Styret må gå!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 794

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Hvis noen tror at de ønsker innspill til styremedlemmer, tillater jeg meg å hevde at det nok er en smule naivt. Tror neppe det er slik de rekrutterer styremedlemmer. Den tidligere AP-ordføreren og den tidligere alpinisten ble for øvrig valgt inn for 2 år på fjorårets Årsmøte og er ikke på valg i år.

    Dette utspillet fra valgkomiteen går nok på helt andre og langt mindre viktige verv enn styremedlemmer.
    Slik jeg leser saken så ønsker klubben innspill på alle områder, også styremedlemmer. Det at de poengterer at dette også gjelder UA mm. er et tegn nettopp dette. At noen upopulære styremedlemmer ikke står på valg i år betyr ikke at man ikke burde komme med innspill. Her gir klubben en sjanse for forslag og det er et riktig steg på veien, synes jeg, for å få en mer åpen klubb.

    Dersom noen sender et forslag på et styremedlem og begrunner dette saklig så ser jeg ingen grunn til at valgkomiteen bare glatt skal overse dette. I tillegg kan man møte opp på årsmøte og konfrontere valgkomiteen med nevnte forslag.

    Kommentar

    • TheSilentMajorit
      I karantene
      Møteplager
      • Oct 2012
      • 99

      Hva med Sportslig Utvalg? Har de noe relevante kompetanse som helst?

      Kommentar

      • Mynten
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 484

        Hva med å få inn en med LSK-hjerte og fotballkunnskap inn i ett eller annet verv; Espen Søgård?

        Kommentar

        • thomasg
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2003
          • 122

          Opprinnelig skrevet av Mynten
          Hva med å få inn en med LSK-hjerte og fotballkunnskap inn i ett eller annet verv; Espen Søgård?
          Han skal jo jobbe i markedsavdelingen. Tror ikke det passer sammens med et verv i en komite eller liknende

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            Hva med å fylle opp styret med folk med hjerte for kluben: supportere?
            Knurr...

            Kommentar

            • vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

              Opprinnelig skrevet av Leif A
              Hva med å fylle opp styret med folk med hjerte for kluben: supportere?
              Det holder ikke bare med hjerte. Må ha litt hjerne også

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2506

                Opprinnelig skrevet av TheSilentMajorit
                Hva med Sportslig Utvalg? Har de noe relevante kompetanse som helst?
                Sportslig utvalg for A-laget blir vel uansett ikke valgt på årsmøtet, det er det bare sportslig utvalg for UA som blir.

                For å svare på det du spør om: Jeg aner ikke.
                Hvem sitter i sportslig utvalg for tiden? Jeg prøvde å søke på lsk.no, men fant det ikke.

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Opprinnelig skrevet av vermu
                  Det holder ikke bare med hjerte. Må ha litt hjerne også
                  Fortsatt mange som er kvalifisert om man krever begge deler
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    Bare å sparke ut sulliker som Kjus og Orlund. Hva pokker gjør de i klubben?

                    Driter i om de ikke er på valg. Be de se seg selv i speilet.
                    Last edited by RSP; 10.11.2012, 21:08. Begrunnelse: Moderering.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • TheSilentMajorit
                      I karantene
                      Møteplager
                      • Oct 2012
                      • 99

                      Et eksempel på hvorfor det går som det går i LSK for tida...

                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Bare å sparke ut sulliker som Kjus og Orlund. Hva pokker gjør de i klubben?Driter i om de ikke er på valg. Be de se seg selv i speilet.
                      I følge Aftenposten, så har Hødd en administrasjon som består av personer som har over 1300 A kamper for klubben....

                      Bare for å sammenligne...

                      Kommentar

                      • Percy Nilegård
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 5146

                        Sikkert derfor Hødd har gjort det så mye bedre enn oss de siste 20 åra da.
                        "Alltid blodsprengt"!
                        Fong/Macho

                        Even Nordlien

                        Kommentar

                        • TheSilentMajorit
                          I karantene
                          Møteplager
                          • Oct 2012
                          • 99

                          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                          Sikkert derfor Hødd har gjort det så mye bedre enn oss de siste 20 åra da.
                          I en annen tråd har jeg blitt slakta for å sammenligne LSK med RævBK ift juniorutviklinga.

                          I denne tråden så blir jeg slakta for å sammenligne vår administrasjon med Hødd som består av en gruppe med over 1300 a-kamper bak seg. (Noe som for meg garanterer at de som jobber i admin forstår Hødd både inn og ut)

                          Derfor konkluderer jeg at det er umulig å sammenligne LSK med en annen klubb noen gang noen sinne.... Og alt er fantastisk flott! Så bra!

                          Hvorfor finnes det en tråd som er 20sider lang og innholdet med mer eller mindre består a "kast hele føkkings styra" da???????

                          Kommentar

                          • Superstefan
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 2180

                            Opprinnelig skrevet av TheSilentMajorit
                            I denne tråden så blir jeg slakta for å sammenligne vår administrasjon med Hødd som består av en gruppe med over 1300 a-kamper bak seg. (Noe som for meg garanterer at de som jobber i admin forstår Hødd både inn og ut)
                            Slapp av a, du fikk en kommentar her, vil ikke si at det er å bli slaktet. Var vell heller ment at Hødd er en liten klubb som det er vansklig og sammenligne seg med både sportslig og adminstrasjonsmessig. Bare fordi man har mange A-kamper betyr det ikke at man er skikket til og lede en klubb.
                            Fotograf Kreativ Kanaris

                            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3178

                              Opprinnelig skrevet av TheSilentMajorit
                              I en annen tråd har jeg blitt slakta for å sammenligne LSK med RævBK ift juniorutviklinga.

                              I denne tråden så blir jeg slakta for å sammenligne vår administrasjon med Hødd som består av en gruppe med over 1300 a-kamper bak seg. (Noe som for meg garanterer at de som jobber i admin forstår Hødd både inn og ut)

                              Derfor konkluderer jeg at det er umulig å sammenligne LSK med en annen klubb noen gang noen sinne.... Og alt er fantastisk flott! Så bra!

                              Hvorfor finnes det en tråd som er 20sider lang og innholdet med mer eller mindre består a "kast hele føkkings styra" da???????
                              For meg handler kanskje ikke alltid om hva du sier men måten du sier det på.

                              Kommentar

                              • mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

                                Opprinnelig skrevet av TheSilentMajorit
                                I denne tråden så blir jeg slakta for å sammenligne vår administrasjon med Hødd som består av en gruppe med over 1300 a-kamper bak seg. (Noe som for meg garanterer at de som jobber i admin forstår Hødd både inn og ut)
                                Forøvrig er det forskjell på styret og administrasjonen.

                                Administrasjonen bør bestå av folk med god kjennskap til organisjasjonen, mens styret bør ha kunnskap om eksterne forhold. Styret må peke ut retningen, mens administrasjonen skal bevege roret.
                                Fugla mot nye høyder

                                Kommentar

                                • TheSilentMajorit
                                  I karantene
                                  Møteplager
                                  • Oct 2012
                                  • 99

                                  Opprinnelig skrevet av mooph
                                  Forøvrig er det forskjell på styret og administrasjonen.

                                  Administrasjonen bør bestå av folk med god kjennskap til organisjasjonen, mens styret bør ha kunnskap om eksterne forhold. Styret må peke ut retningen, mens administrasjonen skal bevege roret.
                                  Snakker vi om styret eller administrasjonen i LSK, så finnes det et GEDIGENT forbedringspotential. Og å ansette folk som har kjennskap til klubben bør være alfa-omega.

                                  Kommentar

                                  • 10.09.50
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 1410

                                    Opprinnelig skrevet av TheSilentMajorit
                                    I følge Aftenposten, så har Hødd en administrasjon som består av personer som har over 1300 A kamper for klubben....

                                    Bare for å sammenligne...
                                    Bare for sammenlikne med de 1134 A-kampene LSKs administrasjon har gjennom Frank, Torgeir og Espen? Enig. Forskjellen sier alt.

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                      Bare for sammenlikne med de 1134 A-kampene LSKs administrasjon har gjennom Frank, Torgeir og Espen? Enig. Forskjellen sier alt.
                                      administrasjon inkluderer ikke trenere? Om trenere er inkludert i regnestykket til Hødd så har vi jo noen kamper på Powell og Berntsen også.

                                      Kommentar

                                      • TheSilentMajorit
                                        I karantene
                                        Møteplager
                                        • Oct 2012
                                        • 99

                                        Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                        Bare for sammenlikne med de 1134 A-kampene LSKs administrasjon har gjennom Frank, Torgeir og Espen? Enig. Forskjellen sier alt.
                                        *Ahem... Espen begynner i sin ny stilling 2. januar 2013.

                                        Kommentar

                                        • Martin83
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2007
                                          • 794

                                          Opprinnelig skrevet av TheSilentMajorit
                                          *Ahem... Espen begynner i sin ny stilling 2. januar 2013.
                                          Hvem savner du i dagens LSK-administrasjon og/eller styre?

                                          Kommentar

                                          Working...