Lillestrøm - Vålerengen, Åråsen stadion, søn. 4. juli kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jannis
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 266

    Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.....

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      Opprinnelig skrevet av ragnarrock
      to mål av shelton sier vel litt om farten og de defensive egenskapene til Karim..
      Nei, det gjør det ikke.

      Ingen av de målene hadde noe som helst med de defensive egenskapene eller farta til karim å gjøre. Farta til Karim er desuten slettes ikke dårlig.

      Kommentar

      • jimmybrown
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Feb 2010
        • 5

        Effektivitet og kynisme i angrep er det som mangler. På søndag tapte LSK kampen i første omgang. Det er en ulempe å spille så godt uten å score. VIF fikk tid til å finne mottrekk. Min favorittspiller Sundgot og BBS manglet helt goalgetter-ferdighetene for en sånn kamp. Når første omgang ebbet ut uten scoring var jeg ganske oppgitt. Det ble derfor typisk for et lag i motgang at VIF scorer et offside-mål. På tide å la Ujah få mer spilletid?

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          Opprinnelig skrevet av ragnarrock
          og Karim er for viktig angreps våpen til at vi bytter ut han, kjipt, to mål av shelton sier vel litt om farten og de defensive egenskapene til Karim..
          Det siste målet kan like gjerne være midtstoppernes skyld, siden de sideforskyver så inn i helvete mye, slik at Karim ikke hadde noe valg, han måtte flytte seg etter.
          Eller midtbanen som ikke kommer ned og hjelper til og fyller rommene som åpnes.

          Kommentar

          • ragnarrock
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 937

            Opprinnelig skrevet av sniper
            Det siste målet kan like gjerne være midtstoppernes skyld, siden de sideforskyver så inn i helvete mye, slik at Karim ikke hadde noe valg, han måtte flytte seg etter.
            Eller midtbanen som ikke kommer ned og hjelper til og fyller rommene som åpnes.

            missforstå meg ei, prøve rikke å gjøre Karim til en syndebukk for denne matchen, kollektiv svikt er nok et godt stikkord her.

            Men, i min verden så er det klare basics i fotball, høyre forsvarer passer på venstre angriper til motsatte laget...
            seff er alt relativt, men, er vel ikke første gang at det blir slik at forsvaret forflytter seg på merkelig vis slik at det er en mann som står umarkert med karim som nærmeste fugl...
            når det er sagt, så har karim blitt en god forsvarsspiller, men jeg er altså ikke over imponert med plasseringsevnen hans, på samme måte som jeg ikke er altfor imponert over farten til Kippe og Steinar, eller pasningsfoten til Kiko....
            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

            -RagnarRock-

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av ragnarrock
              missforstå meg ei, prøve rikke å gjøre Karim til en syndebukk for denne matchen, kollektiv svikt er nok et godt stikkord her.

              Men, i min verden så er det klare basics i fotball, høyre forsvarer passer på venstre angriper til motsatte laget...
              seff er alt relativt, men, er vel ikke første gang at det blir slik at forsvaret forflytter seg på merkelig vis slik at det er en mann som står umarkert med karim som nærmeste fugl...
              når det er sagt, så har karim blitt en god forsvarsspiller, men jeg er altså ikke over imponert med plasseringsevnen hans, på samme måte som jeg ikke er altfor imponert over farten til Kippe og Steinar, eller pasningsfoten til Kiko....

              Og hva var feilen til karim på det andre målet til Shelton som du nevnte?

              Ellers skulle jeg gjerne sett 40meter tidene til steinar, tror slettes ikke de er dårlige.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎