LSK-Godset, mandag 06.08. kl. 19.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #41
    Tviler sterkt. gilberts rapport sier at det var flere som rullerte på samtlige offensive plasser. Jeg tror Occean, Mykle og Riise er mer aktuelle som høyrevinger enn Essediri.

    Kommentar

    • Kanarifugl84
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2007
      • 2319

      #42
      Jeg tror laget mot godset er ganske åpenbart!

      Heinzy
      Rambekk-PSA-Kippe-Shane
      Søgård-Kiko-Brenne
      Riise-OO-Mykle

      Så lenge Heinzy og Otto er de eneste keeperne vi har i stallen, er det liten tvil om Heinzy er vårt førstevalg. Dette vil han være til han forlater oss...

      Defensivt fungerer forsvaret meget bra om dagen og synes ikke det bør gjøres noen forandringer her. Kontuinitet skaper kvalitet. Håper på flere offensive og helhjertelige bidrag fra backene i denne kampen, da dette har vært mangelvare den siste tiden, spesielt fra Rambekk. Kippe/PSA er knallsolide om dagen!

      På midten sentralt skulle jeg gjerne sett en Kiesenebner i kanonslag, men ser nok for meg at det blir Kiko som starter. Han har dessuten vist en del positive fighteregenskaper den siste tiden, virker som han ser trusselen i Kiesi og har bestemt seg for å ta opp kampen. Skulle gjerne sett Riise som indreløper, men grunnet manglende kantalternativer vil det beste for laget være å kjøre han som høyrekant og Mykle på venstre. Søgård forsvarte plassen på laget glimrende mot Odd sist og bør helt klart få fornyet tillitt. Ser heller ingen som kan få sjansen til fordel for Brenne. Kunne jeg brukt Riise som indreløper hadde nok Brenne forsvunnet ut, men jeg finner rett og slett ikke gode nok alternativer pr. dags dato. Essediri og Strand griper ikke mulighetene de får og er tydeligvis ikke i slag.

      Blant de angriperne ser jeg heller ingen trusler som kan skyve vekk Riise-OO-Mykle. Gilbert er slik det ser ut for tiden kun benkemateriale fra start og jeg vil se OO som midtspiss. Så får vi heller håpe på et noe bedre innhopp fra Gilbert enn sist hvis det skulle bli aktuelt.

      Kommentar

      • Sem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2005
        • 1626

        #43
        Hvis resultatet i Viking-kampen holder seg, er vi oppe på andreplass med seier.

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #44
          Alt ligger til rette for at vi inntar andreplassen og er tilbake på vinnersporet i morgen.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #45
            Moderatormelding:

            Ta chatting ang. andre kamper et annet sted. Her diskuterer vi LSK - Godset.

            Kommentar

            • Arind
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2006
              • 459

              #46
              Det kan gå mot en bra uke.....med tap på Brann nå, og seier i morra, så er vi tilbake i hakk! Det kan være dette vi trenger for å våkne :twisted:

              Jeg gleder meg til å se en løssterk og giftig Mylke i slag på ventresiden, Occean på hugget i midten med Brenne klar i returrommet. Vi må dit igjen
              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

              Kommentar

              • Stan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 1075

                #47
                Opprinnelig skrevet av Arind
                Det kan gå mot en bra uke.....med tap på Brann nå, og seier i morra, så er vi tilbake i hakk! Det kan være dette vi trenger for å våkne :twisted:

                Jeg gleder meg til å se en løssterk og giftig Mylke i slag på ventresiden, Occean på hugget i midten med Brenne klar i returrommet. Vi må dit igjen
                Ja, nå har vi fått en "gavepakke" fra både vif og sandefjord. Har vanskelig for å tro at det snur nå. Men håper selvfølgelig.

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1223

                  #48
                  Hansken er kastet til oss og vi bør ta sjansen, men for en "krise" det må være i Bergen nå og på Stabæk, for ikke å snakke om i Stavanger :???:

                  Heldigvis for alle "fotballelskere" så vant jo Rosenborg i går så da slipper vi vel kanskje maset om ustabile topplag og krise både her og der i media i morgen. For nå kommer endelig RBK og alle pressehjerter gleder seg.

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Arind
                    Det kan gå mot en bra uke.....med tap på Brann nå, og seier i morra, så er vi tilbake i hakk! Det kan være dette vi trenger for å våkne :twisted:

                    Jeg gleder meg til å se en løssterk og giftig Mylke i slag på ventresiden, Occean på hugget i midten med Brenne klar i returrommet. Vi må dit igjen
                    Var på Åråsen på lørdag. Kan desverre se ut som Mykle har mistet litt troen på egne ferdigheter. Blir overasket om han starter.

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      #50
                      Hvis det er slik at Mykle ikke starter vil jeg heller ha Brenne på vingen enn Sundgot eller Occean på vingen. Selv om det ikke har fungert med Brenne på ving hittil, behøver det ikke nødvendigvis bli slik i framtida. Men da må dem selvsagt trene på dette på forhånd. Vi har jo selvfølgelig Påsan, men det virker som han er langt unna RL-form. Håper selvsagt at jeg tar feil. Essidiri tror jeg ikke jeg vil se i en LSK drakt mer. Men jeg håper at Mykle får tilbake troen på seg selv.

                      I morgen må vi bare måke til både på banen og tribunen.

                      Kommentar

                      • aguado
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 448

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Hansken er kastet til oss og vi bør ta sjansen, men for en "krise" det må være i Bergen nå og på Stabæk, for ikke å snakke om i Stavanger
                        Det går jo an å se på litt annet enn bare plasseringen. Et respektabelt topplag greier i snitt to poeng pr kamp. Brann er mao det eneste topplaget i Norge. Selv om vi kan innta andreplassen på tabellen med seier i morra, må vi fremdeles greie fire seiere på rad for å gjeninnta tronen som et seriøst topplag.

                        Kommentar

                        • Kanarifugl84
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2007
                          • 2319

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av jalapenos
                          Det går jo an å se på litt annet enn bare plasseringen. Et respektabelt topplag greier i snitt to poeng pr kamp. Brann er mao det eneste topplaget i Norge. Selv om vi kan innta andreplassen på tabellen med seier i morra, må vi fremdeles greie fire seiere på rad for å gjeninnta tronen som et seriøst topplag.
                          Dette tror jeg du er en av få som går å tenker på i fotball-norge...

                          Kommentar

                          • Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av glasgow
                            Var på Åråsen på lørdag. Kan desverre se ut som Mykle har mistet litt troen på egne ferdigheter. Blir overasket om han starter.
                            Dette har da vært åpenbart ganske lenge synes jeg, siden en god tid før ferien. Men Mykle er en sånn type spiller som plutselig kan ha dagen, alternativene er dessuten så få for tiden at jeg allikevel tror Mykle starter mot godset.

                            Kommentar

                            • aguado
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 448

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                              Dette tror jeg du er en av få som går å tenker på i fotball-norge...
                              Du mener altså at det er en styrke for norsk fotball at "topplagene" tar så få poeng?

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #55
                                Tull, jalapenos. Det er faktisk umulig å hevde at norsk fotball er sterk/svak kun på bakgrunn av at norske topplag tar færre poeng tidligere og færre enn topplagene i enkelte andre ligaer.

                                Kommentar

                                • Kanarifugl84
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2007
                                  • 2319

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av jalapenos
                                  Du mener altså at det er en styrke for norsk fotball at "topplagene" tar så få poeng?
                                  Nei, har ikke påstått hvorvidt det er en styrke eller svakhet for norsk fotball. Men tror ikke mange av klubbene streber etter å oppnå et poengsnitt på 2,00p pr kamp for å oppnå statusen "respektabelt topplag". kjemper man i toppen av norsk fotball, er man da et respektabelt norsk topplag uavhengig av antall poeng man står med når serien avsluttes?

                                  Kommentar

                                  • Eppen
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Aug 2007
                                    • 1

                                    #57
                                    I Tykt & Tynt

                                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Er det mulig å håpe at Godset får smake hevnen etter exiten av e-cupen? Jeg håper, men jeg tviler. Face it. Vi er i en blindgate. Håper alle møter opp og tar på seg svart og gul og synger for LSK under kampen uansett resultat.

                                    Jeg orker ikke å komme med et resultattips. Jeg har desverre nullstilt forventningene mine. Jeg forventer at gutta gjør et ærlig forsøk og så skal vi på tribunen gjøre det vi kan for å hjelpe dem.
                                    Jeg var i Luxembourg og det var ræva fotball, men gutta trenger oss mere enn noen sinne. Så jeg tar med hele fam. og synger meg hes i dag. Forza
                                    Mvh Espen

                                    Kommentar

                                    • Øystein
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Feb 2006
                                      • 79

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Arind
                                      Det kan gå mot en bra uke.....med tap på Brann nå, og seier i morra, så er vi tilbake i hakk! Det kan være dette vi trenger for å våkne :twisted:J
                                      Jeg våknet i dag med en herlig optimisme i kroppen. Spesielt etter gårsdagens gode fugla resultater. Kan ikke skjønne annet enn at dette må fungere som en real inspisrasjonskilde for gutta.

                                      Vinner vi her, som jeg er helt sikker på at vi gjør, er denne utskjelte gjengen plutselig helt med i kampen om gullet igjen.

                                      Da kan det bli moro igjen...

                                      Kommentar

                                      • Rubinho
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2005
                                        • 1501

                                        #59
                                        Et annet scenario er at vi faktisk kan lede serien etter neste runde hvis vi vinner ikveld og borte mot liin neste helg..samtidig som brrran taper mot bartene!

                                        Og ikke bare det, men LSK har Aafk i neste hjemmekamp også

                                        Prøver å se litt optimistisk på det

                                        Kommentar

                                        • Kanarifugl84
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2007
                                          • 2319

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Rubinho
                                          Et annet scenario er at vi faktisk kan lede serien etter neste runde hvis vi vinner ikveld og borte mot liin neste helg..samtidig som brrran taper mot bartene!

                                          Og ikke bare det, men LSK har Aafk i neste hjemmekamp også

                                          Prøver å se litt optimistisk på det
                                          Alt dette håper jeg LSK overlater til oss supportere å spekulere i her på forumet og ellers. Utrolig viktig at gutta+ledelsen nå først og fremst fokuserer på sine egne arbeidsoppgaver og tar en kamp av gangen fremover. Om så skjer, har jeg fortsatt troa på en finfin høstsesong sett med gulsvarte kanariøyne!

                                          Kommentar

                                          Working...