Opprydding på gang i stallen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    #21
    Opprinnelig skrevet av reka
    Dette er et typisk eksempel på hva jeg mener - her skal en spiller som i bunn og grunn representerer den faste stammen i et tippeligalag selges. Spilleren er lojal, og vil som en av svært få toppspisser akseptere benken i lengre perioder i vår klubb. Han er også nevnt som en av de spillerne som er viktigst når det gjelder å få nykommerne til å føle seg velkommen. Jeg kan forstå et salg hvos klubben har en toppspiss på vei inn, er totalt blottet for penger og det ikke finnes noen annen måte å finansiere det på. Men å selge en lojal klubbspiller bare for å få vekslepenger i kassa henger ikke på greip.

    Mye er blitt sagt om kontinuitetsbærere i klubber. AS er en slik kontinuitetsbærer i vår klubb, og effekten av å ha ham i stallen og i klubbens fremtidsplaner uansett rolle er verdt langt mer enn fem millioner. Hvor mye ville vi forresten fått for Søgård? Han kan også lett ofres på en overbefolket midtbane.
    Nok en gang nevner du ingenting om hvorfor LSK skal beholde fotballspilleren Arild Sundgot. Du skriver mye om hvorfor vi skal beholde personligheten Arild Sundgot.

    Det er vanskelig å argumentere i mot det du skriver om Arild Sundgot som person. Jeg har på ingen måte tatt noe standpunkt på dette men jeg synes iallefall vi skal tenke på det om vi klarer å få 5 millioner for han.(Enig med superbøffel i at det fort kan vise seg vanskelig.)

    Arild Sundgot er ingen uerstattelig fotballspiller. Tviler også på at miljøet i LSK går rett til bunns med Arild i en annen klubb.

    Hele poenget mitt er at vi trenger å forbedre oss i angepsrekken. Olivier Occean er en glimrende angriper om forholdene ligger til rette for han. TAG og MM er altfor ustabile og Arild Sundgot er i første omgang altfor lik Occean. For all del, selg både Myklebust og TAG og behold Sundgot om det gir plass til den hurtige bakromsangriperen som kan gjøre Occean god og garanterer 10-15 mål i sesongen. En Helstad,Mifsud, Nannskog type.

    Hele poenget mitt ligger i det sportslige. LSK blir alfor forutsigbare med Sundgot/Occean.

    Søgård skal ikke selges for enhver pris. Han er jo vår beste midtbanespiller.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      #22
      Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
      Nok en gang nevner du ingenting om hvorfor LSK skal beholde fotballspilleren Arild Sundgot. Du skriver mye om hvorfor vi skal beholde personligheten Arild Sundgot.
      Fordi AS er en kontinuitetsbærer man ikke dumper bare fordi man gjør endringer i spillermønsteret, skifter trener eller får inn/selger en annen spiller. Hvor mange formasjoner og konstellasjoner har vi ikke prøvd fremover på banen? Har vi funnet en som gjør at AS blir overflødig? Nei. kommer vi til å bytte angrepsrekke flere ganger i løpet av sesongen? Ja.

      Dessuten kan man ikke skille fotballspilleren fra personligheten. Occean, Brenne, Mouheli etc er rene investeringsobjekter. Spillere som Søgård, PSA og Sundgot har egenskaper og en klubbhistorie i tillegg som gjør at disse ikke kan sammelignes. Dette er spillere med erklært lojalitet til klubben og som setter den foran seg selv. Lykke til med å finne en slik på overgangsmarkedet.

      Ikke uten grunn fikk Kippe en kjempebonus om han ble i klubben over lang tid - slike stamspillere trekke andre til klubben, og betyr enormt for stabiliteten og fremtiden for en klubb - om de er på benken eller laget. Vi får forutsigbarhet og identitet som klubb og lag.

      Klubben kan snakke mye om kjerneverdier, men det er spillerne som representerer dem og demonstrerer dem. Man kan jo prøve følgende tankeeksperiment: Vi selger alle og kjøper en helt ny stall - så hiver vi dem utpå og kaller dem LSK. Vil du være fornøyd? Vil sponsorene være fornøyd? Vil disse gutta se ut som eller spille som LSK?

      Har du Kippe, Sundgot, Søgård og PSA i stallen kan man gjøre nesten hva som helst med resten av laget, vi vil fremdeles være gjenkjennelige som lag og vi vet at LSK-mentaliteten vil bli ivaretatt i spillergruppa.

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #23
        Synd, men ikke overraskende, at diskusjonen om en opprydning i stallen munner ut i en diskusjon pro/contra Arild. Argumentene på begge sider når det gjelder Sundgot er så kjente at noen full reprise vel neppe trengs.
        Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
        For all del, selg både Myklebust og TAG og behold Sundgot om det gir plass til den hurtige bakromsangriperen som kan gjøre Occean god og garanterer 10-15 mål i sesongen. En Helstad,Mifsud, Nannskog type.
        En hurtig bakromsspiss - á la Mifsud - ved siden av Sundgot eller Occean hadde absolutt gjort seg. Men det er ikke bare Occean som ville bli bedre med en rask bakromsangriper sammen med seg i angrepet. Det samme argumentet gjelder også, i minst like stor grad for Sundgot, som er en meget god ballfordeler .

        Kommentar

        • erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

          #24
          Fritt etter Fjøra:
          "Heller 9. plass med lojale spillere, enn å vinne med en gjeng rasshøl."

          (Det var noe sånt han sa en gang, men jeg klarer ikke å finne det nøyaktige sitatet.)
          Ja til pause i pausen!

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #25
            Opprinnelig skrevet av erlando
            Fritt etter Fjøra:
            "Heller 9. plass med lojale spillere, enn å vinne med en gjeng rasshøl."

            (Det var noe sånt han sa en gang, men jeg klarer ikke å finne det nøyaktige sitatet.)
            Det sa han var forøvring før vi fikk Riseth
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1408

              #26
              Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
              Nok en gang nevner du ingenting om hvorfor LSK skal beholde fotballspilleren Arild Sundgot. Du skriver mye om hvorfor vi skal beholde personligheten Arild Sundgot.
              Hæ?! At han er en del av den faste stammen i et tippeligalag, handler vel om at han er en god fotballspiller?

              Det som blir sagt om personligheten er også ting som gavner klubben. At spillere føler seg velkommen, at vi kan ha tidenes mestscorende på benken uten å høre grining, og at han ikke gir opp og stikker fra klubben etter en dårlig sesong, er vel bare positive ting for klubben? Og er vel det det handler om, hvordan man får et best mulig lag?

              I tillegg er jeg av oppfattelsen at Sundgot er mer enn god nok til å bli værende i klubben, bare på grunnlag av hans fotballferdigeter. Sundgot har en fantastisk ro, god målteft, en god pasningsfot, er smart i så og si alle spillets faser, er rutinert, god på hodet, god med mann i ryggen, han kjenner LSK bedre enn de fleste, og er mestscorende Lillestrøm-spiller gjennom tidene. Sikkert glemt noe, men bare for å gi deg en idé. Uansett er du selvfølgelig i din fulle rett til å være uenig i dette.

              Hvis en spiss absolutt skal ut portene i dag, burde det være Myklebust. Sundgot og Occean har tidvis prestert, mens Gundersen ikke har fått sin sjanse ennå.

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2506

                #27
                Opprinnelig skrevet av erlando
                Fritt etter Fjøra:
                "Heller 9. plass med lojale spillere, enn å vinne med en gjeng rasshøl."

                (Det var noe sånt han sa en gang, men jeg klarer ikke å finne det nøyaktige sitatet.)
                Det var på medlemsmøtet før sesongen i fjor, og den nøyaktige ordlyden var:

                Dere kan sitere meg på dette:
                Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng.

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #28
                  X=Slokvik

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  1. Vi visste ikke at Kisen var alvorlig skadet da vi kjøpte ham. Enkelte har spekulert i om dette burde vært fanget opp ved legesjekken, men det er og blir spekulasjoner.
                  Som tidligere nevnt, så er det ekstrem risiko å kjøpe skadede spillere, uansett hvilken gradering av skadet det gjelder. For å si det slik: skal du kjøpe en bolig som et oppussingsobjekt, så bør du ha med en kyndig takstmann til vurdering, samt gode håndtverkere i bakhånd.

                  LSK har neppe det apparatet som trengs til den slags risikable transaksjoner, spesielt ikke med tanke på at en fullt fungerende spiller sendes ut døra til en konkurrent samtidig.

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  2. Jeg kan ikke forstå logikken din her: Kiesen er snart klar igjen, allikevel vil du kvitte deg med ham nå?
                  Hvordan vet vi at han er snart klar? Har han ikke vært "snart klar" et år? Er han snart klar fordi Slokvik sier det? Se svar på punkt en, samt en rekke andre innlegg om Slokvik.

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Fordi han har kostet millioner? Vil vi få disse pengene tilbake om vi dumper ham nå? Er jo som å selge Funcom aksjer uka før Conan ble lansert. Jeg vil også anta at de største utleggene har vært kjøp/sign-on fee. Dette er penger bortkastet hvis vi ikke får noe igjen for ham. Lønnsutgiftene tror jeg neppe senker skuta eller forhindrer nye spilerkjøp. Er det ikke lurere å la ham få spille et par kamper først, så er det faktisk mulig å få solgt ham. Jeg vil tro at er et særdeles dårlig tidspunkt å dumpe denne spilleren på. Her virker det mest som om spilleren må bort fordi han har vært et irritasjonsmoment.
                  Nei, vi får ikke pengene tilbake, men vi kan alltids håpe å prakke han på en intetanende klubb i hjemlandet som sliter med en "Tom Nordlie"-figur som kjøper spillere fra TV-stolen med potetgullposen i hånda. Send noen gamle You-Tube klipp, og saken er i boks.

                  Uansett om Kisen mirakuløst skulle bli klar i høst, hva med form og spilleforståelse? Tipper neppe han får anledning til å spille seg i form på et nedrykkstruet fugla. Og cupen... I beste fall blir han en meget dyr forsterkning på LSK 2.

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Edit: Gir du tommel opp fordi jeg har misforstått ditt innlegg (igjen) og dvi egentlig er enige ?
                  Jeg gir tommel opp fordi jeg synes argumentasjonen var god, selv om det manglet en ukjent i ligningen din; Slokvik.

                  Ettersom jeg faktisk må jobbe litt noen ganger innimellom så rakk jeg ikke svare før nå.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    #29
                    Kiesen;
                    Jeg er enig med reka her. Tidspunktet er ille med tanke på salg, mannen er akkurat på vei tilbake- Selger vi nå kan vi ihvertfall konkludere med bomkjøp som fasit. Slår mannen til utover høsten eller neste sesong er det mulig å få noen kroner ved et salg.
                    Ja vi var uheldige mht til mannens fysiske skavanker, men det er ikke lett å legge skyld på noen bestemt.

                    Arild;
                    Selge Arild er bare tåpelig først og fremst fordi 5+ mill ikke gir noen garanti for en bedre erstatter. I tillegg er kommer de personlige egenskapene Arild besitter, en god lagspiller som holder TL nivå og aksepterer benken. Dette er gull verdt.

                    Husar;
                    Ser ikke ut til å lykkes og et salg virker naturlig. Gutter har talent og han vør ikke gis bort selv om han ikke har lykkes i LSK. Dersom han forsvinner vil jeg sitte igjen med en følelse at dette lett utvikle seg noe i retning av "Trond Olsen" historien.
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • Canário
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1471

                      #30
                      Mener det er helt naturlig at Myklebust og Husar er de første som ofres, forhåpentlig for å gi plass til mer kvalitet. Å styrke stallen betyr med nødvendighet å få vekk de som ikke er gode nok og erstatte dem med noen som er det. Vi kan ikke fylle opp stallen med jevngode spillere som alle forventer og fortjener rimelig fast plass, men både Sundgot og Midttun Lie "aksepterer" benken og er etablerte spillere som har noe å tilføre laget på både kort og ganske lang sikt. De må for all del ikke tvinges til å se seg om etter en ny klubb. Den bredden trenger vi. Vi må ikke begynne å overdrive og få vekk spillere vi egentlig trenger.

                      Å tilføre mer konkurranse (og aller helst forsterke) i en svak posisjon er positivt, å gi overkonkurranse i en posisjon som allerede er godt nok besatt er negativt. Derfor må vi "tviholde" på Pedersen, mens Myklebust må ut all den tid Gundersen og Fellus er mer enn godt nok og Myklebust ikke er bedre enn at han smyger seg inn mellom Gundersen og Fellus ferdighetsmessig.

                      Å kvitte oss med Kiesenebner idet han begynner å bli skadefri mener jeg blir bakvendt. Vent i det minste til etter sesongen. Bjørkøy er ålreit på den måten at det er på benken han hører hjemme (og med en prestasjonsretta kontrakt).

                      Men: Bjørkøy er i likhet med Sundgot, om noen sesonger (snakker prekært ikke om i år eller neste år (med mindre vi får inn en god spiss), i kraft av alderen og synkende kvalitet, spillere som må lukes ut for at de andre skal få den nødvendige mengden tillit og spilletid. Sjansen er mye større for at blant andre Gulbrandsen, Halstensen, Ciise, Salimi og Fellus har mer å tilføre laget de neste årene enn hva de har.

                      Like mye som "jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng", blir jeg heller nummer ni med for eksmepel Fellus og Gulbrandsen som faste innslag enn med talentene råtnende på benken.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Nei, vi får ikke pengene tilbake, men vi kan alltids håpe å prakke han på en intetanende klubb i hjemlandet som sliter med en "Tom Nordlie"-figur som kjøper spillere fra TV-stolen med potetgullposen i hånda. Send noen gamle You-Tube klipp, og saken er i boks.
                        Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare når jeg ser slikt rødglødende raseri kombinert med bunnløs sarkasme. Det nærmeste jeg har opplevd var da muttern satset alle dagens smågevinster (et par tusen) på en lovende, men uerfaren hest på Bjerke i dagens siste løp. Svartpølsa skjente av banen med krampe i begge lårhasene og noe som lignet på munn og klovsyke. Starten var ikke gått engang. Hun har aldri spilt på hest noe mer, bare spist dem. Jeg går dermed ut fra at du har satt for mye penger eller ryktet ditt på LSK gull i år?

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Uansett om Kisen mirakuløst skulle bli klar i høst, hva med form og spilleforståelse? Tipper neppe han får anledning til å spille seg i form på et nedrykkstruet fugla. Og cupen... I beste fall blir han en meget dyr forsterkning på LSK 2.
                        Spilleforståelsen blir forhåpentligvis ikke skadet, i det minste sitter den neppe i kneet slik som hos Fjørtoft. Alle er vel forøvrig klar over at det er en viss risiko for at denne mannen ikke kommer tilbake, på samme måte som han faktisk kan bidra positivt allerede i år. Sammenligner man imidlertid med et nytt kjøp så er denne risikoen også til stede der, vi har jo hatt kjøp som har tilbrakt nesten et år før de slo til. I mine øyne er Kiesen et bedre kort. Han er i allefall spillesugen og ønsker nok å gi tilbake til sportsklubben på banen. Hvis han mot formodning ikke er moralsk korrupt da, noe som sprer seg som en farsott i lillestrømområdet for tida.



                        .

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare når jeg ser slikt rødglødende raseri kombinert med bunnløs sarkasme. Det nærmeste jeg har opplevd var da muttern satset alle dagens smågevinster (et par tusen) på en lovende, men uerfaren hest på Bjerke i dagens siste løp. Svartpølsa skjente av banen med krampe i begge lårhasene og noe som lignet på munn og klovsyke. Starten var ikke gått engang. Hun har aldri spilt på hest noe mer, bare spist dem. Jeg går dermed ut fra at du har satt for mye penger eller ryktet ditt på LSK gull i år?
                          He-he. Jeg kan nok være forbanna, men det er ofte litt tilgjort. Samtlige innlegg i dag er skrevet med et stort glis om munnen.

                          Det har ikke vært mye å glede seg over i år, men omtrent alle mine innlegg skrives i full bevissthet.

                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Spilleforståelsen blir forhåpentligvis ikke skadet, i det minste sitter den neppe i kneet slik som hos Fjørtoft. Alle er vel forøvrig klar over at det er en viss risiko for at denne mannen ikke kommer tilbake, på samme måte som han faktisk kan bidra positivt allerede i år. Sammenligner man imidlertid med et nytt kjøp så er denne risikoen også til stede der, vi har jo hatt kjøp som har tilbrakt nesten et år før de slo til. I mine øyne er Kiesen et bedre kort. Han er i allefall spillesugen og ønsker nok å gi tilbake til sportsklubben på banen.
                          Presisjon: Jeg mente "samspillsforståelsen". De fleste spillere bruker tydeligvis minst ett år på å bli varme i den gule (og lyseblå) trøya. Skal ikke se bort fra at Kisen går et år skada, bruker et år på 2.-laget for å finne formen, og trenger et år på å spille seg kjent på A-laget.

                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Hvis han mot formodning ikke er moralsk korrupt da, noe som sprer seg som en farsott i lillestrømområdet for tida.
                          .
                          Utdyp?
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • ulfpulf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2506

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Svartpølsa skjente av banen med krampe i begge lårhasene og noe som lignet på munn og klovsyke.
                            Het hesten Pelu?

                            Antirasister: "Svartpølsa" er ikke nøkkelordet her. Det er "krampe i begge lårhasene" som fikk meg til å skrive.
                            reka: Jeg begynte å fortelle deg at du burde forklare mora di at en hest med bare to lårhaser er et dårlig spilleobjekt, men fant ut at du har rett, det er bare bakbeina som har haser. Bonde.
                            Moderatorer: Beklager igjen. Jeg har en chatte-i-Hovedforum-fetisj.
                            Rosenborgsupportere/NFF-ansatte: Ja, denne var til dere.

                            Kommentar

                            • AG-3
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 1081

                              #34
                              Hadde en hyggelig prat med en sentral figur i FFK i forbindelse med noe jobbgreier her om dagen. Praten kom raskt inn på fotball. Han og hele FFK lo godt av LSK....Fått ei bøtte med cash for to middels spillere og vår beste i retur for 4 knapper og et glansbilde. Kunne ikke få lovprist Kasey nok som person og spiller. Han kunne også fortelle at en av gutta vi kjøpte fort kan havne i FFK igjen. Hvem det var sa han ikke men tolket det dithen at det dreide seg om Brenne.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                #35
                                Ingen spillere har slått til i LSK siden Koren. Det gjør ikke FFK til genier på overgangsfronten.

                                Med unntak av Stabæk og B/G har fredrikstad hatt et meget lett kampprogram frem til i dag, og har møtt alle bunnlagene unntatt oss.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Xantippe
                                  Har du vært til sengs med Arild og blitt brutalt dumpa?
                                  Svar: Nei

                                  Er det en grunn til den voldsommme viljen til å kvitte seg med Arild?
                                  Svar: Ja, han er ikke god nok. 5 mill for Arild vil være et fornuftig salg med tanke på dekningen vi har på spisser, samtidig som vi trenger forsterkninger andre steder.
                                  Jeg kunne godt tenkt meg en ny spiss også, men da en som går langt utenpå de vi har i dag!
                                  Xantippe, du er pen på bildet men har faen meg ikke peil på fotball når du er villig til å selge Sundgot når klubben sliter. Det gjelder også flere her inne. Timingen er helt feil. Vi dumper ikke de de beste spillerne våre når vi er i en krise. Og i hvertfall ikke de(n) mest loyale. Etter sesongen, det er en annen sak.

                                  Til Sundgots forsvar: visst ser Sundgot treig og keikete ut noen ganger, men han er en intelligent spiller som kan holde ballen oppe i motstanderens banehalvdel, og som vet hvor målet står. I tillegg er han en fin type å ha på laget. Selg heller noen av de som aldri har levert for LSK, ikke en støttespiller, som Sundgot er.

                                  Dersom man kan få en god pris for han off-season, så bør det vurderes, for å få hastighet på topp, og kanskje en spiss som scorer 15-20 istedenfor 10. Det er på tide vi får en slik spiss igjen. I tillegg til Occean. Men da må prisen være god. Hvis ikke: behold han.
                                  Last edited by Hamburg & Kanari; 14.06.2008, 13:39.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    #37
                                    [quote=reka;270201]Ingen spillere har slått til i LSK siden Koren. Det gjør ikke FFK til genier på overgangsfronten.


                                    Synes vel også at Otto i målet har slått til nokså bra. Men det er flere som burde stå opp og vise at de er laget av bra materiale, ja.
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      #38
                                      Hvorfor ikke selge Occean istedet for Sundgot? Sundgot har spilt en bedre sesong og derfor trenger vi jo ikke Occean som tydeligvis er svakere? Satt på spissen ,men jeg begynner å bli lei av hylekoret om at Arild skal gå
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • Kanaris93
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2007
                                        • 232

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av CFD
                                        Hvorfor ikke selge Occean istedet for Sundgot? Sundgot har spilt en bedre sesong og derfor trenger vi jo ikke Occean som tydeligvis er svakere? Satt på spissen ,men jeg begynner å bli lei av hylekoret om at Arild skal gå

                                        Helt enig, selg hellet Ollie enn Gilbert!! (selv om du satt det på spissen)
                                        I med og motgang <3

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          #40
                                          Selg Occean uansett. Han er ikke god nok, og er kun brukbar inne i femmeter. Dreper all fremdrift med en gang han får ballen som oppspillspunkt, og har hverken teknikk eller spilleforståelse til å bli særlig bedre. Ville heller hatt Magnus Powell ennå enn å ha kasta bort 8 mill på ham.
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎