Sesongen 2020

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Snow
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jul 2019
    • 179

    Kanskje Sindre Mauritz-Hansen forsvinner.Han har kontrakt ut året.

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1380

      Opprinnelig skrevet av Snow
      Kanskje Sindre Mauritz-Hansen forsvinner.Han har kontrakt ut året.
      Det har vår noe eldre og skadeforfulgte islending også... Han får neppe ny kontrakt mtp skadehistorikken og alder.

      NB! Moses har under ett år igjen, så da vet vi jo som skjer der i løpet av det neste året... Plutselig tillit fra trenerteamet, topprestasjoner og Molde-signering.

      Kommentar

      • occean-fan!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 646

        christiansen

        Ranger - Slørdahl - Amundsen - Bacccay

        Matthew - Kairinen - Krogstad - Kallevåg

        TLO - BBS(Sannes 70 + Mauritz 20 )

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          Opprinnelig skrevet av occean-fan!
          christiansen

          Ranger - Slørdahl - Amundsen - Bacccay

          Matthew - Kairinen - Krogstad - Kallevåg

          TLO - BBS(Sannes 70 + Mauritz 20 )
          Kan ikke benke Knudsen. Krogstad på benk, Matthew inn sentralt og Knudsen inn på kanten.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Opprinnelig skrevet av BD

            Det har vår noe eldre og skadeforfulgte islending også... Han får neppe ny kontrakt mtp skadehistorikken og alder.

            NB! Moses har under ett år igjen, så da vet vi jo som skjer der i løpet av det neste året... Plutselig tillit fra trenerteamet, topprestasjoner og Molde-signering.
            En annen som har kontrakt som varer under en sesong og fort er ferdig i klubben ved nyttår: Björn Bergmann Sigurdarson

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              Dette laget
              Savner Sårt en Frode Kippe på banen. Ene alene fordi det gav de andre trygghet. Å vrake ham ifjor Sommer er den StørSte tabben. Hadde ikke rykket ned med Frode 42 på banen. Nå må nye ledere viSe Seg frem. Heia LSK!!!

              Kommentar

              • Snow
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jul 2019
                • 179

                Fremover så er det disse spillerne jeg vill ha med i start 11.
                Knudsen, Sannes, Kairinen, Kallevåg, DG, Rafn og Bjørn når han blir klar. Blandet lag må vi ha unge/eldre spillere.

                Litt rart at nesten ingen unge er med i start 11 og det er de LSK sa at skulle satses på. Sannes var med en gang og da vant de og Knudsen sist mot Ull/Kisa.



                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3319

                  Opprinnelig skrevet av Snow
                  Fremover så er det disse spillerne jeg vill ha med i start 11.
                  Knudsen, Sannes, Kairinen, Kallevåg, DG, Rafn og Bjørn når han blir klar. Blandet lag må vi ha unge/eldre spillere.

                  Litt rart at nesten ingen unge er med i start 11 og det er de LSK sa at skulle satses på. Sannes var med en gang og da vant de og Knudsen sist mot Ull/Kisa.


                  Jeg tror nok klubben ikke så for seg at vi skulle slite slik vi gjør når de uttalelsene falt. Hadde vi ligget i toppen og ledet kampene komfortabelt, så hadde nok flere unge fått spilletid. Jeg er ikke enig i tankegangen, men det blir ofte slik.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • niko
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 440

                    Tror heller ikke man hadde sett for seg at LSK2 ikke skulle spille kamper. Er vel der de unge får matchtrening for å tåle 60 minutter+ på (nesten) toppnivå.

                    Kommentar

                    • ChrisK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2013
                      • 296

                      Klubbene i regionen må fortsette å arrangere kamper mellom 2.lagene, matchtrening for de som ikke spiller fast er meget viktig.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4284

                        8. september kan ikke komme fort nok!

                        Samtidig holder det ikke med bare BBS. Vi trenger en forsvarssjef. Slørdahl kommer tilsynelatende aldri til å få sjansen, så da må noen nye inn. Vi kan ikke ha kun to stoppere i stallen + en tredje som utelukkende slenges inn som en hail mary ved skader/suspensjoner.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          Stoppern vår må kunne spille fotball. Er sjelden vi står i boks og header unna under hardt press. Veldig ofte vi har stopper som rusler opp mot midten, før vi slår på tvers til stopperkollega eller anker uten at pasningen passerer ledd.

                          Jeg vill vurdert Kairinen om vi ikke får henta noe bra, har ikke troa på at vi får henta noen på ok nivå. Selnæs spilte venstre stopper i league 1. Da kan sikkert Kairinen spille stopper i OBOS.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4284

                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Stoppern vår må kunne spille fotball. Er sjelden vi står i boks og header unna under hardt press. Veldig ofte vi har stopper som rusler opp mot midten, før vi slår på tvers til stopperkollega eller anker uten at pasningen passerer ledd.

                            Jeg vill vurdert Kairinen om vi ikke får henta noe bra, har ikke troa på at vi får henta noen på ok nivå. Selnæs spilte venstre stopper i league 1. Da kan sikkert Kairinen spille stopper i OBOS.
                            Ja, her var jo Sheriff en med lysende potensiale Omskolert midtbanesjef. Hadde vi klart å trene vekk nonchalansen hadde han blitt helt strålende. Men arvesølvet måtte selges, dessverre. så får vi prise oss lykkelig over at vi i alle fall får fire måneder med BBS for penga. Spilt melk etc etc

                            Kommentar

                            • plantemiddel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2012
                              • 799

                              Hvor mye koster det salget oss mon tro? 10 millioner i tapte inntekter per år? Jævlig sjakktrekk å selge vår eneste stopper som kunne spille fotball kort tid før sesongstart og uten en plan om å hente erstatter.

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                Neste kamp:

                                Lehne - Daniel
                                Magnus - Matthew - Krogstad - Kallevåg
                                Baccay - Kairinen - Slørdahl - Ranger
                                Christiansen

                                Baccay blir nok ikke henta tilbake, så da aksepterer jeg SKM en kamp til. Var positiv i det offensive i dag.

                                Kallevåg og Knudsen trekker inn i banen og backene stormer opp kanten. Det eneste positive ved spillet vårt i dag var når vi fikk til detta bra på venstresiden. Kallevåg må prestere langt bedre, ellers er det han som ryker når BBS kommer inn. Stopperne er det bare å droppe. Er ikke noe vits i å spille med stoppere som er så treige og dårlige med ball når de presterer så dårlig defensivt. Vi har som oftest ball og stopperne starter alle angrep. Har vi ingen som kan forsvare så må vi kjøre på noen som kan få opp tempo i ballspillet.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                  uten en plan om å hente erstatter.
                                  Salget var grei. Men det her var hårreisende. Var helt sikker på at vi hadde erstatter klar. Interessen var jo kjent hele veien. Hadde månedvis på å gjøre klar erstatteren. Kunne i hvert fall krevd Roseth i retur. Molde hadde jo en brukbar stopper til overs...

                                  Kommentar

                                  • sigurdsen
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 1817

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Stoppern vår må kunne spille fotball. Er sjelden vi står i boks og header unna under hardt press. Veldig ofte vi har stopper som rusler opp mot midten, før vi slår på tvers til stopperkollega eller anker uten at pasningen passerer ledd.

                                    Jeg vill vurdert Kairinen om vi ikke får henta noe bra, har ikke troa på at vi får henta noen på ok nivå. Selnæs spilte venstre stopper i league 1. Da kan sikkert Kairinen spille stopper i OBOS.
                                    Enig! Har sett flere som har etterlyst en stopper ala Kippe, med fysikken som sin forse. Sånn vi spiller nå er vi avhengig av (minst) en stopper med pasningskvaliteter og evnen til å gå av og/eller spille av første ledd. Vi har hatt og kommer til å ha mye ball, og da hjelper det svært lite at stopperne spiller ball mellom seg og backene.

                                    Kommentar

                                    • sigurdsen
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 1817

                                      Opprinnelig skrevet av HSft

                                      Salget var grei. Men det her var hårreisende. Var helt sikker på at vi hadde erstatter klar. Interessen var jo kjent hele veien. Hadde månedvis på å gjøre klar erstatteren. Kunne i hvert fall krevd Roseth i retur. Molde hadde jo en brukbar stopper til overs...
                                      Noen som har oversikt over potensielle stoppere? Er det håp om å få en som sliter benken i eliteserien på lån ut sesongen, eventuelt et lån ala Kairinen fra Sverige eller Danmark. Eller må vi ta til takke med en buljong fra Estlandsk 1. Div?

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                        Enig! Har sett flere som har etterlyst en stopper ala Kippe, med fysikken som sin forse. Sånn vi spiller nå er vi avhengig av (minst) en stopper med pasningskvaliteter og evnen til å gå av og/eller spille av første ledd. Vi har hatt og kommer til å ha mye ball, og da hjelper det svært lite at stopperne spiller ball mellom seg og backene.
                                        Det absolutt minstekrav bør være at han klarer å opprettholde balltempo ved å sende ballen raskere til back eller stopperkollega.

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3141

                                          Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                          Eller må vi ta til takke med en buljong fra Estlandsk 1. Div?
                                          Det ville ha vært en enorm forbedring. Pr i dag har vi en stopper som ikke kan, en stopper som ikke vil og en stopper som ikke får lov...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎