Styret må gå!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    #21
    Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
    Sist sett i LSK-hallen plukkende søppel under en småtassturnering en lørdag/søndag(fritid?).
    Noen må gjøre det også, som sagt det er flere på Åråsen som har gjort en mye dårligere jobb enn Grønlund, ikke att jeg støtter han på noe måte. Er i utgangspunktet misfornøyd med det meste som IKKE blir gjort på kontorene rundt på Åråsen.

    Kommentar

    • *46*

      #22
      Opprinnelig skrevet av Skinke
      ikke for å forsvare noen, men vet du hva grønlund jobber med?
      Godt spørsmål - og han vet ikke svaret, fordi man ikke vet hva man har av oppgaver innad i klubben.

      Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
      Sist sett i LSK-hallen plukkende søppel under en småtassturnering en lørdag/søndag(fritid?).
      Jeg så han kjøre inn skilt med reklame som står rundt i rundkjøringene i Lillestrøm etter en kamp i sommer. Ikke dermed sagt at det er hans arbeider (ikke direkte retta mot Lillestrøm Kirke, men sitatet passer bra) er å kjøre skilt og plukke søppel. Det kan være at han liker å bidra og på dager han ikke har virke på kontoret er med på enkle dugnader eller tar ansvar selv.

      Har forøvrig betalt billettpenger til presidenten i Norsk Motorklubb (NMK - en hovedorganisasjon) - tok seg vakt i porten og solgte billetter for klubben sin. Liker å være med og tar ansvar der det trengs.

      Kommentar

      • Marit
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2010
        • 885

        #23
        Jeg har ikke noe problem med noen i styret, og vet altfor lite om hva Per Mathisen, Frank Grønlund og resten gjør til å kunne si noe om de burde gå. Men for meg fremstår styret som puslete og lite handlekraftig utover å sparke trenere når det går dårlig. De jobber nok mye, men jobber de riktig? Alle burde ihvertfall gå i seg selv, og noen form for nye krefter og visjoner synes å måtte til, for den måten sportsklubben har fremstått på i det siste gjør meg uvel.
        Andas in och andas ut
        Orkar jag så orkar du

        Kommentar

        • Ginola
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2010
          • 549

          #24
          Opprinnelig skrevet av Marit
          Jeg har ikke noe problem med noen i styret, og vet altfor lite om hva Per Mathisen, Frank Grønlund og resten gjør til å kunne si noe om de burde gå. Men for meg fremstår styret som puslete og lite handlekraftig utover å sparke trenere når det går dårlig. De jobber nok mye, men jobber de riktig? Alle burde ihvertfall gå i seg selv, og noen form for nye krefter og visjoner synes å måtte til, for den måten sportsklubben har fremstått på i det siste gjør meg uvel.
          Frank Grønlund gjør ingenting annet enn å heve lønn og vente på pensjon...

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #25
            Idag kl 1430 var jeg oppe på kontoret på Åråsen og leverte en blomster for og vise min støtte til Klubben ....Samtidig blir jeg forundra over alle som må gå på dette forumet... Jeg lurer på hvor mange her inne som veit hva som blir lagt ned av arbeid av en alt for liten gjeng som jobber i Lsk???? Greit at det sitter noen gamle travere der men dem gjør jobben sin noen gjør den gratis også....Tenk litt på det før dere begynner og åpne kjeften....Sender også en støtte til Per Mathisen som nok en gang måtte ta et tøft valg (noen her inne tror han tok valget aleine !!!!)...Oppfordrer flere til og vise sin støtte til klubben som for meg alltid er større en enkeltpersoner samme hva...

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #26
              Opprinnelig skrevet av Ginola
              Frank Grønlund gjør ingenting annet enn å heve lønn og vente på pensjon...
              Hvor mye tjener Frank i Lsk ,,veit du det???????

              Kommentar

              • *46*

                #27
                Opprinnelig skrevet av Ginola
                Frank Grønlund gjør ingenting annet enn å heve lønn og vente på pensjon...
                Du fant ikke noe bedre argumenter når du først er i gang? For dette var tynn, tynn suppe...

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #28
                  Nå var det mye blodtåke på en gang. Jeg tror ikke det er dumt å vente til den letter litt, før man klynger seg sammen og hyler "korsfest".

                  Styret unngår ikke spørsmål om egne handlinger, eventuelt mangel på handling etter dette. Det vil de måtte svare for. Jeg hadde foretrukket at de og administrasjonen fikk kritikk på et litt mer saklig grunnlag enn dette.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #29
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      Nå er det vel på tide vi supportere, media og alle andre meningspersoner rundt LSK tar det med ro noen dager slik at klubben får jobbet i fred og ro ut sesongen. Nå har det vært så mye mas at spillere, trenere ogt ledere må kun sørge for en ting - REDDE PLASSEN!

                      La oss stå samlet fremover i stedet for å leke RB og skyte fra hofta uten helt å vite hvorfor... Mye meninger om styre og stell helt uten at vi egentlig vet hvem som gjør hva m.m

                      La oss stå samlet i denne stunden!

                      Kommentar

                      • *46*

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        La oss stå samlet i denne stunden!
                        Og i tillegg reise på kamp på Åråsen. Kom igjen nå - litt flere enn 2 400 stk burde ta veien til Åråsen på søndag!

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          #32
                          Kan vi ikke kjöpe en flokk sjimpanser og gi dem styremandat? De behöver kun godtgjörelse i form av bananklaser. Sleng gjerne inn Robert Lauritsen i styrerommet også. Det er ingen vits i å ha noe styre om de uansett lar buksene falle, böyer seg fremover og lar Svesengen, Torvik og Berg diktere begivenhetene.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • Xavi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 1275

                            #33


                            I DETTE TRENERSKIFTET er det derfor bare LSK som klubb som sliter. Det hadde ikke blitt noe nedrykk uansett trener, og da var det tid nok til å diskutere både Hennings lederstil og eventuelt for mange oppgaver i fred etter sesongslutt. I stedet valgte styret på direkten å logre for investoren.
                            Så sant, så sant.

                            Styret må gå!
                            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                            Anders, Tidligere styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • *46*

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av andersmm
                              Kan vi ikke kjöpe en flokk sjimpanser og gi dem styremandat? De behöver kun godtgjörelse i form av bananklaser. Sleng gjerne inn Robert Lauritsen i styrerommet også. Det er ingen vits i å ha noe styre om de uansett lar buksene falle, böyer seg fremover og lar Svesengen, Torvik og Berg diktere begivenhetene.
                              Du klarer ikke å mobilisere litt større saklighet i ditt engasjement? Banaklaser, la buksene falle og diktere. Ærlig talt? Hvilket nivå legger du deg på? Dette er direkte lavmål!

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Du klarer ikke å mobilisere litt større saklighet i ditt engasjement? Banaklaser, la buksene falle og diktere. Ærlig talt? Hvilket nivå legger du deg på? Dette er direkte lavmål!
                                Han forteller bare sannheten. Er jo helt klart at styret ikke eier ryggrad og bukker under så fort RB starten en svertekampanje og PB vifter med penga.
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #36
                                  Les her og så kan dere komme med hva dere er uenige med etterpå..http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.7852373

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Xavi
                                    Han forteller bare sannheten. Er jo helt klart at styret ikke eier ryggrad og bukker under så fort RB starten en svertekampanje og PB vifter med penga.
                                    Sannheten? Hvem sannhet? Den du og andersmm koker sammen eller den sanheten som eksisterer?

                                    Jeg blir direkte flau når man beskriver andre med ord som bananklaser som betaling, la buksene falle osv. Oppegående, normale mennesker benytter ikke slike ord om medmennesker! Hadde det vært en kamptråd med høy temperatur, kunne jeg forstått det uten å akseptere det - i denne settingen er det bare usaklig, umodent og usmaklig!

                                    Kommentar

                                    • Xavi
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 1275

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Les her og så kan dere komme med hva dere er uenige med etterpå..http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.7852373
                                      «noen forandringer»

                                      Trenger ikke være Sherlock Holmes til å skjønne hva han mente der. Per Berg har allerede presset styret til å sparke en trener, så hvorfor ikke nr 2?

                                      Investor-Berg påpeker at han hadde «respektert det», dersom styret hadde kommet til at Henning Berg var den rette til å lede sporten i LSK videre.
                                      Hvorfor "respektert det"?

                                      Jeg er oppsatt på at klubben skal bli best mulig,
                                      Hvor var han i sommer? Hadde vært greit med noen investormillioner for å erstatte de som forsvant.

                                      ...jeg er ikke oppsatt på å presse gjennom ting med maktmidler, sier Berg.
                                      Uwe

                                      – Det blir fremstilt som om jeg er så veldig maktglad, og at jeg skal presse gjennom ting med mine penger, men det som er viktig for meg er at vi klarer å holde klubben i toppen av norsk fotball, fordi det betyr veldig mye for mange – meg også selvfølgelig.
                                      Igjen, hvor var han i sommer?

                                      Han sier han ikke satte noe krav om HB skulle få sparken, kanskje ikke direkte, men definitivt implisitt.
                                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • Xavi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 1275

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Sannheten? Hvem sannhet? Den du og andersmm koker sammen eller den sanheten som eksisterer?

                                        Jeg blir direkte flau når man beskriver andre med ord som bananklaser som betaling, la buksene falle osv. Oppegående, normale mennesker benytter ikke slike ord om medmennesker! Hadde det vært en kamptråd med høy temperatur, kunne jeg forstått det uten å akseptere det - i denne settingen er det bare usaklig, umodent og usmaklig!
                                        Er veldig skuffet at HB fikk sparken, akkurat like skuffet som når LSK taper. Ergo temperatur/kamptråd.
                                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Tony
                                          Hele UFC har prøvd å melde seg inn hele år. Flere har forsøkt 4-5 ganger uten å få blanketter av LSK. Er ikke bare bare å melde seg inn i LSK heller, selvom jeg skjønner hva du mener
                                          Høres kjent ut. Det tok vel 7-8 måneder fra jeg leverte inn nødvendige opplysninger, til jeg fikk innbetalingsblanketten....
                                          Greit at vi har savnet noen gamle LSK-tradisjoner, men ikke alle er like bevaringsverdige
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...