Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    #21
    Tilfeldig?
    Det gikk torsdag rykter om at Harald Aabrekk skulle ha gitt seg som Sogndal-trener med umiddelbar virkning.
    Han var ikke til stede på treningsfeltet da laget forberedte seg til helgens kamp mot Tromsø.
    Etter det TV 2 Sporten erfarer skyldes det uenighet med klubbledelsen om behandlingen av medisinsk koordinator Kim Are Jacobsen.
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • AG-3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 1081

      #22
      Trenerstanden i TL skriker etter nytt blod. Alle har vel trent alle snart? Espen Haug,Raufoss er min "dark horse". Gjort mye bra med begrenset matriell

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #23
        Kjør på med Magnus Powell og Bergdølmo ut sesongen....

        Kommentar

        • Marit
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2010
          • 885

          #24
          Det her gjør meg faktisk litt uvel. Nå må jeg være ærlig og si at jeg vel aldri har tilgitt Per Berg for den direkte stygge Uwe-affæren, men jeg syns uansett det blir ubehagelig hvis når det helt tydelig er den med mest penger som får bestemme alt. Ikke ser jeg noen gode alternativer, og jeg er heller ikke klar for å kaste bort alt Henning har fått til. Men hvis Henning går nå, så må ihvertfall Bjarmann bli. Jeg er abnormalt knyttet til Bjarmann, har vært det siden han var spiller og hvis Per Berg mener det ikke er plass til han i hans visjon for sportsklubben kan han ta pengene sine og stappe de et visst sted.
          Andas in och andas ut
          Orkar jag så orkar du

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #25
            Av norske trenere er det vel bare en kandidat som på kort tid kan løfte LSK dersom det nå er slik at et trenerskifte presses frem: Kjetil Rekdal.
            Til tross for kamelsvelgingen som jeg etterhvert begynner å bli godt vant til, så tror jeg han ville vært perfekt for dagens mannskap, og for å få blest rundt klubben igjen. Spesielt god kandidat for oss som er tilhengere av elsket/hatet.

            Ellers ville det vel vært best å se utenfor landets grenser, gjerne ned mot ungdomsakademier nedover i Europa.
            Knurr...

            Kommentar

            • Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

              #26
              Kjetil Rekdal hadde vært helt fantastisk. Men det kommer nok dessverre ikke til å skje.
              Twitter

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #27
                Litt usikker på om Rekdal passer til oppgaven på Åråsen. Selv om han er godt meritert har han til gode å vise noen talentutvikling. Vi har en ekstremt ung stall og det kreves litt "peoples skills" når man skal coache unggutter.

                Har fortsatt sansen for han som trener og at han tør å gå rett i strupen på NFF og RBK i media er kult. Det som ikke er kult er at han tar alt for mye som burde vært intærnt i media. Skjeller ut både styret og enkeltspillere.

                Usikker.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Bukkenbruse
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 515

                  #28
                  Hvis vi ender opp med å sparke Berg og ansette en norsk eller svensk trener kan strengt tatt Per Berg dra til helvete for min del. Jeg synes det er galskap at en investor som setter seg selv foran klubben og som tross alt ikke bidrar med astronomiske summer skal få styre hvem som skal trene sportsklubben.

                  Hvis vi absolutt skal skifte trener bør helt klart den treneren hentes fra helst Tyskland eller alternativt Nederland. Noen alternativer kan være Torsten Lieberknecht eller Markus Weinzierl, Jelle Goes ellers ble akkurat Erwin Koeman jobbløs for noen dager siden...hehe, men det er vel lite trolig med noen av disse, men hadde vært morsomt (og sannsynligvis veldig lurt) å se utenfor landegrensene ihvertfall....ser absolutt ingen gode alternativer i Norge og norsk klubbfotball bærer vel også preg av at vi hadde hatt godt av noen nye impulser.

                  Kommentar

                  • Gjest

                    #29
                    Arne Erlandsen

                    Kommentar

                    • Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

                      #30
                      De som mener Henning er en sur promp kan virkelig få kose seg med Rekdal.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

                      Even Nordlien

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9383

                        #31
                        Haha! Ler meg ihjæl!!! Ene kollega'n min vil ha Teitur Thordarson!!!

                        Kommentar

                        • rælingen kanaris
                          Kaptein Reketråler
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 1445

                          #32
                          Viss vi skal ha en norsk trener nå også, så er den eneste jeg kan tenke meg Tom Arne Lund ( siden Ståle ikke er tilgjengelig). Men aller helst håper jeg vi tør å se utenfor Norge og Sverige
                          Custodes
                          I med og motgang

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            #33
                            Hvis Berg er ferdig, håper jeg at Mamadou Diallo tar over, seriøst!
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Litt usikker på om Rekdal passer til oppgaven på Åråsen. Selv om han er godt meritert har han til gode å vise noen talentutvikling. Vi har en ekstremt ung stall og det kreves litt "peoples skills" når man skal coache unggutter.

                              Har fortsatt sansen for han som trener og at han tør å gå rett i strupen på NFF og RBK i media er kult. Det som ikke er kult er at han tar alt for mye som burde vært intærnt i media. Skjeller ut både styret og enkeltspillere.

                              Usikker.
                              Er da en drøss med unggutter som har spilt MYE på AaFK i år. Grytebust, Myklebust, Ulvestad, Tollås Nation er noen. Magnus Solevåg, Fredrik Carlsen og Lars Fuhre har også kommer innpå en del. Alle disse er 21 år eller yngre.

                              På en annen side så er det jo sånn det har blitt i Norge de siste årene. Klubbene er rett og slett tvunget til å satse på egne unge spillere grunnet dårlig økonomi. Sånn er det jo definitivt hos oss også. Selvom Fredrik G har gjort sakene bra, så er det ikke riktig at han skal være bankers førstevalg på topp. Samme med flere andre, men nok om det. Rekdal er den eneste norske treneren jeg vil ha, av de som er nogenlunde realistisk vel å merke. Hvis ikke vil jeg veldig gjerne ha en trener fra utlandet. Ingen klare kandidater, så det her blir spennende!
                              ..................

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                #35
                                Jeg ser ingen Norske kandidater som jeg har større tro på enn Henning Berg. Det må isåfall være Ronny Deila, men han tror jeg ikke går fra Godset til LSK.
                                Er enig i at man må se ut av landet hvis man absolutt skal gjøre noe med treneren, men jeg vil fremdeles se Henning Berg ett år til på Åråsen, og synes han fortjener muligheten til å se resultatet av den tilliten de unge spillerne har fått i LSK de siste 2 sesongene.

                                Kommentar

                                • mats
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 621

                                  #36
                                  Mons Ivar Mjelde!!!!

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    #37
                                    Hvis ikke Per Berg har Uwe stående klar for å komme tilbake, synes jeg han skal gi faen i å presse ut Henning Berg
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      #38
                                      Litt merkelig at ingen har foreslått det helt åpenbare... Kåre Ingebrigtsen!

                                      Sier ikke at jeg ville valgt ham, men han er et opplagt alternativ. Stort mer sprudlende type finner man ikke, positivt forhold til klubben, god track record når han faktisk hadde et snev av kvalitet i troppen og bidro til å få fram mye bra unge spillere. Anders Konradsen f.eks.

                                      Blir ikke overraska i alle fall.

                                      Utover det ville jeg gått for Roar Johansen sjøl.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #39
                                        Jeg vet hvem jeg ikke ønsker - Kåre Ingebrigsten, Roar Johansen, NAE, Brogeland, Nordlie, "Perry", Søren Åkeby, Tom Prahl, Knut Tørum, Stig Inge Bjørneby, Teitur. Og et par andre.

                                        Kommentar

                                        • Mic
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Nov 2004
                                          • 120

                                          #40
                                          Håper klubben går for et av alternativene.
                                          Mine ønsker rangert etter hvem jeg ønsker mest:

                                          1) Uwe Røsler - Gi den mannen en feeet lønn og frist med nye spillere.. Han har vist før at han duger
                                          2) Mons Ivar Mjelde Det han gjorde i Bergen var imponerende og han har fortsatt et lite hjerte for Lillestrøm
                                          3) Runar Kristinson
                                          4) Arne Erlandsen (mannen har skapt gull av gråstein før)
                                          5) Kjetil Rekdal (Liker ikke fyren, men ingen tvil om at han er en dyktig trener)
                                          6) Nils Arne Eggen - Tuller ikke... Han har sagt at han ønsker å trene igjen og mannen er en som det alltid er blest rundt. All pr god pr.
                                          7) Dennis Shiller
                                          8) Santa Claus Reitmaier
                                          9) Steinar Nilsen
                                          10) Petter Myhre
                                          11) Benny Lennartsson
                                          12) Rafael Benitez - Er jo lov å drømme
                                          The dubble i 2014

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎