Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Klimtkongen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2014
    • 419

    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    Jeg gruer meg så intenst til kampen på Ullevål. Om vi ikke har sikra plassen innen den tid så vet jeg ikke om jeg klarer å møte. Se for der det; sendt ned i første av søpla!!! Fy faen! Hvem var det som sa at vi skulle gjøre det samme med Enga? Tidenes jinx
    Synes jeg begynner å se litt svakhetstegn hos de andre også nå. Men Stabæk møter Ålesund hjemme neste runde, så minst et av laga tar poeng. Ellers vet jeg ikke helt...er vel bra for oss om søpla slår Bodø. Men vet ikke om jeg klarer å håpe på det. Tromsø kan fort ta poeng mot Viking som ikke har mye å spille for.

    Vi må rett og slett vinne en kamp igjen. Men akkurat nå er det vanskelig å se hvor den seiern skal komme. Forhåpentlig mot Haugesund.

    Kommentar

    • ynnor
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 857

      "Rb, er ikke dere ferdig som avis hvis skipet synker? " " Gjør noe NÅ "

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        Etter ferien, rettere sagt etter Bjarmann gikk ut i RB og varslet tøffere krav, så har vi tatt ett fattig poeng mer enn Start!! Vi er like ræva som Start! Fy faen..
        ..................

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9382

          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Etter ferien, rettere sagt etter Bjarmann gikk ut i RB og varslet tøffere krav, så har vi tatt ett fattig poeng mer enn Start!! Vi er like ræva som Start! Fy faen..
          Hvis Bjarmann varsla det 6.juni (ref googlesøk med rb som kilde), så har vi følgende på de 7 kampa

          RBK 17
          BRANN 13
          FKH 13
          SÆRP 13
          VIF 13
          GODSET 11
          ODD 11
          SOGNDAL 11
          BODØ 9
          TROMSØ 8
          VIKING 8
          MOLDE 7
          STABÆK 7
          AAFK 7
          LSK 4
          START 2

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3961

            I Romerikes Blads famøse intervju med Per Mathisen 11. november 2013, snakker han om hvordan klubben "kom seg ut av problemene" i 2002 gjennom å hente Uwe Rösler og Rikardur Dadason.

            Han siteres videre på følgende: "De grepene LSK gjorde da mener Per Mathisen er klubbens store styrke. (Min utheving.)

            – Vi har en stor kompetanse i og rundt klubben og en meget god evne til å manøvrere oss ut av problemene vi vikler oss inn i."

            Jeg vet ikke hvilken kompetanse Per Mathisen her henviser til. Men hvis noen i LSK fortsatt mener at det er "klubbens store styrke å manøvrere seg ut av problemene de vikler seg inn i", blir det lettere å forstå handlingslammelsen vi nå får demonstrert.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • rælingen kanaris
              Kaptein Reketråler
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 1445

              Da gjorde vi jo noe. Vi henta Thoresen, Dadason og Rösler. I 2008 sparka vi Tom, og til slutt fikk inn Berg. I 2012 la vi om stilen til en enklere fotball. I år gjør vi ingenting, fordi vi alltid har kommet ut av det før....
              Custodes
              I med og motgang

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av knut
                Hvis Bjarmann varsla det 6.juni (ref googlesøk med rb som kilde), så har vi følgende på de 7 kampa

                RBK 17
                BRANN 13
                FKH 13
                SÆRP 13
                VIF 13
                GODSET 11
                ODD 11
                SOGNDAL 11
                BODØ 9
                TROMSØ 8
                VIKING 8
                MOLDE 7
                STABÆK 7
                AAFK 7
                LSK 4
                START 2

                Har du postet den lista på FB siden til LSK? Og sendt den på mail til RB? Om ikke, gjør det er du snill. Kommer faen ikke lenger ned på den lista enn man er nå, må evt først bli når Start er motstander igjen neste gang.. De vinner sin første kamp på evigheter mot LSK! Negative sa folk, se den "tabellen" der først a...

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3961

                  Opprinnelig skrevet av Folke
                  Har du postet den lista på FB siden til LSK? Og sendt den på mail til RB? Om ikke, gjør det er du snill. Kommer faen ikke lenger ned på den lista enn man er nå, må evt først bli når Start er motstander igjen neste gang.. De vinner sin første kamp på evigheter mot LSK! Negative sa folk, se den "tabellen" der først a...
                  Tror ikke det hjelper en millimeter uansett hvor tydelig det blir forklart for dem! Det er helt tydelig at det har gått prestisje i å ikke sparke Runar. Personlig stahet og prestisje går foran klubben...

                  Jeg synes imidlertid Torgeir Bjarmann bør tvinges til å svare på følgende: Var det Runar Kristinsson som lurte Bjarmann og klubben, eller er det Torgeir Bjarmann som har holdt alle for narr?

                  For et av de to alternativene må nødvendigvis være riktig, så lenge det ble sagt at Runar skulle videreføre den samme måten å spille på som Haglund innførte.

                  Hvis svaret er at Runar Kristinsson har løyet og ført Bjarmann og klubben bak lyset, må jo det være avtalebrudd og da mener jeg mannen eventuelt kan sparkes uten noen form for kompensasjon.

                  Hvis svaret er at Torgeir Bjarmann har løyet og ført klubben og fansen bak lyset, ....
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • Trooond
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2015
                    • 1039

                    Styret har møte i kveld. Kanskje de burde fått den i hånda !

                    Har ikke den muligheten selv, så burde vel ikke foreslå det egentlig .

                    Kommentar

                    • ketil
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Feb 2004
                      • 246

                      Tabellen de siste fem ser slik ut (fra niende plass og nedover):

                      1. Vif: 13 poeng.
                      2. Aafk: 7 poeng.
                      3. Bodø/Glimt og Sogndal: 5 poeng.
                      4. LSK (6-10), Tromsø (6-8) og Stabæk (7-8): 4 poeng.
                      5. Start: 2 poeng.

                      Mørkt, men det mørket deler vi vitterlig med en del lag. De siste ti gir neppe et helt korrekt bilde for vår del heller. Ganske sikker på at klubben bommet katastrofalt med treningsopplegget i sommerferien, og at det begrunner de meget begredelige oppgjørene mot Tromsø og Stabæk (mulig ordet oppgjør ikke passer så godt, det forutsetter vel et minstemål av motstand). De siste fem har alle vært bedre enn de to kampene. De tre siste før ferien er nå to og en halv måned siden, og inkluderte RBK borte (der stiller vi vel pent i køen som poengløse). De er vel ikke særlig godt egnet til å si noe om dagens fart.

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        Opprinnelig skrevet av ketil
                        Tabellen de siste fem ser slik ut (fra niende plass og nedover):

                        1. Vif: 13 poeng.
                        2. Aafk: 7 poeng.
                        3. Bodø/Glimt og Sogndal: 5 poeng.
                        4. LSK (6-10), Tromsø (6-8) og Stabæk (7-8): 4 poeng.
                        5. Start: 2 poeng.

                        Mørkt, men det mørket deler vi vitterlig med en del lag. De siste ti gir neppe et helt korrekt bilde for vår del heller. Ganske sikker på at klubben bommet katastrofalt med treningsopplegget i sommerferien, og at det begrunner de meget begredelige oppgjørene mot Tromsø og Stabæk (mulig ordet oppgjør ikke passer så godt, det forutsetter vel et minstemål av motstand). De siste fem har alle vært bedre enn de to kampene. De tre siste før ferien er nå to og en halv måned siden, og inkluderte RBK borte (der stiller vi vel pent i køen som poengløse). De er vel ikke særlig godt egnet til å si noe om dagens fart.
                        Hehe, man kan ikke bare si at de ikke teller. Det blir utdelt like mange poeng i alle kamper. Hva skal du si når vi rykker ned? Bare stryk de siste 2 kampene, de var vanskelige og var mens vi hadde mange skader og karantener.. En trener er ansatt i en 100 prosent stilling, det samme er spillerne. De skal yte og gjøre sitt beste uansett om det er sommer vår eller høst.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9382

                          Alanzhino til Stabæk.

                          Får håpe han tar en storebror Riise.

                          Kommentar

                          • Klimtkongen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2014
                            • 419

                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Alanzhino til Stabæk.

                            Får håpe han tar en storebror Riise.
                            Ja, kan slå litt begge veier det der. Men han scorer nok mot oss.

                            Kommentar

                            • Trooond
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2015
                              • 1039

                              Glimt styrker stallen med en stopper fra Kaisersauteren. Redd for at bakenfor lag styrker godt nå...

                              Kommentar

                              • Rune
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2008
                                • 1229

                                Opprinnelig skrevet av Trooond
                                Glimt styrker stallen med en stopper fra Kaisersauteren. Redd for at bakenfor lag styrker godt nå...
                                Tja. Vil vel heller si at de svekkes. De er jo i ferd med å selge sin beste spiller til Tyrkia, og erstatte ham med Ole Jørgen Halvorsen. Som alle andre er han kun god mot oss.
                                "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                Kommentar

                                • bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2870

                                  Opprinnelig skrevet av Rune
                                  Som alle andre er han kun god mot oss.
                                  Alle er gode mot oss. Hmmm, lurer på hvorfor...
                                  I år så tar vi alt

                                  Kommentar

                                  • Gjest

                                    Veldig gode forsterkninger som har blitt gjort i det siste, noe som gjør at det er stor konkurranse i troppen. Og historisk sett er vi et høstlag. Jeg tror den negative trenden kommet til å snu allerede på lørdag.

                                    Kommentar

                                    • Trooond
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2015
                                      • 1039

                                      Opprinnelig skrevet av Rune
                                      Tja. Vil vel heller si at de svekkes. De er jo i ferd med å selge sin beste spiller til Tyrkia, og erstatte ham med Ole Jørgen Halvorsen. Som alle andre er han kun god mot oss.
                                      De scorer kanskje mindre i Bodø, men slipper inn færre, og tar flere uavgjort..

                                      Vi får se...

                                      Kommentar

                                      • ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

                                        Stabæk med Alanzinho og Keita. Vi med en for tjukk(RK sine ord)Geir Martin ,en to meter lang kar som ikke en gang blir satt inn i bunnoppgjøret i Bodø og en afrikansk spiller som ser ut til å bli klar i romjula. Du verden så flinkere vi var før på dette området

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3325

                                          Alanzinho veit vi ikke hvor står, han er 33 og det er ingen garanti for at han bare skal spasere inn og ta TL med storm igjen. Hvor god er formen hans?

                                          At de signerer formspilleren Keita overrasker meg - det er en solid signering som fort kan bli avgjørende om de holder seg eller ikke.

                                          At Mathew ikke er klar enda er jo ikke klubben sin feil. Så får vi se om Martin og Malec kan bidra nå utover.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎