Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pachendale
    Medlem
    Bøffel
    • Aug 2007
    • 31

    Hvis vi vil ha seriegull? Er det bare å ringe Tom Lund. Fullsatt Åråsen på hver eneste hjemmekamp, det i seg sjøl er 3 poeng..
    __Javel,,Takk skal du ha!!!____

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      Opprinnelig skrevet av mrognan
      I følge en svensk kollega, så er Jesper Blomqvist blitt en dyktig trener. Er vel assistenttrener for Hammarby i Superettan og har også ansvaret for spillerutviklinga der.
      Spillerkarrieren hans er det ihvertfall ingenting å si på.

      Er vel noen her på forumet som følger svensk fotball litt mer enn meg og kanskje kan opplyse mer om hans trenerevner?
      Blomqvist var assistent i Hammarby i 2010. Han og hovedtrenen gikk av i september i fjor etter at det vistnok kom trussler mot de.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        selvom han er slesk som faen.
        Slesk i stilen, men fortsatt en trivelig fyr. Det kan vi like. Ellers er det ganske labert på trenermarkedet. Kan jo se an situasjonen til Ståle. Kjipt om han skulle få fyken i Köln, men på andre måter en fin tanke.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • Kjølnerdomen
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jun 2008
          • 148

          Hørt rykter om at det allerede er samtaler med Rekdal og at han skal være interessert...

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Blomqvist var assistent i Hammarby i 2010. Han og hovedtrenen gikk av i september i fjor etter at det vistnok kom trussler mot de.
            Litt utfyllende informasjon om Blomqvist, courtesy of wikipedia. Han var spillende assistenttrener i Bajen. För det var han trener i Enköpings SK (2008-09), gjorde et lite comeback som spiller der (i tillegg til å lånes ut til 4.divisjonsklubben Enköpings IS), og fikk til slutt sparken. Tidligere i år var han i ferd med å gjöre enda et comeback i Indonesisk premier league, men det ble til slutt ikke noe av det.

            Ikke akkurat et solid CV. Forövrig er det få spillere som har värt så kjeks som han har. Virker veldig comeback-kåt. Regner med at han hadde kjört rekdal-stil og bytta inn seg selv om han leda et lag i straffekonk.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • sk-kanaris
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2007
              • 240

              Mulig vi ikke skal lete etter noe ny lenger, vi har jo to trenere i Powell og Belsvik som sikkert kan utrette noe bra når de nå kan få bestemme.
              /Ståle

              http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
                Hørt rykter om at det allerede er samtaler med Rekdal og at han skal være interessert...
                Da trur jeg at jeg blir dårlig.. Greit nok at det er tørt på trenermarkedet, men det får da værra grenser. Han er dyktig, ja, men jeg liker'n ikke.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • PA
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 500

                  For meg er det kun 2 norske trenere som kan få tilbake troen. Det er

                  -Ronny Deila
                  -Jostein Grindhaug:

                  Så jeg håper på 1 av disse, eller så må vi se ut av Norge som mange av dere har skrevet tidligere i tråden.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Fremgangsmåten styret valgte i sparkingen av Berg har skapt et press på at man kommer opp med noe som innfrir forventningene og som viderefører alt det positive Berg tross alt innførte. Kåre Ingebrigtsen vil ikke skape noen entusiasme, det blir noe ufrivillig komisk over det hele, karisma redder ikke LSK aleine. Hva utretta han egentlig i Bodø? Han gikk ned med laget så fort forventningene var der, og da var han heller ingen sjarmbombe lenger.

                    I TL nå er det to alternativ, Deila og Lennartsson. Men utlandet bør friste mest for styret, de skal jo tenke både unorsk og fremtidsretta. Anledningen til å vise akkurat det kan faktisk ikke bli bedre enn her og nå.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13272

                      Håper for guds skyld styret har mer vett en det som blir utvist her inne og velger blant trenere med faktiske meritter og resultater. Selv Powell er et langt bedre valg enn f.eks. deila.

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2121

                        Kun Rekdal av norske trenere som bør være aktuell.
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7055

                          Av navnene som har kommet fram, syns jeg Jörgen Lennartson er klart mest interessant. Bra coach som spiller bra fotball, og han virker som en bra fyr også.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Opprinnelig skrevet av heidar
                            Kun Rekdal av norske trenere som bør være aktuell.
                            Så Sollied og Solbakken er for dårlige?
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Superstefan
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 2180

                              Hvis vi sparker Berg for og ansette Jörgen Lennartson så har jeg ikke ord for hvor skuffet jeg blir. Makan til slesk og ekkel type.
                              Fotograf Kreativ Kanaris

                              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                Slesk og ekkel.

                                Syntes Jørgen virker som en sympatisk og blid gutt i media som ikke er potte sur hver gang han får em mic i trynet.
                                I tilegg spiller Stabæk bra fotball med ikke altfor bra stall. Kom til LSK og ta med deg 3 - 4 spillere i samme slengen.

                                Off topic: hvem er keeper trenern til Stabæk, mannen må være et geni som har klart å få Jan Kjell til å bli en stabil og trygg keeper

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                                  Off topic: hvem er keeper trenern til Stabæk, mannen må være et geni som har klart å få Jan Kjell til å bli en stabil og trygg keeper
                                  Bror til Tom Albertsen. Pål Albertsen.

                                  Kommentar

                                  • Hel1017
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2008
                                    • 196

                                    Vi trenger en Solskjær type som kan komme inn og sørge for engasjement, sportslige resultater og dra flere sponsorer til klubben.
                                    Og siden Solskjær er opptatt med Molde og sikkert etterhvert også Man U, så er det bare en mann som burde være aktuell.

                                    O store GUD Ståle Solbakken!!!


                                    Selvfølgelig helt utop i dagens situasjon. Men det hadde vært gøy om Per Berg hadde virkelig knallet til å gitt oss muligheter for å hente hjem Ståle + spiller forsterkninger.

                                    Ellers så tror jeg Deila er en bra mann for LSK, men det blir nok vanskelig nok å hente ham også.

                                    Skal ratt se at de henter inn Erlandsen eller Nordlie igjen...
                                    Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Phil Tompson er jo i Norge hele tiden, og ser jo ut til å trives bra her. :-) Det er iallefall en mann som kan skape engasjement rundt seg, og Liverpool gjorde det bra med han som midlertidig manager når Houllier lå på sykehus.
                                      Det er selvfølgelig nok ett forslag som kanskje er urealistisk, men bare avisoverskriftene, og medieoppmerksomheten som vil komme med LSK sitt forsøk på å hente inn en mann som Phil Thompson til klubben vil være verdt forsøket.

                                      Har sagt det flere ganger, men tanken på en ny 40-åring som la fotballskoene på hylla for få år siden frister ikke. Jeg vil ha inn erfaring i en tid hvor nesten alt av eliteserieklubber satser på unge eks-Drillos spillere. Det eksluderer Ronny Deila og Kjetil Rekdal. Jeg kan heller ikke se hva Ronny Deila har gjort bedre med Godset enn hva Henning Berg gjorde i Lyn.

                                      Kommentar

                                      • MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3397

                                        Lennartson, Deila, og Ingebretsen er det nesten pinlig å lese om. Det er så lite nytenkende som det går an. Skal Uen i GULLrekka stå for Uredd, så bør styret komme opp med noe nytt. Selv skulle jeg gjerne sett at vi hentet inn noen ifra kontinentet.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                        Kommentar

                                        • KimFL
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 1410

                                          Opprinnelig skrevet av Hel1017
                                          O store GUD Ståle Solbakken!!!


                                          Selvfølgelig helt utop i dagens situasjon. Men det hadde vært gøy om Per Berg hadde virkelig knallet til å gitt oss muligheter for å hente hjem Ståle + spiller forsterkninger.
                                          Tja, helt utopisk er det vel ikke. Trenere skiftes gjerne ut ganske kjapt i Bundesliga, etter noen sure tap, så Ståle sitter vel ikke helt trygt i jobben der. Skulle det skje, så ser jeg gjerne at godeste Hr. Berg tar en kjapp telefon den veien Ståle er den eneste norske trenern jeg kan se for meg som ny trener i LSK.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎