Paul Ikechukwu Obiefule

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mynten
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 484

    Opprinnelig skrevet av Petter Ø
    Fordi vi ikke trenger bredde i troppen?
    Nei, fordi jeg tror at det finnes både bedre spillere og spillere som vi har mer behov for enn Paul. Dersom vi beholder han betyr det at han opptar en plass i troppen som kunne vært fyllt opp av en med mer offensive kvaliteter. Jeg mener fortsatt at han, Ruben og Gisle alle er best i en defensiv rolle på midtbanen. Vi har ikke behov for/råd til tre slike spillere til en rolle.

    Synes ikke han er så frykelig dårlig, men mener vi har gode nok folk i denne rollen dersom Gisle blir. Forsvinner Gisle er Paul et brennhet alternativ.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3361

      Mye avhenger av prisen. Obiefule har helt klart gjort en brukbar jobb etter at han kom, men han har ikke briljert og forsvarer i hvertfall ikke lønna Hønefoss gav han.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2124

        Dersom Obifule blir tilbudt ny kontrakt? sier det mye om våres evt mangler på ambisjoner.

        Kommentar

        • OppsalKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2008
          • 1881

          Opprinnelig skrevet av MortenA
          Mye avhenger av prisen. Obiefule har helt klart gjort en brukbar jobb etter at han kom, men han har ikke briljert og forsvarer i hvertfall ikke lønna Hønefoss gav han.
          Indeed.

          Han er bedre enn Espen på mange ting men er ikke blant de beste 20 spillere på hans posisjon på banen.
          Nå bosatt på Rasta !!!!!

          Alltid Celtic og LSK

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3154

            Tullprat. Nå må enkelte komme over strupekutter-episoden og begynne å se på Obi med samme briller som de ser andre spillere med.

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2124

              Opprinnelig skrevet av G-Man
              Tullprat. Nå må enkelte komme over strupekutter-episoden og begynne å se på Obi med samme briller som de ser andre spillere med.
              Tror ikke det er så mange som tenker på den episoden lenger? Og mann skal ha ganske særegne briller,for å påstå at han er en god nok midtbanespiller for å hjelpe LSK opp av "sumpa" i fremtiden.

              Kommentar

              • Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

                Denne spilleren er ikke noe annet enn en squad player og skal i såfall lønnes deretter. Ca. 500k/år.

                Er hva han har levert så langt representativt for hva han står for nå, så er han egentlig ikke god nok for TIppeligaen.

                Kommentar

                • kissi_Fjellhamar
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2005
                  • 69

                  To ting vedrørende Obiefule1) her snakker vi om en virkelig nedrykkskongeHar rykket ned med en dansk klubb (husker ikke hvilken i farten)Med lynMed HønefossOg nå kanskje med oss?2) hvor mange kamper har vi vunnet med han på banen???Selvfølgelig er han ikke alene skyld i tapene og nedrykkene, men han er i alle fall ikke særlig vant til å vinne fotballkamper.Når det gjelder hvordan han har opptrådt i LSK drakt vil jeg si at han sammen med resten av laget gjennomgående har vært svak..Etter denne innsatsen er det som andre tidligere også har påpekt ingen tvil om at han ikke fortjener noen kontrakt med klubben neste sesong.. Vi skal satse og ikke sitte med stallfyll en Adecco klubb ikke vurderte god nok for deres 11er...!
                  De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3361

                    Nå vil jeg påstå at det var nok mange som ristet på hodet når vi hentet Clayton Zane fra Molde i sin tid. Spillestil og spillemønster spiller også inn hvorvidt en spiller fungerer i et lag. Hadde vi hentet inn en hvilken som helst spiller fra Barcelona's førsteellever, så hadde han nok ikke fungert optimalt fordi spillestilen vår er såpass forskjellig.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • ynnor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 857

                      Hvordan går det nå med innstillingen til denne leiesoldaten nå som Hønefoss så og si er tilbake i tippeligaen.I en klubb som betalter han to millioner i lønn. Per i dag har faktisk Hønefoss større sjanse til tippeliga enn oss

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Han har 3 kamper igjen på og vise at han er god nok for Lsk ,,foreløbig har han ikke vist noe som helst som tilsier at han er god nok.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3154

                          Da legger du lista høyt for neste år. Med unntak av Stabæk-kampen og debuten har han alltid vært blant våre 3-4 beste i kampene.

                          Kommentar

                          • Tittil
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2009
                            • 341

                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Han har 3 kamper igjen på og vise at han er god nok for Lsk ,,foreløbig har han ikke vist noe som helst som tilsier at han er god nok.
                            Hovegrunnen til at han ble hentet var at koster nesten ingen ting for LSK, mens han har 2 mill. i lønn i Hønefoss. Han var meget god i Lyn iflg Bjarmann, og LSK håpet at skulle finne tilbake til dette nivået. Han startet bra, f.eks mot Tromsø, men har hatt en dalende formkurve.Tviler på at LSK vil kjøpe han fri fra kontrakten hans i Hønefoss.

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3154

                              Jeg har vært en av dem som har forsvart Obi mot tidvis urettferdig kritikk. MEN: 2 mill i året er bare latterlig!

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                slapp av han kommer ikke til og få kontrakt.

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  slapp av han kommer ikke til og få kontrakt.
                                  Enig. For fremtiden så bør Sportsklubben legge lista "litt" høyere enn å hente stallfyll fra Hønefoss(!).
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Opprinnelig skrevet av holmiz
                                    Enig. For fremtiden så bør Sportsklubben legge lista "litt" høyere enn å hente stallfyll fra Hønefoss(!).
                                    Jeg var åpen for å gi Obi en sjanse, men syntes han har falt i kvalitet for hver kamp som har gått. Så desverre for han selv, selv for 20% av lønna er han ikke verdt det! Håper klubben legger lista skyhøyt over dette når de først skal hente nye spillere, for det er jaggu meg ikke noe lovende over 4-2 tap mot serievinner i 2. divisjon.. Samme divisjon som klubben trodde de hadde noe å gjøre med andrelaget sitt! Jaggu..

                                    Kommentar

                                    • Nosferatu
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 687

                                      Ferdig i Hønefoss, i alle fall: http://www.honefossbk.no/s/aktuelt/2...r-paul-obifule.
                                      For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        Med Obi, Gisle(inntil videre) og Tokstad på vei ut har vi ingen sentrale GODE spillere sentralt neste år. Dersom Obi kunne tenkt seg en lønn på nivå med hans ferdigheter(rundt halv mill) så ønsker jeg han velkommen som squadspiller... Gratis blir han også.

                                        Kommentar

                                        • general
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2004
                                          • 1150

                                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                                          Med Obi, Gisle(inntil videre) og Tokstad på vei ut har vi ingen sentrale GODE spillere sentralt neste år. Dersom Obi kunne tenkt seg en lønn på nivå med hans ferdigheter(rundt halv mill) så ønsker jeg han velkommen som squadspiller... Gratis blir han også.
                                          Lista må legges høyere! Neste sesong mister vi garantert BBS til en større klubb! Og det som står igjen av offensiv kraft er variable vinger, ohi som tar lappen og en forstatt ung fredde gull. Hvis ambisjonen er topp 5, så kan vi ikke stå igjen med gislason og obi. Gisse får kontrakt om han vil , men lønna til obi kan kanskje ikke bruke så mye bedre, men plassen i troppen kan definitivt okkuperes av en bedre spiller!Får obi kontrakt, blir jeg skuffa om jeg ser han regelmessig på banen!
                                          Seriegull 2016!!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎