Styret må gå!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Styret må gå!

    Nå er jeg faen dritt lei. Hvordan i helvete sparker du en trener uten å ha erstatter klar 3 kamper før sesongslutt?

    Skal vi sparke Berg og gi han en stor sluttpakke for å ansette Tørum, Mjelde eller noen andre trenere som ikke har noe mer å vise til?

    Nok er nok! Styret må gå!
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    #2
    Vi trenger nytt blod i klubben nå, ikke bare på trener siden.
    Nå har vi sparket 2 trenere som begge vistnok har vært uspiselige og slitt ut miljøet. Klubben har vært svært nære konkurs.
    Hvis det ikke skal få konsekvenser for noen nå, når skal det egentlig få det da?
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

    Kommentar

    • Pingu
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Mar 2010
      • 17

      #3
      Kan LSK i det hele tatt bestå uten dagens styre?

      Uanzz..

      Liker ikke måten Henning Berg har blitt behandla på. Styret kunne i det minste gitt han litt skryt for det han har fått til, forsvart han i media, og opptrådt ryddigere.

      Er også kritisk til at man ikke har en erstatter klar nå, og at det heller ikke virker som om styret har tatt stilling til hvem som potensielt kan lede klubben nester år.

      Også blir jeg litt tris av å se på Per Mathisen. Han er en skikkelig grå mus, og leverte tidenes stusseligste pressekonferanse i dag. Han virka helt uforberedt.

      Skulle ønske vi kunne få inn litt nytt blod i klubben.. Folk med en fremtidsvisjon, og en tydelig filosofi på hvordan klubben burde fremstå og være.

      Kommentar

      • nyvalth
        Medlem
        Hoffnarr
        • Oct 2007
        • 43

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Nå er jeg faen dritt lei. Hvordan i helvete sparker du en trener uten å ha erstatter klar 3 kamper før sesongslutt?

        Skal vi sparke Berg og gi han en stor sluttpakke for å ansette Tørum, Mjelde eller noen andre trenere som ikke har noe mer å vise til?

        Nok er nok! Styret må gå!
        Hvorfor forhaste en avgjørelse når det bare er tre kamper igjen? Er det ikke bedre å heller bruke litt tid på å finne riktig kandidat? Timinga var det media som stod for, styret var helt nødt til å gjøre noe for å stoppe spekulasjoner og negativ uro rundt og i klubben. Skulle de gått ut og sagt: "Henning Berg er ferdig når sesongen er slutt?" Hva ville det gjort med folk som jobber under han? Ville det vært bedre?

        Når det er sagt, er jeg helt enig i at det også må ryddes opp i styret. Det må komme en klarere filosofi fra toppen, og man trenger en mer engasjerende leder. Jeg er som mange andre bare en forumleser uten kontakter, men sett utenfra ser det veikt og usikkert ut. Timing og håndteringa av denna avgjørelsen derimot, klarer jeg ikke å se at kunne blitt gjort annerledes, annet enn kanskje å kommet ut med nyheten tidligere eller avkreftet alt (støttet Berg) og tatt det etter sesongen. Det igjen kunne jo blitt sett på som et spill for galleriet, og er kanskje ikke så mye bedre...

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Styret i LSK har vært skjerma for mishagsytringer fra fansen. Nå er det påtide at man i en større grad sier fra når man er misfornøyd.

          Man kan jo prøve å selge de beste spillerne til sommeren 2012 for å si det sånn

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #6
            Dersom man ønsker endringer i Styret, så er det kun én måte å gjøre dette på:
            Melde seg inn i LSK, møte opp på årsmøtet, og stemme inn erstattere for den/de man vil ha ut.
            Knurr...

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3376

              #7
              Styret ga fra seg initiativet for mange uker siden. Med resolutt opptreden tidlig ville dette vært unngått. Utskiftinger ved neste årsmøte bør være helt på sin plass. Selv skulle jeg gjerne sett Tom Lund og Hege Riise inn så fort som mulig.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • Stan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 1073

                #8
                For å sitere en kollega her. Dersom en trener er bestemt nok, vil han få all makt på brakka. Det sier alt om det nåværende styret. De er helt klart det svake leddet her.

                Kommentar

                • aguado
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 448

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                  Dersom man ønsker endringer i Styret, så er det kun én måte å gjøre dette på: Melde seg inn i LSK, møte opp på årsmøtet, og stemme inn erstattere for den/de man vil ha ut.
                  Spiller det noen rolle når det uansett er investorer som styrer?

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Leif A
                    Dersom man ønsker endringer i Styret, så er det kun én måte å gjøre dette på:
                    Melde seg inn i LSK, møte opp på årsmøtet, og stemme inn erstattere for den/de man vil ha ut.
                    Hele UFC har prøvd å melde seg inn hele år. Flere har forsøkt 4-5 ganger uten å få blanketter av LSK. Er ikke bare bare å melde seg inn i LSK heller, selvom jeg skjønner hva du mener

                    Kommentar

                    • Greven
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Aug 2005
                      • 133

                      #11
                      Lsk må nok ha opprydding andre steder i organisajonen også. Frank Grønlund og flere i sportslig utvalg må også ta med seg hatten og gå mener jeg.
                      Det er sportslig utvalg som har ansvaret og da hjelper det ikke å sparke treneren.
                      LSK trenger noen inn i klubben som har karisma og kan skape glød rundt klubben. Få bort det gamle gubbeveldet og få inn noe nytt blod.
                      Født i glasshus med lomma full av småstein

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #12
                        Hva gjør Grønlund egentlig? Fungerer han bare som et ansikt utad fra tiden klubben faktisk hadde resultater?

                        Kommentar

                        • *46*

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Hva gjør Grønlund egentlig? Fungerer han bare som et ansikt utad fra tiden klubben faktisk hadde resultater?
                          Tror nok han har nok av oppgaver innad i klubben. LSK er en såpass stor organisasjon, at man har mange oppgaver som må løses - selv om man utad kan ha vanskelig for å se det.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13271

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Leif A
                            Dersom man ønsker endringer i Styret, så er det kun én måte å gjøre dette på:
                            Melde seg inn i LSK, møte opp på årsmøtet, og stemme inn erstattere for den/de man vil ha ut.
                            Eller troppe opp med 400 millioner på konto og be dem gå på dagen.

                            Kommentar

                            • Boing
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 711

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Tror nok han har nok av oppgaver innad i klubben. LSK er en såpass stor organisasjon, at man har mange oppgaver som må løses - selv om man utad kan ha vanskelig for å se det.
                              Selv om en person har oppgaver innad i klubben og gjør mye, så betyr det ikke att vedkommende gjør jobben bra nok og er den rette til å jobbe i klubben. Og det er ikke grønlund jeg tenker mest på da.

                              I mitt syn på LSK pr dags dato er att klubben har ansatt feil folk til å gjøre jobbene på flere områder.

                              Kommentar

                              • Skinke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2007
                                • 3914

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Boing
                                Selv om en person har oppgaver innad i klubben og gjør mye, så betyr det ikke att vedkommende gjør jobben bra nok og er den rette til å jobbe i klubben. Og det er ikke grønlund jeg tenker mest på da.

                                I mitt syn på LSK pr dags dato er att klubben har ansatt feil folk til å gjøre jobbene på flere områder.
                                ikke for å forsvare noen, men vet du hva grønlund jobber med?
                                Daukjøtt Felt C

                                Kommentar

                                • Boing
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2005
                                  • 711

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Skinke
                                  ikke for å forsvare noen, men vet du hva grønlund jobber med?
                                  Han er vel administrativ nestleder hvis jeg ikke tar feil.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13271

                                    #18
                                    Er vel ikke bare i organisasjonen og styret man bør rydde opp. Er jo et ganske stort miljø rundt klubben også, mange av disse har nok mye uformell makt og påvirkningskraft. Dette bør evalueres og ryddes opp i.

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Leif A
                                      Dersom man ønsker endringer i Styret, så er det kun én måte å gjøre dette på:
                                      Melde seg inn i LSK, møte opp på årsmøtet, og stemme inn erstattere for den/de man vil ha ut.
                                      Selv om jeg støtter prinsippet om å møte opp og tale sin sak, så er det selvfølgelig mulig for supporterne å sette dette på dagsorden fra tribunen og ved andre aksjoner som igjen kan føre til at endringer skjer på årsmøtet.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • Lillestrøm Kirke
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2004
                                        • 1470

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Boing
                                        Han er vel administrativ nestleder hvis jeg ikke tar feil.
                                        Sist sett i LSK-hallen plukkende søppel under en småtassturnering en lørdag/søndag(fritid?).
                                        "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎