Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    Taktikken til Rekdal kan du skyve opp der sola aldri skinner, han er rask til å ta æren når det går bra. Er lett å fremstille se selv i godt lys da. Hadde de tapt i dag ville vel en eller annen jævel blitt hengt ut i pressen.

    Aafk er en gjeng med filmere og drøyere. Spesialt Morrison var i en klasse for seg, tilbrakte mer tid liggende enn stående. Vil ikke se det på Åråsen.

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      Tar ikke alle trenere æren ved suksess?!
      Brann spillerne filmet heller ikke? Samme dusten falt inne i feltet til Ålesund på slutten 2 ganger uten kontakt.... All ære til Rekdal, 2 finaleseire på 2 forsøk siste 3 år. Ålesund får godt betalt utifra økonomi m.mRekdal tør å si meningen sin offentlig - baker ikke noe inn for morro skyld. Liker han mer og mer

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Opprinnelig skrevet av ragnarrock
        Har vi en stil? kan du gjerne informere spillerne om, tror jeg de hadde satt pris på å vite.
        Nei, vi har ingen stil nå, men med Haglund får vi nok det. Nettopp derfor synes jeg det også er viktig med en utlenlandsk trener uten alt for mye kjennskap til norsk fotball, som kan røske opp litt og skape noe eget.

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4377

          Opprinnelig skrevet av reka
          Taktikken til Rekdal kan du skyve opp der sola aldri skinner, han er rask til å ta æren når det går bra. Er lett å fremstille se selv i godt lys da. Hadde de tapt i dag ville vel en eller annen jævel blitt hengt ut i pressen.

          Aafk er en gjeng med filmere og drøyere. Spesialt Morrison var i en klasse for seg, tilbrakte mer tid liggende enn stående. Vil ikke se det på Åråsen.
          Det er lett å legge merke til de gangene Rekdal kritiserer Aafk (ofte med god grunn) etter en ræva match, men de gangene de faktisk gjør det godt så skryter han laget opp i skyene, sånn som i dag. De gangene han kritiserer enkeltspillere i media er når hans spillere f.eks snur ræva til på et frispark på overtid og laget taper poeng. Helt greit spør du meg. Det har muligens gått over streken noen ganger, men som oftest er det laget som helhet som blir slaktet. Greit nok, dem slipper hvertfall å bli pissa på først av Sogndal - så Start. Hos oss har det vært akseptabelt de siste årene.

          Man kan si hva man vil om Rekdal. Men han er den soleklart beste taktikkeren i TL, og også den treneren som har hatt mest suksess (en av de hvertfall). Er det en mann som hadde fått skikk på det defensive spillet vårt så er det Rekdal. Garantert! Etter å ha tenkt meg om er Rekdal den eneste norske treneren jeg vil ha, unntatt Gud som er urealistisk. Jeg vil ikke ha 4-3-3 med Deila. Taktikk og kynisme er det laget vårt har manglet mest de siste 4-5 årene. Rekdal eller en utlending (Haglund?) er mannen!
          ..................

          Kommentar

          • Kjølnerdomen
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jun 2008
            • 148

            Rekdal kan vi bare glemme, tommel ned fra styret i følge min kilde... Regner med at grunnen er at det koster for mye å kjøpe han fri.

            Kommentar

            • Odinster
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2008
              • 160

              Noen som har noe mer info om Lars Olsen? Er han fortsatt aktuell, eller foretrekker han Færøyene?

              Kommentar

              • OppsalKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2008
                • 1881

                Anyone read Rekdals interview with Aftenposten prior to the game. It was music to my ears.

                And I qoute:

                "Any winger who makes a simple square pass and doesnt challenge the full-back, wont be on the pitch very long. Any player who takes on the full back again and again will stay on the field."

                "Tactics can win a game, but also lose you a game before a ball is kicked".

                "My teams wont conceed goal after goal after goal"

                "My players would run through walls for me. And I'd run through walls for them".
                Nå bosatt på Rasta !!!!!

                Alltid Celtic og LSK

                Kommentar

                • OppsalKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2008
                  • 1881

                  Og nå kommer det ene anti-Rekdal sitat:

                  Dere som har kjøpt VG i dag, kan lese Sporten. Side. 6, 3. avsnitt.

                  "Det ververer historier fra da han trente Vå******a, og ble observert på bensinstasjoner midt på natten-spillende på såkalte enarmedne banditter".

                  VG antyder at mannen er spillegal.

                  Har hørt om flere som er hekta men aldri Rekdal før leste dette.
                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                  Alltid Celtic og LSK

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    Rekdal beviste vel i går en gang for alle at han neppe er den type trener LSK trenger. Han får jo resultater......
                    Last edited by Leif A; 07.11.2011, 18:31.
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • Fugl84
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Nov 2011
                      • 8

                      I stedet for å ansette noen LSK ikke har kjennskap til i heletatt synes jeg Tom Nordlie er en klar kandidat til å ta over LSK!
                      Han har forandret seg siden han var i LSK sist, men blitt en enda bedre trener.
                      Han er akkurat det LSK trenger!!

                      Kommentar

                      • rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1445

                        Jeeez.... Nei, vi skal ikke ha Nordlie inn på Åråsen igjen. Vet ikke hvor mange ganger han har sagt han har forandra seg, uten at det egentlig har skjedd noe. Håper viiirkelig at ledelsen på Åråsen ansetter en utenlandsk trener. Vi trenger utenlandske impulser!
                        Custodes
                        I med og motgang

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          Opprinnelig skrevet av Fugl84
                          I stedet for å ansette noen LSK ikke har kjennskap til i heletatt synes jeg Tom Nordlie er en klar kandidat til å ta over LSK!Han har forandret seg siden han var i LSK sist, men blitt en enda bedre trener. Han er akkurat det LSK trenger!!
                          Hva har han gjort siden han fikk fyken her? Dørselger og trent kongsvinger i 4-5 kamper?
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av Fugl84
                            I stedet for å ansette noen LSK ikke har kjennskap til i heletatt synes jeg Tom Nordlie er en klar kandidat til å ta over LSK!Han har forandret seg siden han var i LSK sist, men blitt en enda bedre trener. Han er akkurat det LSK trenger!!
                            Er det deg mamma?

                            Eller finnes det faktisk to stk som kunne tenke seg Tom Nordlie? Har ikke noe i mot Tom Nordlie som person, mening ønsker ikke at han skal trene LSK. Han er helt klart teoretisk dyktig, men jeg tviler på om han er veien å hå for LSK.

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              Synes det kommer opp mange fine alternativ. Tror Rekdal kunne fått resultater på Åråsen. Kristinson hadde vært veldig moro, og Dansken og Svensken virker begge spennende. Glad vi slipper linker til Deila, Mjelde, Nordlie eller lignende.

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                Moderatormelding:
                                På hovedforumet holder vi debatten om hvem som bør bli ny trener på et noenlunde saklig nivå. Nok av tråder backstage hvor de mer løsslupne sidene kan diskuteres. Innlegg slettet.

                                Kommentar

                                • Xavi
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 1275

                                  Nå var Joe Hooley før min tid, men etter det jeg har lest så hadde jeg ikke hatt noe i mot å hatt han nå.
                                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • TomLundby
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 616

                                    Opprinnelig skrevet av Xavi
                                    Nå var Joe Hooley før min tid, men etter det jeg har lest så hadde jeg ikke hatt noe i mot å hatt han nå.
                                    Per Høgmo minner vel mest om Hooley av de trenerne som er blitt nevnt. Hooley var en perfekt trener med en spiller som Tom Lund i troppen. Har hørt enkelte si Bolly minner om Tommy, så da er kanskje Høgmo perfekt nå. Jeg har alltid slitt med å se Bolly som Tommy.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Bare å vise til det Johan Andersson sier til RB i dag, som forventa. De beste spillerne tenker mye spillestil ved klubbvalg. Han vil selvfølgelig ikke risikere å påføre seg nakkesleng og bedrive ørkenvandring på midtbanen. Ligger AaFK-kampen til grunn for det framtidige LSK kan vi like gjerne snuse på Sander Post og hente Skarsfjord.

                                      Og Björn vil få det enda mer travelt med å forlate oss.

                                      Kommentar

                                      • Kjølnerdomen
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jun 2008
                                        • 148

                                        I følge nyhetstråden virker Johan Anderson interessert i å komme til LSK om vi signerer Haglund. Kan man håpe på en ytterligere dominoeffekt på spillersiden (f.eks. keeperen til Bromma Pojkarna), sier jeg: signer Haglund ASAP!

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7055

                                          Tipper Andersson m.fl. får signaler på hvem som er aktuelle som trenere og hva slags trener og spillestil vi ser etter.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎