LSK-Godset, mandag 06.08. kl. 19.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1408

    #81
    Opprinnelig skrevet av Spntneous
    explain please?

    Syntes kampen har vært ganske gøyal foreløpig jeg. De har helt klart mye å jobbe med, men dette er langt i fra det verste jeg har sett av LSK
    blir 2-1 seier i dag
    Semb sier mye dumt, irriterende og er utrolig subjektiv. Derfor belønner jeg gjerne den som tar fra ham taleorganet (les; tunge), så vi slipper pjattet!

    Om kampen: Fortjent seier og fremgang. Det er absolutt bra, men vi må ikke hvile på laurbærene nå! Bygge på den selvtilliten og godfølelsen vi fikk nå, og være enda bedre neste kamp.

    Forresten herlig å få 2-0!! Og så dere Grodås etter andre målet? Vi er velsignet som har så mange i klubben nå som har hjerter som banker L-S-K!!

    I motgang er det en trøst å høre på ledere som er like fortvilet som man selv er, og det er utrolig godt å se dem lykkes igjen senere.

    Nå går vi for gull! Gå med hjertet først i hver duell. Så skal jeg gråte når vi taper, eller danse,juble og gråte hvis vi vinner!
    Uansett, LSK, så vil det være en ære!

    Kommentar

    • Franken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1036

      #82
      TomTom skrøt nettopp av fansen direkte på Zebra nå. De hadde to ting på spillermøte idag: Vinne kampen & Vinne tilbake folket. De klarte vel begge tingene?
      Fra Baillsund

      Kommentar

      • techern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 327

        #83
        er imponert over at otto klarer seg såpass bra som han gjør.
        skulle tro han hadde stått lenger enn det han har

        klapp klapp for fansen og spillerne idag, god kamp og god trøkk
        Shut up and focus on the good things

        Kommentar

        • Ranakanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 487

          #84
          Takk kanarifansen for att dere valgte å støtte LSK der flere av våres egne supportere ville aksjonere med 10 minuts stillhet. Det var herlig å se og høre trøkket fra dere og da var det ikke rart att spillerne jobbet som de gjorde i dag. Kjempekamp av alle parter, spillere, trenere supportere, vi vant kampen. :-)

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #85
            Opprinnelig skrevet av Franken
            TomTom skrøt nettopp av fansen direkte på Zebra nå. De hadde to ting på spillermøte idag: Vinne kampen & Vinne tilbake folket. De klarte vel begge tingene?
            For å være ærlig synes jeg ikke spillere vant igjen folket idag. Vel, de vant kanskje igjen sitta, men KFL var helvetes bra i 2x45 idag. Den diskusjonen skal likevel fortsette i stemningstråden.

            Jævlig deilig å se gutta idag, 100% innsats, masse ballgjenvinning. Helvete så fornøyd jeg er med å se på gutta idag. Kiko med krigerblikk, Simen Brenne gjør definitivt sin beste LSK kamp og kjemper som en løve. Hele laget, som står på og jobber til de ikke orker en dritt lenger. Idag er jeg riktig stolt av å være LSK, for idag oppfyller laget ALLE verdier som LSK representerer, blø for drakta og hverandre.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • Tgjersoe
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Oct 2005
              • 6

              #86
              Enig, deilig å se dem stå på som f..., ikke gi opp, kaste seg inn, helt herlig. Flere som kunne blitt banens beste i dag! Tok med fattern i dag, han fikk dotter i øra på KFL feltet, hehe. Jeg har ikke stemme igjen og dottene sitter der fortsatt! En kald Carlsberg smakte ekstra godt nå.

              SKÅL!
              _________________
              Mvh
              Thomas Gjersøe

              Kommentar

              • Gjest

                #87
                Ho ho, for en fantastisk kamp! En kamp som virkelig gjorde godt for kropp og sjel! Ble overimponert av Kiko og Brenne, deilig å se de få det til! Kiko herjet jo helt vilt!

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

                  #88
                  i dag var samtlige spillere gode, ingen som utmerket seg i negativ favør. Års beste tør jeg å påstå

                  Kommentar

                  • Ranakanaris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 487

                    #89
                    På SS så var det av en eller merkelig grunn mange tente tilskuere, positivt tent. Heiet frem gutta og laget fra første spark. Var faktisk flere som ropte og syngte på denne kampen enn mot vålerenga. Så her på SS så var de aller fleste innstilt på å støtte LSK fra første spark.

                    Kommentar

                    • Kristiansen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2007
                      • 1332

                      #90
                      deilig med seier i dag ! Gi alt stå på LSK!

                      Kommentar

                      • Mr. Torri
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jan 2006
                        • 125

                        #91
                        Suveren angrepsspil

                        Utrolig god fotball av lsk idag.
                        Mange flotte angerp idag som er rett og slett er eksempler på hvordan fotball skal spilles! Skal sies at defensiv hadde vi stålkontroll, og ga dem 0 sjanser (Skal legges til at Godset hadde et farlig skudd)
                        Gleder meg utrolig mye til neste match (Lyn, borte) og håper vi ser samme angrepsspill som i denne kampen.

                        - Riise og Mykle (muligens Kippe) var BB for lsk idag, etter mitt synspunkt, men dette her var en lagseier som varmet alle lsk hjerter!
                        Nå håper jeg "krise" stemningen i media også avtar etter seieren, og Tom vil få mer arbeidsro sånn at han får gjort det han er ansatt for, og lede lsk til "The double"
                        Amen!
                        Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                        Otto Fredrikson, Number One ..

                        Kommentar

                        • Franken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1036

                          #92
                          Skal ikke glemme at det var et møkkalag vi møtte idag. Greit, vi spilte godt, men de var desto dårligere. Kiko fikk jo all tiden han ville på midten, og Mykle hadde knaptnok motstand i mannen som aldri før har spilt back. Kiko hadde mange feilpasninger ut mot Mykle, selv når han var upresset.

                          Godset har i utgangspunktet en ok midtbane, som gutta idag kjempet ut av stilen. Var kritisk da Espen fikk gult etter 120 sekunder. Fryktet for ett til, men rånern spilte knallbra selv med gult tidlig.

                          Moro å være Fugl, kanarifugl!
                          Fra Baillsund

                          Kommentar

                          • lier_fugl
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jun 2006
                            • 98

                            #93
                            Vil gjerne få skryte enda litt mer av KFL i dag, helt topp! Alle sangene satt som skudd!

                            Jeg siterer en trofast godset unionist som sendte meg sms angående KFL's synging i dag;
                            "Dere bruker høytaler? Det er ikke mulig å synge så høyt!"

                            Var glad for å se at alle gutta ofret seg i hver eneste takling i dag!
                            Evig og for alltid.

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
                              Utrolig god fotball av lsk idag.
                              Mange flotte angerp idag som er rett og slett er eksempler på hvordan fotball skal spilles!
                              Feil. Det var noen få gode angrep, men solid innsats skapte imidlertid bra trøkk fremover.
                              Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
                              Skal sies at defensiv hadde vi stålkontroll, og ga dem 0 sjanser (Skal legges til at Godset hadde et farlig skudd)
                              Vi var like bra defensivt som vi har vært gjennom hele sesongen.
                              Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
                              - Riise og Mykle (muligens Kippe) var BB for lsk idag, etter mitt synspunkt, men dette her var en lagseier som varmet alle lsk hjerter!
                              Hmm, BB må etter min mening bli Kiko (på tross av noen feilpasninger). Mord i blikket, stor radius, kontant i press og taklinger. Holdt i 75 min.

                              Først og fremst er dette en lagseier fordi mange spillere viste stor vilje og innsats. Godset ble sliti i filler, spesielt på midten. Bra gutta! Brenne tar nok et steg fremover.

                              Misfornøyd med Occean. Mangel på blikk, menge situasjoner rotes bort med skudd og håpløse dribleraid. Mottak er heller ikke mannens sterke side. Det positive er innsatsen.
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • Arind
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2006
                                • 459

                                #95
                                I kveld er jeg glad Jeg hadde en følelse av at vi var på vei tilbake nå siden i går......og dette var en deilig oppreising og en god kamp! Gutta kjempet dueller og VILLE virkelig vinne......det en sånn kanarifugler skal være!!!!
                                Greit nok at det ikke har løsna helt i treffsikkerheten, men nå er det like før. Det var så mange positive tendenser å se i dag, at nå håper jeg sutring, kjeftig osv er et tilbakelagt stadie.
                                Var også dritgøy at Sundgot fikk en scoring.....han har fått mye pepper i det siste men Arild er en ekte kanarifugl
                                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #96
                                  Det gleda meg stort at Brenne virker å være på vei mot noe stort. Det er såååå lite som skal til før han får til det magiske.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • chrissp
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 2403

                                    #97
                                    Endelig satt den igjen. Kort oppsummert på noen viktige punkter mens vi venter på karakterboka:

                                    Otto: Den mannen er vår fremtid. Bedre igangsetter enn Heinz og stabil hele veien.

                                    Mykle: Deilig og se den mannen tilbake i form. Burde putta to, men nå håper jeg han er tilbake og det vil det bli flere mål i høst.

                                    Brenne: Nå kommer`n.

                                    Tom: En tydelig lettet Tom med nærmest en tåre i øyekroken etter kampen. Det viser både presset han har vært gjennom i det siste, men også følelsene han har for klubben. Vel fortjent, Tom.

                                    Var også riktig å satse på OO i midten og benke Sundgot. OO er som nevnt til det kjedsomelige ingen ving, mens Arild kommer til sin rett når han kommer inn og spiller mot mørna godsetspillere.
                                    Bølerkanaris

                                    Kommentar

                                    • Rathsmeister
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 561

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av chrissp

                                      Tom: En tydelig lettet Tom med nærmest en tåre i øyekroken etter kampen. Det viser både presset han har vært gjennom i det siste, men også følelsene han har for klubben. Vel fortjent, Tom.
                                      En fin liten detalj i denne sammenheng var også at Tom før matchen klappa til: "Alle dem som elsker fugla klapper nå".
                                      Mvh
                                      Martin Raths

                                      Kommentar

                                      • KimFL
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1410

                                        #99
                                        Synes også Kiko viser bra ting i dag. Selv om flesteparten av pasningene er håpløst upresise, spesielt de ut på kantene, så dominerer'n midtbanen sentralt, og Winsnes får ikke utrettet noen verdens ting. Ikke resten av godset-midtbanen heller, for den saks skyld....

                                        Hvis han bare får justert pasningsfoten, så.....



                                        KimFL

                                        Kommentar

                                        • Mr. Torri
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Jan 2006
                                          • 125

                                          Opprinnelig skrevet av mooph
                                          Hmm, BB må etter min mening bli Kiko (på tross av noen feilpasninger). Mord i blikket, stor radius, kontant i press og taklinger. Holdt i 75 min.

                                          Først og fremst er dette en lagseier fordi mange spillere viste stor vilje og innsats. Godset ble sliti i filler, spesielt på midten. Bra gutta! Brenne tar nok et steg fremover.

                                          Misfornøyd med Occean. Mangel på blikk, menge situasjoner rotes bort med skudd og håpløse dribleraid. Mottak er heller ikke mannens sterke side. Det positive er innsatsen.
                                          - Uenig med at Kiko er banens beste i dag. Han var god, bedre enn før i år, og var utrolig "våken" idag, takk til deg, Kiko.
                                          Men BB var han ikke, men det er min mening, og alle har forskjellige synspunkter
                                          - Helt klart en lagseier idag, det er vi alle enige om..
                                          - OO skuffet litt, men viste at han er mye bedre som midtspiss, enn vingspiller. Fortsett å gi han tillit, så vet vi hva den sorte perle står for!
                                          Og bruk for all del Arild som joker på benken, det er det han er best til!
                                          Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                                          Otto Fredrikson, Number One ..

                                          Kommentar

                                          Working...