Arne eller nedrykk?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #41
    Jeg håper at noen har tenkt allerede og jeg håper at ikke erlandsen er den de har tenkt på. Han er ingen garanti for sikker plass på tabellen. Lemping av lange baller som kun treffer motspillere har vi sett nok av og mål blir det ikke av det.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #42
      Artig at det er 17 sulliker som holder med Tomtegubben. Tapere...
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #43
        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Artig at det er 17 sulliker som holder med Tomtegubben. Tapere...
        Rasshøl!

        Jeg er drittlei av den jævla bedreviterholdningen din der alle som er uenige med deg er enten patetiske, sulliker eller tapere.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9390

          #44
          Benny har gått fra å være en kritisk røst, som; la oss kalle det "toppfolk i klubben Lillestrøm" la merke til, til å bli et troll.

          *Ignorer*

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #45
            Opprinnelig skrevet av knut
            Benny har gått fra å være en kritisk røst, som; la oss kalle det "toppfolk i klubben Lillestrøm" la merke til, til å bli et troll.

            *Ignorer*
            Beklager. Lavmål av Benny.

            Det skal selvsagt være lov å forsvare Haglund.

            Jeg er nok offer for litt selvradikalisering på forumet etter mange år med elendig innsats av LSK.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • heidar
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2120

              #46
              Vi har ikke spillermaterialet til å spille Arne-fotball uansett - så skjønner ikke hvordan dette skal løse noe
              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

              Endelig er mørketida over.

              Kommentar

              • Emil
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 306

                #47
                Samme hvert år det her. Først spiller vi rævafotball med gode resultater, da vil alle ha god fotball "da tåler jeg heller at vi taper noen kamper". Når vi har en trener som vil spille fotball så er det klin motsatt, da driter alle i hvordan vi spiller så lenge vi vinner kamper. Tror ikke det er Haglund det her ligger på, og jeg tror heller ikke vi skal satse på Erlandsen. Får inn Søgård nå, og når det først snur så vinner vi resten. Alt sitter i hodet til gutta.

                Kommentar

                • Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1452

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Jeg håper at noen har tenkt allerede og jeg håper at ikke erlandsen er den de har tenkt på. Han er ingen garanti for sikker plass på tabellen. Lemping av lange baller som kun treffer motspillere har vi sett nok av og mål blir det ikke av det.
                  Du skal få oss til å tro at det er denne "taktikken" som har gjort at Ull/Kisa har gjort det fantastisk under Erlandsen? Mye urettferdig svartmaling av Arne her. Selv undrer jeg på om han ikke er den beste treneren LSK i min tid (1996-). Bedre resultater med Uwe, men han hadde bedre forutsetninger også.

                  Var en luring i denne tråden som mente at vi ikke kom til å signere noen spennende navn med Arne som trener. Vel vel. Sist han var her hentet vi navn som Emille Baron, Magnus Kihlstedt, Arne Vidar Moen, Tommy Berntsen, Torjus Hansén, Christoffer Andersson, Pål Strand, Espen Søgård, Magnus Kihlberg, Runar Kristinsson, Robert Koren, Magnus Powell, Uwe Rösler, Clayton Zane og Heidar Helguson. I mine øyne fullt på høyde med dagens stjernemannskap.

                  For min del kan godt LSK gi Arne en ny sjanse. Han er glad i og kjenner klubben, har hatt gode resultater hos oss før, har svært gode resultater å vise til i nåværende klubb og har etter hvert fått mye erfaring.

                  Ingen garanti for sikker plass på tabellen? I motsetning til hvem da?
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #49
                    Så, hvordan er stemninga nå?

                    Føler at Haglunds fremtid burde avgjøres så fort som mulig. Å bygge et nytt lag med trener "på prøve" er ikke optimalt.

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Så, hvordan er stemninga nå?

                      Føler at Haglunds fremtid burde avgjøres så fort som mulig. Å bygge et nytt lag med trener "på prøve" er ikke optimalt.
                      Når vi ser hva Arne har fått til med høyst middelmådige tropper i sin trenerkarriere er det åpenbart at han er det beste alternativet for LSK. Han har skapt gull (sølv) av gråstein, han ville tatt den troppen vi har til toppen av tabellen på kort tid. Han fortjener sjansen med en sterk tropp, noe vi har, og den sterke troppen fortjener en trener som kan styre de til toppen, noe vi ikke har.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Så, hvordan er stemninga nå?

                        Føler at Haglunds fremtid burde avgjøres så fort som mulig. Å bygge et nytt lag med trener "på prøve" er ikke optimalt.
                        Hvor har du det fra at han er på prøve? Han har kontrakt ut 2013-sesongen, og når han ikke ble kastet for noen uker siden er det vel neppe noe som tilsier at han blir kastet nå?!?
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Leif A
                          Hvor har du det fra at han er på prøve? Han har kontrakt ut 2013-sesongen, og når han ikke ble kastet for noen uker siden er det vel neppe noe som tilsier at han blir kastet nå?!?
                          Ro ned da mann!

                          Jeg skrev på prøve i anførselstegn. Med en toårskontrakt og måten man forklarte dette på på pressekonferansen så skinte det vel rimelig klart igjennom at det var en avtale preget av en viss usikkerhet fra begge parter.

                          Og jeg etterspør meningene til folk her inne, ikke styrets. Eller kanskje er det faktum at tråden hadde sunket som en stein svar nok?

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 3968

                            #53
                            Jeg hadde stor tro på prosjekt Haglund da han ble ansatt. Ja, jeg har fått med meg en del av de kritiske røstene som hevdet at han har underprestert i Elfsborg og også at de resultatene som ble oppnådd i større grad var assistentens fortjeneste.
                            Likevel hadde jeg altså tro på ham.
                            I perioden hvor det så som mørkest ut, innrømmer jeg at også jeg begynte å tvile og lure på om de kritiske røstene hadde rett.

                            Nå er den dårlige trenden til en viss grad snudd. Haglund har også innrømmet feil og den ydmykheten han viser ved å gjøre det, synes jeg er befriende. Etter min mening er noe av det værste mennesker som ikke er i stand til å innrømme feil - hvordan skal man da kunne utvikle seg (og laget) hvis man er overbevist om at alt man gjør er perfekt? I tillegg til å innrømme feil han selv har gjort, har Haglund også vist evne og vilje til å gjøre endringer og prøve ut nye ting. Ref. bla Bård Wiggens inntreden i trenerteamet og også det utvidede engasjementet til Geir Jordet.

                            Etter de endringene som er gjort, tror jeg fortsatt at Haglund kan vise seg å være rett mann for LSK. Jeg tror han, med sin idrettsfaglige og pedagogiske bakgrunn, vil kunne være med på å profesjonalisere klubben på mange områder. Men kanskje er det sånn at Haglund trenger en type som Bård Wiggen ved sin side for å prestere optimalt?

                            Hvis fremgangen fortsetter utover høsten, ser jeg per i dag ingen grunn til at Haglund ikke skal være hovedtrener også i 2013.

                            PS. Navnet på denne tråden kan virke vel provoserende med tanke på å skape en fruktbar debatt. Hva med å videreføre diskusjonen om hovedtreneren og trenerteamet i en tråd som ikke skaper så harde fronter?
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #54
                              Fatter ikke at det er mulig å forsvare Haglund. Han har hentet tosifret antall nye spillere og alikevel levert dårligere resultater enn Henning.

                              Trodde ikke det var mulig å savne Nordlie eller Berg, Haglund klarte det umulige.
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7048

                                #55
                                Hva er poenget ved å dra opp igjen denne tråden og pumpe ut enda mer negativitet nå som det faktisk ser litt lysere ut? La oss se om trenden fortsetter. Gjør vi en bra høstsesong sitter han uansett trygt.

                                (Tipper forresten Bård Wiggen kommer til å stå igjen som vår aller beste signering i 2012. De to snorrette defensive leddene vi holdt mot Rosenborg, setter jeg på Wiggens konto.)
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Fatter ikke at det er mulig å forsvare Haglund. Han har hentet tosifret antall nye spillere og alikevel levert dårligere resultater enn Henning.

                                  Trodde ikke det var mulig å savne Nordlie eller Berg, Haglund klarte det umulige.
                                  Nå er en del av spillerne hentet fordi stallen var for liten når han tok over, det måtte med andre ord andre trenere også gjort. Henning Berg var trener i klubben i flere år, Haglund har trent LSK i ett halvt år.. Sier ikke at Haglund er GUD, men nå som det for første gang på lenge ser litt lysere ut så syntes jeg han skal få holde på en stund til. Etter sesongen er tiden for en evaluering, men dersom man fortsetter fremgangen så ser jeg ingen grunn til å avslutte samarbeidet. Om høsten blir lik våren så er det uansett game over og tiden som toppklubb er historie! Skulle man bytte så var egentlig tiden for det under EM pausen, eller senest tiden rett etterpå.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13271

                                    #57
                                    Vi tømmer sparegrisen nå for å hente kvalitet, tilsvarende ble gjort i Haglunds forrige klubb. Håper hans prestasjoner sees i lys av dette.

                                    Kommentar

                                    • Herman
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2010
                                      • 1101

                                      #58
                                      5 tap på 6 kamper. Trodde Arne vant fotballkamper og vi var garantert nedrykk med Haglund?
                                      Twitter

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Herman
                                        5 tap på 6 kamper. Trodde Arne vant fotballkamper og vi var garantert nedrykk med Haglund?
                                        Kisa ser ut til å ha truffet hverdagen og ha problemer med å takle oppmerksomheten rundt klubben. En meget heldig seier mot Sarpsborg ble fulgt opp av den elendige kampen mot oss. 1-10 på de seks siste kampene. En uavgjort og ingen seire og knapt en sjanse produsert. Fullstendig sjanseløse mot både Start og Sandefjord. Nedrykk er ingen umulighet.

                                        Mulig kampfiksingsskandalen har vært en faktor, men nedturen startet før det og omtrent på prikk fra det tidspunkt folk faktisk ga laget oppmerksomhet. Og det har hele tida vært mitt hovedargument mot å hente Erlandsen, han har ledet et lag uten hverken press eller forventninger, en helt annen hverdag enn i TL. Det er for lenge siden Erlandsen har trent på øverste nivå. Dessuten trenger LSK nye impulser på treningsfronten, ikke gamle spøkelser.

                                        Tror han og Wiggen ville vært som olje og vann. Wiggen som vil forandre og riste opp, Erlandsen som vil videreføre den vedtatte norske fotballskolen.

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          #60
                                          Jeg regner med at de som hardnakket mente at AE var eneste løsning for noen uker siden, fortsatt mener at det er det eneste rette?
                                          Eller.........?
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎