Hvem skal trene LSK? (Var: Tom N. ferdig som trener...)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Knegge
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Dec 2007
    • 10

    #81
    En feil avgjørelse

    Tom trekker seg ? Tror ikke noe på den versjonen

    Dette er trist og feigt av LSK-ledelsen

    Fjørtoft som burde ha tatt sin ene hatt og gått

    LSK blir aldri hva det var etter 2008-sesongen.

    Neste år blir det nok serieåpning på Skjetten eller Jessheim......
    Last edited by Knegge; 29.05.2008, 09:36.

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #82
      Hadde håpet at Nordlie kunne vært treneren vår i mange år framover, men det ble vanskelig slik det utviklet seg.

      Lurer på hvem som overtar? Frykter at de trenerne som allerede er i klubben, står for mokk og mæl. Jeg håper at det ikke er tilfelle.

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #83
        dette lå vel i kortene etter det som skjedde i går, med at spillerene ville ha forandring.

        At treneren trekker seg er det beste for alle parter, LSK ser "snille" ut som ikke sparker han, og han får ikke så stor ripe i lakken.

        Jeg var en av de som aldri har likt Nordlie, men håpet jo selvsagt han skulle klare å løfte oss i serien, noe han ikke klarte. Takk for Cup gullet !
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • LSK-supp.
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 1023

          #84
          Riktig valg av Nordli, synes samtidig at en del spillere burde trekke seg også.
          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7028

            #85
            Takk for cupgullet, Nordlie. Synd det gikk som det gikk, men klubbens ve og vel kommer foran alt. Synes han har vist det ved å trekke seg slik han nå gjør.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Superstefan
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 2180

              #86
              Virklig trist. Kansje for det beste men det er virklig ikke koslig når trenere eller spillere man virklig har sansen for slutter.

              En banner neste hjemme kamp er på plass. Han tok jo tross alt hjem den siste pokalen på 18 år.
              Fotograf Kreativ Kanaris

              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

              Kommentar

              • kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1173

                #87
                takk for cupgullet, synd det gikk som det gikk

                Kommentar

                • Jan Banan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 809

                  #88
                  Synes egentlig dette er veldig kjipt, for jeg er sikker på at Nordlie kommer til å få et eller annet lag til å etablere seg helt i toppen den dagen han får tid på seg.

                  Synd det laget ikke ble LSK, men i den situasjonen vi var i nå måtte noe gjøres.

                  Før vi jubler skal vi nok ha is i magen, for gudene vet hva løsningen på trenerspørsmålet blir nå. Fjøra?
                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                  Stuart Baxter har forstått det.

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1211

                    #89
                    Den 29.05.08 gikk LSK av med døden som en profesjonell toppklubb.

                    Det finnes et par stykker som kan gjennopplive den men da må det handles meget raskt.

                    Kommentar

                    • Henrik
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2006
                      • 2110

                      #90
                      Hvem blir ny trener for Sportsklubben

                      Da er det bare å spekulere. Jeg tipper Fjørtoft eller Johnsen tar over midlertidig.

                      I Norge er det vel ingen ledige som vi vil ha tror jeg. Henning Berg, Steinar Nilsen og JJ er trenere jeg kunne ønsket meg dog.

                      Forøvrig oppfordrer jeg ledelsen til å se til utlandet før de kommer drassende med Rekdal, Bjørnebye eller andre norske nødløsninger...
                      Last edited by Henrik; 29.05.2008, 09:41.

                      Kommentar

                      • fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1507

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Superstefan
                        Virklig trist. Kansje for det beste men det er virklig ikke koslig når trenere eller spillere man virklig har sansen for slutter.

                        Personlig synes jeg han burde fått de to siste kampene før EM for å vise om det i det hele tatt var mulig å snu dette. Hadde vi liggi midt på tabellen eller blandt toppen hadde aldri dette vært tema. Hadde vi også ikke hatt alle disse skadene så hadde situasjonen vært helt anderledes.

                        Takk for alt Tom. Jeg vil ihvertfall alltid huske deg som treneren med stor T.
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

                        Kommentar

                        • kimmern
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2005
                          • 1173

                          #92
                          intill sommerferien starter er det bare å gjøre det lsk er best på. MOSE seg fram på dødball. så har vi forhåpentligvis en ny trener på plass til høsten

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13244

                            #93
                            Jeg er mer bekymra nå. Der gikk langsiktig satsing og kontinuitet ut av døra, sammen med treneren som kanskje har et Eggen-potensiale i norsk fotball. Samtidig var det han leverte for dårlig hittil. Men jeg kan ikke fri meg fra tanken om at skader og dårlig jobbing på innkjøpssida var vel så mye delaktig i miséren. Nå er vi i Rosenborg-sumpa, hvor assistentene rykker opp. Håper vi snart får en god trener på plass, og at klubben rydder opp i strategivalgene sine.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7028

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av busy
                              HÅPER ALLE SOM HAR KREVD AT TOM måtte gå er fornøyde nå? lsk ligger fremdeles på 13 plass
                              (Er du overrasket over at vi ikke, som ved et mirakel, spratt åtte plasser oppover på tabellen da Nordlie trakk seg?)

                              Å si at man er fornøyd med at noen sier opp jobben, blir feil for min del, men jeg er lettet, og mener at det helt klart er til klubbens beste at Nordlie går.

                              Er positivt overrasket over at han har valgt å trekke seg og dermed spare klubben for en god slump penger, selv om han sikkert får en fet fallskjerm likevel.

                              Lykke til videre, Nordlie. Tipper TV 2 må utvide studioet sitt nå. Det er jo snart flere trenere i TV 2 enn det er i Tippeligaen.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                #95
                                Jeg håper på Steinar Nilsen eller utlandet.
                                Men er desverre redd for at Lillestrøm får en kort effekt av trenerbyttet, og at E.Johnsen får fast jobb.
                                Jeg håper iallefall at de er tålmodige og finner en god kandidat.

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #96
                                  En ting er iallefall klart - ryktene vil skyte til himmels de neste dagene.

                                  Johnsen / fjøra vil nok styre skuta inntil videre.

                                  Kommentar

                                  • norskpoker
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 399

                                    #97
                                    Viktig periode

                                    Den nærmeste tiden fremover nå blir utrolig viktig. Jeg både frykter og ser for meg at vi fort kan ende opp som RBK og VIF de siste årene ved at vi går ut og prøver å finne en trener vi virkelig vil ha (les: Ståle), men ikke får ham. Jakten går videre mens assistenten (les: Erland Johnsen) gjør det relativt bra, blir populær blant fansen og får til slutt jobben på fulltid da vi ikke har noen andre reelle kandidater. Om ett år er vi da tilbake her igjen når Johnser sliter med å levere og fansen roper på blod...

                                    Kommentar

                                    • m_skedsmo
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2006
                                      • 212

                                      #98
                                      Skal vi se i Norge så må vi konsentrere oss om å hente Steinar Nilsen. Kan ikke se noen andre. Kanskje Henning Berg, men usikker på han.

                                      Hvis Fjøra også kunne pakke sekken nå, så kunne vi få tilbake Bjarmann. Bjarmann og Nilsen, det høres langt mer profesjonelt ut enn Fjøra og Nordlie.

                                      Kommentar

                                      • Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                                        Da er det bare å spekulere. Jeg tipper Fjørtoft eller Johnsen tar over midlertidig.

                                        I Norge er det vel ingen ledige som vi vil ha tror jeg. Henning Berg, Steinar Nilsen og JJ er trenere jeg kunne ønsket meg dog.

                                        Eller så kan vi se til utlandet. Sollied har jo en opsjon på å terminere kontrakten til sommeren, men det blir kanskje urealistisk?

                                        Forøvrig oppfordrer jeg ledelsen til å se til utlandet før de kommer drassende med Rekdal eller Bjørnebye...
                                        Tror ikke Sollied slutter i Heerenveen før han i det hele tatt har starta. Tipper Fjøra tar over fram til EM-pausen så styret får tid til å finne en løsning. Jeg håper fortsatt på en fra utlandet. En som vil spille i 4-4-2, og helst langs bakken. Av trenere i Tippeligaen er det bare JJ eller Uwe jeg vil ha.

                                        Kommentar

                                        • kimmern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2005
                                          • 1173

                                          mareritt: semb, johnsen, grodås

                                          Ståle Solbakken forsvinner nok ikke fra fck.

                                          ergo se til utlandet

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎