Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brune stakkeland
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2012
    • 863

    Måtte en lsk-supporter til for at de skulle score ja

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2868

      1-2! Jadda!!

      Kommentar

      • WenZ
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Oct 2008
        • 106

        Yes da.. Særp leder

        Kommentar

        • Kvalen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 327

          S08 har snudd det! 1-2 nå
          "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
          - Ivar Hoff

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            Jaaaa. Takk Sarpsborg!!!

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2868

              He he... Alanzzzzzzzz.....

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2868

                Herlig! 0 poeng til de spyflueblå!

                Kommentar

                • WenZ
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Oct 2008
                  • 106

                  Med seier i morgen, vil vi være fire poeng foran Stabæk og direkte nedrykk- med to matcher igjen. Hvem hadde vel trodd det for noen kamper siden.. Etter tapet mot Sogndal var jeg laangt nede. Nå har gudskjelov alt snudd!

                  Får bare håpe gutta følger opp i morgen. Start med lave skuldre og bare æren igjen å spille for bør ikke tas for lett..

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    Seier i morgen og Stabæk MÅ slå Molde borte for å passere oss!

                    Kommentar

                    • Avon
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2011
                      • 267

                      S08 måtte gjøre det spennende. Svært viktig seier, for nå skal det mye til at STB kommer over 31 poeng, da må de ta poeng borte mot molde, og LSK vil være på 32 poeng med seier mot start.

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        Nedrykkskamp har sin sjarm. Mange spennende kamper....

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2868

                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                          VG tror Glimt og LSK havner på de to nedrykksplassene, og at målforskjellen vil avgjøre hvem som får kvalikplassen. De tror at Tromsø, Stabæk og søpla havner ett poeng over. Nordlie har en litt annen oppfatning.

                          "- Jeg tror Lillestrøm tar et poeng mot Vålerenga og vinner en av de to hjemmekampene sine. Start er et potensielt bananskall, der det er ventet at LSK fører kampen. Jeg både håper og tror at LSK klarer seg, men det kan fort stå om målforskjell mellom Glimt og LSK, mens jeg tror Stabæk går ned, sier tidligere LSK-trener Tom Nordlie."

                          Kilde: VG
                          ...Og der sprakk VGs tips med et smell. Dersom ikke vi får en skrell i morra...

                          Kommentar

                          • WAK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 959

                            Hvis vi vinner mot Start nå så kan ikke Stabæk tape noen av de to siste hvis de skal unngå direkte nedrykk.

                            At vi vinner Start er slett ikke sikkert. Tror ikke vi er noe bedre,selv med Arne, til akkurat det å styre kamper. Og tror ikke en sentral midtbane med Sherif og Bonke blir kreativ nok. Tror det nesten er like stor sjanse for at vi slår Molde eller Søppla som Start.

                            Men hvem vet. Start har ikke noe å tape. Kanskje de ikke legger seg bakpå. Fa blir det en mer åpen kamp og vi har større sjanse til å vinne.

                            Er uansett optimist. En seier til og jeg tror ikke vi rykker direkte ned.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7028

                              Elsker Særp akkurat nå. Deilig.

                              Vinner vi i morra er vi fire poeng foran direkte nedrykk. Stabæk skal til Molde i neste runde, og jeg ser ikke at de kan få med seg noe derfra, ikke minst nå som Keita er suspendert. Jeg så det siste kvarteret av kampen Stabæk-Sarpsborg, og det er ikke mye selvtillit igjen i det Stabæk-laget. De var pisseredde og ble passive, og tapte på det.

                              Vålerenga skal til Tromsø i morgen og avslutter i Stavanger. De kan utmerket godt finne på å tape de to kampene. Men taktisk sett er det kanskje vel så bra for oss at vif vinner i morgen. Tromsø avslutter borte mot Sarpsborg og hjemme mot Odd, og de skal få det vanskelig i begge de kampene. Glem heller ikke at Glimt må gjennom to veldig vanskelige bortekamper mot Haugesund og Rosenborg. Vinner vi i morgen tror jeg vi unnslipper direkte nedrykk.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Avon
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2011
                                • 267

                                Jeg tviler på at start legger seg bakpå, alt de har å spille for er å underholde fansen. De vil nok ikke storme frem i angrep, men de har ingen grunn til å parkere bussen for å få med seg ett poeng.

                                Hvis start får det første målet kan det bli skummelt, men det bør gå greit å slå dem så lenge våre spillere klarer å gi maks innsats og unngår dumme tabber.

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3343

                                  Opprinnelig skrevet av WAK
                                  Hvis vi vinner mot Start nå så kan ikke Stabæk tape noen av de to siste hvis de skal unngå direkte nedrykk.

                                  At vi vinner Start er slett ikke sikkert. Tror ikke vi er noe bedre,selv med Arne, til akkurat det å styre kamper. Og tror ikke en sentral midtbane med Sherif og Bonke blir kreativ nok. Tror det nesten er like stor sjanse for at vi slår Molde eller Søppla som Start.

                                  Men hvem vet. Start har ikke noe å tape. Kanskje de ikke legger seg bakpå. Fa blir det en mer åpen kamp og vi har større sjanse til å vinne.

                                  Er uansett optimist. En seier til og jeg tror ikke vi rykker direkte ned.
                                  Fordelen med Bonke og Sheriff sentralt er at de tetter de fleste rom slik at de offensive spillerne kan jukse litt med returløpene. Start kommer nok til å kontre mye og da blir Malo for treg, selv om innsatsen hans er upåklagelig.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1462

                                    Deila har tatt helt over vif.. så får vi se om det gir utslag. Håper ikke. Uavgjort er et spennende alternativ til B..
                                    Men uansett.. det er helt opp til oss å forbli i TL. Vinner vi resten - er vi sikret ;-)

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Helt vanvittig deilig å se Særp snu til seier i dag. Var minst like deilig som å se oss selv vinne om dagen, da dette med all sannsynlighet gjør at vi i alle fall ikke havner på direkte nedrykk med seier mot Start i morgen. Nå har vi alt servert, så er det kun for oss selv å levere i morgen. Deilig

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3954

                                        Brann slo Molde på Stadion i kveld, noe som betyr at vi fortsatt er det eneste laget som har reist fra Bergen med tre poeng i kofferten. Det bør gi laget god tro på at vi kan slå Molde også på Åråsen i siste serierunde!
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • KEBABavSVIN
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 594

                                          Ha-ha-ha, hva i all verden er det Stabæk holder på med? Klubben ligger på direkte nedrykk med tre kamper igjen, skal spille en livsviktig hjemmekamp mot Sarpsborg, og så velger både klubben og supporterklubben å flytte fokus vekk fra fotballen og over på en eller annen homomarkering. På Onkel Blaa ladet de opp til kampen med "sosialt samvær og faglig påfyll" med lederen for foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold, og fulgte opp med pride-tog opp til stadion. Det satt stemningen, tenker jeg! Og ut på matten kommer kapteinen hånd i hånd med en mann i sminke og regnbueskjerf, og virker ikke å ha det minste fokus på kampen som skal sparkes i gang. En timing på det arrangementet som er nedrykk verdig. Takk, STB!

                                          Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎