Paul Ikechukwu Obiefule

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    #21
    Paul Obiefule står forøvrig med 2 seriemål på 14 seriekamper etter 16 runder i Adecco i år.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9404

      #22
      En jeg kjenner som har vært i Hønefoss én gang (altså meg selv, har ingen venner), tipper at B&B har grei oversikt over hva de har signert.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        En Hønefoss-tilskuer jeg kjenner (altså ikke "fan": Laget hans er Skeid) kommenterer "Tullesignering. Høyt toppnivå. Men det opplever man kanskje 2 ganger i året. Godt å få han vekk. Hønefoss blir ett bedre lag ihvertfall med han borte."
        Men hva om han kommer opp på det nivået hver kamp? Det er lov å ta sjanser når man har såpass potensial syntes nå jeg da!

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #24
          Opprinnelig skrevet av Folke
          Men hva om han kommer opp på det nivået hver kamp? Det er lov å ta sjanser når man har såpass potensial syntes nå jeg da!
          Kan vel fort hende at det blir tettere mellom toppene når han spiller sentralt.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Kanariz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 2507

            #25
            Prøvd å google meg litt opp på Paul, men finner ikke rare greiene. Jeg har null forventninger til denne signeringen. Håper han gir alt og blir en hit på åråsen, så får han kanskje en litt bedre video enn denne jeg fant på youtube :P


            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #26
              Opprinnelig skrevet av gilbert
              Flisespikking: Paul Ikechukwu OBIEFULE - 25 - 15.05.86 - 184/76 - leid fra Hønefoss ut 2011

              Ført inn i "Stallen i 2011".

              gilbert
              Vil gjerne få lov å korrigere igjen. I lys av hans nye, voldsomt forbedrede klubbstatus må han nå omgående omdøpes til OBIEFUGLE ;-)
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                #27
                Noe spes type. Trengte massiv mental trening i fjor for å begynne å prestere igjen. God på hue.

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                  Vil gjerne få lov å korrigere igjen. I lys av hans nye, voldsomt forbedrede klubbstatus må han nå omgående omdøpes til OBIEFUGLE ;-)
                  Obi-wan-Fugle?
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • runarM
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 565

                    #29
                    Ekstremt skuffende. Kan umulig se for meg at han er en umiddelbar forsterkning utover å delta på trening når han har slitt benken i hønefoss.

                    Og tre plasser opp fra den famøse 167-plassen til fønix på VG-børsen i 2010-sesongen vitner vel heller ikke om at dette umiddelbart blir noen slager. Urk.
                    Last edited by runarM; 03.08.2011, 08:34.
                    runarM

                    Kommentar

                    • Pasi Rasimus
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Feb 2010
                      • 226

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av runarM
                      Ekstremt skuffende. Kan umulig se for meg at han er en umiddelbar forsterkning utover å delta på trening når han har slitt benken i hønefoss.

                      Og tre plasser opp fra den famøse 167-plassen til fønix på VG-børsen i 2010-sesongen vitner vel heller ikke om at dette umiddelbart blir noen slager. Urk.
                      Hadde samme umiddelbare følelse, men her snakker vi om en squadplayer ut sesongen for å sikre treninger og bredde i stallen. Og så holdt han vel et høyere nivå under Berg i Lyn, så vi kan jo håpe at han presterer ok.

                      Uansett så går med høy sannsynlighet Gisli og Nosa, samt Sekour, så det må hentes folk på midten. det viktigste nå i mine øyne er å få fatt i en offensiv midtbanespiller (erstatter Nosa) som har nese for mål, overblikk og er teknisk skolert. Hvis Lars Iver Strand viste seg fram for Stabæk i forrige uke, så må det være mulig å få ham til LSK. Han har alt det jeg mener vi trenger, billig er han også. Og i sin beste alder.

                      Kommentar

                      • Ginola
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2010
                        • 549

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
                        Hadde samme umiddelbare følelse, men her snakker vi om en squadplayer ut sesongen for å sikre treninger og bredde i stallen. Og så holdt han vel et høyere nivå under Berg i Lyn, så vi kan jo håpe at han presterer ok.

                        Uansett så går med høy sannsynlighet Gisli og Nosa, samt Sekour, så det må hentes folk på midten. det viktigste nå i mine øyne er å få fatt i en offensiv midtbanespiller (erstatter Nosa) som har nese for mål, overblikk og er teknisk skolert. Hvis Lars Iver Strand viste seg fram for Stabæk i forrige uke, så må det være mulig å få ham til LSK. Han har alt det jeg mener vi trenger, billig er han også. Og i sin beste alder.
                        Usikker på om Strand er en billig mann. Tipper hantjener meget godt i VIF. Han signerte vel for dem i de tider da lønningene var på topp. Det begynner også å bli noen år siden han var god, men kanskje han fortsatt kan? 3 kamper i 2.div er det han har spilt i år. Jeg tror ikke Obiefugl er hentet for å være squadplayer. Det er ingen garanti for at vi klarer å hente flere midtbanespillere. Det er jo noe vi har slitt med å få til i flere år nå. Nei, jeg tror Obiefugl er hentet hit for å spille. Kanskej kommer han inn allerede i dag. Og kanskje ser vi han allerede fra start mot Sarpsborg. Han kan da ikke være dårlige enn Tokstad og Søgård?

                        Kommentar

                        • christoffer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 326

                          #32
                          Synes det er en kjempesignering. Han var jo den spilleren "alle" ville at Berg skulle ta med seg fra Lyn. At han ikke har god for hbk kan ha noe med spillestil etc.. Han var iallefall veldig god under Henning i Lyn. Så har det seg jo slik at vi ikke lenger er en klubb som kan hente spillere på øverste hylle lenger.

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            #33
                            Spør du meg, var Obiefule en av de beste spillerne for Lyn da de leverte flere gode sesonger under Berg. Han var en av få spillere jeg kunne tenke meg til LSK da Lyn gikk konkurs, så jeg er forsiktig optimist. At han ikke har levert spesielt godt i Hønefoss vet jeg lite om, da jeg ikke har sett han noe særlig de siste årene. Jeg tror uansett vi vil være tjent med å hente en midtbanespiller som har spilt Hennings type fotball tidligere og med hell, så får vi se hva han er kapabel til nå. Uansett en signering uten særlig risiko og vi trenger større bredde sentralt nå som både Gislason og etter all sannsynlighet Nosa forsvinner. Jeg tror nye omgivelser og Tippeligafotball kan gi Obiefule en liten dytt og håper han kan heve seg opp på det nivået jeg har sett av han tidligere. Da er han mer enn god nok for startplass i LSK.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #34
                              Moderatormelding:
                              Innlegg om Lars Iver Strand flyttet hit: http://debatt.kfl.no/showthread.php?...rs-Iver-Strand. I denne tråden diskuterer vi vår nye spiller Paul.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #35
                                För tippeligadebuten kjöpte HBK en masse spillere til sentrallinja. Tror knapt de kjöpte en eneste ving/kant. Den naturlige konsekvensen ble at de fikk spille med sentrale spillere på kant. Obiefule er ikke kantspiller. Nå kommer alle til å si at "Vent! Berg spiller jo med sentrale spillere på kantene! Det kommer til å skje her også!". Nei, det gjör det ikke.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Gjest

                                  #36
                                  Gratulerer med en fantastisk debut Obiefule!
                                  I mine øyne var han en av de aller beste på LSK i dag, om ikke den beste.
                                  Løp og kjøp! Ikke etter sesongen, ikke etter noen flere kamper, ikke i morgen, men i dag!

                                  PS! Sentralt midtbane med Nosa og han er fantastisk mye bedre enn noen annen sentral midtbanekreasjon som jeg har sett så langt i år.

                                  Kommentar

                                  • Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2128

                                    #37
                                    Ja mann ser kampen på forskjellig måte.Jeg synes han var direkte svak.Men det var jo de fleste andre også.
                                    Men det driter vi i nå,vi vant Det betyr alt ! Nå rykker vi heller ikke ned

                                    Kommentar

                                    • Trondeo
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3062

                                      #38
                                      Var nok ikke stort å skryte av i dag, men jeg ante tendenser til en viss ro og kontroll i det han gjorde. Det vil vi trenge.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                        Ja mann ser kampen på forskjellig måte.
                                        Tydeligvis. Cutthroat må väre en av de spillerne som hadde höyest treffprosent på pasningene sine. Slo kanskje ikke de forlösende pasningene, men var trygg med ball og god defensivt. En av våre beste i dag, uten tvil.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • vermu
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2008
                                          • 1729

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av biggie
                                          Gratulerer med en fantastisk debut Obiefule!
                                          I mine øyne var han en av de aller beste på LSK i dag, om ikke den beste.
                                          Løp og kjøp! Ikke etter sesongen, ikke etter noen flere kamper, ikke i morgen, men i dag!

                                          PS! Sentralt midtbane med Nosa og han er fantastisk mye bedre enn noen annen sentral midtbanekreasjon som jeg har sett så langt i år.
                                          Obiefule, fantastisk debut og banens beste? Tuller du? Nå var det riktignok mange som spilte dårlig de første 75 minuttene, og Obiefule var en av dem. Han bidrar med enkelt pasningsspill, men mister ballen flere ganger i farlige posisjoner. Han mangler kreativitet og er et par klasser bak f.eks Gisslason. Men han skal ha for å spille seg relativt bra opp etter en håpløs første omgang.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎