Riise skal selges (var: Riises vei tilbake, Riise skadet igjen...))

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gardemoen
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Oct 2005
    • 28

    Utspillet fra Bjørn Helges "rådgiver" viser at dem setter spilleren foran klubben. "rådgiveren" uttaler seg på vegne av spilleren. Det at spilleren gir sin rådgiver lov til å gå via media med et eventuelt søksmål mot sin klubb mens han enda er spiller viser egentlig at dem driter i klubben. Det ¨å drive topp idrett er en balanse kunst, dersom spillere som blir overtrent skal gå til søksmål mot den klubben man spiller på kan vi legge ned topp idrett.

    Rådgiver = spilleren forlengede arm, så så lenge ikke BHR kommer med et motsvar til sin rådgivers meninger i avisene eller på en annen måte er han enig med sin rådgiver.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      Opprinnelig skrevet av VK
      Berit Riise vurderer søksmål mot lsk etter at gullungen ble skadet igjen!! Nå må særiøst den kjerringa holde kjeft, det må jo være pinelig for Bjørn Helge. Intervju med Berit Riise her http://tv2sporten.no/article2085119.ece
      Sa Berit Riise egentlig noe om søksmål mot LSK? Jeg hørte bare at hun nevnte forsikringssak, og det er vel en sak mellom BHR og forsikringsselskapet hans.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        Det ble aldri nevnt noe som helst om noe søksmål mot klubben. Dessuten har Trigz rett, dette var det samme intervjuet som i går. Nok en negativ drittsak fra TV2 som bare er ute etter å lage kontrovers og uhygge i norsk fotball. Jeg har sagt det før, og har intet i mot å gjenta meg selv: det eneste positive TV2s inntreden i norsk fotball har ført med seg er bedre anlegg. Utover det er alt negativt. ALT!!
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Sa Berit Riise egentlig noe om søksmål mot LSK? Jeg hørte bare at hun nevnte forsikringssak, og det er vel en sak mellom BHR og forsikringsselskapet hans.
          Enig. (Min tommel-opp funksjon er borte). Fra Dagbladet, ref. nyhetstråden:
          - Det er helt klart grunnlag for å ta det med i vurderingen om det blir en forsikringssak ut av dette. Det er klart at det kan ligge an til det, sier Riise til TV2-sporten.

          Kommentar

          • Gardemoen
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Oct 2005
            • 28

            Et søksmål vil bli rettet mot LSK, forsikringselsapet til LSK kommer ikke inn før klubben eventuelt taper en rettssak. Man kan ikke ta ut ei rettssak mot et forsikringselskap for at spillerne blir overtrent.

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              Opprinnelig skrevet av Gardemoen
              Et søksmål vil bli rettet mot LSK, forsikringselsapet til LSK kommer ikke inn før klubben eventuelt taper en rettssak. Man kan ikke ta ut ei rettssak mot et forsikringselskap for at spillerne blir overtrent.
              Jeg vil anta at BHR har en forsikring som gir ham en erstatning hvis han blir fotballinvalid. Man trenger ikke (alltid) gå til rettssak mot forsikringsselskapet sitt for å få utbetalt erstatning, selv om det kan virke sånn.

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1223

                Hvor vanskelig var det egentlig å skjønne allerede i går at BHR og mor hadde mer krutt på lager?
                Jeg har sagt det før og sier det igjen. Sett dere godt til rette og vent på neste episode av føljetongen LSK anno 2008.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7056

                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Hvor vanskelig var det egentlig å skjønne allerede i går at BHR og mor hadde mer krutt på lager?
                  Jeg har sagt det før og sier det igjen. Sett dere godt til rette og vent på neste episode av føljetongen LSK anno 2008.
                  Følg med på diskusjonen, din klovn. Intervjuet med mor Riise var gammelt, ikke ferskt. Selv om det ikke blir fremstilt slik av TV2.

                  (Ikke for det: Jeg tviler ikke på at du storkoser deg - bråk rundt LSK gir deg jo bare vann på mølla).
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • athomash
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Oct 2007
                    • 118

                    Fean ta hu Riise, lager jo bare kvalm.
                    LSK vil jo bare det beste for BHR, det er jo det heteste salgsobjektet. Noe som kan gi kr i kasse til nye kvalitets spillere, slik at vi slipper kviseviken og steinåsen Hærre gud.....

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3404

                      Må innrømme at Riise-familien har tapt seg mye i mine øyne etter disse utspillene. Å komme nå og klage på Nordlie blir helt feil.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1223

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Følg med på diskusjonen, din klovn. Intervjuet med mor Riise var gammelt, ikke ferskt. Selv om det ikke blir fremstilt slik av TV2.

                        (Ikke for det: Jeg tviler ikke på at du storkoser deg - bråk rundt LSK gir deg jo bare vann på mølla).
                        Du trigz du trigz. Et intervju som er et døgn gammelt kan knappt kalles gammelt, og det viser jo uansett intensjonenen til familen Riise fremover. I går var saken sett fra journalistisk vinkel Tom Nordli, men siden Tom Nordli ikke har noen rolle i klubben lenger er det helt naturlig for en journalist å se på hva som vil skje videre. Dermed blir det i dag helt naturlig å se på hva familien Riise har tenkt å foreta seg.

                        Kommentar

                        • Franken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1036

                          Dette viser vel bare at det er en psykiatrisk krise på Sunnmøre. Mor Riise må da vel noen kunne ta seg av vel? Hun har aldri sett bra ut, men det siste intervjuet er det verre enn noen gang. Møkkakj....
                          Fra Baillsund

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7056

                            Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            Du trigz du trigz. Et intervju som er et døgn gammelt kan knappt kalles gammelt, og det viser jo uansett intensjonenen til familen Riise fremover.
                            Nydelig sagt - men helt uten innsikt. Et intervju fra i går formiddag er selvsagt gammelt, og ikke noe annet, i tabloid fjernsynssammenheng. TV2 oppkonstruerer hele saken, og du svelger åtet i håp om at det hele skal kulminere med nye nedturer for LSK. Det er bare å gratulere.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Tam
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Nov 2005
                              • 61

                              Er dette ett forsøk på å komme seg ut av kontrakten ?
                              ligger det ett eller annet godt tilbud der ute som de vil gå for ? en ny Bergdølmo sak ?

                              Kommentar

                              • gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

                                Jeg synes det er litt merkelig hvor fokuset til familien Riise synes å ligge i denne saken. Slik jeg oppfatter det handler det nå om penger.
                                At det i tillegg er moren som bringer erstatningskrav på banen, kun timer etter at sønnen hennes er blitt skadet, taler jo sitt eget språk. Hvorfor snakker hun f eks ikke like mye om hvordan gutten skal bli frisk igjen?

                                Dessverre tror jeg BHR har spilt sin siste kamp for Fugla. Jeg tolker alle utspill nå som et første skritt for å komme seg ut av kontrakten.
                                Da er det bittert å tenke på at LSK hentet ham fra en "glemt" tilværelse i Belgia og løftet ham fram i rampelyset igjen.
                                Nå skal neste skritt tas, og da er det vi som plutselig er fienden.
                                Jeg blir kvalm.

                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                (PS: Sitat fra mine innlegg kan kun benyttes her på forumet til KFL)
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                Kommentar

                                • Bibaboy
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 712

                                  Berit Riise vurderer å saksøke LSK.

                                  Dette begynner å bli en parodi på hvor dypt det går an å synke. Etter dette utspillet blir jeg mer og mer overbevist om at BHR ønsker seg vekk fra LSK til en annen klubb. Ha fikk jo tilbud om å 3 doble lønna i VIF. Jeg har alltid hatt respekt for Bjør Helge men for sin egen del nå så bør han sette munnkurv på sin Mor. Hun kan jo ikke være riktig klok. De tenker jo faan ikke på noe annet en penger. Når storebror Riise har det pengeforbruket han har hatt skulle det bare mangle at ikke Lillebror kan få det samme tenker hun vel. Å saksøke LSK i en slik sammenheng blir bare helt feil. Det er trossalt LSK som har gjort han til den gode spilleren han har blitt etter at han forlot Belgia. Må inrømme at jeg begynner å bli dritt lei hele jævla kjerringa.... Bjørn Helge. Bruk det du har fått utdelt å si at nok er nok. Det vil du tjene på. Gå ihvertfall ikke å la deg diktere av diin mor... Det vil sannsynligvis ikke bringe deg til utlandet på en stund ihvertfall.
                                  Fugla Forever

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    Drit i den dama - hun er minst like tabloid som hele TV2s sportsredaksjon samlet.

                                    BHR forsvinner ikke - han er skuffet og trenger å være drama-queen noen dager. La han være det. Mora hans hiver seg på - hun er desperat etter å gjøre seg selv viktig, noe hun absolutt ikke er.

                                    TV2 ser muligheten til å lage mer støy og koker som vanlig suppe på en spiker de fant under Notartribunen.

                                    Dette betyr niks, nada og ingenting! Dette er støy, ikke mer, ikke mindre.
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                      Dessverre tror jeg BHR har spilt sin siste kamp for Fugla. Jeg tolker alle utspill nå som et første skritt for å komme seg ut av kontrakten.
                                      Han har tre år igjen av kontrakten, så han burde hvertfall ikke løses fri fra kontrakten med mindre det er mange millioner som tibys for han. Og kommer ikke millionbudene så får han brette opp ermene og spille slik at interessen igjen er der, eller eventuelt råtne på benken om han ikke er motivert. LSK burde hvertfall ikke gi han noen goodwill i form av et billigsalg. Det har han ikke fortjent.
                                      Jeg er veldig skuffa over BHR. Trodde faktisk han var den med fornuft i familien.

                                      Kommentar

                                      • asker_kanari
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2007
                                        • 208

                                        Ingen seriøs klubb vil signere en spiller som saksøker klubben sin når han blir skadet. Gjør han dette, så er det begynnelsen på slutten for hans karriere.

                                        Kommentar

                                        • mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

                                          Media elsker å utnytte foreldre som Berit Riise. Ingen kan vel glemme hvordan de brukte Sven O. Høiby. Det første jeg husker av uttalelser fra mor Riise var da hun anklaget Ivar Morten Normark for sex-trakassering. Er det overhode noe poeng i å ta hennes uttalelser alvorlig?
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                          Mvh
                                          Mr.Jordbakke

                                          Kommentar

                                          Working...