Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2886

    Opprinnelig skrevet av LS89
    Lukter jo nesten litt Bukken av dette.
    Skal suge balla til Mesfin tørr om den går i boks! Jeg forventer uansett en klassesignering inn om Braut får gå. Man må nesten kunne forvente det. Vi kan ikke satse på 1 spiss hele høsten her
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • pattriot
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2011
      • 108

      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

      Ville vært en monstersignering. Og i bonus ville de blitt jævla forbanna på nordmøre. Der oppe er det tydeligvis viktigere å slenge tosifra antall millioner i bordet for barnehageonkelen fra Hamar.
      Du mener nok Romsdal, Romsdal og Nordmøre er som vann og ild!

      Kommentar

      • Dumbo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2004
        • 474

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

        Ville vært en monstersignering. Og i bonus ville de blitt jævla forbanna på nordmøre. Der oppe er det tydeligvis viktigere å slenge tosifra antall millioner i bordet for barnehageonkelen fra Hamar.
        Dersom Gulbrandsen vender tilbake til Norge skal du ikke se bort fra at vi får kamp om signaturen både fra Molde og Viking.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4434

          Opprinnelig skrevet av pattriot

          Du mener nok Romsdal, Romsdal og Nordmøre er som vann og ild!
          du har helt rett! Er litt dårlig på å skille ett fiskevær fra et annet

          Kommentar

          • Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2206

            Opprinnelig skrevet av Pad
            Hva Brunes mener er faktisk ganske uvensentlig. Maaange kamper som skal spilles før Akor er tilbake i toppform og begge spissene kommer til å få nok av spilletid. Enten så blir han værende eller så kommer det inn en ny.
            Ikke helt uvesentlig. En ting er at han er under kontrakt. En annen ting er at vi er der vi er fordi vi er et LAG. En misfornøyd spiller er alt som trengs for å kødde det til.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3972

              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

              Ikke helt uvesentlig. En ting er at han er under kontrakt. En annen ting er at vi er der vi er fordi vi er et LAG. En misfornøyd spiller er alt som trengs for å kødde det til.
              Jeg ville ikke vært redd for at den unge rogalendingen skulle "ødelegge" det samholdet som nå er i denne knallsterke gruppa (spillere, trenere, ledere). Vi er så sterke nå, med så mange personligheter, at det ville han rett og slett ikke "fått lov til". Er ganske sikker på at om han eventuelt skulle være misfornøyd når han kom, ville han raskt bli godt integrert i gruppa.

              Tro nok det som er avgjørende er hvordan klubben vurderer ferdigheter og potensiale.
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Pad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2022
                • 684

                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                Ikke helt uvesentlig. En ting er at han er under kontrakt. En annen ting er at vi er der vi er fordi vi er et LAG. En misfornøyd spiller er alt som trengs for å kødde det til.
                Tror nok alle sider av den saken hadde skjønt om LSK valgte å avvente overgangen til man fikk en ny spiss. En liten smell på Holmbert imorgen kan koste klubben grusomt med penger om man ikke har en reserve.

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2206

                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                  Jeg ville ikke vært redd for at den unge rogalendingen skulle "ødelegge" det samholdet som nå er i denne knallsterke gruppa (spillere, trenere, ledere). Vi er så sterke nå, med så mange personligheter, at det ville han rett og slett ikke "fått lov til". Er ganske sikker på at om han eventuelt skulle være misfornøyd når han kom, ville han raskt bli godt integrert i gruppa.

                  Tro nok det som er avgjørende er hvordan klubben vurderer ferdigheter og potensiale.
                  Ikke uenig i det siste, men et godt miljø kommer ikke av seg selv. Med Adams ute i minst 6 uker, sannsynligvis 8-10, ville Brauten passe inn i filosofien med en etablert og en ung utfordrer i hver rolle. Hver spiller man har hentet er screenet ikke bare på ferdigheter, men også på personlighet. Jeg er ikke redd for gruppas evne til å integrere ham, men tenker at det må være en grunn for at man tilsynelatende ikke en gang vurderer å beholde ham. Det han har vist på nivå 2 tilsier at det ikke går på hans ferdigheter. Han har vel vist mer enn Adams viste i fjor...

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2206

                    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                    Ikke uenig i det siste, men et godt miljø kommer ikke av seg selv. Med Adams ute i minst 6 uker, sannsynligvis 8-10, ville Brauten passe inn i filosofien med en etablert og en ung utfordrer i hver rolle. Hver spiller man har hentet er screenet ikke bare på ferdigheter, men også på personlighet. Jeg er ikke redd for gruppas evne til å integrere ham, men tenker at det må være en grunn for at man tilsynelatende ikke en gang vurderer å beholde ham. Det han har vist på nivå 2 tilsier at det ikke går på hans ferdigheter. Han har vel vist mer enn Adams viste i fjor...
                    For å si det på en annen måte: Når noen (Mesfin og Bakke) som over lang tid har demonstrert godt skjønn, i en gitt situasjon lar være å gjøre det valget som framstår som åpenbart: De har nok en grunn vi ikke kjenner til. Alternativet er at de plutselig har mistet alle kognitive ferdigheter. Den forklaringen tviler jeg på

                    Kommentar

                    • niko
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2008
                      • 455

                      Fra RB: "Men sånn umiddelbart så har vi inngått en akseptavtale på det, så det er ikke noe som endrer på den situasjonen nå, sånn i utgangspunktet, avslutter Mesfin." Mener Simon i tidligere intervjuer har sagt at han er opptatt av å være fair og real, slik at man ikke ødelegger forhold til klubber (eller agenter) som man kanskje skal deale med gang på gang i fremtiden.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4434

                        En ting er i hvert fall sikkert: Man blir varm om hjertet av å se samholdet i gruppa for tiden. Akor som var førstemann bort for å omfavne Holmbert etter hattricket mot SJK og Holmbert som stod og holdt rundt en gråtende Akor i går. Sånn skal en sunn spisskonkurranse se ut!
                        Last edited by Kanarivogel89; 01.08.2022, 09:26.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3175

                          Jeg er sikker på at det eksisterer en "Plan B", og jeg føler meg overbevist pm at den planen ikke er Braut Brunes.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4434

                            Liten tvil om at det jobbes godt og målrettet med en Plan B ja, ref. VGs artikkel:

                            Mesfin forteller videre at Lillestrøm har vært på spillerjakt en god stund. Hvilken spiller det er snakk om vil han ikke gå inn på.

                            – Vi har vært på søk etter en offensiv spiller i flere måneder. Skaden på Akor har ikke endret på hva vi har tenkt, men det viser seg nå at vi har enda større behov for det, sier Mesfin.

                            Svaret på spissfloken ser ikke ut til å være Braut Brunes.

                            – Det handler om å la Jonatan få slippe til på det nivået han fortjener å slippe til på. Det har vi jobbet med i sidesporet, og så har vi jobbet med å få noen andre inn i troppen her. Det har vi gjort lenge, så det at det kommer en skade her snur ikke om på planene våre.

                            Kommentar

                            • Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2206

                              Da gikk Kristian Eriksen til Molde, angivelig for 15 mill. Da trenger vel kanskje ikke Gulbrandsen vente på dem lenger?

                              Jeg skulle gjerne sett Fredrik tilbake hos oss. Jeg skjønner at han vil vurdere alternativene sine, men har vi råd til å vente på at han bestemmer seg? Jeg frykter at han drar det ut i det lengste i håp om en økonomisk gunstig kontrakt, og at vi lar oss spille. Hans artikkel i RB hvor han snakker om at han er motivert for å være med på det Fugla er i ferd med å skape - kjenner jeg blir nesten irritert av det. I praksis sier han at han er lysten på LSK - hvis han ikke får noe bedre. Er det godt nok? Tviler ikke på at han vil gi alt hvis han signerer, men frykter at vi må vente lenge på en avgjørelse og risikerer å gå glipp av poeng og kanskje avansement ved å satse alt på ett kort. Regner med at Mesfin jobber med parallelle spor.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4434

                                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                                Regner med at Mesfin jobber med parallelle spor.
                                Det er jeg helt sikker på at han gjør. Sa vel nærmest ordrett i intervju at det jobbes med flere alternativer og at det har vært tilfelle i flere måneder nå. Ujah klar for Braunschweig, Ofkir kanskje til Viking, Mikkelsen fort for dyr ... hvem andre kan det være snakk om? Uansett har Mesfin gjort seg fortjent til tilliten. Han fikser biffen, om den så heter Gulbrandsen eller noe langt mer eksotisk – det er jeg overbevist om.

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2206

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                  Det er jeg helt sikker på at han gjør. Sa vel nærmest ordrett i intervju at det jobbes med flere alternativer og at det har vært tilfelle i flere måneder nå. Ujah klar for Braunschweig, Ofkir kanskje til Viking, Mikkelsen fort for dyr ... hvem andre kan det være snakk om? Uansett har Mesfin gjort seg fortjent til tilliten. Han fikser biffen, om den så heter Gulbrandsen eller noe langt mer eksotisk – det er jeg overbevist om.
                                  Skeptisk til Ofkir, det har vel vært mye opp og ned med ham. Mikkelsen kan jeg aldri tenke meg at vi tar oss råd til med mindre summene som har vært nevnt er overdrevet. Uba Charles i Ljungkile er jo et sterkt rykte. Ingen av disse er vel strengt tatt noen erstatter for Adams, men to sistnevnte mer interessante kandidater på lang sikt.

                                  Kommentar

                                  • Fugggel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2020
                                    • 491

                                    Mikkelsen takket nei selv. Hadde han vært intressert hadde det løst seg

                                    Kommentar

                                    • Zindrinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2019
                                      • 494

                                      Opprinnelig skrevet av Fugggel
                                      Mikkelsen takket nei selv. Hadde han vært intressert hadde det løst seg
                                      Fordi LSK var villige til å legge de 10 milliona på bordet som TIL ønsker seg eller fordi den nevnte summen var sterkt overdrevet i media eller fordi du kjennern og veit at valget stod mellom TIL og LSK og Glimt var uaktuelt hele veien eller hva er greia?

                                      Kommentar

                                      • MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3398

                                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                        Uansett har Mesfin gjort seg fortjent til tilliten. Han fikser biffen, om den så heter Gulbrandsen eller noe langt mer eksotisk – det er jeg overbevist om.
                                        Sikker på at Simon har et knippe spillere på radaren. Han har tross alt vist evne til å finne spillere som slett ikke var på min, men likevel passer nærmest perfekt. En ting er guttene fra Sogndal, men Fridjohnson hadde jeg glemt. Kaan og Petterson dukket også opp som lyn fra klar himmel. Kan også nevne Rösler og Dragsnes, og generelt de fleste signeringene vi har gjort.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                        Kommentar

                                        • Fugggel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2020
                                          • 491

                                          Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                          Fordi LSK var villige til å legge de 10 milliona på bordet som TIL ønsker seg eller fordi den nevnte summen var sterkt overdrevet i media eller fordi du kjennern og veit at valget stod mellom TIL og LSK og Glimt var uaktuelt hele veien eller hva er greia?
                                          Som han selv har uttalt i media så ønsker han primært å gå ut av Norge og derfor valgte han å takke nei. Lokalavisene i Tromsø har skrevet flere saker hvor Mikkelsen selv delte hva som har skjedd.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎