Eskil Edh

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4286

    #41
    Opprinnelig skrevet av Playboy1
    "Klassespiller" er vel kanskje litt overdrevent foreløpig , mener nå jeg .
    Men han kan absolutt bli det med tiden.

    Håper selvfølgelig han snart er tilbake i god form , for da vi vil trenge han.
    Hehe, greit, potensiale til å bli en klassespiller da. Litt for enkelt å smøre litt ekstra tjukt på når det er snakk om Volla-gutter

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2105

      #42
      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

      Hehe, greit, potensiale til å bli en klassespiller da. Litt for enkelt å smøre litt ekstra tjukt på når det er snakk om Volla-gutter
      Enig , naturlig om vi heier litt ekstra på lokale
      helter da
      Last edited by Playboy1; 24.03.2023, 10:29.

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3321

        #43
        Oppe i alt det andre som skjedde i går, så er det lett å glemme at Eskil fullførte 100 min i går. Litt rusk i det offensive som følge av langt skadeopphold, men stort sett trygg defensivt. Vil bare bli bedre etterhvert som han får flere kamper.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4286

          #44
          Opprinnelig skrevet av MortenA
          Oppe i alt det andre som skjedde i går, så er det lett å glemme at Eskil fullførte 100 min i går. Litt rusk i det offensive som følge av langt skadeopphold, men stort sett trygg defensivt. Vil bare bli bedre etterhvert som han får flere kamper.
          Eskil er sjef! Fabelaktig timing at han er klar til å spille hele kamper nå som Lars er ute et par måneder. Det returløpet han gjorde da vi hang i tauene mot slutten av første er klasse. Meget god defensiv kamp – så satser vi på at han får sving på det offensive igjen rimelig raskt.

          Kommentar

          • Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2003

            #45
            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

            Eskil er sjef! Fabelaktig timing at han er klar til å spille hele kamper nå som Lars er ute et par måneder. Det returløpet han gjorde da vi hang i tauene mot slutten av første er klasse. Meget god defensiv kamp – så satser vi på at han får sving på det offensive igjen rimelig raskt.
            Offensivt vil jeg hevde at Eskil ble offer for mye av det samme som Ranger har blitt når han har sett dårlig ut. Når han kommer på overlapp blir han ikke brukt. Istedet settes han gang på gang opp i trange situasjoner hvor han blir nødt til å bruke støttepasninger i stedet for å slå inn. Uansett, enig - gi ham noen kamper til, så blir dette veldig bra

            Kommentar

            • EPA
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Aug 2013
              • 134

              #46
              Noe nytt om forlengelse av kontrakt? Absolutt en spiller jeg ikke ønsker drar! Har endel å hente på innlegg, men helt suveren en mot en så lenge han er på rett side!

              Kommentar

              • BD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2006
                • 1384

                #47
                Her er det bare å tilby en skikkelig kontrakt. Har null tro på at Eskil er så veldig urimelig her.

                Ny Knudtzon-historie?

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2003

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av BD
                  Her er det bare å tilby en skikkelig kontrakt. Har null tro på at Eskil er så veldig urimelig her.

                  Ny Knudtzon-historie?
                  Har NULL tro på at LSK er urimelige her.

                  Kommentar

                  • Pad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2022
                    • 629

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                    Har NULL tro på at LSK er urimelige her.
                    På hvilket grunnlag?

                    Kommentar

                    • TheFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 343

                      #50
                      Noen som kan si litt om hva som står i artikkelen?

                      Kommentar

                      • Holterkanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2009
                        • 560

                        #51
                        Direkte u-proft å ta sånt i RB, tapte seg mye i mine øyne der Edh…..
                        ________________________
                        TB

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3941

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av TheFugl
                          Noen som kan si litt om hva som står i artikkelen?
                          Han er misfornøyd med lønna og mener at lokale gutter får dårligere betingelser enn spillere utenfra. Mesfin mener han tar feil. Har ett år igjen av kontrakten, så det e nok et forsøk på å få bedre betalt.
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • Sailor Man
                            Moderator
                            • Jun 2007
                            • 1326

                            #53
                            Jeg håper det blir enighet om ny kontrakt. Lokale spillere ER viltige og bør få BEDRE betalt enn andre hvis de viser at de er lojale mot klubben. De bidrar til å skape en enda bedre lokal forankring for klubben og nye forbilder for unge spillere.

                            Når det er sagt, håper jeg at Eskild er nøktern i lønnskravet sitt. Uansett hvor lokal og hvor stort hjerte for klubben han har er fakta at han stort sett er skadet halve sesongen. Potensialet er stort, men de siste åra har han og Ranger til sammen vært én god høyreback.

                            Kommentar

                            • Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2003

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Pad

                              På hvilket grunnlag?
                              Ren skjær logikk. Hvorfor skulle LSK være urimelige? De har all mulig interesse i å forlenge med Edh, med mindre de mener at de er bedre tjent med å la ham gå. Lite sannsynlig, ikke sant? Det er faktisk ikke idioter som styrer klubben.

                              En spiller, som lønnsmottakere flest (jeg også), vil gjerne ha en oppfatning om at de burde (eller i hvert fall ønsker at de kunne) tjene bedre. Alle vil kunne finne en de kan sammenligne seg med som de mener de burde tjene like mye/mer/eller i hvert fall minst tilsvarende 80% som. LSK har på sin side oversikten over alle, har en lønnspolicy og en relativt objektiv agenda som må ivaretas. Av og til kan man strekke seg litt.

                              Når det er sagt, det er en kjennsgjerning at arbeidstakere flest ofte vinner lønnsmessig på å flytte litt på seg. Det kan sikkert også gjelde spillere. Lojalitet lønner seg ikke alltid. Lokal lads flytter ikke på seg uten å miste den statusen. Det kan medføre at denne gruppa kommer dårligere ut. Klubben på sin side vet markedsverdien av å ha noen lokale spillere, og bør ha det i tankene.

                              Personlig synes jeg ikke at Edh har hatt den forventede utviklingen siste år, men håper at han tar nye steg og signerer en ny kontrakt. Jeg vet ingenting om hans lønnsforventninger. Jeg er derimot trygg på at LSK kan se hans krav og ønsker i en større sammenheng og har interesse av å gi ham et fair tilbud. Oppfatningen av hva som er fair kan derimot variere. Personlig har jeg liten sans for at forhandlinger skjer gjennom media. Det ender sjelden godt.

                              Kommentar

                              • Fugggel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2020
                                • 488

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                                Direkte u-proft å ta sånt i RB, tapte seg mye i mine øyne der Edh…..
                                La oss si at det Edh sier er riktig, er det ikke bare bra at det kommer ut?
                                Alle burde lønnes etter prestasjoner og nivå, ikke etter hvor du kommer fra.

                                Kommentar

                                • Holterkanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2009
                                  • 560

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Fugggel

                                  La oss si at det Edh sier er riktig, er det ikke bare bra at det kommer ut?
                                  Alle burde lønnes etter prestasjoner og nivå, ikke etter hvor du kommer fra.
                                  Fullt mulig at alt han sier er riktig i (i hovedsak i hans eget hode), men debatten hører ikke hjemme i RB så lenge han er ansatt i LSK

                                  ________________________
                                  TB

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9365

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                                    Fullt mulig at alt han sier er riktig i (i hovedsak i hans eget hode), men debatten hører ikke hjemme i RB så lenge han er ansatt i LSK
                                    Historisk har vi hatt noen svake kontrakter til unge "lokalgutter", men det var mer da strømmen nesten ble skrudd av og ikke Mesfin styrte sjappa.

                                    Har ikke tilgang til pluss, så får ikke lest meg opp, så da blir det vanskelig å melde mer.

                                    Må uansett være forsiktig. Alt vi skriver er up 4 grabs ref han fyren som tweeta om "Mesfin på by'n" og havna i RB.

                                    Dvs, de koker suppe på spiker i RB for tia? Kanskje også her? Aner ikke, får som sagt ikke lest.

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3321

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av knut
                                      Historisk har vi hatt noen svake kontrakter til unge "lokalgutter", men det var mer da strømmen nesten ble skrudd av og ikke Mesfin styrte sjappa.

                                      Har ikke tilgang til pluss, så får ikke lest meg opp, så da blir det vanskelig å melde mer.

                                      Må uansett være forsiktig. Alt vi skriver er up 4 grabs ref han fyren som tweeta om "Mesfin på by'n" og havna i RB.

                                      Dvs, de koker suppe på spiker i RB for tia? Kanskje også her? Aner ikke, får som sagt ikke lest.
                                      Media generelt koker mye suppe på spiker for tiden. Umulig å vurdere i hvilken grad Edhs uttalelse står i stil med overskriften. Han har nok kommentert det som står, men det betyr ikke at det er der fokuset hans er. Uttalelsen om at lokale spillere får mindre betalt kan like gjerne være en bisetning som et hovedpoeng.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • Holterkanari
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2009
                                        • 560

                                        #59
                                        Noen som vet hvordan det går med Edh om dagen? Han har ikke latt beina snakke for seg iallfall
                                        ________________________
                                        TB

                                        Kommentar

                                        • MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3321

                                          #60
                                          Fikk 7 på Marbella-børsen av Sves. Best av backene våre.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎