl, og svensken skapte null stabilitet i klubben og føljetongen endte med nesten-nedrykk. Solbakken "kjenner" klubben mye bedre. Kontinuitet i spillestilen ser jeg som avgjørende for at vi skal fortsette å utvikle oss som lag. Solbakken er en trener som kan utnytte de sterke sidene til spillerstallen og har klare vyer både i forhold til egen karriere og utvikling av unge spillere.

            Han har uten tvil har vært Ham-Kams største aktivum, og klart å lokke en del interessante spillere både opp til Mjøsa og også til København. Eksempler er forsterkninger som Axel Smeets, Jan Michalsen og Peter Sörensen som var veldig gode i eliteserien. Solbakken er en person med kjennskap til andre ligaer og gjerne en del gode personlige forbindelser. Spillerne man finner i Norge, til overkommelig "pris" (for eksmpel Pedersen) eller ågerpris (for eksempel Hæstad), er sjelden reelle forsterkninger. Det er det på tide Nordlie også skjønner. Kjennskap til spillermarkedet utenfor Norge er et stort pluss, i tillegg til de rent fotballfaglige fordelene ved å ha studert mange av sine gode managere på nært hold

            Canario – som ser at tabellen virker å bli minst like jevn denne sesongen som tidligere, og vi har fortsatt sjansen på både det ene og det andre....
            Last edited by Canário; 19.08.2008, 18:55.

            Kommentar

            • mats
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 621

              #26
              er drømmen:
              ståle og torgeir???? ser vg spekulerer i det.. alle vet jo at fjøra og ståle ikke er gode kompiser!!!

              Kommentar

              • Ballkunstneren
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 780

                #27
                Ser gjerne mot utlandet.. finnes mye bra der.. så lenge de kan engelsk er det ikke noe problem for spillerene heller..

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #28
                  mats: kan du utdype litt? Kjenner ikke til noen konflikt mellom de to, men det er mye mulig at det er hukommelsen min som svikter med alderen.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    #29
                    Å få tilbake Uwe hadde vært drømmen, men jeg tror ikke Per Berg vil ha han. Vi spiller ikke fin nok fotball da.

                    Jeg mener klubben, hvis de velger å sparke Tom, bør se seg til utlandet. Sverige, Danmark, Tyskalnd osv. En trener som ikke foretrekker 4-3-3, og med jern-disiplin.

                    Kommentar

                    • oddleif
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Dec 2007
                      • 49

                      #30
                      Fjøra må gå!!!

                      Hva gjør egentlig Fjørtoft til nytte i LSK?
                      Hva kan denne mannen, annet enn å vise seg fram på TV?
                      Kan ikke begripe hvorfor han ble ansatt på bekostning av Bjarmann
                      Tom går tjukt utapå Fjøra hva gjelder fotballkunnskaper.
                      Stå på Tom! LSK trenger deg!
                      Hvis en må gå så må det bli "manageren"!
                      Vi har Frank G / Per B / Per M til å skjøtte ledelse,
                      tre fornuftige karer med bakkekontakt og følelse for klubben
                      Fjøra må sparkes!

                      Kommentar

                      • KimFL
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1410

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av oddleif
                        Hva gjør egentlig Fjørtoft til nytte i LSK?
                        Hva kan denne mannen, annet enn å vise seg fram på TV?
                        Kan ikke begripe hvorfor han ble ansatt på bekostning av Bjarmann
                        Tom går tjukt utapå Fjøra hva gjelder fotballkunnskaper.
                        Stå på Tom! LSK trenger deg!
                        Hvis en må gå så må det bli "manageren"!
                        Vi har Frank G / Per B / Per M til å skjøtte ledelse,
                        tre fornuftige karer med bakkekontakt og følelse for klubben
                        Fjøra må sparkes!
                        Per Berg...som sparka Rösler?
                        Frank G....som ville legge ned KFL?
                        Frank G/Per M...som ydmyket, og kasta ut en lojal Pål Strand?
                        Bakkekontakt? Vel... kan vel diskuteres.


                        KimFL

                        Kommentar

                        • LSK-supp.
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 1023

                          #32
                          Hvorfor ikke hente en trener fra utlandet og absolutt fra bitte lille Norge?

                          Janne Jönsson er en jævlig sympatisk kar og en glimrende trener og et godt eksempel på at det finnes gode trenere utenfor Norge.
                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13244

                            #33
                            Janne Jönnson er en kar som ikke fikk til en dritt før han fikk inn spillerne som styrer hele skuta. Blir nannskog solgt kan Stabæk gå og henge seg.

                            Kommentar

                            • Slakter Fjes
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2006
                              • 288

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              mats: kan du utdype litt? Kjenner ikke til noen konflikt mellom de to, men det er mye mulig at det er hukommelsen min som svikter med alderen.

                              Det jeg har hørt fra en person i LSK-miljøet er at personkjemien mellom de to var så dårlig at det nesten var problematisk å være i samme rom. Såvidt jeg vet har det aldri vært noen åpen konflikt (ihvertfall ikke i media).
                              "And I never thought this life was possible.
                              You're the yellow bird that I've been waiting for."
                              Bright Eyes - Poison Oak

                              Kommentar

                              • TorTor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 335

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                Hvorfor ikke hente en trener fra utlandet og absolutt fra bitte lille Norge?

                                Janne Jönsson er en jævlig sympatisk kar og en glimrende trener og et godt eksempel på at det finnes gode trenere utenfor Norge.
                                Enig med deg. Satt akkurat å tenkte det samme. Kunne godt tenkt meg en svenske ved roret dersom Tom får fyken. Svenskene står for en annerledes spillestil enn den norske, som ofte er vesentlig penere å se på.

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Janne Jönnson er en kar som ikke fikk til en dritt før han fikk inn spillerne som styrer hele skuta. Blir nannskog solgt kan Stabæk gå og henge seg.
                                  Hva snakker du egentlig om? Ingen lag er bra uten gode spillere, heller ikke Stabæk. Du kan ikke ta fra Jönsson kreditt for det han har gjort i Stabæk. Jeg tror heller det henger slik sammen at JJ har klart å holde de sterke personlighetene der i gården i tøylene på en slik måte at de har klart å levere sitt aller beste. Mulig det bare er min logiske sans som slår inn her, men jeg tror du er på bærtur her(med mindre du vet noe GB ikke gjør).
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13244

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Hva snakker du egentlig om? Ingen lag er bra uten gode spillere, heller ikke Stabæk. Du kan ikke ta fra Jönsson kreditt for det han har gjort i Stabæk. Jeg tror heller det henger slik sammen at JJ har klart å holde de sterke personlighetene der i gården i tøylene på en slik måte at de har klart å levere sitt aller beste. Mulig det bare er min logiske sans som slår inn her, men jeg tror du er på bærtur her(med mindre du vet noe GB ikke gjør).

                                    Sitat "Nannskog bestemmer alt fra A til Å, og treneren hører på". Kanskje litt tabloid av hoff, men har ingen tvil om at han er godt orientert.

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      #38
                                      Nå håper jeg TomTom får fortsette, men om det skulle være behov for å se etter en arvtaker, så skulle det vel bare være å lete på dette forume. Det er jo nok av folk her som i følge seg selv kan drive LSK langt bedre enn nåværende sportslige apparat. (Og ledelsen generelt, også, for den del)



                                      Og ja: Dette innlegget er renspikket ironi fra ende til annen!
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Janne Jönnson er en kar som ikke fikk til en dritt før han fikk inn spillerne som styrer hele skuta. Blir nannskog solgt kan Stabæk gå og henge seg.
                                        Nå kom vel Nannskog til Stabæk som et resultat av at de ansatte Jönsson som trener der. I tillegg har han hentet Tchoiy, som ikke kan sies å være annet enn et kanonkjøp. Den nye svenske kantspillern har sålangt vært en suksess, og han har også bidratt til at Alanzinho har tatt steget opp. Tenker han skal ha en ganske stor del av æren for at Stabæk er der de er idag, jeg.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13244

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          Nå kom vel Nannskog til Stabæk som et resultat av at de ansatte Jönsson som trener der. I tillegg har han hentet Tchoiy, som ikke kan sies å være annet enn et kanonkjøp. Den nye svenske kantspillern har sålangt vært en suksess, og han har også bidratt til at Alanzinho har tatt steget opp. Tenker han skal ha en ganske stor del av æren for at Stabæk er der de er idag, jeg.
                                          Da tenker du styggelig feil. .

                                          Blir litt oppgitt over denne Jönsson -manien som raser her inne. Før dere genierklærer denne mannen og skryter ham opp i skyene bør dere sjekke litt først.



                                          Forøvrig har vi en fantastisk ubeseriret trener i klubben som kan stå på sidelinja og rope jah-jah-JAH ! JÅF faktisk.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎