Paul Ikechukwu Obiefule

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    #41
    Opprinnelig skrevet av vermu
    Obiefule, fantastisk debut og banens beste? Tuller du? Nå var det riktignok mange som spilte dårlig de første 75 minuttene, og Obiefule var en av dem. Han bidrar med enkelt pasningsspill, men mister ballen flere ganger i farlige posisjoner. Han mangler kreativitet og er et par klasser bak f.eks Gisslason. Men han skal ha for å spille seg relativt bra opp etter en håpløs første omgang.
    Hæ?
    Gutten leverte mer enn jeg noengang har sett Gisle gjøre i LSK. God plassering, fin ro og gode pasninger. Jeg skjønner heller ikke hvorfor alt var så håpløst, så stor forskjell var det ikke på laga.
    Fugla mot nye høyder

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #42
      Opprinnelig skrevet av mooph
      Hæ?
      Gutten leverte mer enn jeg noengang har sett Gisle gjøre i LSK. God plassering, fin ro og gode pasninger. Jeg skjønner heller ikke hvorfor alt var så håpløst, så stor forskjell var det ikke på laga.
      Ålreit å höre en stemme som ikke lever i totalt panikkhysteri. Det finnes nesten ikke grenser for hvor mye negativt piss folk har lira av seg her inne i det siste. Slapp av, og forsök å se helheten i ting. Anyways, helt enig i at Paul var en av våre beste i dag. Og det uten en eneste trening med laget. Han blir helt sjef. Vi var kanskje ikke fabelaktige de förste 70 minuttene, men vi skaper fortsatt sjanser. Om vi skal telle sjanser så tror jeg ikke det var så stor forskjell på lagene. De siste 15 minuttene er forövrig svinebra av oss, og jeg er veldig fornöyd med måten vi holder ledelsen på. Ingen panikk, og fornuftige beslutninger.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        #43
        Opprinnelig skrevet av andersmm
        Ålreit å höre en stemme som ikke lever i totalt panikkhysteri. Det finnes nesten ikke grenser for hvor mye negativt piss folk har lira av seg her inne i det siste. Slapp av, og forsök å se helheten i ting. Anyways, helt enig i at Paul var en av våre beste i dag. Og det uten en eneste trening med laget. Han blir helt sjef. Vi var kanskje ikke fabelaktige de förste 70 minuttene, men vi skaper fortsatt sjanser. Om vi skal telle sjanser så tror jeg ikke det var så stor forskjell på lagene. De siste 15 minuttene er forövrig svinebra av oss, og jeg er veldig fornöyd med måten vi holder ledelsen på. Ingen panikk, og fornuftige beslutninger.
        Det må være lov å gjøre en kritisk og saklig vurdering av en eller flere spillere uten at dette er negativt piss!

        Kommentar

        • *46*

          #44
          Helt godkjent debut. Han har vel ikke trent med klubben enda? Så tendenser til kloke stikkpasninger. Flink til å bryte motstanderen. Tror også han og Nosa kler hverandre. Spent på hvordan han gjør det på søndag.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #45
            Opprinnelig skrevet av vermu
            Det må være lov å gjøre en kritisk og saklig vurdering av en eller flere spillere uten at dette er negativt piss!
            Jeg snakker ikke om en eller flere spillere. Jeg snakker om alt som omhandler LSK.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1173

              #46
              en debut på det jevne, gode innvolveringer og enkelt pasningsspill.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7036

                #47
                Stort sett enig med biggie. Veldig solid debut fra Paul, som er klart bedre enn alternativene sentralt på midten sammen med Nosa. Ro, overblikk og tøffhet. Bare å rulle inn noen investorkroner og handle.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9382

                  #48
                  Stiller meg positiv til O-bee, selv om det var en rusten debut. Regner med at han blir bedre og bedre.

                  Kommentar

                  • bird
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Nov 2009
                    • 91

                    #49
                    Han skal ikke dømmes nord og ned etter sin første kamp. Han fortjener noen sjanser, og det kan ikke være lett å gå rett inn på et lag uten en eneste trening med de andre gutta. Når det er sagt så bekreftet han med dagens innsats det inntrykket jeg har hatt fra tidligere: Obiefule er en medioker Tippeligaspiller.

                    Kommentar

                    • brisbane-kanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2006
                      • 595

                      #50
                      Litt rusten ja, men det var jo tross alt Gisle når han kom til oss også. Gi mannen litt tid - han har vel ikke trent ordentlig med laget ennå heller. Han trenger noen kamper for å få tempoet i kroppen etter en stund i Adecco + benken.

                      Tror han kan fylle rollen til Gisle bra + fungere som en barnevakt for Nosa. To fluer i en smekk

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        #51
                        Obiefule fikk jo krampe etter 65 minutter i dag, relativt åpenbart at han har en del å gå på fysisk. Synes han var lovende i dag og tror kvaliteten i spillet hans kommer til å heve seg i takt med fysikken. Blir spennende å følge han utover høsten.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • Le Cat
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Oct 2009
                          • 10

                          #52
                          Godkjent debut, og tøft men klokt valg av Berg å la han starte for deretter å spille hele kampen. Synes han gjør det bra, med mange fine pasninger, samtidig som han ligger godt plassert på banen. Noe slurving må man tillate i en debutkamp. Kan bli en god erstatter for Gisle dette.

                          Kommentar

                          • sten
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 873

                            #53
                            har vek ikke trent med laget enda så å forlange en 100€ godkjent kamp blir vel å ta litt i:-)

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7036

                              #54
                              Skjønner ikke hva man har å kritisere Obifuele for etter denne debuten. En grei 6-er på børsen for min del. Overblikket og plasseringsevnen alene er av ytterst solid TL-klasse.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • OppsalKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2008
                                • 1881

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Skjønner ikke hva man har å kritisere Obifuele for etter denne debuten. En grei 6-er på børsen for min del. Overblikket og plasseringsevnen alene er av ytterst solid TL-klasse.
                                En femer. Mistet kula av og til, noen slurve pasninger. Bra rekkevidde. Helt ålreit kamp, men ikke i nærheten av en Gislason for å være dunn ærlig
                                Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                Alltid Celtic og LSK

                                Kommentar

                                • Lars2
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Jul 2009
                                  • 89

                                  #56
                                  Deilig å se en sentral midtbanespiller med ro og klokskapen til å slå de enkle, viktige passningene som Søgård aldri har fått til. Vender også ved flere anledninger av Tromsøs første pressledd ved Mos/Nystrøm, slik at vi får bygd opp angrep uten å måtte slå den lange som Fredrik eller Björn må ta ned.

                                  På fysikken har han derimot milevis igjen å gå. Per dags dato er han altfor treig i steget til å fungere som "anker", og må i de aller fleste 1 mot 1 situasjoner lage frispark ved å holde/sparke ned motspiller. Var vanskelig å se hvor sliten han ble, ettersom han så ut som han var ferdig allerede da kampen startet.

                                  Men jeg har trua!
                                  "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                                  Kommentar

                                  • kimmern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2005
                                    • 1173

                                    #57
                                    god kamp i dag igjen, veldig mye flott pasningsspill.

                                    Kommentar

                                    • A.Bilet
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2005
                                      • 808

                                      #58
                                      Han spiller med lave skuldre. Vi trenger en sånn mann på midtbanen.
                                      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                                      Twitter-bruker

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av kimmern
                                        god kamp i dag igjen, veldig mye flott pasningsspill.
                                        Enig. Rolig og god med ballen. Men kutt ut de totalt unødvendige frisparkene, NÅ!!!

                                        Kommentar

                                        • tonkro
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2009
                                          • 337

                                          #60
                                          Absolutt ikke negativ til Obiefule, men merker han har MYE å gå på når det kommer til fart. Han har to gir - rask gange og lett jogging... Bedrer seg vel sikkert når han får trent litt mer.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎