Paul Ikechukwu Obiefule

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #61
    Opprinnelig skrevet av skotten
    Enig. Rolig og god med ballen. Men kutt ut de totalt unødvendige frisparkene, NÅ!!!
    Dommern kan ta sin del av skylda også, jaggu meg mange billige frispark. Men Paul fikk seg vel en påminner om at ting som går an i andre klubber ikke går når du spiller på LSK, så han lærer nok av det!

    Kommentar

    • OppsalKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2008
      • 1881

      #62
      Banens beste i kveld. Uten tvil.

      Lille Bukken showet kom etter at Obiefule hadde gjort grunnarbeidet.
      Nå bosatt på Rasta !!!!!

      Alltid Celtic og LSK

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7037

        #63
        Såååå avslappet og lugn med ballen. En fryd å se på. Frispilte Fredrik med en pasning i Nosa-klassen i første omgang og tok knapt et steg feil. Glimrende kamp, men et par tåpelige frispark i farlige posisjoner trekker ned. Håper vi har spenn til å signere ham.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          #64
          Rett fra benken hos pølsemakerne i vikarligaen og BB i andre kamp, skremmende imponerende. God i posisjoneringen defensivt og frigjør seg hele tiden når laget har ballen. Rolig og trygg og velger oftest gode løsninger med ballen. Prater med folk rundt seg og har tilsyneltende alltid oversikt. Et bautaemne av de sjelde.

          Etter min mening er han allerede bedre enn hva Gislason noengang var for LSK.

          Dessuten var ikke frisparka tåpelige, han måtte gjøre noe i begge situasjonene. Når TL tempoet sitter endra bedre vil han antagelig være bitte litt tidligere ute og alle er veldig happy.
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          • *46*

            #65
            Opprinnelig skrevet av mooph
            Dessuten var ikke frisparka tåpelige, han måtte gjøre noe i begge situasjonene. Når TL tempoet sitter endra bedre vil han antagelig være bitte litt tidligere ute og alle er veldig happy.
            Han gjorde vel det andre blir kritisert for å ikke gjør. Skrur av ryggelysa og går på ball og mann.

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #66
              Første frisparket var litt tåpelig, for da hadde Kippe og Obi full kontroll på en ensom Martin Wiig. Wiig har hverken eksplosiviteten eller teknikken til å dra av to forsvarsspillere fra stillestående og komme seg på skuddhold fra den posisjonen.

              Forøvrig finnes det ingen rasjonell grunn til å ikke signere Obiefule fortere enn svint. Leverte en knall kamp i går, og har fortsatt mer å gå på i forhold til relasjoner og det fysiske.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • Ginola
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2010
                • 549

                #67
                Det blir tynt med ES og PO sammen på midten, men PO og en offensiv midtbanespiller blir meget bra.

                synes han har imponert med tanke på det grunnlaget han hadde før han kom.

                Klapp på skulderen til Berg!

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av TheFugl
                  Ja, Obiefule er milevis bedre enn en høyst middemådig Søgård, det burde du se. Det at Søgård spilte så mye, har mer å gjøre med statusen han har enn ferdighetene.
                  Ha, ha, jeg ser at Obifule har en enorm status blant fansen, det er derfor sangen hans runger utover Åråsen hver eneste kamp. For en spiller! Kos dere med strupekutteren!
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3154

                    #69
                    Aldri gjort noe dumt du da, Rønnern? Strupekuttinga var dum, akkurat som mange av valgene mine på byen har vært særdeles dumme når morgenlyset kom. Det eneste som betyr noe for meg er hvordan Obi leverer i LSK i dag, og det har vært bedre enn han har fått cred for.

                    Kommentar

                    • Boing
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 711

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Ha, ha, jeg ser at Obifule har en enorm status blant fansen, det er derfor sangen hans runger utover Åråsen hver eneste kamp. For en spiller! Kos dere med strupekutteren!
                      Bergdølmo er helt greit for deg, men Obifule er ikke??? Synes det judas gjorde var flere 1000 ganger verre enn strupekutting.

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Aldri gjort noe dumt du da, Rønnern? Strupekuttinga var dum, akkurat som mange av valgene mine på byen har vært særdeles dumme når morgenlyset kom. Det eneste som betyr noe for meg er hvordan Obi leverer i LSK i dag, og det har vært bedre enn han har fått cred for.
                        Nei, jeg er alltid streit og gjør ikke dumme ting.

                        Dog mener jeg at Obifule faktisk har fått mer kred enn fortjent. Det er liksom ikke måte på hvor mye fotball han har i seg. Mangler vel bare å få det ut i kamp....
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Nei, jeg er alltid streit og gjør ikke dumme ting.

                          Dog mener jeg at Obifule faktisk har fått mer kred enn fortjent. Det er liksom ikke måte på hvor mye fotball han har i seg. Mangler vel bare å få det ut i kamp....
                          Obifule har vell ikke fått mye kredit her inne ,men at noen ser at det bor mere fotball i han en Espen må da være lov og si....

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Obifule har vell ikke fått mye kredit her inne ,men at noen ser at det bor mere fotball i han en Espen må da være lov og si....
                            Forsåvidt et legitimt synspunkt, men når ikke engang hønefoss-fansen så tegn til det mens han spilte i adecco'n, tenker man jo sitt...

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av skotten
                              Forsåvidt et legitimt synspunkt, men når ikke engang hønefoss-fansen så tegn til det mens han spilte i adecco'n, tenker man jo sitt...
                              Jeg husker han fra Lyn og da var han til tider glimrende ,klarer vi og få fram det igjen så har vi en strålende spiller..

                              Kommentar

                              • Trüm
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Apr 2011
                                • 74

                                #75
                                Obiefule rykket ned med Viborg, rykket ned med Lyn, rykket ned med Hønefoss... Helt tilfeldig?

                                Selv om jeg legger godvilja til, klarer jeg ikke å se at han tilfører laget noe mer enn det Søgård gjorde. Når da den ene er en klubblegende og den andre er en skadeplaget, innleid førstedivisjonsspiller med det som må være Guinness rekord i nordiske nedrykk, forstår jeg lite av hva Berg tenker på.
                                MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

                                Kommentar

                                • TheFugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 344

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Trüm
                                  Selv om jeg legger godvilja til, klarer jeg ikke å se at han tilfører laget noe mer enn det Søgård gjorde. Når da den ene er en klubblegende og den andre er en skadeplaget, innleid førstedivisjonsspiller med det som må være Guinness rekord i nordiske nedrykk, forstår jeg lite av hva Berg tenker på.
                                  Da har du ikke lagt godvilja til. Hvis du ikke evner å se hva Obiefule tilfører laget kontra Søgård, da har enten ikke sett kampene, eller så har du en dårlig fotballforståelse. Men kan hjelpe deg litt på vei:

                                  - Plasseringsevne
                                  - Overblikk
                                  - Ro
                                  - Teknikk
                                  - Pasninger

                                  På alle disse punktene er Obiefule vesentlig bedre. Kondis er i favør Søgård. Er sikker på at hvis du virkelig legger godvilja til, så ser du det nok

                                  Kommentar

                                  • Canário
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1471

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Trüm
                                    Obiefule rykket ned med Viborg, rykket ned med Lyn, rykket ned med Hønefoss... Helt tilfeldig?
                                    Det behøver ikke å si noen ting om en spiller. Det er kanskje spesielt spillere som ikke helt har fått ut potensialet sitt i en annen klubb som ofte er de beste kjøpene for en klubb på LSKs størrelse. Får Obiefule tillit over tid, kan han bli kanon. Han har vist mye bra allerede, men har vært litt ujevn. Det tror jeg kommer med spilletid. Han har kanskje det største maksnivået inne av de midtbanespillere vi har.

                                    Kommentar

                                    • PA
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 500

                                      #78
                                      Obifule er god til 2 ting han.
                                      -Løpe i mellom
                                      -Sende pasninger som lager problemmer for lagkompisene sine.

                                      Jeg skal være ærlig og si at jeg synes ikke at Søgard er noe mer enn en grei spiller, men jeg savner han utrolig nå når vi istede spiller med Obifule. Med Søgard hadde vi ihvertfall en spiller som ofret og løp for laget

                                      Kommentar

                                      • vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av TheFugl
                                        Da har du ikke lagt godvilja til. Hvis du ikke evner å se hva Obiefule tilfører laget kontra Søgård, da har enten ikke sett kampene, eller så har du en dårlig fotballforståelse. Men kan hjelpe deg litt på vei:

                                        - Plasseringsevne
                                        - Overblikk
                                        - Ro
                                        - Teknikk
                                        - Pasninger

                                        På alle disse punktene er Obiefule vesentlig bedre. Kondis er i favør Søgård. Er sikker på at hvis du virkelig legger godvilja til, så ser du det nok
                                        Per i dag har ikke Obiefule tilført laget noe som helst i forhold til Søgård eller andre i den posisjonen. Han er ikke en håpløs spiller, men Obiefule har levert helt ordinært, noe som han gjorde både i Hønefoss og Lyn.

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2124

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Canário
                                          Det behøver ikke å si noen ting om en spiller. Det er kanskje spesielt spillere som ikke helt har fått ut potensialet sitt i en annen klubb som ofte er de beste kjøpene for en klubb på LSKs størrelse. Får Obiefule tillit over tid, kan han bli kanon. Han har vist mye bra allerede, men har vært litt ujevn. Det tror jeg kommer med spilletid. Han har kanskje det største maksnivået inne av de midtbanespillere vi har.
                                          Det sier litt om midbanen vår,når Obifule muligens har det beste maksnivået på vår midtbane.Mannen er jo ikke god nok for Hønefoss engang.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎