Paul Ikechukwu Obiefule

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PA
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 500

    Ari Freyr Skulason (midtbane) (gratis)
    Palmason ( Off. Midtbane) (gratis)
    Birkir Bjarnason (Midtbane)
    (gratis)

    her er det 3 spillere som hadde vært bedre alternativ enn Obifule

    Kommentar

    • TheFugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 343

      Opprinnelig skrevet av PA
      Ari Freyr Skulason (midtbane) (gratis)
      Palmason ( Off. Midtbane) (gratis)
      Birkir Bjarnason (Midtbane)
      (gratis)

      her er det 3 spillere som hadde vært bedre alternativ enn Obifule
      Jeg har sett Bjarnason i flere kamper denne sesongen, og jeg kan love deg, han har ikke vært god. Signerer Obiefule over Bjarnason any day. Palmason er jeg enig med deg i, bedre offensivt, men dersto dårlige defensivt.

      Kommentar

      • OppsalKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2008
        • 1881

        Hva med Farnerud??? Har han droppet av radaren? Skal han tilbake til hjemmelandet sitt? Til Europa?
        Nå bosatt på Rasta !!!!!

        Alltid Celtic og LSK

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          Jeg er jo sterkt kritisk til at Obiefule ble hentet til klubben fordi han er en helt ordinær spiller. Men i rettferdighetens navn, synes jeg han for første gang gjorde ordentlig nytte av seg mot Stabæk. Tråkker til i duellspillet og sørger for - sammen med Gislason, at laget er bra defensivt. Selv om han er kronisk ustabil med ball, var han en av lagets absolutt beste i går.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3153

            Helt enig i den positive vurderingen av Obi, og jeg synes også som jeg har skrevet tidligere at han har hatt markant stigning hele veien i LSK. Jeg har veldig høye tanker om Gisle, men han er ikke så mye bedre enn Obi som mange her inne synes å mene. (Og det er etkompliment til Obi, og IKKE diss av Gisle)!

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Obi blir en klassespiller for oss om han får tid til å etablere seg.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • vermu
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2008
                • 1729

                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Obi blir en klassespiller for oss om han får tid til å etablere seg.
                Han har aldri vist hverken i Lyn, Hønefoss eller i LSK at han har vært en klassespiller. Kan ikke skjønne hvorfor han skal bli det for oss til neste år heller.
                Last edited by vermu; 16.10.2011, 17:09. Begrunnelse: skrivefeil

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av vermu
                  Han har aldri vist hverken i Lyn, Hønefoss eller i LSK at han har vært en klassespiller. Kan ikke skjønne hvorfor han skal bli det for oss senere til neste år heller.
                  Hvis man er blottet for å øyne utviklingen til en spiller, er det selvsagt at man ikke forstår seg på slikt. Sikkert flåsete sagt, men slik ser jeg på det.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2872

                    Opprinnelig skrevet av vermu
                    Selv om han er kronisk ustabil med ball, var han en av lagets absolutt beste i går.
                    Dette sier jo ganske mye om laget vårt. Nei jeg stemmer for at Obi ikke får ny kontrakt. Han er en ordinær spiller som har svært lite å tilføre et lag, hvertfall om vi skal prøve å satse høyere enn 10 plass neste år. Men for all del, jeg veit ikke hva klubben satser på neste år. Holde plassen med et nødskrik?
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                      Helt enig i den positive vurderingen av Obi, og jeg synes også som jeg har skrevet tidligere at han har hatt markant stigning hele veien i LSK. Jeg har veldig høye tanker om Gisle, men han er ikke så mye bedre enn Obi som mange her inne synes å mene. (Og det er etkompliment til Obi, og IKKE diss av Gisle)!
                      Når Obie er borte, står Gisla ennå mer fram.

                      Paulie er ikke helt bra nok for oss hvis vi skal på øwre niveau. Er han smart nok?

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3153

                        Obi-Wan må bli, da kommer det kanskje en skywalker også...

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2124

                          Hvis(når) Obifule blir en av våre sentrale midtbanespillere neste år,sier det noe om våres ambisjoner neste sesong....det blir å overleve i TL.
                          Altså akkurat samme ambisjoner, som vi har hatt de siste 3 sesongene.

                          Kommentar

                          • PA
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 500

                            Jeg må skrive noe pent, nå når jeg fant 1 positiv ting. Obifugle traff på 1 pasning iløpet av 1 omgangen av Vikingkampen! Skriv under en 5 års kontrakt med denne gutten

                            Kommentar

                            • Mynten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 484

                              Dersom Gislason blir håper jeg ikke vi forsøker å beholde Obiefule. Han blir alt for lik Gislason og Ruben i spillertype, og vil heller ha inn en mer offensiv spiller. I og med Hønefoss rykker opp stiger vel sjansene for at han blir værende på AKA Arena?

                              Kommentar

                              • A.Bilet
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2005
                                • 808

                                Opprinnelig skrevet av Mynten
                                Dersom Gislason blir håper jeg ikke vi forsøker å beholde Obiefule. Han blir alt for lik Gislason og Ruben i spillertype, og vil heller ha inn en mer offensiv spiller. I og med Hønefoss rykker opp stiger vel sjansene for at han blir værende på AKA Arena?
                                Enig, vi må sikte høyere enn Obiefule. Ruben er mer talentfull og Gislason er mye bedre. Får sende han tilbake til Hønefoss, selv om jeg faktisk er usikker på om han blir en del av første-elleveren der engang.
                                A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                                Twitter-bruker

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3153

                                  Er nok en gang særdeles uenig i slaktingen av Obi. Oppfordrer alle til å se et par kamper en gang til, og så konkludere på nytt. (Sammenlign balltap, defensive løp og ro med ballen).

                                  Tror nok han forsvinner tilbake til Hønefoss nå som de rykker opp, men mener altså at det er et tap for LSK.

                                  Kommentar

                                  • A.Bilet
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2005
                                    • 808

                                    Kan godt hende han har vært blant de minst dårlige for fugla de siste kampene. Men i mine øyne har han ikke bevist at han er god nok for Lillestrøm.
                                    A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                                    Twitter-bruker

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      Opprinnelig skrevet av Mynten
                                      Dersom Gislason blir håper jeg ikke vi forsøker å beholde Obiefule. Han blir alt for lik Gislason og Ruben i spillertype, og vil heller ha inn en mer offensiv spiller. I og med Hønefoss rykker opp stiger vel sjansene for at han blir værende på AKA Arena?
                                      Fordi vi ikke trenger bredde i troppen?
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

                                        Hvor mye av lønna til denne "juvelen"betaler vi? Så at han i fjor tjente 2 mill. Han er vel den nye nedrykkskongen med tre eller 4 nedrykk med seg under beltet. Da han ble lånt ut fra Hønefoss lå de ca midt på tabellen. Uten han rykker de opp igjen mens vi nærmer oss vikarligaen med stormskritt. Bra deal der altså

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3153

                                          Og hvilke midtbanespillere har vi som er så fantastiske at han er uaktuell for oss? Gisle? Ja, han er bedre, men skadeutsatt. Lunan? Herlig innstilling, men også betydelig høyere risiko i spillet og ikke like verdifull på defensive løp. Rånern? whoops, han ga vi visst bort.

                                          Nei, Obi holder nivået, og med en ny trener får sikkert han et ytterligere løft også!

                                          (Men, NEI - han er ikke verdt 2 mill i året)!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎