Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Jeg tror fortsatt at brorparten av langballene fra enten Amundsen eller Kippe vil slås mot bakromsspissen.
    Kan godt hende. Men det har jo enkelte ganger blitt slått opp på hodet på en feilvendt Knudtzon. Uansett vil vi ha mulighet til begge deler ved å bruke både Malec og Knudtzon. Det er jævlig enkelt å forsvare seg mot kun Knudtzon hvis man har kontroll på bakrommet. Får vi inn en tank som Malec så har de mye mer å forholde seg til. Og at Malec er så ræva på huet som mange skal ha det til er vel litt overdrevet. Klart man får brukt en mann på 2 meter i lufta. Man så jo dette mot både Aafk og Valdres i et par hodedueller.
    ..................

    Kommentar

    • Trooond
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2015
      • 1039

      Når jeg skriver Martin, mener jeg Malo, ikke Gary.
      Håper Gary slår til, men sliter med å se det skje på en stund.

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        Opprinnelig skrevet av Trooond
        Det kan se ut som Odd indirekte kan hjelpe til med 3 poeng til lørdag

        "Odd jobber intenst med å få på plass en avtale for Haugesund sin toppscorer Torbjørn Agdestein."
        Siterer meg selv. Ingen hjelp fra Odd. De signerer Agdestein, men fra 01.01.17

        Og det jobbes med å få Kastrati klar for aafk.
        Og da er det bekreftet i VG.
        Last edited by Trooond; 17.08.2016, 21:36. Begrunnelse: Bekreftelse på Kastrati til Ålesund

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Ikke full oversikt, men ser ikke LSK ut som taperen på overgangsmarkedet her? Keeperplassen er styrket, resten er det veldig usikkert med.. Hvor gode er de og var 2 spisser virkelig behovet? Spiller ikke disse to fra start neste kamp, så skjønner jeg ikke stort. Er dem ikke gode nok for førsteoppstillingen så er det vel ingen forsterkning av laget som LSK sier selv!

          Kommentar

          • Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2526

            Opprinnelig skrevet av Folke
            Ikke full oversikt, men ser ikke LSK ut som taperen på overgangsmarkedet her?
            Det er normalen for LSK på sommeren. Suverent å låne ut en høyre back og ikke hente inn erstatter - kun Håkon Skogseid som er høyre back i stallen pr d.d. Relativt unikt i Tippeligaen.
            Sint og tverr på felt N

            Kommentar

            • Trooond
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2015
              • 1039

              Mattew. Kanskje man ikke har kommet så galt ut av det likevel?

              Kommentar

              • tilt
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2007
                • 813

                Her er en oversikt over alle bekreftede overganger (nederst i saken) Ser forøvrig at Stabæk også har Johan Andersson hos seg nå, uten at jeg vet noe om hans status. Men blir han klar i tillegg til de andre nykommerne kan nok de klatre utover høsten...

                Muhamed Keita er klar for nedrykkstruede Stabæk. Han kommer full av selvtillit og mener angrepsrekka til klubben kan gjøre som Barcelona-stjernene.
                livet er en gamp for de som ikke kan si k
                https://twitter.com/#!/KjetiI

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2526

                  Opprinnelig skrevet av tilt
                  Ser forøvrig at Stabæk også har Johan Andersson hos seg nå, uten at jeg vet noe om hans status.
                  Han står ikke registrert i rapporten man får hos NFF i portalen FIKS.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Opprinnelig skrevet av Børge
                    Han står ikke registrert i rapporten man får hos NFF i portalen FIKS.
                    Johan var og så på en Lsk trening denne uka samtidig som Stabekk trente så tror ikke vi ser han på banen noe mer i Norge.

                    Kommentar

                    • Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Johan var og så på en Lsk trening denne uka samtidig som Stabekk trente så tror ikke vi ser han på banen noe mer i Norge.
                      Stabæk:
                      Inn: Simen Lillevik (Førde), Marcus Nilsson (Fleetwood), Johan Andersson (klubbløs), Alanzinho (klubbløs), Muhamed Keita (Lech Poznan, lån).

                      Klippet fra NRK. De har tatt han med, men er det bare ett rykte ?

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3933

                        Uavhengig av om en langtidsskadet Yohan skulle være klar for Stabæk, er det én helt sentral faktor som er totalt annerledes i Stabæk vs LSK. Stabæk har kompetente og profesjonelle personer i styret. I LSK har gutteklubben grei fått holde på med å ødelegge klubben i altfor mange år nå.
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • Rune
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2008
                          • 1229

                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                          Uavhengig av om en langtidsskadet Yohan skulle være klar for Stabæk, er det én helt sentral faktor som er totalt annerledes i Stabæk vs LSK. Stabæk har kompetente og profesjonelle personer i styret. I LSK har gutteklubben grei fått holde på med å ødelegge klubben i altfor mange år nå.
                          Unnskyld meg, men det er BS. Stabæk er en klubb (luftslott) som kanskje er enda nærmere konkurs enn oss. De overleve kun pga. sporadiske kronerullingsaksjoner og sleipe triks. Dette topper de med å ansette en trener på grunnlag av anbefalingene til kapteinen på et konkurrende lag. Kompetent og profesjonelt der altså.
                          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2526

                            Nåværende trener i Stabæk, utkonkurrerte Runar Kristinsson taktisk på Åråsen. Han kjørte på med energi på sidelinja, Runar satt i hjørnet på benken største delen av kampen.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              Hvis vi skal ned denne stien her, så vil jeg bare gjøre det klinkende klart. Jeg rykker heller ned 10 divisjoner enn å bli som Stabæk.

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3933

                                Opprinnelig skrevet av sniper
                                Hvis vi skal ned denne stien her, så vil jeg bare gjøre det klinkende klart. Jeg rykker heller ned 10 divisjoner enn å bli som Stabæk.
                                Det er vel ingen som har hevdet at vi skal bli som Stabæk. Kanskje litt upresist av meg å bruke uttrykket "profesjonell", da man kanskje ikke kan kalle personer som ikke følger spillereglene for profesjonelle. Men de har vi altfor mange av i dagens LSK-styre også, bare for å gjøre det klart.

                                Stabæks ledelse overgår klovnene i LSK-styret 100 ganger. Men det skal for så vidt ikke mye til!

                                Det er ganske komisk hvordan enkelte ikke klarer å se skogen for bare trær med en gang man trekker frem at andre klubber har dyktigere ledere enn LSK.

                                Min oppfatning er at LSK har vært vannstyrt i minst 10 år. Men siden den perioden også omfatter Per Mathisens periode som styreleder, og gutteklubben grei fortsatt styrer alt i LSK, finnes det ingen vilje til å prøve å gjøre klubben mer profesjonell.

                                Vi skal jo ikke prege Tippeligaen...
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                  Det er vel ingen som har hevdet at vi skal bli som Stabæk. Kanskje litt upresist av meg å bruke uttrykket "profesjonell", da man kanskje ikke kan kalle personer som ikke følger spillereglene for profesjonelle. Men de har vi altfor mange av i dagens LSK-styre også, bare for å gjøre det klart.

                                  Stabæks ledelse overgår klovnene i LSK-styret 100 ganger. Men det skal for så vidt ikke mye til!

                                  Det er ganske komisk hvordan enkelte ikke klarer å se skogen for bare trær med en gang man trekker frem at andre klubber har dyktigere ledere enn LSK.

                                  Min oppfatning er at LSK har vært vannstyrt i minst 10 år. Men siden den perioden også omfatter Per Mathisens periode som styreleder, og gutteklubben grei fortsatt styrer alt i LSK, finnes det ingen vilje til å prøve å gjøre klubben mer profesjonell.

                                  Vi skal jo ikke prege Tippeligaen...
                                  Snakker du om det styret som de siste 10 årene har bygget Lsk Hallen , bygget Norges beste treningsannlegg og faktisk de siste 2 årene reddet klubben vår fra Konkurs... Jeg bare lurer på hva har stabekk???Har de egen stadion? har de eget treningsfelt??? har de egen stadion?? har de gjeld ?? svaret på de første 3 er nei og ja på det siste . Vi har ja på de 3 første og tjnei på det siste ... Syns faktisk styret har gjort noe riktig også.

                                  Kommentar

                                  • blahbla
                                    Medlem
                                    Bøffel
                                    • Jul 2008
                                    • 35

                                    Opprinnelig skrevet av Børge
                                    Det er normalen for LSK på sommeren. Suverent å låne ut en høyre back og ikke hente inn erstatter - kun Håkon Skogseid som er høyre back i stallen pr d.d. Relativt unikt i Tippeligaen.
                                    Mange som kan spille høyrebekk i stallen. Amundsen, Rindarøy, Knudtzon. Knudtzon er i mitt hode også bedre enn Skogseid der. Så har du kanskje noen andre som tar rollen også som Brenden eller Sheriff

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 3933

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Snakker du om det styret som de siste 10 årene har bygget Lsk Hallen , bygget Norges beste treningsannlegg og faktisk de siste 2 årene reddet klubben vår fra Konkurs... Jeg bare lurer på hva har stabekk???Har de egen stadion? har de eget treningsfelt??? har de egen stadion?? har de gjeld ?? svaret på de første 3 er nei og ja på det siste . Vi har ja på de 3 første og tjnei på det siste ... Syns faktisk styret har gjort noe riktig også.
                                      Det er flott for LSK at de fortsatt har noen supportere som kun ser det positive. Når du trekker frem alle de flotte tingene klubben har slått seg på brystet for, minner det veldig mye om det bestillingsverket Romerikes Blad publiserte ifbm Per Mathisens avgang. "Har alt, bortsett fra et godt fotballag!" Jommen sa jeg smør!

                                      Det er selvfølgelig godt at klubben har blitt reddet fra konkurs. Men når noen av de samme personene som har vært med på å styre klubben ned i sumpa gjennom en hodeløs satsing skal få æren av å redde klubben fra konkurs, minner det meg om at noen av de som satt med ansvaret for grusomhetene under Vietnamkrigen senere fikk fredsprisen for å ha stoppet den.

                                      For et par år siden hentet klubben en meget kompetent styreleder i Heidi Scheie. De som er villige til å holde øynene åpne, og ikke bare støtte klubben utfra religiøse motiver, vet godt hva som skjedde. Heidi Scheie var i ferd med å grave seg ned til den virkelige dritten i klubben. Da måtte hun stoppes med alle midler, noe som også ble gjort.

                                      Men, som med så mye annet i LSK, skal ikke sannheten frem. Det kommer sannsynligvis aldri til å skje.
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        Næmmen, så fin hersketeknikk du kan, da!

                                        Merker jeg er ganske drittlei av denne negativ/positiv-debatten nå. Ikke bare av en av sidene, men av begge. Dere fremstår som om dere opererer med et svart/hvitt-perspektiv på absolutt alt, og sammen sørger dere for et konfronterende, negativt, nedlatende og herskesykt supporterklima, både her på forumet og på feltet. Alle dere som deltar i dette komplett formålsblottede rælet har snart revet forumet i stykker. For ti år siden var vi Norges mest aktive fotballforum, og de mest fremtredende utmerket seg heller ved å fremvise evne til å drøfte problemstillinger fra flere vinkler, enn ved å dunke seg beinhardt på brøstkassa med keyboardet om egen fortreffelighet og andres idioti, slik det er blitt nå.

                                        Det må være mulig å se både positive og negative aspekter! Det må være mulig å belyse gråsoner i stedet for å konstatere bastant at det er ravnsvart natt eller skyfri sommermorgen. Man må kunne fremheve positive aspekter ved aktuelle problemstillinger uten å fremstå som en naiv og dumsnill dukkemann, og man må kunne gjøre det motsatte uten å stemple alt og alle som inkompetente lurendreiere som bør deporteres på ødelagt rattkjelke ned en bratt bakke over grensa og inn i nærmeste tornebusk.

                                        Skjerp dere og begynn å oppføre dere som voksne mennesker. Kutt ut hersketeknikkene, nedlatenhetene og alle de akk så enkelt gjennomskuelige agendaene deres.

                                        Er det virkelig så jævlig vanskelig å være litt reflektert!?

                                        Å, forresten. Om du føler deg truffet er det sikkert fordi jeg siktet på deg.
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2526

                                          Opprinnelig skrevet av blahbla
                                          Mange som kan spille høyrebekk i stallen. Amundsen, Rindarøy, Knudtzon. Knudtzon er i mitt hode også bedre enn Skogseid der. Så har du kanskje noen andre som tar rollen også som Brenden eller Sheriff
                                          Kan, men er ikke høyre back. Kippe kan også spille spiss, men er ikke spiss.
                                          Sint og tverr på felt N

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎