LSK-Godset, mandag 06.08. kl. 19.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1174

    kiko var god i dag ja, det beste jeg har sett av han i ankerposisjon så langt

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3404

      Vanskelig å utrope en BB i dag. Til det var dette en lagseier. Alle gutta gikk i krigen, og det ga resultater. Jeg tar heller innsatser som dette fremfor finspill siden finspill fungerer frem til man møter 11 krigere, men da er det slutt.

      En deilig seier etter en nervepirrende kamp. Godset hadde knapt en sjanse, men på 1-0 satt følelsen av at det ville komme en utligning på en corner eller en kontring der. 2-0 var bare deilig.

      Så det på gutta og at 2-0 scoringen smakte for dem, og håper de klarer å mobilisere den samme krigerviljen resten av kampene for da er det vanskelig å se noe annet enn en double på Åråsen i November.

      Stemningen på stadion var upåklagelig. Stod selv på felt A, og forsangere der gjorde en kjempejobb. Synes og trekket med å flytte Tommy til felt B var bra da det lot hele feltet komme med på sangene fortere.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • gravinho
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2005
        • 240

        Enig i det som sies om at OO gjorde klønete valg med ballen i dag. MEN: mannen deler ut masse juling i duellene, og i dag vant han vel omtrent alle mot stakkars Alexander Aas, gjorde han ikke? Slik jeg ser det er denne egenskapen kjempeviktig for midtspissen i 4-3-3-systemet vårt. Et par av stussene i dag var nær ved å sende Myklebust alene med keeper. Bra angrepsvåpen som bør utnyttes oftere (dog; det krever presisjon).
        gravinho

        Kommentar

        • frodekippe
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 480

          Opprinnelig skrevet av kimmern
          kiko var god i dag ja, det beste jeg har sett av han i ankerposisjon så langt

          Kunke vært mer enig...så langt jeg kan huske (noen kamper går litt ut pga øl, gitt)...

          Men jeg tror dette er det beste jeg har sett av Kiko
          FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

          Bjørn Lindahl

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            Først må man vinne krigen. Når den er vunnet og man leder, kan man underholde. Sånn er det hver fotballkamp i Tippeligaen.

            Mye positivt idag. Vi holder nullen, Brenne var god. Mykle var heit igjen og vi fikk bredde i spillet. Occean synes jeg gjør mye bra utenom å score mål... Vi må dog bli bedre til å sette sjansene.

            Kommentar

            • frodekippe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 480

              Opprinnelig skrevet av Franken
              Skal ikke glemme at det var et møkkalag vi møtte idag. Greit, vi spilte godt, men de var desto dårligere. Kiko fikk jo all tiden han ville på midten, og Mykle hadde knaptnok motstand i mannen som aldri før har spilt back. Kiko hadde mange feilpasninger ut mot Mykle, selv når han var upresset.

              Godset har i utgangspunktet en ok midtbane, som gutta idag kjempet ut av stilen. Var kritisk da Espen fikk gult etter 120 sekunder. Fryktet for ett til, men rånern spilte knallbra selv med gult tidlig.

              Moro å være Fugl, kanarifugl!
              Vi skal faen meg ta i betraktning at Godset er vel et av de laga som har dratt med seg flest seiere på på bortebane, så så jævla ille kan de ikke være...

              MEN FY FAEN....DETTA VAR SÅ JÆVLIG DIGG AT JEG STOD PÅ TRIBUNEN MED TÅRER I ØYEKROKEN, FAKTISK
              FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

              Bjørn Lindahl

              Kommentar

              • gravinho
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Oct 2005
                • 240

                Forøvrig holder jeg personlig Kiko for MOM i kveld. Synes han var fantastisk på midten, og leverte en innsats Kasey aldri kunne klart (tenker på radius, duellering). I tillegg viste han prov på kreativitet og overblikk som også kan matche australierns.
                gravinho

                Kommentar

                • frodekippe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 480

                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                  Først må man vinne krigen. Når den er vunnet og man leder, kan man underholde. Sånn er det hver fotballkamp i Tippeligaen.

                  Mye positivt idag. Vi holder nullen, Brenne var god. Mykle var heit igjen og vi fikk bredde i spillet. Occean synes jeg gjør mye bra utenom å score mål... Vi må dog bli bedre til å sette sjansene.
                  Det oser omtrent manko på omtrent 6 flasker med selvtillit på Ollie om dagen, men i dueller er han faen meg noe av det råeste vi har når han er god.

                  Makan til kriging for å eie ballen...
                  FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                  Bjørn Lindahl

                  Kommentar

                  • Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

                    Sier bare deilig!! Må si vi fortjente denne seieren her i dag! TAKK!

                    Kommentar

                    • WAK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 964

                      Opprinnelig skrevet av lier_fugl
                      Vil gjerne få skryte enda litt mer av KFL i dag, helt topp! Alle sangene satt som skudd!

                      Jeg siterer en trofast godset unionist som sendte meg sms angående KFL's synging i dag;
                      "Dere bruker høytaler? Det er ikke mulig å synge så høyt!"

                      Var glad for å se at alle gutta ofret seg i hver eneste takling i dag!
                      Kommer selv fra Lierskogen og de fleste der er Godset supportere. Så det er en utrolig deilig dag. Må si at flere av dem var mektig imponert over Kanari Fansen i dag. Selv er jeg i kristiansand så jeg måtte se kampen på pub. Hørte flere som kommenterte at "supportene til LSK" er jævli gode til å synge.

                      Kommentar

                      • frodekippe
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 480

                        Opprinnelig skrevet av WAK
                        Kommer selv fra Lierskogen og de fleste der er Godset supportere. Så det er en utrolig deilig dag. Må si at flere av dem var mektig imponert over Kanari Fansen i dag. Selv er jeg i kristiansand så jeg måtte se kampen på pub. Hørte flere som kommenterte at "supportene til LSK" er jævli gode til å synge.
                        Vi er ikke gode i det hele tatt...Sludder og vås.....

                        VI ER FAEN TUTE MEG BEST
                        FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                        Bjørn Lindahl

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Vi må vel nesten innrømme at Espen Johnsen hadde en god dag i buret. Occean har nok mareritt om ham i natt.

                          Kommentar

                          • frodekippe
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 480

                            Opprinnelig skrevet av KFL41
                            Vi må vel nesten innrømme at Espen Johnsen hadde en god dag i buret. Occean har nok mareritt om ham i natt.
                            han var god i dag, en han kan få lov å værra så god han bare har lyst til så lenge vi lurer han to ganger
                            FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                            Bjørn Lindahl

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              DEeilig med seier igjen - det smakte godt.

                              Hele laget jobber i 100 fra første sekund og jeg vil ikke trekke frem enkelt spillere. Noen bedre enn andre og noen dårligere en andre. Jeg vil fokusere på det positive...

                              Kiko spiller seg opp utover kampen etter noen horrible tversover pass.

                              Ottokan bli førstekeeper.

                              Mykle, Brenneog Riise viste stor fremgang i forhold til de siste 2-3 kampene.

                              Occean kunne vært toppskorer i t.l

                              Kommentar

                              • ap4
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 271

                                Lenge siden en seier har smakt så godt og vært så fortjent som i dag. Hadde det ikke vært for han sprellemannen i målet til Godset hadde det stått 5-0.

                                Kommentar

                                • Ballkunstneren
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 780

                                  Er det ikke mye morsommere å gi alt, kjempe, vinne tilskuerne og vinne matchen..?

                                  Fantastisk innsats fra dere i dag gutta, dere ga alt! Håper det fortsetter sånn..

                                  Kommentar

                                  • Vicarious
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 391

                                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Vi må vel nesten innrømme at Espen Johnsen hadde en god dag i buret. Occean har nok mareritt om ham i natt.
                                    Jeg syns seriøst Otto sto bedre i går enn Johnsen. Såpa hadde jo 3-4 horrible glipptak på ballen i førsteomgang. Hadde en av disse gått i mål hadde han straks vært dagens syndebukk. Håper for guds skyld jeg noengang slipper å se Espen Johnsen i mål for LSK.
                                    Last edited by Vicarious; 07.08.2007, 07:59. Begrunnelse: i går

                                    Kommentar

                                    • chrissp
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 2403

                                      Opprinnelig skrevet av Vicarious
                                      Jeg syns seriøst Otto sto bedre i går enn Johnsen. Såpa hadde jo 3-4 horrible glipptak på ballen i førsteomgang. Hadde en av disse gått i mål hadde han straks vært dagens syndebukk. Håper for guds skyld jeg noengang slipper å se Espen Johnsen i mål for LSK.
                                      Med alle respekt for Otto som jeg håper er vår neste førstekeeper, så var vel ikke Godset i nærheten av å sette ham på de samme prøvelsene som Espen Johnsen. EJ gjorde en jævlig god kamp i går rett og slett. Men uansett er det også for dårlig av både Mykle og OO å bomme på slike sjanser.
                                      Bølerkanaris

                                      Kommentar

                                      • holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

                                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                                        Med alle respekt for Otto som jeg håper er vår neste førstekeeper, så var vel ikke Godset i nærheten av å sette ham på de samme prøvelsene som Espen Johnsen. EJ gjorde en jævlig god kamp i går rett og slett. Men uansett er det også for dårlig av både Mykle og OO å bomme på slike sjanser.
                                        Litt videre off-topic fra meg, men Brenne burde også satt ballen i mål, framfor å snuble i den, på slutten av matchen. Men hvem bryr seg, fugla vant

                                        Ellers er jeg enig med de fleste, Espen Johnsen var rett og slett jævli god for godset i går, men Otto var bedre! Jeg forholder meg til målprotokolen

                                        Et ord om matchen i går for vår del: Herlig!!!!

                                        (eller f**n så digg)
                                        Hilsen Anders

                                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                        Kommentar

                                        • Gjest

                                          En fantastisk kamp hvor vi rundspiller det beste bortelaget fram til i går.

                                          Kan ikke være noen tvil om hvem som var banens beste i går: Kiko.
                                          Jeg har aldri sett han i nærheten av så god som i går. Vanvittig radius, han sideforflytter seg omtrent 10 meter i sekundet jo! Kriger, vinner alt, og fordeler baller på en fantastisk måte. Ja, han hadde et par leie pasninger, men det var alt, resten satt som smurt. Fortsetter han sånn, er jeg glad for at Kasey er borte. Og at Kiesen blir indreløper.. tiden får vise.

                                          Og etter de siste kampene så kan det ikke være noen som helst tvil om at verken Occean eller Sundgot bør spille ving. Vi så mot Odd hvor sårbare vi ble da Mykle og Riise forlot banen. Og vi så i går som vi gjorde i starten av Odd-kampen hvor gode vi er med to gode vinger. Så for all del, behold Mykle på venstre og Riise på høyre. Og kjøp inn noen som kan utfordre disse, slik at vi alltid har noen vinger i form.

                                          Kommentar

                                          Working...