Grønlund, Bjarmann og Berg må gå!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Grønlund, Bjarmann og Berg må gå!

    Som lovet. Den beryktede tråden.

    Se det i øynene folkens. Henning "litt smartere enn Forrest Gump" Berg, Bjarmann og Grønlund styrer oss mot Adecco og 2010. Spikeren i kista fra Berg er Essidiri på venstreback. Klassebytte. Får Uwe's famøse bytte av Sundgot mot Mifsud på stillingen 1-3 på Ullevaal til å virke smart. Forrest Guuuu-uuump!

    Berg må gå! Alternativet er Adecco. I følge mine meger godt informerte venner i Oslo Vest, så er nøkkelen til å kvitte seg med Berg å kvitte seg med Bjarmann.

    Bjarmann må gå! Alle som tviler på dette bør ta en prat med noen i rødt og hvitt. Nå mener jeg alvor! Bjarmann må gå!
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
  • sten
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 873

    #2
    da regner jeg med att du har penger til å betale sluttpakke og lønne nye trenere.Tipper du har hatt ett alvorlig fest i natt.

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #3
      Opprinnelig skrevet av sten
      da regner jeg med att du har penger til å betale sluttpakke og lønne nye trenere.Tipper du har hatt ett alvorlig fest i natt.
      Festen var bra ja. Med mange Lyn-gutter som har litt på hjertet! Bjarmann, Berg og Stein H. fikk sitt pass påskrevet. Kenta også.

      Ta deg sammen litt og hør med kjennere angående Bjarmann og Berg. Amøber. Noe som bevises i går. Berg er hjernedød, noe det famøse byttet av Karim viser.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #4
        Helt enig i at det var IDIOTI å sette Karim på venstrebacken, akkurat like dumt som det var å bruke Søgård på vingen og i det hele tatt la Myklebust få spille selv om han stort sett ikke har bidratt med en dritt i hele år.. Flere andre idiotiske bytter og rare valg er også gjort.
        Men Henning Berg og Torgeir Bjarmann aldri i livet får sparken, selv med tap resten av sesongen så sitter de så trygt det bare går an. Dette er det helt klare tegn på helt i fra toppen av isfjellet klubben sitter på. Hovedfokuset til ledelsen i år er å kutte utgifter og kvitte seg med gammelt vrak, det virker som om det å sikre plassen står underordnet dette blant de som styrer klubben. Grunnen er vel enkel, for at LSK skal få fornyet lisens må klubben ta de grep som er gjort og gjøre det beste ut av den nye tilværelsen de nå har satt seg i.
        GRATULERER MED DAGEN BennyLem, LSK, KANARIFANSEN & NORGE!!!

        Kommentar

        • MedlemNR35
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 905

          #5
          Ja, det er jo det å bytte trenere til hver sesong som kommer til å gjöre oss til et stabilt topplag. Gjärne bytt hele styret og kanskje hele stallen også. Så ofte som mulig, historien beviser gang på gang at det er veien til toppen.

          Kjempetråd. Jeg lurte egentlig bare på når denne skulle komme. Utrolig bra.

          Kommentar

          • Diamanten
            Medlem
            Hoffnarr
            • Nov 2006
            • 67

            #6
            å våkne opp til eder og galle på syttende mai, når gutta virkelig har gjort en manns innsats dagen før..... jepp uten gode ord til forklaring. hvis du har en løsning værsågod, presenter. men hvis det kun er en kritisering av et problem, ja da er det vel i grunn klokere å skite i det. kortsiktighet gir ingen pokaler!

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              #7
              Faen jeg er lei av å høre om de smarte lyn-kompisa dine som egentlig vet best for LSK. Kan ikke de konsentrerer seg om sin egen skiklubb som snart er konk? Hvis Berg og Bjarmann var så rævva hos dem hvorfor fikk de holde på i så mange år?

              Kommentar

              • CFD
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2319

                #8
                Jeg er helt enig i at det å sette inn Karim virket idiotisk , men var det ikke fordi man ville spare spillere som er skadeutsatt? Ser man det på en slik måte så virker det som en ganske klog avgjørelse. Det kostet oss trolig 2poeng og sesongens første seier.

                Men det å sette inn en person uten defensive fibre når vi blir presset nedover på banen er nok ikke det klokeste man kunne gjøre.
                Last edited by CFD; 17.05.2009, 12:10.
                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                Kommentar

                • KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

                  #9
                  For lyn har jo gjort det jævlig mye bedre uten B og B.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13271

                    #10
                    Det er vewl ingen tvil om hvem som er amøbe i denne tråden, og som i likhet med vår venn Forrest Gump svelger det meste rått. Run Benny, RUN!

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      #11
                      Benny har tenkt å kaste Grønlund, Bjarmann & Berg (han nevner dog ikke Judas med et ord, mystisk... ). Det blir spennende å se hvilke alternativer Benny vil presentere til å ta over for disse, klubbens økonomi tatt i betrakning.
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

                        #12
                        Da er denne tråden tilbake, hold diskusjonen saklig, husk dette er Hovedforumet.
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

                        Kommentar

                        • Oddis
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 2744

                          #13
                          Sorry for avsporing, men tenker Benny sitter hjemme i godstolen og skrattler av de han klarte å irritere nå!
                          Mer en tråd for å markere sin egen interne humor vil jeg tro

                          Men tilbake til saken;
                          Etter det jeg så i går er jeg sikker på at det er dette teamet som vil klare å snu Fugleskuta nå. Helt klart at Essidiri ikke akkurat er venstreback og at han ikke skal inn her, men prøve og feile er vel også en del av trenerutdanningen! Rutinen for en trener er også noe som tar tid og kommer etterhvert.

                          Trur egentlig vi sitter på en kommende trenerkomet her. Vent å se!
                          Last edited by Oddis; 17.05.2009, 20:56. Begrunnelse: Bedre leservennlighet
                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                          Kommentar

                          • holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

                            #14
                            Når mange må gå må nødvendigvis noen fylle de tomme plassene om de berømte hjulene skal fortsette å snurre rundt. Grønnlund har jeg vanskelig for å se at har det helt store bidraget, og jeg klarer meg fortsatt finfint med en Sportsklubb uten Judas.

                            Men når også daglig leder og nytilsatt trener brått må gå, fordi de enda ikke har fått kontroll på dønningene etter forrige regime, da er det vel lov å sette foten ned?

                            Bjarmann er og var en legende i LSK, og Berg det samme innen norsk fotball. At han valgte å riste av seg nybegynnerfeilene i Liiin skal vi bare være glade for.

                            Lemmet har i et historisk perspektiv hatt rett, veldig ofte rett, og skal av den grunn ikke avskrives. Men her skyter han etter vel mange på en og samme skive etter min mening. En Sportsklubb uten leder og trener, er neppe en bedre Sportsklubb en en med dårlig trener og leder, uten at jeg nødvendigvis er enig i at alle av de som styrer i dag passer hverken må få bli eller må pælmes ut.

                            Dersom nevnte gjeng må gå er mitt syn og mine tanker som følger:
                            • Hvem skal ta over for Berg, som med det medfører at vi MINST berger plassen?
                            • Torgeir. Hvem kan erstatte han, og hvorfor?

                            Men for all del, kutt gjerne i lønnskostnadene og gi gjerne for min del Judas ett tupp i ræva sammen med et kart med oversikt over hvor nærmeste NAV er. Hans tilstedeværelse tør jeg fortsatt påstå at er marginal i forhold til kostnaden, og dårlig karma bringer han oss nok også.

                            Edit, tilføying: Det er alltid lov til å tenke selv, slik faktisk Lemmet gjør og beviser at han gjør (og som jeg forsøker å gjøre rede for at jeg også klarer), så la gjerne den gode diskusjonen fortsette! Med dette mener jeg ikke at svart på hvit at den ene eller den andre nødvendigvis hverken må gå eller beskyttes, men at det må være lov til å lufte sine tanker og meninger om dagens ledelse. Hver eneste stein må snus om vi skal bli å finne i Tippeligaen neste år, det er ihvertfall min mening.
                            Last edited by holmiz; 18.05.2009, 10:46. Begrunnelse: en liten nedtoning, og noen skrivefeil ja
                            Hilsen Anders

                            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                            Kommentar

                            • vollafugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2006
                              • 978

                              #15
                              1. Jeg er ikke enig med trådstarter i at Berg bør byttes ut. Det brant på dass lenge før han kom. Rykker vi ned (noe alle skjønner lett kan skje), bør det være Berg som får ansvaret med å få oss tilbake til 2011. Dessuten har klubben verken penger eller realistiske alternativer.

                              2. Mine kilder på Oslo Vest tegner et annet bilde enn dine. I følge mine kilder var Berg likt og respektert av alle (spillere, supportere og ansatte). Dessuten har jeg latt meg fortelle at folk med ansvar for topptrenerutdanningen i Norge mener at Berg anses for å være den mest talentfulle treneren noensinne.

                              3. Forøvrig var Røslers famøse bytte ikke Gilbert inn for Mifsud, men Occean inn for Mifsud (Tar for gitt at du sikter til 3-3 kampen på Ullevaal i 2006.)

                              Kommentar

                              • Ranakanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 487

                                #16
                                Spark ballen sier nå jeg, spark ballen inn i motstanderens mål, det var jo der det stoppet for LSK i går.

                                Kommentar

                                • Joha
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 314

                                  #17
                                  Synes det var bedre i går enn før i år.Jeg tror det løsner nå for gutta nå.Det er ikke bare og sparke trenere er som regel spillerene som har spilt for dårlig

                                  Kommentar

                                  • OppsalKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2008
                                    • 1881

                                    #18
                                    Hva har Grønland gjort for LSK? What has he achieved siden han "fikk makta" på Romerike?
                                    Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                    Alltid Celtic og LSK

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13271

                                      #19
                                      Håper den/de som kritiserer Grønlund her på forumet snarest kan ta seg en prat med noen som står *litt* nærmere LSK miljøet enn den månen i Saturns ringer vedkommende åpenbart må sitte og skrive innlegg fra.

                                      Om man skulle henge ut noen på denne burde vel det egentlige offeret vært Per Mathisen, men selv på den fjerneste galakse i melkeveien vet man jo hva den mannen står for i LSK-sammenheng, så Grønlund er vel et mer attråverdig offer som ikke skjemmer debattanten unødvendig mye.

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        #20
                                        Here we go again... Ikke overraskende at BennyLem er ute og skyter med hagle igjen; hans hodejakt er tidligere varslet her: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=14646

                                        Det begynner etterhvert å tegne seg ett mønster med vår venn Benny; noen må gå, alle må gå, men det blir aldri lansert alternativer som skal fylle plassene, på tross av en utfordring på nettopp dette: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=13353

                                        Det sagt; Her er BennyLem BennySlem og totalt ute på viddene. Dersom vi ønsker at LSK skal bli et stabilt topplag over tid er vi nødt til å gi støtteapparatet tid, tid og tid. Jeg er 110% sikker på at vi har de rette menn på plass i B-gjengen. At en skade på LKE og at Essediri blir brukt som nødløsning på venstreback skal brukes som sannhetsbevis på at Berg er feil mann er tull fra ende til annen. Jeg er enig i at det er kreativt å bruke Karim som back, men han gjorde seg absolutt ikke bort de minuttene han fikk på banen.

                                        BennyLem må gå.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎