Riise skal selges (var: Riises vei tilbake, Riise skadet igjen...))

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #41
    Dette er det siste vi trengte. Han beviste i de minuttene han spilte igår hvor utrolig viktig han er for oss. Jeg tror at vi kunne klatret mange plasser med det laget vi stilte med igår + otto. Utrolig bittert å miste han så fort han viste tegn til fjorårsformen.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #42
      HVA I HELVETE??? Han påstod jo at han var i fin form og at det bare var krampetendenser???
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #43
        Kan vel umulig være like ille som sist da han lå å vred seg i smerte? Vi så jo på storskjermen igår at han gikk helt vanlig helt til han bare satte seg ned.Håper at det ikke er så ille som de par siste gangene. Får håpe vi snart kan være ferdig med Nordlie-regimet. Dette er vel ettervirkninger av rovdriften på ham i fjor høst og i vår?

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          #44
          LSKs fysioterapeut Jørn Karlsen er for tida på ferie. Han var derfor ikke med på mr-undersøkelsen, men han har snakket med Riise etter at landslagsspilleren fikk den tunge beskjeden.
          – Foreløpig er det for tidlig å si noe om hvor lenge han er ute. Nå må vi sette oss ned, vurdere bildene og se hva dette er, sier Karlsen til rb.no.

          http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3677832.ece Oppdatert 21.07.2008 - 13:58

          Kommentar

          • kinstad
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2007
            • 406

            #45
            Opprinnelig skrevet av KFL41
            Kan vel umulig være like ille som sist da han lå å vred seg i smerte? Vi så jo på storskjermen igår at han gikk helt vanlig helt til han bare satte seg ned.
            Det er ikke umulig i det hele tatt. Det er ofte ting som tar tid (får avkjølt seg ) å kjenne på som er værst.
            ________
            -Life is what happens while you are busy makeing plans.

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #46
              muskelavrivning tar uker å lege dessverre.

              jævla kjipt for LSK, dessverre er nok Riise det som skal til for mange poeng, uten han blir det tungt.

              Vi må ha forsterkninger 1.august, uten tvil.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2889

                #47
                nå er jeg faktisk nesten på gråten! riise er jævla viktig for oss! faen!
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #48
                  Ifølge saken fra Dagbladet i nyhetstråden er han ute alt fra 1 til 6 uker.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #49
                    Ok, da får vi satse på at det blir med kampene mot kamma og godset. De kampene skal vi kunne vinne om spillerene er like lette i kroppen som i går, og Occean, Sundgot, Kalle, Brenne og Bjørkøy klarer å opprettholde samme kvalitet. Med disse i mulig toppformsanmarsj trenger ikke dette være full krise.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Smukken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 718

                      #50
                      Noen som husker Jerome Brunier (under Uwe) han hadde uortodokse restitusjonsmetoder som virket og vi hadde veldig lite slitasjeskader. Unntakene var vel bl.a. bruddet til Mifsud +/- som ikke han kunne noe for.

                      FAEN HELVETE !!!!
                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #51
                        Gutten spiser for lite proteiner? Noe må jo være alvorlig galt når gutten gang på gang kommer ut for denne skaden med muskelavriving. Få tak i en spesialist på muskelsykdommer!
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • KimFL
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1410

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Ok, da får vi satse på at det blir med kampene mot kamma og godset. De kampene skal vi kunne vinne om spillerene er like lette i kroppen som i går, og Occean, Sundgot, Kalle, Brenne og Bjørkøy klarer å opprettholde samme kvalitet. Med disse i mulig toppformsanmarsj trenger ikke dette være full krise.
                          Utrolig kjipt. Men, som du sier, så bør Kamma og Godset slås, selv uten Riise på banen. Håper bare resten av laget har begynt å få opp selvtilliten nå.

                          ...og så bør EJ rett og slett bare erstatte Riise med Essediri, og ikke begynne å kødde til med alle slags mulige rare omrokkeringer på midtbanen.


                          KimFL

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                            Gutten spiser for lite proteiner? Noe må jo være alvorlig galt når gutten gang på gang kommer ut for denne skaden med muskelavriving. Få tak i en spesialist på muskelsykdommer!
                            Man trenger ikke være spesialist på muskelsykdommer for å kunne konstatere at Riise trenger en stor dose anabole steroider.

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Torolf
                              Man trenger ikke være spesialist på muskelsykdommer for å kunne konstatere at Riise trenger en stor dose anabole steroider.
                              Kanskje vi skal sende han på treningsleir med det amerikanske spirintlandslaget?

                              Og Brenne på sykkeltrening med ett TdF-lag? Han holder jo aldri mer enn 70 min...
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • kimmern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 1174

                                #55
                                gutten har blitt "drept" av nordlie.. tar tid å komme seg. Men å oppsøke spesialkompetanse utenfor landets grenser er på sin plass.

                                Kommentar

                                • junior
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2006
                                  • 492

                                  #56
                                  Faen

                                  Tar elendigheta aldri slutt? Vi gikk i ukesvis og venta på at Råner'n og Riise skulle komme tilbake fra skade. De kommer tilbake, og Otto blir skada. Nå som vi snart kan begynne og håpe på at Otto og MJ skal kunne komme seg på banen igjen, går Riise ut med skade. Håper for både Riise, KFL, LSK og landslaget (kjære Åge ) at Riise snart er tilbake.
                                  Han beviste igår hvilken ressurs han er for oss!

                                  Bjørn Helge - GOD BEDRING!
                                  ------- Forza Fugla! -------

                                  Kommentar

                                  • KimFL
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 1410

                                    #57
                                    - Han har slått opp nøyaktig samme skade på nøyaktig samme sted dessverre.
                                    Han er minst ute i 6-8 uker, sier LSK-lege Bjørn Schultzen til Dagbladet.no.
                                    Faen. For det var jo akkurat de vi trengte nå...
                                    Helvete så mye uflaks vi skal ha i år da.


                                    KimFL

                                    Kommentar

                                    • Wanker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 632

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                                      Man trenger ikke være spesialist på muskelsykdommer for å kunne konstatere at Riise trenger en stor dose anabole steroider.
                                      Hjelper det mot langvarig mishandling av muskelfibre? Jeg trodde bolene ØKTE risikoen for slike problemer, siden veksten kommer for fort, og muskler/sener ikke utvikler seg på en harmonisk måte.

                                      I går måtte jeg ta meg i å stusse over hvor muskuløse lår han har.
                                      Jeg tror dette dreier seg om feiltrening over lang tid, en spesielt ambisiøs spiller som ikke lytter til signaler, samt et ikke 100% oppdatert støtteapparat. En fotballspiller trenger da ikke ben som en vektløfter, hvilke fordeler har han egentlig av det?

                                      Jeg så også et par-tre situasjoner på høyresiden hvor han tydelig holdt igjen. Hadde han allerede vondt, eller var det frykten for ny skade?
                                      Hunter S. Thompson:

                                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #59
                                        Når Riise en gang fremover kommer tilbake etter denne skaden også er jeg redd for at han kanskje vil bli en "feig" spiller, mulig han kommer til å være livredd for å bli skada igjen. hvis så skjer vil han miste litt av sine kvaliteter.
                                        Og med den historien med skader han har fått bare i år tror jeg han kommer til å bli en redd spiller i god tid fremover før han vil være tilbake og like tøff i spillestilen, if ever.
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • kimmern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2005
                                          • 1174

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                          Når Riise en gang fremover kommer tilbake etter denne skaden også er jeg redd for at han kanskje vil bli en "feig" spiller, mulig han kommer til å være livredd for å bli skada igjen. hvis så skjer vil han miste litt av sine kvaliteter.
                                          Og med den historien med skader han har fått bare i år tror jeg han kommer til å bli en redd spiller i god tid fremover før han vil være tilbake og like tøff i spillestilen, if ever.
                                          kanskje.. men nå regner jeg riise's sesong som over, så får han en ny pre-season med normale treningsmengder og en friperiode, så er jeg bombesikker på at han kommer tilbake for fullt neste sesong.

                                          Kommentar

                                          Working...