Paul Ikechukwu Obiefule

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

    #81
    Opprinnelig skrevet av Playboy1
    Det sier litt om midbanen vår,når Obifule muligens har det beste maksnivået på vår midtbane.Mannen er jo ikke god nok for Hønefoss engang.
    Dette er piss. Men han må jobbe med passene sine. Gir ikke gode nok "presanger" til sine medspelers. Sånn som Gisla gjør.

    Kommentar

    • Trüm
      Medlem
      Møteplager
      • Apr 2011
      • 74

      #82
      Opprinnelig skrevet av Canário
      Han har kanskje det største maksnivået inne av de midtbanespillere vi har.
      Mener du faktisk at nedrykks-Paul har et høyere maksnivå enn f.eks. Gislason?!

      Nedrykkskongen har nå startet 7 kamper for oss, 5 av disse har endt med tap (Det er selvsagt ikke bare Obiefule sin skyld, men det er likevel ikke særlig imponerende). I disse kampene har han hatt et snitt på pinlige 3,83 i Aftenposten børsen. VG's børs ga ham et snitt på 3,75 da han styrte HBK ned i fjor.

      Så vet jeg at forståsegpå'erne mener at børsene ikke kan legges til grunn for å vurdere en spillers prestasjoner og siden TheFugl kan melde at jeg har for dårlig fotballforståelse, så får man heller lure på hvorfor et opprykksjagende Hønefoss mente at de fint kunne klare seg uten Obiefule? Hønefoss har fått orden på sin økonomi (rykket opp i gul kategori) og siden han er på utlån kan altså ikke økonomien være en nøkkelårsak.
      MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

      Kommentar

      • TheFugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 344

        #83
        Opprinnelig skrevet av Trüm
        Mener du faktisk at nedrykks-Paul har et høyere maksnivå enn f.eks. Gislason?!

        Nedrykkskongen har nå startet 7 kamper for oss, 5 av disse har endt med tap (Det er selvsagt ikke bare Obiefule sin skyld, men det er likevel ikke særlig imponerende). I disse kampene har han hatt et snitt på pinlige 3,83 i Aftenposten børsen. VG's børs ga ham et snitt på 3,75 da han styrte HBK ned i fjor.

        Så vet jeg at forståsegpå'erne mener at børsene ikke kan legges til grunn for å vurdere en spillers prestasjoner og siden TheFugl kan melde at jeg har for dårlig fotballforståelse, så får man heller lure på hvorfor et opprykksjagende Hønefoss mente at de fint kunne klare seg uten Obiefule? Hønefoss har fått orden på sin økonomi (rykket opp i gul kategori) og siden han er på utlån kan altså ikke økonomien være en nøkkelårsak.
        Ok. Ja Obiefule rykket ned med div klubber. Ja, han var ikke ønsket i Hønefoss. Men jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor dere ikke ser på hva som er det beste for laget? Er ikke det i deres interesse? Fakta er jo han har vært en av midtbanens og lagets beste spiller de siste kampene, DET er det dere bør fokusere på. Det at Hønefoss ikke ville ha han, gir jeg blanke f i.
        Last edited by TheFugl; 02.10.2011, 23:42.

        Kommentar

        • Trüm
          Medlem
          Møteplager
          • Apr 2011
          • 74

          #84
          Opprinnelig skrevet av TheFugl
          Fakta er jo han har vært en av midtbanens og lagets beste spiller de siste kampene,
          JA, der har du helt rett. Obiefule har vært en av våre "beste" spillere i en periode der vi har satt ny klubbrekord for både flest tap på rad og flest kamper på rad uten å putte mål. Så om dette er en standard LSK er fornøyde med, så skal selvsagt Obiefule få lov til å bli hos oss og gjenskape det han fikk til i tre andre nordiske klubber... NEDRYKK
          MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #85
            Opprinnelig skrevet av Trüm
            JA, der har du helt rett. Obiefule har vært en av våre "beste" spillere i en periode der vi har satt ny klubbrekord for både flest tap på rad og flest kamper på rad uten å putte mål. Så om dette er en standard LSK er fornøyde med, så skal selvsagt Obiefule få lov til å bli hos oss og gjenskape det han fikk til i tre andre nordiske klubber... NEDRYKK
            Du har helt rett: det er selvfølgelig ene og alene Obiefule som har skylden for de nedrykkene....
            Knurr...

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3154

              #86
              Obi holder absolutt mål. Alle som mener noe annet har sett seg blinde på en uheldig episode i fjor, og ville ikke godtatt mannen om han så kunne drible Messi (originalen, ikke vår kopi) i en telefonkiosk.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13244

                #87
                Opprinnelig skrevet av G-Man
                Obi holder absolutt mål. Alle som mener noe annet har sett seg blinde på en uheldig episode i fjor, og ville ikke godtatt mannen om han så kunne drible Messi (originalen, ikke vår kopi) i en telefonkiosk.
                én ting er at han holder mål på dette laget, en annen ting er om han er god nok til å ta skrittet videre? Jeg er stygt redd for at han vil befinne seg i den ryggende telefonkiosken nokså lenge, og ikke i den driblende katalanske. Det må være spillere med et større makspotensial der ute i fotballeuropa?

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3154

                  #88
                  Jeg så igjen en av de første kampene til Obi her forleden. Da var han veldig stasjonær, men definitivt ikke formann i ryggeklubben. Så deretter Rbk-kampen igjen, og forskjellen er markert. Obi er mer bevegelig, og tar mange offensive løp. I tillegg spurter han bakover flere ganger når mitbanen blir overspilt. I tillegg går han inn i dueller med styrke og fysisk kraft. (Minner meg om gode gamle dager hvor det gjorde vondt å møte LSK). Basert på den (etter min mening) store fremgangen Obi allerede har vist i LSK, så mener jeg at han er klar for å ta skrittet videre også. En sentral midtbane med Gisle og Obi ville ihvertfall fått meg til å sove godt om natta!

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7037

                    #89
                    Jeg syns Obiefule har fått ufortjent lite ros etter at han kom inn. Han er strålende til å lese spillet og bryte av pasninger. I tillegg har han en sterkt undervurdert pasningsfot. Jeg syns han med unntak for et par kamper har gjort det bra for oss og bør signeres, hvis vi har råd.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      #90
                      Sorry-Mac. Denne karen kan ikke annet enn karakteriseres som en skikkelig bånnulk.

                      Legger seg konsekvent på bunnen av en hver tabell med et hvilket som helst lag.

                      Fotballmessig er det en kjedelig type som hverken drar poeng eller tilskuere.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Sorry-Mac. Denne karen kan ikke annet enn karakteriseres som en skikkelig bånnulk.

                        Legger seg konsekvent på bunnen av en hver tabell med et hvilket som helst lag.

                        Fotballmessig er det en kjedelig type som hverken drar poeng eller tilskuere.
                        Så kom med noen alternativer da som er bedre.
                        Så jævla opposisjonspolitisk argumentasjon. klage på alt uten å komme opp med alternativer.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          Så kom med noen alternativer da som er bedre.
                          Så jævla opposisjonspolitisk argumentasjon. klage på alt uten å komme opp med alternativer.
                          Tullprat, og det vet du.

                          Hvem har alltid forsvart spillere som Mifsud, Meter'n, Koren (også etter han ikke signet), Ringen, Kjeppe, Gabrielsen og mange av de andre? Det er Benny det.

                          Jeg er ikke i mot for å være i mot. Jeg er i mot det som ikke funker. Slik som Kiko på kant, Berg i trenerstolen og denne fyren her. Sorry Mac.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av BennyLem
                            Sorry-Mac. Denne karen kan ikke annet enn karakteriseres som en skikkelig bånnulk.

                            Legger seg konsekvent på bunnen av en hver tabell med et hvilket som helst lag.
                            Med fare for å sitere meg selv: det må være litt av en spiller vi snakker om her, som ene og alene har skylden i at lagene han spiller på havner i eventuelle bunnsituasjoner. Hva med de 10 andre på laget? Blir de så opptatt med å rydde opp i vedkommendes feil at de ikke får tid til å bry seg om motstanderns spillere?
                            Pauseklovnargumentasjon.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av BennyLem
                              Tullprat, og det vet du.

                              Hvem har alltid forsvart spillere som Mifsud, Meter'n, Koren (også etter han ikke signet), Ringen, Kjeppe, Gabrielsen og mange av de andre? Det er Benny det.

                              Jeg er ikke i mot for å være i mot. Jeg er i mot det som ikke funker. Slik som Kiko på kant, Berg i trenerstolen og denne fyren her. Sorry Mac.

                              venter fortsatt på at du skal hoste opp bedre alternativer...
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13244

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av xeR
                                venter fortsatt på at du skal hoste opp bedre alternativer...
                                Dette er ekkel hersketeknikk, Xer. Dessuten er det ikke Bennys jobb å foreslå spillere, om du da ikke vil at stallen skal se ut som en velhengt utgave av Village People...

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Dette er ekkel hersketeknikk, Xer. Dessuten er det ikke Bennys jobb å foreslå spillere, om du da ikke vil at stallen skal se ut som en velhengt utgave av Village People...
                                  Kall det hva du vil.
                                  Det er ikke Benny sin jobb, det har du rett i, men når man konsekvent klager på stort sett det meste så forventer jeg at man klarer å komme med argumenter annet enn "party i bobilen", "gjemt seg inne i boblejakka" og at man kommer med forslag til løsninger/endringer/forberinger er en selvfølge.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • armykanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2009
                                    • 736

                                    #97
                                    Et alternativ er en ny "Nosa" fra Nigeria Bare med betraktlig bedre tilpasningsevne og tolmodighet.

                                    Ser forøvrig ikke på bassey som en "Nosa" type. Men vi skal heller ikke glemme bassey, den gutten har jo potensiale han også. men trenger sikkert bare litt mer tid.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av armykanari
                                      Et alternativ er en ny "Nosa" fra Nigeria Bare med betraktlig bedre tilpasningsevne og tolmodighet.

                                      Ser forøvrig ikke på bassey som en "Nosa" type. Men vi skal heller ikke glemme bassey, den gutten har jo potensiale han også. men trenger sikkert bare litt mer tid.
                                      Tar heller en ny Koren fra Slovenia, en ny Runar fra Island eller en ny Ståle fra Hedemark.

                                      Bassey er nok neppe en ny Nosa, men definitivt en spennende type. Han trenger nok litt mere tid på seg ja, en vinter med oppkjøring kommer nok til å hjelpe godt.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • armykanari
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2009
                                        • 736

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av xeR
                                        Tar heller en ny Koren fra Slovenia, en ny Runar fra Island eller en ny Ståle fra Hedemark.
                                        Ja, den ser jeg jo. Men hva er oddsen for at vi skal finne en ny "Ståle" f.eks enn en ny "Nosa"...

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          Opprinnelig skrevet av armykanari
                                          Ja, den ser jeg jo. Men hva er oddsen for at vi skal finne en ny "Ståle" f.eks enn en ny "Nosa"...
                                          Får å finne Gud må man ha tro..

                                          Nosa var en parantes i forhold til Ståle, så mulighetene for å finne en ny Nosa er nok betydelig større og noe jeg ville tatt imot med åpne armer. Litt mere ydmyke holdninger enn det Nosa har hadde jeg gjerne sett
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎