Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Opprinnelig skrevet av McGuffy
    Uff, ikke si at Dag-Eilev er på utgående kontrakt i Odd...?
    Da vet jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør. Tar heller (gud forby) Ivar Morten Nordmark.

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5096

      Dag-Eilev har heldigvis kontrakt ut 2012 sies det.

      Kommentar

      • Rune
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 1229

        Jeg fikk plutselig en ekkel(?) følelse av at Daniel Nannskog blir ny trener i Lillestrøm. Nå vet jeg ikke om jeg får sove i natt.

        det værste er at jeg ikke blir overrasket dersom det skjer.
        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          Uansett hvilken man velger av Dag Eilev og Deila, så blir det hvertfall no more kebab

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            Opprinnelig skrevet av Rune
            Jeg fikk plutselig en ekkel(?) følelse av at Daniel Nannskog blir ny trener i Lillestrøm. Nå vet jeg ikke om jeg får sove i natt.

            det værste er at jeg ikke blir overrasket dersom det skjer.
            Sa han noe på fotballkveld f.eks? Eller er dette tatt rett ut av ditt hodet?
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            • Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

              Aldri om Deila forlater sitt fantastiske Godset-prosjekt for LSK. Synd, for han hadde vært en fantastisk erstatter for Berg.
              Twitter

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3175

                Deila har oppnådd fantastisk mye med Strømsgodset. Suksess med LSK hadde sementert han som en trener på absolutt øverste hylle (og et godt skritt mot landslaget). Dette er ikke så utenkelig som enkelte skal ha det til.

                Kommentar

                • skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

                  Opprinnelig skrevet av general
                  Sa han noe på fotballkveld f.eks? Eller er dette tatt rett ut av ditt hodet?
                  Han sa at han skal trene rekruttlaget til Stabæk ut sesongen, men ikke lenger. På påfølgende spørsmål om han hadde klart for seg hvem han skal trene neste år, bare smilte han lurt.

                  På den annen side sa han tidligere i sendingen at Henning Berg og klubben burde stake ut en kurs ut av problemene ​sammen.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Tja, Deila har nok vært veldig frustrert over pengeproblemene. Kommer han hit får han tydeligvis store penger å handle for og enda større talenter å jobbe med. Skal ikke utelukke noe.

                    Herman: Du heter ikke tilfeldigvis Stengel til etternavn, vel?
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Deila er den eneste norske treneren jeg vil ha i LSK. Han kan ta det vi har startet på videre på en naturlig måte. Like kontringsorientert som Berg, men mer pasningsorientert også. Med ham vil vi se et grunnspill også i LSK, som må til for å stabilisere prestasjonene nok til at vi kan være der oppe å kjempe. Men det må penger til, mye penger. Et større budsjett vil være hovedgrunnen for ham å flytte på seg, og muligens utfordringen å ta over en av grunnsteinene i norsk toppfotball som nå har en såret stolthet. PB må virkelig punge ut og vise at han ikke bare har det i kjeften.

                      Talentmessig kan Deila like godt holde seg i Godset. De har skutt gullfuglen i og med avtalen med City, og drar til seg langt flere norske talenter enn vi har greid enn så lenge.

                      Kommentar

                      • Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

                        Opprinnelig skrevet av general
                        Sa han noe på fotballkveld f.eks? Eller er dette tatt rett ut av ditt hodet?
                        Husker ikke helt hva de dreiv å prate om, men det ble ihvertfall snakk om at Nannskog er trener i 2.divisjon, også sier Nannskog: "Jaja, men bare i halvannen måned til!", også sier Davy: "Hæ! Hva skal du gjøre etter det?", og Daniel bare. "Æh, øh, nei altså, vi får se!" mens han gliser, og så Davy bare: "Ah, en svenske med ambisjoner, altså!

                        Det var omtrent da at tanke om Daniel Nannskog som LSK-trener ble tatt rett ut av hodet mitt!
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                        Kommentar

                        • Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

                          Jeg fikk også den samme tanken, faktisk.

                          Jeg håper folk tenker over at noen må ta over dette laget dersom Berg får sparken. Rekdal hadde vært glimrende, Deila ok, men resten takker jeg høflig nei til.
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                            Jeg fikk også den samme tanken, faktisk.

                            Jeg håper folk tenker over at noen må ta over dette laget dersom Berg får sparken. Rekdal hadde vært glimrende, Deila ok, men resten takker jeg høflig nei til.
                            Jeg er veldig skeptisk til å erstatte Berg med trenere som har marginalt bedre resultater enn han, og som er minst like krevende å jobbe sammen med (les Rekdal og Deila).
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • Green Goblin
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Mar 2010
                              • 24

                              Det er ingen logisk grunn til at Deila skulle forlate Godset og gå til LSK. Slik tingenes tilstand er for øyeblikket skulle det være et steg ned for ham.

                              Berg har en utakknemmlig jobb med å skulle skape topp resultater med det som etterhvert må være en av de om ikke den svakeste spillerstallene i TL. Det er ikke dermed sagt at han ikke kunne gjort en bedre jobb, men man må sette tingene litt i perspektiv også.

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                Jeg ville helst sett en utenlandsk trener hvis vi absolutt skulle byttet ut Henning Berg. Helst fra Nederland eller Frankrike som har gode erfaringer med å utvikle unge spillere, fordi det er utvilsomt slik man må drive en klubb som LSK i fremtiden også.

                                Jeg vet ikke hva en assistentmanager får i lønn i Ajax, men Hennie Spijkerman har en spennende CV i mine øyne.
                                Han kom til Ajax for første gang etter at han hadde ført FC Emmen til 5, 2 og 8 plass, noe de ikke har klart siden, og overlevde ett år i Eredivise med FC Zwolle før de rykket ned. Han dro da til Ajax som assistenttrener under Marco van Basten, men hadde også en stor rolle i speiderapparatet til Ajax. Det var meningen at han skulle ta over som manager i Haarlem i 2010, men klubben gikk konkurs før han kom igang, og han er nå tilbake i Ajax, etter ett kort opphold som technical manager i Ajax Cape Town, der han nå er assistent sammen med Dennis Bergkamp.
                                Han har garantert ett enormt nettverk, og har god kjennskap til hvordan de driver frem ett godt ungdomsakademi etter TIPS modellen. Han 62 år gammel, og vil kanskje kunne tilføre litt etterlengtet erfaring i gangene på Åråsen. Jeg er dritt lei av eks-Drillos trenere i starten av 40-årene.

                                Det er ikke sikkert dette er en mann man henter inn for å lede alle treningsøkter, men som kunne fungert mer i en typisk managerrolle, med gode trenere rundt seg.

                                Dette er selvfølgelig en long-shot ut av en annen verden, og det finnes sikkert mange andre spennende kandidater. Men, det at han faktisk var i ferd med å overta Haarlem for under 2 år siden tyder på at han fremdeles kan ha litt ambisjoner om å lede sitt eget lag. Og, om vi først skal bytte ut Henning Berg, så håper jeg vi igjen klarer å være nytenkende, og ikke gå på den forbanna trenerloopen i Norsk fotball som er mer innavla enn kongefamilien.

                                Kommentar

                                • Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1075

                                  Hey! Svennis har fått sparken :-)

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av Stan
                                    Hey! Svennis har fått sparken :-)
                                    Hvis han kommer til LSK, da villle mitt mannshjerte smelta. Tidenes skandinaviske klubbtrener!

                                    Dog er jeg realistisk - han kommer nok dessverre aldri til Lillestrøm annet enn når han kjører forbi med flytoget...

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      Svennis er vel vant til 50 mill+ i året så trur vi kan se langt etter han gitt.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        Må være nytenkende når man skal finne ny trener. Er ikke vits i å sparke Berg for å ansette Knut Tørum, Knut Torbjørn Eggen eller Steinar Nilsen. Må ha en som tenker annerledes. Aner ikke hvem det kan være.
                                        Last edited by Emil B; 25.10.2011, 16:35.

                                        Kommentar

                                        • OppsalKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2008
                                          • 1881

                                          I watched Rekdal fuck Martine last night. Tactically, Ålesund vare flere hakk bedre enn Søpla.

                                          Derfor ville jeg ha han i klubben.
                                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                          Alltid Celtic og LSK

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎