Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Kristinsson i spann med Powell og Belsvik er det jeg vil ha..

    Kommentar

    • aguado
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 448

      Jeg også. Tre relativt like folk, med bakgrunn fra samme miljø og ingen med trenererfaring på toppnivå. Høres ut som en sammensetning som fort kan få sparken i 2013.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Powell har erfaring fra Sverige,Kristinson fra Island og Belvik har mere en nok erfaring...Tror dette kunne blitt både billig og bra jeg..

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Haglund forlater Elfsborg, men hvor havner han??:

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Haglund forlater Elfsborg, men hvor havner han??:

            http://www.elfsborg.se/nyheter/a-lag...-skilda-vaegar
            Står vel mellom oss og Brøndby.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Dinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 884

              Første inntrykket Magnus Haglund gir er ikke veldig eksotisk og spennende. Likevel, desto mer jeg leser om hans prestasjoner som trener og manager for elfsborg, desto mer tror jeg at han er den beste kandidaten av de som er nevnt. På tross av at et LSK hjerte legger Kristinson øverst. Regner med at Bjarmann har stålkontroll, gode kandidater begge to. Laudrup er da ledig?
              twitter @amundsakis
              ΘΥΡΑ 13

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Brøndby er tøff konkurranse, men ting har skjedd rimelig raskt etter at vår interesse ble offentlig kjent. Så kan man vel tolke det som man vil

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Brøndby er tøff konkurranse, men ting har skjedd rimelig raskt etter at vår interesse ble offentlig kjent. Så kan man vel tolke det som man vil
                  Jeg tipper den ikke bare er offentlig kjent, men at det har vært kontakt mellom LSK og Haglund. RB har neppe bare sittet der med fingeren i lufta og tatt navnene ut av løse lufta.... Navnene kommer fra et sted.

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2600

                    Man kan lese en del ut av sluttordene til en klubb, og i dette tilfellet står de til M+. Merker at jeg kunne tenkt meg denne svensken.
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Jeg tipper den ikke bare er offentlig kjent, men at det har vært kontakt mellom LSK og Haglund. RB har neppe bare sittet der med fingeren i lufta og tatt navnene ut av løse lufta.... Navnene kommer fra et sted.
                      Jepp, er vel ikke helt tilfeldig at RB slår det opp dagen før Elfsborg har styremøte om Haglunds fremtid. Uansett, denne treneren har gjort Elfsborg til et stabilt topplag, med Haglund får vi en kjapp avklaring og en meget god trener.

                      Og nå hevder fotbollskanalen at Lennartsson er klar for Elfsborg.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Jepp, er vel ikke helt tilfeldig at RB slår det opp dagen før Elfsborg har styremøte om Haglunds fremtid. Uansett, denne treneren har gjort Elfsborg til et stabilt topplag, med Haglund får vi en kjapp avklaring og en meget god trener.
                        RB fornekter seg ikke. Nå står de bak treneravganger også i utlandet, snakk om å ha påvirkningskraft. Er forøvrig 100% enig med deg at en kjapp avklaring er gunstig. Spesielt mtp nysigneringer slik at en ny trener vil få innflytelse. Når det gjelder hvilken type spillere vi fyller stallen med.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          RB fornekter seg ikke. Nå står de bak treneravganger også i utlandet, snakk om å ha påvirkningskraft. Er forøvrig 100% enig med deg at en kjapp avklaring er gunstig. Spesielt mtp nysigneringer slik at en ny trener vil få innflytelse. Når det gjelder hvilken type spillere vi fyller stallen med.
                          Tror han er et godt valg med tanke på de spillere vi har blitt linket til også, som Andersson. Et klart signal ut om ønsket spillestil og ambisjoner, mener nå jeg.

                          Kommentar

                          • *46*

                            Bröndby, Odense, FFK og LSK er klubbene som er ute etter han i følge fotbollskanalen.se. Så det blir nok kamp om signaturen -dessverre...

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Styret satt oss i denne situasjonen, nå får de vise at de kan rydde opp.

                              Kommentar

                              • Dinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 884

                                Noen sitater fra fotbollskanalen.se

                                "Fan, det vore ju en underbar händelse! Ditcha Haglund i Danmark och få Jörgen Lennartsson istället, bara att hoppas...,"

                                "Problemet tror jag är att Magnus Haglund inte klarar av att motivera sina spelare. Det beror till stor del på spelarna själva att motiveras, men har de inte en auktoritär ledare som kan sätta ned foten så blir det svårt"

                                "Elfsborg tillsammans med Haglund har kört fast, ett bra lag och en bra tränare som båda säkerligen behöver lite nytt.."

                                "han har ju legat bakom förvandlingen från en av allsvenskans sämre klubbar till en av dem bästa. topp fyra varje år sen 2006 ingen annan klubb har klarat av det. de har en nästan tredubblad omsättning och allt är helt anorlunda."

                                "Fått en klubb som var nära att åka ur allsvenskan till att spela i Europa årligen."

                                "Jättekul att få in lite nytt, men det är så klart tråkigt att Haglund lämnar."
                                twitter @amundsakis
                                ΘΥΡΑ 13

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  Hagberg til Fugla, Lennartsson til Elfsborg, Stabæk til Skifteretten ? Nice vending. Ikke meg i mot.

                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Ellers må jeg si det hadde vært interessant å se hva Runar Kristinsson kunne fått til sammen med Belsvik og Powell.
                                    Men regner med at Bjar the Man har stålkontroll og kommer med en megabra løsning for klubben. Vi er sultefora, så nå må du velge riktig, Bjar!!!
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • tonkro
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2009
                                      • 337

                                      Opprinnelig skrevet av Dinho
                                      Noen sitater fra fotbollskanalen.se

                                      "Fan, det vore ju en underbar händelse! Ditcha Haglund i Danmark och få Jörgen Lennartsson istället, bara att hoppas...,"

                                      "Problemet tror jag är att Magnus Haglund inte klarar av att motivera sina spelare. Det beror till stor del på spelarna själva att motiveras, men har de inte en auktoritär ledare som kan sätta ned foten så blir det svårt"

                                      "Elfsborg tillsammans med Haglund har kört fast, ett bra lag och en bra tränare som båda säkerligen behöver lite nytt.."

                                      "han har ju legat bakom förvandlingen från en av allsvenskans sämre klubbar till en av dem bästa. topp fyra varje år sen 2006 ingen annan klubb har klarat av det. de har en nästan tredubblad omsättning och allt är helt anorlunda."

                                      "Fått en klubb som var nära att åka ur allsvenskan till att spela i Europa årligen."

                                      "Jättekul att få in lite nytt, men det är så klart tråkigt att Haglund lämnar."
                                      Høres ut som Henning Berg spør du meg.

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2600

                                        Opprinnelig skrevet av tonkro
                                        Høres ut som Henning Berg spør du meg.
                                        "han har ju legat bakom förvandlingen från en av allsvenskans sämre klubbar till en av dem bästa. topp fyra varje år sen 2006 ingen annan klubb har klarat av det. de har en nästan tredubblad omsättning och allt är helt anorlunda."

                                        "Fått en klubb som var nära att åka ur allsvenskan till att spela i Europa årligen."
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7055

                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Styret satt oss i denne situasjonen, nå får de vise at de kan rydde opp.
                                          Dagens innlegg. Hahaha!
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎