Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Opprinnelig skrevet av Lars
    Er litt lysten på Per-Mathias Høgmo. Erfaren og faglig ekstremt sterk.
    Helt enig med deg. Av Norske trenere, med unntak av en urealistisk Ståle Solbakken, så er Høgmo i mine øyne den eneste gode kandidaten.

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av Totti21
      Helt enig med deg. Av Norske trenere, med unntak av en urealistisk Ståle Solbakken, så er Høgmo i mine øyne den eneste gode kandidaten.
      Men gud bedre så kynisk og kjedelig fotball han spiller.

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        Opprinnelig skrevet av Lars
        Er litt lysten på Per-Mathias Høgmo.
        Med Peg-Mathias Høgmo kan vi belage oss på at fogsvaget blig tgyggege og angjepspillet blig meg mogsomt å se på. Jeg tgog det kan væge en bga egstatning foj Bejg.
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          Høgmo? Er det det beste dere kan komme opp med?

          Kom igjen 'a folkens. Makan til tusseladd. Dette er ekstremt lite innovativt. Stolleken med norske middelmådigheter på rotasjon i TL må stoppe.

          Kommer Høgmo så skal Benny opprette en "Høgmo må gå!"-tråd før han har tatt på seg LSK-boblejakka.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            Hvis Petter Belsvik og Magnus Powell gjør det bra så håper jeg de får fortsette, bedre karer enn dem skal man leite lenge etter.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Forlengelsen av kontraktene med Belsvik og Powell må da sette visse restriksjoner på akkurat hvem vi kan hente?

              Kommentar

              • ragnarrock
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 937

                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Høgmo? Er det det beste dere kan komme opp med?

                Kom igjen 'a folkens. Makan til tusseladd. Dette er ekstremt lite innovativt. Stolleken med norske middelmådigheter på rotasjon i TL må stoppe.

                Kommer Høgmo så skal Benny opprette en "Høgmo må gå!"-tråd før han har tatt på seg LSK-boblejakka.
                ta deg en bolle, eller kom med konkrete forslag på bedre alternativer som faktisk er sannsynlige... hjelper ikke bare å klage når du ikke bidrar til diskusjonen utover å poengtere det opplagte at DU er missfornøyd med noe!
                *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                -RagnarRock-

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  Hvem vil du at vi skal ansette Benny? Hadde vært greit for de som bestemmer å vite dette. Så slipper de noe surving i etterkant.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  • Hexaphim
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 2756

                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Høgmo? Er det det beste dere kan komme opp med?

                    Kom igjen 'a folkens. Makan til tusseladd. Dette er ekstremt lite innovativt. Stolleken med norske middelmådigheter på rotasjon i TL må stoppe.

                    Kommer Høgmo så skal Benny opprette en "Høgmo må gå!"-tråd før han har tatt på seg LSK-boblejakka.
                    Hvem vil DU ha som trener? Og hvor lang tid får vedkommende på seg før han får seg en "... må gå"-tråd?
                    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                      ta deg en bolle, eller kom med konkrete forslag på bedre alternativer som faktisk er sannsynlige... hjelper ikke bare å klage når du ikke bidrar til diskusjonen utover å poengtere det opplagte at DU er missfornøyd med noe!
                      Til Bennys forsvar skal det sies at han ikke akkurat er aleine. Deila blir stemplet som fantasiløst mens Høgmo får en haug av tomler, mannen som står som noe av erketypen på den norsk trenerinnalven. Den ene står for positiv og entusiastisk fopall, den andre søvndyssende antifotball.

                      Greit at det kanskje er på tide å få rydda opp defensivt ute på banen, men heller baklengs enn Høgmo. Fra grått til svart.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        T Den ene står for positiv og entusiastisk fopall, .
                        ... om vi kjøper plastmatta på marienlyst og rullern ut på åråsen, samt at han får med seg ManC-avtalen. Uten det hadde de vært i addecco.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Matta vår er jo like jevn og grønn som noe kunstgress, så den overgangen blir smoooth

                          Men ærlig talt da, vi skal være unorske og fremtidsretta, hvilket signal gir den lespende og stramt defensivt organiserte Peg-Mathias?

                          Kommentar

                          • Laksen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2004
                            • 287

                            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                            Hvis Petter Belsvik og Magnus Powell gjør det bra så håper jeg de får fortsette, bedre karer enn dem skal man leite lenge etter.
                            Det er vel ikke utenkelig at en ny trener tar med seg sin egen assisterende, så de føler vel kanskje at de har kniven på strupen. Jeg er ikke overrasket over at Belsvik går offensivt ut og sier han vil ha jobben.
                            Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              Disse trenerne i TL er mulig å hente og flinke nok for en klubb med ambisjoner: Høgmo, Deila, Rekdal, Lennartsson og Mjelde. Disse vil jeg igjen dele inn i to grupper: Rekdal og Høgmo skiller seg ut som de klart dyktigste og mest erfarne, mens Deila, Lennartsson og Mjelde også ville vært OK valg.

                              Når det er sagt, så hadde det vært kult om klubben fant en bra trener i utlandet. Men da må det gjøres en omfattende kartlegging først, og det er jeg usikker på om klubben er i stand til. Det blir håpløst å ansette en utlending bare fordi han er utlending.

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Høgmo? Er det det beste dere kan komme opp med?

                                Kom igjen 'a folkens. Makan til tusseladd. Dette er ekstremt lite innovativt. Stolleken med norske middelmådigheter på rotasjon i TL må stoppe.

                                Kommer Høgmo så skal Benny opprette en "Høgmo må gå!"-tråd før han har tatt på seg LSK-boblejakka.
                                Helt enig, blir som å foreslå Nils Johan Semb. Makan!

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  Opprinnelig skrevet av Folke
                                  Helt enig, blir som å foreslå Nils Johan Semb. Makan!
                                  Det er bare helt sjukt ignorant å sette likhetstegn mellom Semb og Høgmo.

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Det er bare helt sjukt ignorant å sette likhetstegn mellom Semb og Høgmo.
                                    I mitt hode faller de begge under samme kategori; "Fotballkloke" personer helt uten sjarm! Det er ikke hva jeg ønsker meg hvertfall!

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                                      ta deg en bolle, eller kom med konkrete forslag på bedre alternativer som faktisk er sannsynlige... hjelper ikke bare å klage når du ikke bidrar til diskusjonen utover å poengtere det opplagte at DU er missfornøyd med noe!
                                      Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                      Hvem vil du at vi skal ansette Benny? Hadde vært greit for de som bestemmer å vite dette. Så slipper de noe surving i etterkant.
                                      Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                      Hvem vil DU ha som trener? Og hvor lang tid får vedkommende på seg før han får seg en "... må gå"-tråd?
                                      Ai-ai-ai. Her var det mye innestengt bitterhet. Beklager at jeg fortsatt har ambisjoner på vegne av LSK. Ambisjoner som ikke er forenelige med Høgmo.

                                      Er det ikke greit at jeg setter ned foten med en gang, slik at vi slipper nok en ulykkelig ansettelse?

                                      I "gamle dager" var LSK innovative, både med profesjonalisering og trenervalg. Noe slikt kan jeg tenke meg igjen. Ikke nødvendigvis at det å være utlending gjør deg god, men talentpoolen her hjemme er av naturlige årsaker begrenset. Kort oppsummert: dyrt og dårlig.

                                      Nå skal jeg innrømme at jeg ikke sitter på full oversikt over kandidater som trenere, men det må da være mulig å se til England eller Nederland for eksempel. Flere andre som følger med på internasjonal fotball (det gjør ikke Benny lengre) har lansert gode forslag her allerede.
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Syntes Belsvik og Powell kan få litt arbeidsro, så får vi se om det virkelig bor noe i de spillerne/trenerne klubben har tilgjengelig!

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13272

                                          Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Syntes Belsvik og Powell kan få litt arbeidsro, så får vi se om det virkelig bor noe i de spillerne/trenerne klubben har tilgjengelig!
                                          Kan umulig være verre enn (de andre) klovnetrenerne i tippeligaen. Om alt som skal til er å ha spillernes tillit og være "positive" er det liten vits i å bytte. Klubben bør imidlertid på sikt se etter en ambisiøs trenerkandidat internasjonalt - helst tysker eller nederlender - som har topp kvalifikasjoner og moderne tanker om fotballen. Gjerne en yngre som har erfaring fra ungdomsarbeidet i f.eks. ajax og som også har jobbet sammen med noen store trenernavn.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎