Eskil Edh

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3324

    #21
    Edh har overhodet ikke spilt seg ut av laget, men mistenker at Dragsnes vil bli foretrukket grunnet venstrebeinet sitt.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2004

      #22
      Opprinnelig skrevet av MortenA
      Edh har overhodet ikke spilt seg ut av laget, men mistenker at Dragsnes vil bli foretrukket grunnet venstrebeinet sitt.
      Frykter det samme, men synes ikke at Dragsnes har gjort noe med det venstrebeinet som tilsier at han tilfører mer verdi på plassen enn Edh. Uansett - dobbelt dekning er av det gode

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1384

        #23
        Opprinnelig skrevet av bjarmann
        Drags syns jeg ikke holder mål.
        Selvfølgelig holder han mål. Var god som vingback og har også taklet rollen som stopper når vi trengte det. Han har kanskje troppens beste løpskapasiteten, noe han ikke får utnyttet som stopper. Her har vi en allsidig spiller som har vært, og kommer til å være, meget viktig for laget. Håper og tror vi kommer til å se mye av både Dragsnes og Edh utover høsten.

        Kommentar

        • maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1207

          #24
          Først får vi se om Pettersson holder mål. Det er slett ikke sikkert!

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3141

            #25
            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Først får vi se om Pettersson holder mål. Det er slett ikke sikkert!
            Vi har da aldri hentet svenske forsvarsspillere som ikke holdt mål, det er like sikkert som Jesper

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3942

              #26
              Det er ikke hver dag vi kan glede oss over et stortalent som har vært i klubben bokstavelig talt hele sitt liv! Jeg blir blank i øya og varm i hjertet av å se bildet av Eskil i LSK-drakt som seksåring!

              Gratulerer med 19-årsdagen, Eskil!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3324

                #27
                Hvem kan med hånden på hjertet si at de spådde Eskils gjennombrudd i år? Ble først flyttet ned på backen da vi ikke fant noen utfordrer/reserve til Ranger, så kastet til ulvene da Lars fikk karantene, og viste at høyrebacken var den posisjonen vi var best dekket på. Bakke har virkelig fått et luksusproblem når det gjelder høyrebacken.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3164

                  #28
                  Forlenger ut 2024:

                  Eskil Edh (19) skrev i dag under på en ny treårskontrakt med Lillestrøm. Volla-gutten har ambisjoner om å vinne trofeer med barndomsklubben i løpet av den perioden.


                  gilbert

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                    Forlenger ut 2024:

                    Eskil Edh (19) skrev i dag under på en ny treårskontrakt med Lillestrøm. Volla-gutten har ambisjoner om å vinne trofeer med barndomsklubben i løpet av den perioden.


                    gilbert
                    Herlig! Utenom Smultringen er denne karen den jeg har mest tro på at kan være en fremtidig landslagsspiller i stallen.

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4286

                      #30
                      Digg å se at det allerede finnes interesse fra Nederland, Belgia og Tyskland og. Salgsobjektene florerer for tiden!

                      Kommentar

                      • Snow
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jul 2019
                        • 179

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                        Hvem kan med hånden på hjertet si at de spådde Eskils gjennombrudd i år? Ble først flyttet ned på backen da vi ikke fant noen utfordrer/reserve til Ranger, så kastet til ulvene da Lars fikk karantene, og viste at høyrebacken var den posisjonen vi var best dekket på. Bakke har virkelig fått et luksusproblem når det gjelder høyrebacken.
                        Han har rett og slett hatt flaks. Fikk mye spilletid takket være andre spillere som ikke kunne spille pga forskjellige årsaker. Viktig med spilletid for å utvikle seg og det har Edh bevist. Synd med de andre unge som ikke hadde like flaks.

                        Kommentar

                        • Kjellern
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Mar 2017
                          • 42

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Snow

                          Han har rett og slett hatt flaks. Fikk mye spilletid takket være andre spillere som ikke kunne spille pga forskjellige årsaker. Viktig med spilletid for å utvikle seg og det har Edh bevist. Synd med de andre unge som ikke hadde like flaks.
                          Haha, er du seriøs? Det er langt i fra bare flaks. Han tok nivået når han fikk sjansen, putta RBK i lomma i debuten og fortjente å prøve seg videre. Det der er det dummeste jeg har hørt i 2022. Ta fra en unggutt fra Volla som kom tilbake fra skade, og kjemper seg inn i a-troppen, og til fast plass på laget innsatsen han har lagt ned. Skam deg.

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3141

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Kjellern

                            Haha, er du seriøs?
                            Nei, Snow er ikke seriøs. Snow er et troll. Snow bør forbigås i stillhet.

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2281

                              #34
                              Vi kan mao ikke satse på å bygge et lag med egne talenter. Jmfr også Glimt, vif, Stabekk mfl. Yngre talenter fyker ut portene før bleieskiftet.
                              Så hvordan skape et slagkraftig lag? Å tro at det fylles på med unge talenter inn i evigheten er vel optimistisk.
                              Ønsker Knutsen, Edh mfl alt vel og at de får drømmen oppfylt men det må legges en strategi.

                              Kommentar

                              • Sailor Man
                                Moderator
                                • Jun 2007
                                • 1326

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av kunden
                                Vi kan mao ikke satse på å bygge et lag med egne talenter. Jmfr også Glimt, vif, Stabekk mfl. Yngre talenter fyker ut portene før bleieskiftet.
                                Så hvordan skape et slagkraftig lag? Å tro at det fylles på med unge talenter inn i evigheten er vel optimistisk.
                                Ønsker Knutsen, Edh mfl alt vel og at de får drømmen oppfylt men det må legges en strategi.
                                Viktig å klare å beholde talentene lenge nok til at de ikke blir solgt før de blir for gode for Eliteserien. Den nye kontrakten til Edh tyder på at klubben prøver på nettopp det. Men det er jo vanskelig bår man blir tilbudt 10-15 mill for en spiller som ikke er fast på laget, som med Knudsen.

                                Kommentar

                                • Snow
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Jul 2019
                                  • 179

                                  #36
                                  Mye rare folk her som må ha ting inn med teskje. Tror jeg går over til VIF forumet))
                                  Jeg har ikke skrevet at Edh er en dårlig spiller. Han er god spiller og ønsker han all lykke videre. Jeg svarte bare på Morten A sin innlegg angående gjennombrudd. Fotball har også med flaks å gjøre. Da tenker ikke jeg på spiller ferdighetene som kanskje noen her misforsto. Jeg tenkte på spilletid. Hadde feks TLO blitt skadet så hadde en annen spiss tatt plassen hans og fått mere spilletid og kanskje fått sin gjennombrudd.

                                  Kommentar

                                  • Svart og gul
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 255

                                    #37
                                    Du har selvsagt et godt poeng. Magnus Knudsen hadde neppe vært i Russland nå om ikke Kairinen hadde blitt skadet.

                                    Kommentar

                                    • banan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2018
                                      • 438

                                      #38
                                      Noen som vet om Edh har fått prøvd seg noe særlig som sentral midt på trening? Ref kommentar fra Gilbert i Sesongen 2023

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4286

                                        #39
                                        Noen som er på treningene om dagen og vet noe om status på Eskil? Hans eget uttalte mål var å være tilbake til sesongstarten, og den nærmer seg jo plutselig med stormskritt... Satt og så på noen klipp fra de forrige to sesongene, og Eskil er virkelig en klassespiller. Utrolig synd at han har gått glipp av så mye fotball det siste året.

                                        Til Banan over her, så føler jeg Eskil nesten er skreddersydd som indreløper i det systemet vi har nå. Kunne vært spennende å se ham der med Ranger/Vindheim på utsiden av seg. Er jo tross alt omskolert midtbanespiller, Eskil. Ekstrem arbeidskapasitet og klok med ballen. Ikke tidenes innleggsfot, men han kan være en skikkelig trussel om han kommer fra dypet

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2106

                                          #40
                                          "Klassespiller" er vel kanskje litt overdrevent foreløpig , mener nå jeg .
                                          Men han kan absolutt bli det med tiden.

                                          Håper selvfølgelig han snart er tilbake i god form , for da vi vil trenge han.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎