Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1408

    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    Alt dette "ikke si at vi vinner for da vinner vi ikke"-greiene... Synes dere egentlig det har funka bra for oss de siste tjue åra? Vi er drutgode, og vi kan vinne.
    Har funket jævlig bra i år i hvert fall.

    Kommentar

    • niko
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2008
      • 461

      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Alt dette "ikke si at vi vinner for da vinner vi ikke"-greiene... Synes dere egentlig det har funka bra for oss de siste tjue åra? Vi er drutgode, og vi kan vinne.
      Touché. Men det føles allikevel feil å skulle være optimistisk .

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2911

        Ser ut som flyten vår varer. Araberne leder sensasjonelt 3-1 på Lerkendal - ooops, 3-2 - 55 minutter ut i kampen. Måtte det holde helt inn...

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2911

          3-3, slutt.

          The future's so bright, I gotta wear shades!

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3975

            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
            Ser ut som flyten vår varer. Araberne leder sensasjonelt 3-1 på Lerkendal - ooops, 3-2 - 55 minutter ut i kampen. Måtte det holde helt inn...
            Ble 3-3, som er helt greit. RBK måtte ha hjelp av selvmål fra Haugesund. RBK-spillerne virker jo vettskremte når de får klare målsjanser og flere av dem klarer ikke dempe ballen. I tillegg kaster de seg flere ganger for å prøve å få straffe. Patetisk å se Rekdals lag.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2889

              Molde leder borte. Faen at de begynner å få dreisen på ting nå.
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3975

                Opprinnelig skrevet av bjarmann
                Molde leder borte. Faen at de begynner å få dreisen på ting nå.
                Vi får håpe at Sarpsborg kan utlikne, men det ser foreløpig ikke sånn ut. Uansett har vi fire poeng på Molde, har slått dem borte og har dem igjen på Åråsen! Jeg tror fortsatt Viking blir den hardeste nøtta! DERR! Utlikna Sarpsborg gitt! Da har vi i skrivende stund 6 poeng på Molde!

                Edit: Don't speak too soon! Fofana sender Molde foran igjen.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4447

                  Molde med flyt som vinner mot Særp. S08 helt klart det beste av lagene. Molde har til gode å imponere meg spesielt i år, men de er gode på å vippe kamper i deres favør. De er helt nede på tannkjøttet nå og skal møte Glimt på søndag. Knudtzon måtte inn som stopper på slutten pga. alle skadene. Vi har en god mulighet til å dra fra litt i helga. Viktigst blir det uansett å gjøre jobben selv!

                  Det skumle med Molde er at de neppe kommer til å sitte stille i sommervinduet. En skikkelig 9er inn for å erstatte Ohi så ser de plutselig mye mer truende ut.

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2911

                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                    Det skumle med Molde er at de neppe kommer til å sitte stille i sommervinduet. En skikkelig 9er inn for å erstatte Ohi så ser de plutselig mye mer truende ut.
                    Det er lave odds på at de prøver seg på JBB...

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3975

                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                      Molde med flyt som vinner mot Særp. S08 helt klart det beste av lagene. Molde har til gode å imponere meg spesielt i år, men de er gode på å vippe kamper i deres favør. De er helt nede på tannkjøttet nå og skal møte Glimt på søndag. Knudtzon måtte inn som stopper på slutten pga. alle skadene. Vi har en god mulighet til å dra fra litt i helga. Viktigst blir det uansett å gjøre jobben selv!

                      Det skumle med Molde er at de neppe kommer til å sitte stille i sommervinduet. En skikkelig 9er inn for å erstatte Ohi så ser de plutselig mye mer truende ut.
                      Vil ikke være noen bombe med uavgjort mellom Molde og Glimt. Samtidig skal vi til Alfheim som på ingen måte blir noen lett match.

                      For øvrig også et interessant møte mellom middelhavsfarerne (ahh, så godt å kunne si det!) Vif og Rbk. Blir artig å se hvem av Rekdal og klovnen Fagermo som er aller mest utdatert!
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4447

                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                        For øvrig også et interessant møte mellom middelhavsfarerne (ahh, så godt å kunne si det!) Vif og Rbk. Blir artig å se hvem av Rekdal og klovnen Fagermo som er aller mest utdatert!
                        El Floppico

                        Kommentar

                        • Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2210

                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                          Det er lave odds på at de prøver seg på JBB...
                          Molde har vel allerede overgangsrekorden på spiller fra OBOS? Den må i så fall slås hvis det i det hele tatt skal vurderes. OG prosenter av videresalg

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2129

                            Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                            Molde har vel allerede overgangsrekorden på spiller fra OBOS? Den må i så fall slås hvis det i det hele tatt skal vurderes. OG prosenter av videresalg
                            Enig , men Molde vil være dumme om de ikke prøver seg da . Men om da LSK vil selge til en stor konkurrent , tviler jeg på . Hadde det vært noen år siden ja , men nå er vi vel blitt smartere enn så vel , selv om penga rår?

                            Kommentar

                            • Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2210

                              Opprinnelig skrevet av Playboy1

                              Enig , men Molde vil være dumme om de ikke prøver seg da . Men om da LSK vil selge til en stor konkurrent , tviler jeg på . Hadde det vært noen år siden ja , men nå er vi vel blitt smartere enn så vel , selv om penga rår?
                              Legger Molde 15 mill på bordet og videresalgsklausul så blir det nok sånn. Men det skal nok sitte langt inne.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4447

                                Er det Godset vi skal passe oss for da? Forrykende form på drammenserne.

                                Kommentar

                                • Zindrinho
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2019
                                  • 498

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                  Er det Godset vi skal passe oss for da? Forrykende form på drammenserne.
                                  De har et temmelig velutvikla kombinasjonsspill på høyresida si der, men det virker langt fra solid det de holder på med. De er ganske langt unna det laget vi er, samholdet og viljen til å ofre seg for hverandre.

                                  Vi kaller det et pluss for oss at vi vinner uten å være på vårt beste, isåfall må man vel kalle det et pluss for molde og? De drar inn godt med poeng til å være så lite overbevisende og har hvertfall ett gir til å sette inn. I tillegg til han datro fofana som er på vei tilbake, en akor light type

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4447

                                    Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                    De har et temmelig velutvikla kombinasjonsspill på høyresida si der, men det virker langt fra solid det de holder på med. De er ganske langt unna det laget vi er, samholdet og viljen til å ofre seg for hverandre.

                                    Vi kaller det et pluss for oss at vi vinner uten å være på vårt beste, isåfall må man vel kalle det et pluss for molde og? De drar inn godt med poeng til å være så lite overbevisende og har hvertfall ett gir til å sette inn. I tillegg til han datro fofana som er på vei tilbake, en akor light type
                                    Jepp enig. De kommer nok ikke til å henge med helt der oppe, men de imponerer meg ganske mye ut fra forventningene før sesongen.

                                    Ganske sjukt at vi plutselig kan være åtte poeng foran Viking om vi gjør jobben selv.

                                    Molde helt klart favoritt til gullet vil jeg si. Har vel en hel ellever ute med skade? Fått i overkant godt betalt de siste kampene, men de blir veldig sterke etter landslagspausen tror jeg. Glimt er shaky, Viking er veldig avhengig av enkeltspillere, Rosenborg er ikke verdt å nevne, Godset er ikke helt der oppe. Det som imponerer meg mest med oss er at vi knapt slipper til målsjanser. Lett å vinne kamper da.

                                    Fokus Tromsø nå!

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2325

                                      Absolutt alt går veien.
                                      Ved første øyekast kan det virke som et forrykende på Marienlyst men alle målene var en resultat forderdelig forsvarsspill. Viking stod for feilpasningene mens Godset for mangelfull markering. Viking ser mer solide tross tap og er nok en mer seriøs utfordrer enn Godset.
                                      Spørsmålet er: Er det mulig for Fugla å omstille seg etter derbyet?
                                      Må tørre og si det høyt (bryter all jinx kutyme): Pdd står gullet mellom LSK, Viking og molde

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4447

                                        Opprinnelig skrevet av kunden
                                        Absolutt alt går veien.
                                        Ved første øyekast kan det virke som et forrykende på Marienlyst men alle målene var en resultat forderdelig forsvarsspill. Viking stod for feilpasningene mens Godset for mangelfull markering. Viking ser mer solide tross tap og er nok en mer seriøs utfordrer enn Godset.
                                        Spørsmålet er: Er det mulig for Fugla å omstille seg etter derbyet?
                                        Må tørre og si det høyt (bryter all jinx kutyme): Pdd står gullet mellom LSK, Viking og molde
                                        Mye dårlig forsvarsspill, men 1-0 Godset var pur klasse.

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2911

                                          Deilig å se at Viking endelig har fått all flaksen fra denne og forrige sesong litt i trynet nå. Straffa imot var jo helt på trynet. Og Berisha er en fantastisk spiss. Men nå kladder det endelig for laget.

                                          Kommentar

                                          Working...