Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trüm
    Medlem
    Møteplager
    • Apr 2011
    • 74

    #41
    Om det blir bytte ønsker jeg meg Eyvind Hellstrøm eller Ivar Hoff!
    MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #42
      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Utover det ville jeg gått for Roar Johansen sjøl.
      Litt wild card, kanskje?
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        #43
        Forövrig registrerer jeg at veldig mange vil ha en skikkelig gladlaks som alltid har en bra replikk på lur. En sånn der type som har glimt i öyet og er i stand til å målbinde journalister. Regner med at det blir go'stemning på forumet når hovedtrenern fortsatt står og gliser og drar festlige kommentarer etter en grusom tapsrekke.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • PA
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 500

          #44
          Skal vi ha inn en trener som sprer glede og som gir oss god PR er det Jostein Grindhaug.
          Men jeg håper,selv om jeg ikke har noen tro på det. At Henning Berg ikke mister jobben.

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #45
            Opprinnelig skrevet av Rune
            Hvis Berg er ferdig, håper jeg at Mamadou Diallo tar over, seriøst!
            Ingen dum tanke. Han ringer jo bare Ståle for å få taktikken uansett...
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • erikh
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2008
              • 443

              #46
              Jostein Grindhaug hadde faktisk vært awesome. problemet er at han ikke kommer til å velge LSK over å trene den lokale klubben i sitt hjerte som vel i stor grad har vært hans prosjekt

              Kommentar

              • ragnarrock
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 937

                #47
                er ikke Gordan Strachan snart ledig på markedet?
                hadde gjort seg med en fyrig skotte som kan sette gutta litt på plass iblandt!
                *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                -RagnarRock-

                Kommentar

                • Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av PA
                  Skal vi ha inn en trener som sprer glede og som gir oss god PR er det Jostein Grindhaug.
                  Men jeg håper,selv om jeg ikke har noen tro på det. At Henning Berg ikke mister jobben.
                  Trur det hadde gitt god PR å beholde Berg, samt gjøre det bra neste år. Vise at media ikke bestemmer hva som skjer på Åråsen (uansett hvor sant eller usant det er).
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                  Kommentar

                  • *46*

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Oddis
                    Trur det hadde gitt god PR å beholde Berg, samt gjøre det bra neste år. Vise at media ikke bestemmer hva som skjer på Åråsen (uansett hvor sant eller usant det er).
                    Hvis det RB sier i dag stemmer, jmf kommentar lagt inn i nyhetstråden - er det ingen vei tilbake! Da har Berg sakte men sikkert brent sine broer selv og gjort seg uspiselig internt. Hvis han klarer å gi joviale OKB en hårføner for noe han ikke har blitt informert om, da blir jeg sjokkert. OKB kjenner jeg som en jovial, pliktoppfylende (det er en atagelse jeg regner med å ha 100 % rett i) og særdels hyggelig fyr ut fra førstehånds erfaring - så jeg betiviler ikke hans side av saken.

                    Å beholde Berg nå, er bare å gi klubben dårlig PR. Jeg snudde faktisk etter å ha lest den kommentaren - Berg må gå. Man må kunne spille på lag og holde hverandre rundt ryggen.

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #50
                      Tror det blir Hege Riise!!

                      Kommentar

                      • *46*

                        #51
                        Våteste drømmen av de våte: Svennis.

                        (Selvsagt vet jeg at det ikke er mulig, jeg har bare så veldig sansen for han!)

                        Kommentar

                        • *46*

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Emil B
                          Tror det blir Hege Riise!!
                          Hun går vel inn i den sportslige ledelsen i LSK Kvinner. LSK Kvinner har forøvrig et uttalt mål om å bli nordens beste kvinnelag leste jeg her. Med Per Berg på lasset! Dette er dog off-topic, men jeg måtte bare nevne det - da kandidaten ikke er ledig av åpenbare grunner

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Mic
                            Håper klubben går for et av alternativene.
                            6) Nils Arne Eggen - Tuller ikke... Han har sagt at han ønsker å trene igjen og mannen er en som det alltid er blest rundt. All pr god pr.
                            Han er vel ikke så veldig fan av LSK? Trodde han hadde et lite horn i siden til fugla jeg. Men hadde vært knall å fått han inn. Fått inn litt go'fot tanker.

                            Forøvrig tenker jeg litt på Perry. Gjør det godt med U21 landslaget, så kan jo passe godt inn hos oss med så mange ungfugler.
                            Mons I. Mjelde er også en jeg kunne tenke meg, men det skjer ikke. Ikke før Start har 100% rykka ned ihvertfall, hvor Belsvik og Powell kan vikariere frem til ny trener er på plass.
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13244

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av erikh
                              Jostein Grindhaug hadde faktisk vært awesome. problemet er at han ikke kommer til å velge LSK over å trene den lokale klubben i sitt hjerte som vel i stor grad har vært hans prosjekt
                              Tror vi bør sette opp noen kriterier:
                              1) Erfaren - bør ha trent toppklubber nasjonalt og ha erfaring internasjonalt som spiller eller trener.
                              2) Bør kunne vise til gode resultater sett i forhold til ressurser.
                              3) Bør ha jobbet med talentutvikling, eventuelt ha en god CV på å jobbe med og oppnå resultater med unge spillere
                              4) Bør ha formelle kvalifikasjoner og kurs i orden, bør ha mer enn bare spillererfaring.
                              5) Trenererfaring fra internasjonale turneringer og kamper.
                              6) Bør ha et godt rykte på seg når det gjelder samarbeidsevner og pedagogisk innsikt
                              7) Bør ikke ha et rykte på seg for å klage, syte, opptre barnslig eller impulsivt, legge skylda på spillerne og spille nettpoker under treningene.
                              8) Bør klare å la være å p*le spillernes koner eller kjærester.
                              9) Helst ser vi etter noen med skolegang. Dessverre er alle norske trenere dumme som brød og har knapt åpna en bok. I så måte er beklageligvis Stig Inge å regne som intellektuell.

                              Kommentar

                              • *46*

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av reka
                                8) Bør klare å la være å p*le spillernes koner eller kjærester.
                                Da er Bohinen og Bjørneby ute av det.

                                Kommentar

                                • Skinke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2007
                                  • 3914

                                  #56
                                  Mjelde?
                                  Daukjøtt Felt C

                                  Kommentar

                                  • armykanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2009
                                    • 736

                                    #57
                                    Det er seriøst ingen! og da mener jeg ingen Norske trenere som jeg ser på som en god kandidat til og ta over, med kanskje unntak i eggen og Reka(rekdal). Jeg sier sats Dansk! Har ikke peiling på noen danske trenere, men vi vet at de spiller et hakk bedre og mere attraktiv fotball. Min våte drøm: Morten Olsen! ( som jeg vet aldri btw kommer til å skje)

                                    hva med Jørn Andersen forresten?

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Skinke
                                      Mjelde?
                                      Er det noe å rope hurra for? Han har sjelden imponert meg. Perry nevnes over her. Han har vel nok stridigheter med innad i U21 landslaget - det murrer godt i gangen der også...

                                      Kommentar

                                      • OppsalKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2008
                                        • 1881

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Er det noe å rope hurra for? Han har sjelden imponert meg. Perry nevnes over her. Han har vel nok stridigheter med innad i U21 landslaget - det murrer godt i gangen der også...
                                        Perry? Er ikke det han som tar Ranheim ned?

                                        Mjelde? Føkka det opp til de gradene på Jæren med Bryne. Gjør en like dårlig jobb i Kristiansand.

                                        A certain coach in Haugesund is who'd be among my candidates to take over LSK. As would a certain Mr Rosler. To be truthful, at the top pf my list would be a Mr Kjetil Rekdal.
                                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                        Alltid Celtic og LSK

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                          Perry? Er ikke det han som tar Ranheim ned?
                                          Per Joar Hansen er U21 trener. Og det murrer godt med misnøye og frafall til kampene - i hvertfall i følge det jeg leser.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎