Styret må gå!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Folk er komfortable med styret her eller?

    Flinke folk? Smarte? Godt utdannet? Dyktige?

    Styret må gå!
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Send hele kompisgjengen til NAV. Vent litt, vi er jo fotballens svar på NAV. Uansett, det er på overtid av overtiden til å få inn noen med peiling.
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        Slakt alle og hold utsalg. La unggutten blø for karrierene sine. Synk eller svøm, og om de ikke greier det kan det være samme faen. Møkkaklubb på alle nivåer minus fansen. Gjennomsyret av negativ tapermentalitet. Er huset råttent er det på tide å bygge nytt.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          Føler det faktisk er mer kompetanse blant de som styrer søpla eller Syria. Beklageligvis.

          Folk her får gjøre opp sin egen mening. Henning og Per er kompetente. Resten?

          Ta en sjekk på proff.no eller linkedin.com.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9413

            Skamløs hovering passer ingen. Syria wtf?

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              Ivar Hoff med klare meninger på TV2-sporten i kveld: "styret må gå!". Budskapet var klart: få inn folk med fotballfaglig kompetanse.

              Om ikke hele må gå så bør i hvert fall alle utenom to trekkes seg ASAP. Orlund og Kjus skal i hvert fall pakke sekken i kveld. Har null relevant kompetanse.

              Og nei, Ivar skal ikke avfeies som en TV-gjøgler. Han har mer peil enn de fleste.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Ivar "BennyLem" Hoff?!!

                Ivar har peiling og jeg stemmer på han uansett hva det er snakk om!

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  Investor Per Berg slipper heller ikke unna Hoff-pisken.
                  - Det hele startet da Uwe Rösler fikk beskjed om at LSK ville avslutte en allerede underskrevet kontrakt. Plutselig mente Berg at Röslers lag ikke spilte fin nok fotball. Mathisen hørte etter og Tom Nordlie ble trener. Siden da er det blitt gjort, og blitt brukt penger på, mye rart. Det er trist, sier Ivar Hoff, som nå frykter nedrykk for klubben som overlevd i den øverste situasjonen helt siden 1975.
                  Hoffer'n har rett!

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    Ivar Hoff fikk vel om jeg husker riktig fyken som LSK-trener tilbake i '93, eller for snart 20 år siden. Missforstå meg rett, jeg digger Ivar Hoff, men han har de siste årene skapt langt flere overskrifter enn resultater. Hvorfor skal vi ta han mer seriøst enn feks. Bjarmann?
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • Ungfugl
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Dec 2011
                      • 113

                      Vel, Hoff mannen gjettet resultat mot Kisa 100% riktig...

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av holmiz
                        Ivar Hoff fikk vel om jeg husker riktig fyken som LSK-trener tilbake i '93, eller for snart 20 år siden. Missforstå meg rett, jeg digger Ivar Hoff, men han har de siste årene skapt langt flere overskrifter enn resultater. Hvorfor skal vi ta han mer seriøst enn feks. Bjarmann?
                        Nå er ikke jeg helt der hvor jeg syntes at alle i LSK skal ta hatten sin og gå.. Men Ivar Hoff er en av de som følger klubben aller tettest, han er veldig mye skarpere enn sikkert mange får inntrykk av og sist men ikke minst han kan fotball. Ivar kan LSK som Drillo kan geografi.. Når Ivar åpner kjeften burde veldig mange flere enn media høre etter!

                        Jeg syntes klubben gjør dumt i å ikke ha typer som Ivar Hoff og Arne Erlandsen i systemet sitt, i hvilken roller er en annen diskusjon.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13272

                          Har vært "alle mann til pumpene" fra LSK-ledelsen i snart fire år med kriseresultater. Vi har gått i det samme myrhølet gjentatte ganger, treneransettelsene har vært lite gjennomtenkte og stalldøra har stått på vidt gap.

                          Styret har ikke klart å formulere noen langsiktig, troverdig målsetning eller klart å konkretisere dette i form av tiltak og retningslinjer. Det er mulig at man har klart å gjennomføre en økonomisk snuoperasjon, men i denne prosessen har man kastet babyen ut med badevannet. Man har ikke klart å være langsiktige i sportslige mål, og utvelgelsen av trenere, spillere og ledere i klubben har vært preget av korttenkt personfokus uten tanke på hvilke kvaliteter de skal forvalte i organisasjonen. "Vi får se" og "noe vi vurderer" er svarene vi får når det blir stilt konkrete spørsmål om tiltak. Fraværet av analyser og systematiske vurderinger er åpenbar. Jo høyere opp på skinnleggen møkka kryper, jo mer defensiv og endringsmotvillig fremstår man. Jo jævligere det ser ut, jo viktigere er det med andre ord å IKKE ta problemet ved rota. Det er rett og slett grusomt ironisk å se at de samme som har ansvaret for den stadig forverrede situasjonen vi er i blir ENDA mer skråsikre på at de er de rette til å løse problemet. Dette er vel oppskriften på katastrofe i de fleste lærebøker om organisasjoner og ledelse, og det er med stigende fasinasjon man kan bivåne at frykten for forandring paradoksalt nok er større enn frykten for å feile.

                          Dette må løses nå. Vi trenger ikke styret for å hente en haug med krisekjøp, vi trenger heller ikke styret så lenge de ikke vil gjøre forandringer. Klubbledelse og styret må vedta en overordnet målsetning (eller visjon) for de neste 10-20 årene, bli enige om hvordan de skal komme dit og deretter stille sine plasser til disposjon slik at vi kan få inn noen som har kunnskap og evne til å sette dette ut i livet. Først og fremst trenger vi en moderne og visjonær fotballeder med papirene og utdannelsen i orden, en person med forståelse for og erfaring fra organisasjonsbygging, og en som ikke har ræva og huet i 80 eller 90-tallet og trekker veksler på sine mer eller mindre mugne personlige erfaringer.

                          Og for guds skyld, innfør obligatorisk iq-testing i alle ansettelsesprosesser. Er åpenbart STORE seleksjonsproblemer i organisasjonen når man vi ender opp med folk som hverken er interessert i klubben vår eller klarer å forvalte sine egne personlige interesser og verdier.

                          NB! Dette er ikke myntet på noen spesifikke personer i LSK. Dog er det vel ikke til å unngå at Per Mathisen bør over i en noe mindre krevende rolle. Han har mye å bidra med fortsatt, men jeg tror vi trenger noen utenfra for å klare å gjennomføre en endringsprosess. Jeg ELSKER Per M, men vi må ta hensyn til klubbens fremtid.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Vi får ingenting igjen i forhold til de ressursene, og da først og fremst treningsmessig, som vi tross alt sitter på. Det er ingen andre enn styrets ansvar. Vi har en rik onkel som kun er snakkesalig når trenere skal sparkes foruten den kryptiske meldinga om at LSK skal spille fin fotball. Som har endt med trenere så vidt forskjellige som Nordlie og Haglund, både i personlighet og i det fotballfilosofiske.

                            Dette oppå alt det andre som er nevnt. Du finner ikke en rød tråd i denne klubben andre steder enn i styret. At alle andre enn de som faktisk sitter på ansvaret skal evalueres i denne krisen kan vi ikke finne oss i. Så sorry Mathisen, du slipper heller ikke unna.

                            Kommentar

                            • Øystein
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Feb 2006
                              • 79

                              Er det noen ved sine fulle fem som tar Ivar Hoff på alvor lengre? Fyren er en klovn og sier vel det som alle "eksperter" alltid mener er best: Sparke flest mulig. Det er alltid løsningen. Trenere, materialforvaltere, styre, leverandøren av pappkrus: SPARK DEM!!!

                              Gjør oss alle en stor tjeneste Ivar, tilbring mer tid på golfbanen og mindre tid i media.

                              Kommentar

                              • sten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2005
                                • 873

                                Nå har klubben slitt sportslig i en del år. vi har hatt noen trenere og mange forskjellige spillere,men fortsatt ligger vi nederst på tabellen å roter.

                                Kommentar

                                • runarM
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 565

                                  Fra nyhetstråden: "Spesielt styret får gjennomgå der han registrer at kun Per Mathisen har jevnlig oppmøte på kampene."

                                  Det er en guffen tanke å tenke at folk i styret generelt ikke er på kampene? Hvor mange kamper har Kjus vært på?
                                  runarM

                                  Kommentar

                                  • mats
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 621

                                    Få inn folk som bryr seg om klubben!

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      Opprinnelig skrevet av runarM
                                      Fra nyhetstråden: "Spesielt styret får gjennomgå der han registrer at kun Per Mathisen har jevnlig oppmøte på kampene."

                                      Det er en guffen tanke å tenke at folk i styret generelt ikke er på kampene? Hvor mange kamper har Kjus vært på?
                                      Det er dette enkelte av oss har ment lenge.

                                      Spesielt Kjus og Orlund kan du sette på første bobil til Kautokeino og la bli der.

                                      Ut med folk som hverken har:
                                      * Relevent erfaring
                                      * Intelligens
                                      * Utdannelse
                                      * Sjarm
                                      * Interesse for LSK!

                                      Støtter Krokan her. Styret må gå!
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3975

                                        Jeg husker hvor kleint jeg syntes det var når valgkomiteen i LSK nærmest ble skrytt opp i skyene for å ha funnet fram til Kjus og Orlund som nye styremedlemmer i LSK. Hva slags kompetanse har disse to for å styre en fotballklubb? Herre Jemini, her er det bare stallfyll og posører som skal inn. Fri og bevare oss for å få inn noen med kompetanse eller noen som kunne finne på å stille krav til de andre styremedlemmene!

                                        Det er skremmende hvordan bildet etter hvert blir klarere og klarere. LSK styres tydeligvis av en variant av "gutteklubben grei" som mangler både kompetanse og selvinnsikt og helst vil holde på i det skjulte.
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Opprinnelig skrevet av Øystein
                                          Er det noen ved sine fulle fem som tar Ivar Hoff på alvor lengre? Fyren er en klovn og sier vel det som alle "eksperter" alltid mener er best: Sparke flest mulig. Det er alltid løsningen. Trenere, materialforvaltere, styre, leverandøren av pappkrus: SPARK DEM!!!

                                          Gjør oss alle en stor tjeneste Ivar, tilbring mer tid på golfbanen og mindre tid i media.
                                          Du kan umulig vite hva du snakker om. Foreslår at du ringer Hoffern og slår av en prat med han, tror du vil bli overrasket!

                                          Kommentar

                                          Working...