Ifeanyi Mathew

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075



    "Dermed må en ny arbeidstillatelse på plass før toårsavtalen formelt er i orden."

    Venter nok på det her før det blir bekrefta noe mer offesielt sted.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3933

      Opprinnelig skrevet av HSft



      "Dermed må en ny arbeidstillatelse på plass før toårsavtalen formelt er i orden."

      Venter nok på det her før det blir bekrefta noe mer offesielt sted.
      Det går nok i orden til slutt, men han må antageligvis reise til Nigeria og søke derfra. UDI er rimelig beinharde mht dette. At gebyret blir noen tusen kroner høyere er en bagatell i denne sammengengen.
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Kjøttkaka
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2012
        • 289

        Opprinnelig skrevet av LS89
        Fantastiske nyheter hvis det stemmer. Liker ikke for mye utskiftinger av stallen, og Mathew er viktig å få med videre. Mange undervurder betydningen IM hadde i fjor høst og hvor mye usynlig jobb han tok seg av.
        Dette er veldig sant. Mange fikk med seg at Kairinen var månedens spiller i Obos i oktober, men det var mindre fokus på at Mathew ble månedens spiller i november. Jeg vet ikke om det var fordi Mathew hadde en spesielt god kamp akkurat den gangen jeg var på Åråsen, men i Jerv-kampen hjemme var han helt enorm. Det var lettere å se fra tribunen hvordan Mathew til tider på egenhånd stoppet alt fra Jerv og samtidig satte i gang våre angrep. Han var helt ekstrem på å bare være der ballen dukket opp, og var også vår viktigste offensive kraft i den kampen. Vi så også i den kampen Mathew hadde karantene (hans første karantene etter at han kom til oss) hvordan midtbanen var helt naken uten ham.

        Mathew var svak i den perioden da laget var dårlig og ikke hang sammen. Defensivt virket han ofte helt ensom på midtbanen, og alle hans feil eller dårlige utrusninger virket å resultere i livsfarlige muligheter for motstander. Det var akkurat som om han ikke hadde backup i det hele tatt. Offensivt ble han også ofte helt ensom fordi både indreløpere og vinger stakk altfor tidlig og uten plan, slik at Mathew ikke hadde pasningsalternativer de mange gangene han vant ballen. Dermed ble det til at han ble omringet av ørten motspillere og mistet ballen oftere. Etter at laget fikk satt seg, og samspillet med Kairinen ble bedre, så var Mathew en av Obos aller beste spillere.

        Mathew på toårskontrakt er en strålende signering. Han er også en pålitelig maskin som stort sett aldri er skadet eller suspendert. I hans første periode før utlånet spilte han samtlige 90 minutter i alle obligatoriske kamper LSK hadde fra han debuterte fra start mot Sogndal i 2016 til han dro i 2018. Det var 82 kamper på rad med 90 minutter av 82 mulige, og jeg tviler på at det er mange spillere som kan matche en sånn rekke.

        Kommentar

        • plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 799

          Står litt mer om saken i rb i dag. Mathew brøt med agenten og ble enige med klubben på kort tid. Mathew virker som en fin fyr som har fått utrolig dårlige råd av agenten sin.

          Kommentar

          • Holterkanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2009
            • 560

            Da forstår folket at det var hold i ryktet, dette løser seg nok, men på klønete vis, grådig agent og en spiller som trolig må hjem å bytte en uke med forberedelser med søknadsprosesser......
            ________________________
            TB

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4284

              Grisk agent som sto i veien ja. Jævla gribber som ødelegger fotballen, og -- enda verre -- fort kunne/kan ha ødelagt karrieren til Mathew. Godt å se han ble sendt på dør
              Last edited by Kanarivogel89; 15.01.2021, 00:18.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3933

                Håper virkelig ikke at Matthew har signert på noe med denne fyren som kan skape problemer for ham.

                Men når han uttaler følgende på rb`s henvendelse, kan det virke som han forstår selv at det han driver med ikke tåler dagens lys:

                – Jeg ønsker ikke at du skal skrive noe om meg, sier Henry Isaac.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3319

                  Mathew med videre vil løse mange problemer. Sammen med Kaan har vi en virkelig sterk sentral midtbane, evt. 2/3 midtbanetreer.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • TomLundby
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 616

                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                    Håper virkelig ikke at Matthew har signert på noe med denne fyren som kan skape problemer for ham.
                    Heldigvis skal det mye til i Norge før slike avtaler skaper betydelig trøbbel. Privatpersoner (Matthew) har god beskyttelse ved avtaler med proffer som Henry Isaac. LSK har god juridisk kompetanse med Kokkim, Harborg og Lærum i sentrale roller som sikkert kan bidra på et eller annet vis.

                    Kommentar

                    • brune stakkeland
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2012
                      • 863

                      Arbeidstillatelse i boks, i full trening fra mandag!

                      Kommentar

                      • Tjodleif
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2017
                        • 848

                        Knall! Begynte å bli nervøs... det skulle jo være en kjapp sak. (Dette var kanskje brennkvikt til en offentlig sak å være?)

                        Kommentar

                        • Egumen
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2011
                          • 172

                          Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                          Arbeidstillatelse i boks, i full trening fra mandag!
                          Fantastisk! Hvor har du informasjonen fra? Fant ikke noe i rb eller på lsk.no

                          Kommentar

                          • brune stakkeland
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2012
                            • 863

                            Opprinnelig skrevet av Egumen

                            Fantastisk! Hvor har du informasjonen fra? Fant ikke noe i rb eller på lsk.no
                            Det stod en liten setning nederst i artikkelen om Ogbu og Åsen på lsk.no

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4284

                              Opprinnelig skrevet av Tjodleif
                              Knall! Begynte å bli nervøs... det skulle jo være en kjapp sak. (Dette var kanskje brennkvikt til en offentlig sak å være?)
                              Det vil jeg si. Jeg var veldig redd for at denne skulle dra ut flere måneder. Dette var uvanlig raskt til den gjengen å være!

                              Ref. saken på LSK.no så virker Åsen som en herlig type som jeg tror blir viktig for unnggutta:

                              Enn så lenge bor Igoh Ogbu (21) og Gjermund Åsen (29) sammen på Hotel Olavsgaard. Ogbu ser på Åsen som en storebror, og den eldste gjør alt han kan for å pushe den yngste i riktig retning...

                              Kommentar

                              • OptimistFugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2008
                                • 462

                                Må hylle Matthew! For en fin fyr! <3
                                Har sagt nei til trøndera og høyere lønn andre steder en rekke ganger for stadig å forlenge og bli her. Han er laget av et helt annet materiale enn han som stakk til molde.
                                Unner han all mulig suksess med Fugla og en velfortjent storkontrakt i Europa etter hvert.

                                Kommentar

                                • Tjodleif
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2017
                                  • 848

                                  Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                                  Må hylle Matthew! For en fin fyr! <3
                                  Har sagt nei til trøndera og høyere lønn andre steder en rekke ganger for stadig å forlenge og bli her. Han er laget av et helt annet materiale enn han som stakk til molde.
                                  Unner han all mulig suksess med Fugla og en velfortjent storkontrakt i Europa etter hvert.
                                  Er jo en viss sjanse for at han ble stressa og signerte første og beste kontrakt for å unngå å bli kasta ut av landet Men jeg velger å tenke som deg!

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9365

                                    Næ, sku sportslig apparat fått Matthew til å øve på skuddteknikk nå snart a?

                                    Kommentar

                                    • Wanker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 632

                                      Opprinnelig skrevet av knut
                                      Næ, sku sportslig apparat fått Matthew til å øve på skuddteknikk nå snart a?
                                      Dette har jo nærmest blitt en parodi! Jeg trodde i starten av hans LSK-karriere at han kunne ta en "Nosa", som forbedret seg dramatisk fra en sesong til den neste, men det virker jo helt håpløst. Og han som har både teknikk, følsomhet og lekenhet! Det må jo være manglende fokus på denne åpenbare svakheten???
                                      Hunter S. Thompson:

                                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2855

                                        Det er ganske utrolig at en fotballspiller er så dårlig til å skyte ja. Rett og slett helt ufattelig. Er som om en snekker aldri skulle klare å slå inn en spiker rett
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • niko
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2008
                                          • 440

                                          Enda mer skuffende/problematisk er vel balltap/feilpasninger. Mye unødvendig i går og forrige kamp.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎