Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Haha Benny, jeg ser du passer på posisjonen din. Ingen forslag selv, så slipper du å havne i en mulig situasjon hvor du er henvist til å være positiv til noen. Vanskelig å ta deg seriøst.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • merch
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2007
      • 938

      har vi noen sjanse til å få Jørn Anderesen? Han tysklandsproffen som gjorde en god figur i Mainz som trener før han ble sparket. Rykket ikke de opp til Bundesliga med han?

      siste nyhet sparken i Hellas etter 24 dager januar i år:
      (VG Nett) Jørn Andersen (46) tok over som trener for greske Larissa like før jul. Nå er Hellas-oppholdet allerede over etter bare 24 dager.
      lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
      sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av merch
        har vi noen sjanse til å få Jørn Anderesen? Han tysklandsproffen som gjorde en god figur i Mainz som trener før han ble sparket. Rykket ikke de opp til Bundesliga med han?

        siste nyhet sparken i Hellas etter 24 dager januar i år:
        http://www.vg.no/sport/fotball/artik...artid=10037354
        Kjenner lite til hans treneregenskaper. Men inntrykket av han er ikke bra, virker som en surpomp. Og er det noe klubben ikke trenger så er det en ny surpomp!

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13272

          Endre draktfarge til brunt m. bandolær? nei takk

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Hvorfor ikke bare kjøre på med den billigste løsningen Powell og Belsvik i spann med Bergdølmo..Så kan vi bruke mere penger på nye spillere..

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Hvorfor ikke bare kjøre på med den billigste løsningen Powell og Belsvik i spann med Bergdølmo..Så kan vi bruke mere penger på nye spillere..
              Som nevnt tidligere, la dem få litt arbeidsro nå ut sesongen. På den måten så får vi vel en liten anelse om hvor denne kan ende. Det er typer jeg tror kan komme langt innenfor treneryrket alle sammen og jeg liker fremtoning deres ovenfor spillere/fans/media.
              Jeg tenkte aller først på Deila, men etter å ha tenkt meg litt om så heller jeg ikke mot den løsningen. Veldig likanes kar, men ingen resultater å vise til utenfor plastikkmatta si i Drammen. Grå og kjedelige typer alla Høgmo vil jeg hvertfall ikke se, da tar jeg heller en klin koko Kjetil Rekdal. Ja til Powell og Belsvik ut sesongen!

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av reka
                Klubben bør imidlertid på sikt se etter en ambisiøs trenerkandidat internasjonalt - helst tysker eller nederlender - som har topp kvalifikasjoner og moderne tanker om fotballen.
                Som skal gjøre LSK til Norges Barcelona og spille over-ambisiøs, moderne fopball? Ellers takk.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13272

                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Som skal gjøre LSK til Norges Barcelona og spille over-ambisiøs, moderne fopball? Ellers takk.
                  Fotballen trenger ikke være ambisiøs, men treneren må være det. En fyr som trenger et par seriemesterskap på rappen for å komme seg videre i karriéren. Jeg ser helst en som kan profesjonalisere og forbedre mer enn det som skjer på matta, og en som faktisk forstår seg på psykologi.

                  Fotballen driter jeg i, så lenge vi vinner. Har TV om jeg på død og liv vil se et lag klare mer enn tre trekk før balltap.

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Fotballen trenger ikke være ambisiøs, men treneren må være det. En fyr som trenger et par seriemesterskap på rappen for å komme seg videre i karriéren. Jeg ser helst en som kan profesjonalisere og forbedre mer enn det som skjer på matta, og en som faktisk forstår seg på psykologi.Fotballen driter jeg i, så lenge vi vinner. Har TV om jeg på død og liv vil se et lag klare mer enn tre trekk før balltap.
                    Tommel opp - vi er enige.

                    Hvor blir det forøvrig av Svennis? Har du ringt han enda, reka?

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                      Haha Benny, jeg ser du passer på posisjonen din. Ingen forslag selv, så slipper du å havne i en mulig situasjon hvor du er henvist til å være positiv til noen. Vanskelig å ta deg seriøst.
                      Nå må du roe ned her Børre. Det er mulig å beskylde Benny for mange ting, fravær av standpunkter er imidlertid ikke blant svakhetene. Benny står alltid høyt på banen, ikke minst i striden mot Berg. 17. mai 2009 for å være presis (http://debatt.kfl.no/showthread.php?...erg-m%E5-g%E5!). Alle andre er etterdiltere.

                      Som du kanskje har fått med deg, så har jeg også gitt 100% støtte til Powell og Belsvik (http://debatt.kfl.no/showthread.php?...l=1#post483271) inntil videre. Opplegget ser veldig bra ut, og det skal de ha cred for.

                      Hvem som skal ansettes på lang sikt er et større spørsmål. Jeg innrømmer selvsagt at jeg ikke har full oversikt over trenermarkedet i Europa (eller resten av verden). Gjør det meg svak? Tvert i mot. Det vitner om selvinnsikt.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Hvor blir det forøvrig av Svennis? Har du ringt han enda, reka?
                        Jeg har businesskontakter i Sverige. Myro-Lotta som driver loppis i Hägfors. Det ordner seg nok.

                        Kommentar

                        • Trondeo
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3062

                          Folk kan i alle fall slutte å mase om Bergdølmo, han hadde vell siste dag på jobb for LSK på fredagen som var..

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            Ser ikke poenget med å bytte ut Belsvik med en av de som er nevnt i tråden her(med untak av Svennis ). Hvis ikke klubben klarer å heve blikket og tenke stort, som er grunnen til at vi en gang var store, kan like så godt Belsvik få sjansen.
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              Samt at Fagermo er en jævla dyktig trener, selvsagt.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1818

                                Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                hva med å hente tilbake Tjernås som assistent? Han virker til å være en kar som fungerer meget godt i en sånn rolle, men ikke som hovedtrener.
                                Alt han har tatt i har vel gått til helvete?

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  Det viktigste nå er at klubben tar seg nødvendig tid, sjekker ut markedet skikkelig (også utenfor Norge) og ikke hopper på noen enkel løsning. Ut fra LSKs historie, hvor suksess gjerne har kommet når en har turt å tenke stort og utradisjonelt, håper jeg mest på en utenlandsk trener med autoritet og fotballfaglig tyngde (om det er mulig å få tak i en slik er en annen sak, men det bør prøves).

                                  Kommentar

                                  • rælingen kanaris
                                    Kaptein Reketråler
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2005
                                    • 1445

                                    Sånn bortsett fra det året han var assistent her, i 2001.
                                    Custodes
                                    I med og motgang

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                      Ser ikke poenget med å bytte ut Belsvik med en av de som er nevnt i tråden her(med untak av Svennis ). Hvis ikke klubben klarer å heve blikket og tenke stort, som er grunnen til at vi en gang var store, kan like så godt Belsvik få sjansen.
                                      Spørsmålet (det store) er i hvilken grad Belsvik har bidratt til fravær av et offensivt mønster i laget. Dette skulle det etter sigende jobbes med inn mot Ålesund-kampen, men hva kan man få til på noen dagers trening?

                                      Kommentar

                                      • heidar
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2121

                                        Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                        Folk kan i alle fall slutte å mase om Bergdølmo, han hadde vell siste dag på jobb for LSK på fredagen som var..
                                        Good riddance!
                                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                        Endelig er mørketida over.

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2129

                                          Jostein Grindheim.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎