Riise skal selges (var: Riises vei tilbake, Riise skadet igjen...))

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    #81
    Håper endelig klubben er flinkere til å innhente medisinsk ekspertise enn den er til å få tak i "idrettspsykologer". Følges sistnevnte trend er jeg redd Riise ender opp hos en håndspålegger i Østerdalen. I følge Mini er det spesialister i bl.a. Tyskland som får folk spilleklare nokså raskt, mini spilte kamp halvannen uke etter strekkskade. At Riise blir bedre av å hviles i lang tid kan jeg ikke se poenget med. Avrivningen må leges selvfølgelig, men det er ingenting i veien med å komme raskt tilbake.

    Man bør kunne få svar på hvorfor han plages. Kanskje belaster han musklene litt annerledes etter lyskeoperasjonen, kanskje har andre treningsformer i vinter fungert dårlig. Uansett bør han spille fotball snart, har ingen tro på at å sitte stille eller på en ergometersykkel i ukesvis før man hives innpå i kamp er noe bra løsning.

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #82
      Opprinnelig skrevet av reka
      I følge Mini er det spesialister i bl.a. Tyskland som får folk spilleklare nokså raskt, mini spilte kamp halvannen uke etter strekkskade. At Riise blir bedre av å hviles i lang tid kan jeg ikke se poenget med. Avrivningen må leges selvfølgelig, men det er ingenting i veien med å komme raskt tilbake.
      Riise skal til eksperter i Tyskland nå. Det står i RB-papir i dag.
      "Koste hva det koste vil", i følge Fjøra.

      Mvh
      Gammer´n (Per T)
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        #83
        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
        Det er synd på Bjørn Helge, men det er også ekstremt synd at han nå velger en konfrontasjonslinje og skaper nye, negative bølger rundt klubben vår. Og det i en periode hvor vi akkurat var på vei opp i knestående igjen.
        Er egentlig ikke uenig, men når jeg har blitt så paranoid gjennom denne sesongen at jeg uansett forventer at media prøver å finne noe dritt om Lillestrøm før hver runde, føles det bedre for meg at det er en konflikt mellom en spiller på sidelinja og eks-trenern.

        Så kan kanskje resten av laget få forberede seg i fred fram til matchen.
        Vidar Evje

        Kommentar

        • maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1223

          #84
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Jaså, mener du at Bjørn Helge skadet seg med vilje, sånn at mor Riise skulle syte på TV 2, og guttungen bli solgt til VIF på slutten av sesongen med begrunnelsen at den nå for lengst sparkede treneren var en kødd? Spennende teori.
          Selvsagt er Riise skadet men både mor og sønn virker ganske samkjørt i hva de gjør og begge burde skjønnt at dette skapte nye bølger i media Nordli vs. LSK. Ta en titt på hvordan Riise har avsluttet sine opphold i andre klubber så skjønner til og med du trigz hva jeg mener.

          Kommentar

          • kemkers
            Medlem
            Hoffnarr
            • Sep 2007
            • 63

            #85
            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Den eneste Riise kan skylde på når det gjelder rovdrift er seg selv.
            Til og med utenfra har det vært lett å se at BHR har trippet som en utålmodig unge etter å trene og spille kamp.
            Som trener er det helt naturlig å friskmelde spillere som melder seg klare til kamp og det har BHR gjort uke etter uke etter uke i hele fjorårssesongen.



            (litt klipp og lim i beste TV2 ånd.. )

            Det var tungt i dag, sukker Bjørn Helge Riise, uten at det lar Tom Nordlie boble over av medfølelse.
            - Han spurte om han kunne slippe unna fem mot fem. Det gjorde han. Vi spilte elleve mot elleve i stedet, flier LSK-treneren.
            Jeg er fortsatt ganske mør, Under Uwe (Rösler) og i min tid i Belgia brukte vi alltid å ha fri, to dager etter kamp....

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7056

              #86
              Opprinnelig skrevet av maxpayne
              Selvsagt er Riise skadet men både mor og sønn virker ganske samkjørt i hva de gjør og begge burde skjønnt at dette skapte nye bølger i media Nordli vs. LSK. Ta en titt på hvordan Riise har avsluttet sine opphold i andre klubber så skjønner til og med du trigz hva jeg mener.
              Du bør nok ta høyde for at Riise er genuint interessert i å hjelpe klubben oppover og er genuint deprimert og forbanna på råkjøret han ble utsatt for av Nordlie.

              Dessuten har mor og sønn Riise gått hardt ut mot Nordlie, som altså er avsatt som trener i klubben. Nordlie prøver som vanlig å snakke seg ut av det (*) og legge skylda på alle andre enn seg selv (samt ta den sedvanlig kvalmende "jeg kan gjerne diskutere treningsopplegg, men bare med folk som er like godt kvalifiserte til å uttale seg om det som meg selv"-remsa si igjen). Jeg kan ikke se at han angriper klubben.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #87
                Opprinnelig skrevet av trigz
                (samt ta den sedvanlig kvalmende "jeg kan gjerne diskutere treningsopplegg, men bare med folk som er like godt kvalifiserte til å uttale seg om det som meg selv"-remsa si igjen).
                Som forøvrig er interessant. Mannen har vel ikke løpt en meter i sitt liv, jeg har vanskelig for å se hvordan en fortid på vannpololandslaget (Norges minste idrett?) gjør mannen kvalifisert.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • kemkers
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Sep 2007
                  • 63

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Som forøvrig er interessant. Mannen har vel ikke løpt en meter i sitt liv, jeg har vanskelig for å se hvordan en fortid på vannpololandslaget (Norges minste idrett?) gjør mannen kvalifisert.
                  over ett tiår med erfaring samt den høyeste trenerutdanning man kan få i Norge. Hva har mor Riise ??

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av kemkers
                    over ett tiår med erfaring samt den høyeste trenerutdanning man kan få i Norge. Hva har mor Riise ??
                    Ikke en dritt, men det spiller vel ingen rolle? Nordlie trekker alltid frem kvalifikasjonsesset av ermet hver gang noen stiller spørsmål ved hans disponeringer - det gjelder ikke bare Mor Riise.

                    At Nordlie er ett eksempel på hvor ille det kan gå for trenere uten spillererfaring er det liten tvil om - det sagt; gamle toppspillere er heller ikke garantert en lysende trenerkarriere.

                    Mitt poeng er at trenere på toppnivå bør selv har spilt på ett så høyt nivå som mulig.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7056

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av kemkers
                      over ett tiår med erfaring samt den høyeste trenerutdanning man kan få i Norge. Hva har mor Riise ??
                      Nordlie, med sin ufravikelige og totalitære tro på et fastlåst spillesystem som har blitt avslørt for flere år siden, er et bevis på at høy utdanning ikke automatisk er bevis på kompetanse.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Smukken
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2004
                        • 718

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Nordlie, med sin ufravikelige og totalitære tro på et fastlåst spillesystem som har blitt avslørt for flere år siden, er et bevis på at høy utdanning ikke automatisk er bevis på kompetanse.
                        Ufattelig bra - bullseye !
                        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1223

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Nordlie, med sin ufravikelige og totalitære tro på et fastlåst spillesystem som har blitt avslørt for flere år siden, er et bevis på at høy utdanning ikke automatisk er bevis på kompetanse.
                          Er det ikke ganske ufattelig at en spiller som er litt for løsmunnet i et intervju kan sette hele LSK apparatet i sving igjen med presseutalser fra både den ene og den andre.
                          Vi fikk i allefall klarert en ting i dag og det var at Slokvik er hentet av JÅF og ikke Tom Nordli. Tipper det kom som en overraskelse på mange.
                          Denne uken har familen Riise klart å gjøre til nok en uke med utenomsportslig fokus der spillerene i LSK nok en gang må gå runde på runde med nysjerrige journalister.
                          Hvor i h...... er folkene i denne klubben som skjønner at det er det siste vi trenger for øyeblikket.
                          Attpåtil vil vi altså ha Kvisvik på laget i høst. Hjelpe og trøste når journalistene begynner å henge rundt på treninger for å få spillerenes kommentarer til forliksråd og tvangssalg av hus og bil.

                          Kommentar

                          • Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

                            #93
                            Berit Riise vurderer søksmål mot lsk etter at gullungen ble skadet igjen!! Nå må særiøst den kjerringa holde kjeft, det må jo være pinelig for Bjørn Helge. Intervju med Berit Riise her http://tv2sporten.no/article2085119.ece
                            Last edited by Emil B; 22.07.2008, 20:44. Begrunnelse: Intervju link

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av VK
                              Berit Riise vurderer søksmål mot lsk etter at gullungen ble skadet igjen!! Nå må særiøst den kjerringa holde kjeft, det må jo være pinelig for Bjørn Helge.Kommer mere på tv2 sporten om 5 min
                              Berit Riise er faen meg på nivå med de værste tennispappaene. Bruker unga på å suge til seg mest mulig penger. Møkkakjærring!
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #95
                                Faen for en mediehore! Sønnen hennes har kontrakt med LSK. Hva med å være litt lojal ovenfor den klubben som faktisk betaler lønna til sønnen?
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av VK
                                  Berit Riise vurderer søksmål mot lsk etter at gullungen ble skadet igjen!! Nå må særiøst den kjerringa holde kjeft, det må jo være pinelig for Bjørn Helge. Kommer mere på tv2 sporten om 5 min
                                  Berit Riise kan dra til helvete!! Og om Bjørn Helge skal fortsette å surve på samme måten kan han dra samme veien. Sånne folk fikser jeg ikke!
                                  Meg meg meg meg meg meg!

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7056

                                    #97
                                    Bjørn Helge bør definitivt få mora si til å holde feberfantasiene sine for seg selv. Latterlig utspill fra Berit Riise, og det skjønner selvsagt TV 2 også.

                                    Men resten av innslaget støtter jo faktisk opp under at Bjørn Helge og resten av laget og støtteapparatet er på linje. Storm i et vannglass.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      #98
                                      hvis dette vurderes og Riise selv ikke stopper eller avkrefter en slik påstand er han selv ikke i mot det, da kan han pakke sakene sine og ta glasskroppen sin med seg og dra.
                                      det er rett og slett uhørt HVIS ikke Riise selv event gjør noe.
                                      med mindre alt dette bare er mediasnakk!
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #99
                                        poenget er vel egentlig.... du kan jo faen ikke spille for en klubb du vurderer å saksøke, og tro at alt er ok !!
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7056

                                          Når jeg tenker meg om, var B. Riise-intervjuet TV 2 brukte i dag tilsynelatende tatt fra intervjuet de kjørte i går. Samme bakgrunn, samme genser på Berit Riise og tilsynelatende samme make-up.

                                          Mulig de har spart på den delen av intervjuet med tanke på å bruke det i dag. I tilfelle er det direkte uredelig av TV 2 å fremstille det som om utsagnet fra Berit Riise er tatt i dag, og i kontekst av å være et utspill som har kommet dagen etter at skadens omfang ble kjent, dersom det faktisk ble sagt på mandag formiddag i det samme intervjuet TV 2 kjørte utdrag fra på sportsnyhetene i går.

                                          Uansett: Dette bør klubben og Riise ordne opp i omgående. Og Bjørn Helge bør ta en prat med mor.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...