LSK-Godset, mandag 06.08. kl. 19.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

    Opprinnelig skrevet av biggie
    Så for all del, behold Mykle på venstre og Riise på høyre. Og kjøp inn noen som kan utfordre disse, slik at vi alltid har noen vinger i form.
    Pr. dags dato ser dette absolutt ut som vårt beste kantmaterialet vi har i stallen. Men er også, som deg, helt klar på at vi trenger en ny utfordrer i kantposisjon. Dette fordi jeg synes BHR er ennå bedre som indreløper og helst vil se ham i denne posisjonen. Har Husar på utlån i Ham Kam nå, tror dette kan være en spiller vi kan forvente noe av i fremtiden. Men ønsker meg allikvel en BRA kantspiller til i stallen. Vil ikke ha OO på kant, vil ikke ha Brenne på kant. Tviler på om påsan vil kunne bli noen fast utfordrer som venstrekant i 4-3-3, dessuten begynner han å dra på årene og er meget utsatt for skader. Essediri har jeg gitt opp, ser ikke for meg noen fremtid i LSK for denne. Om mulig; SELG!

    Kommentar

    • kanarijenta89
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2005
      • 48

      Opprinnelig skrevet av kimmern
      kiko var god i dag ja, det beste jeg har sett av han i ankerposisjon så langt
      Khaled Mouelhi var etter min mening banens beste!
      Vet det ikke skulle synges spillersanger, men Kiko fortjente virkelig en!

      Kommentar

      • sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1818

        Første tur på åråsen i år og lurer på en sang kanari-fansen sang under kampen. startet å synge den før kampen, og knyttet neven mens man sang. hva var teksten? var den en sang mot Judas Bergdølmo?

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          Opprinnelig skrevet av sigurdsen
          Første tur på åråsen i år og lurer på en sang kanari-fansen sang under kampen. startet å synge den før kampen, og knyttet neven mens man sang. hva var teksten? var den en sang mot Judas Bergdølmo?
          Tenker du på:
          Gi alt, stå på
          LSK!
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            Opprinnelig skrevet av sigurdsen
            Første tur på åråsen i år og lurer på en sang kanari-fansen sang under kampen. startet å synge den før kampen, og knyttet neven mens man sang. hva var teksten? var den en sang mot Judas Bergdølmo?
            Tenker du på gi alt, stå på, lsk?

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Tenker du på:
              Gi alt, stå på
              LSK!
              til forsangere; den går fremdeles for fort, og har en tendens til å speedes opp.

              tenk emil, emil, emil baron!
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • sigurdsen
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 1818

                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                Tenker du på:
                Gi alt, stå på
                LSK!
                stemmer det. takk for oppklaringen

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Opprinnelig skrevet av Turgero
                  Forøvrig holder jeg personlig Kiko for MOM i kveld. Synes han var fantastisk på midten, og leverte en innsats Kasey aldri kunne klart (tenker på radius, duellering). I tillegg viste han prov på kreativitet og overblikk som også kan matche australierns.
                  Enig. KIKO har vokst seg kjempegod. Håper nå bare at Occean kan bli litt kaldere foran mål, for makan til sjanser man skal ha forå score et mål... har jeg sjelden sett. Utypisk LSK å brenne så mange åpne sjanser. Det samme gjelder Myklebust, selv om han hvertfall satte ett.
                  Duellstyrken til Occean må være helt jæ...lig å forsvare seg mot :-)

                  Bare 10 kamper igjen. Tar vi over 20 poeng, blir vi mestre tror jeg.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3404

                    Når det gjelder Bergdølmo så er det vel snart på tide å ignorere han. Egoet hans øker hver gang vi buer etter han, og det gir han muligheten til å gå ut i media som han gjør.

                    Jeg foreslår at vi neste gang vi møter han bare overser mannen. Han er ikke verdt vår misnøye engang. Jeg har overhode ikke tilgitt han, men han er i mine øyne ikke verdt å bruke tid og krefter på.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    Working...