Sesongen 2023

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1211

    Veldig interessant og moro å høre på den siste livestream podcasten til Harde Mottak der Espen Olsen er gjest (Anbefales!)
    Foreløpig kun kommet til der de prater om Sam Rogers, og det er jo ikke måte på hvor mye skryt han får av Espen. Blir fint å se han i rett drakt, og med det så tolker jeg det slik at han skal rett inn på laget. Dermed ut med Garnås som han sier de også også ønsker å beholde.

    Nå er det jo Bakke som tar ut laget, men med den type skryt og når vi betaler så mye for han er vel ikke tanken at han skal sitte på benken.

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2288

      Opprinnelig skrevet av fredpet76
      Nå er det jo Bakke som tar ut laget, men med den type skryt og når vi betaler så mye for han er vel ikke tanken at han skal sitte på benken.
      Ble det nevnt noe om pris - om det var 5 eller 9 eller noe midt i mellom?

      Kommentar

      • Fugggel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2020
        • 489

        Opprinnelig skrevet av kunden

        Ble det nevnt noe om pris - om det var 5 eller 9 eller noe midt i mellom?
        Ble ikke nevnt noe, men det er 5 mill.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2868

          Opprinnelig skrevet av fredpet76
          Veldig interessant og moro å høre på den siste livestream podcasten til Harde Mottak der Espen Olsen er gjest (Anbefales!)
          Foreløpig kun kommet til der de prater om Sam Rogers, og det er jo ikke måte på hvor mye skryt han får av Espen. Blir fint å se han i rett drakt, og med det så tolker jeg det slik at han skal rett inn på laget. Dermed ut med Garnås som han sier de også også ønsker å beholde.

          Nå er det jo Bakke som tar ut laget, men med den type skryt og når vi betaler så mye for han er vel ikke tanken at han skal sitte på benken.
          Den ligger ikke på Spotify ennå. Finner jeg den noe annet sted?

          Kommentar

          • Harix
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • May 2006
            • 118

            Opprinnelig skrevet av Kroktåa

            Den ligger ikke på Spotify ennå. Finner jeg den noe annet sted?

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2868

              Takk!

              Kommentar

              • *eLSKerLSK*
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 403

                Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                Takk!
                Så kult at du kan verdsette arbeidet til han som setter seg selv foran klubben og hans «klakører».

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2868

                  Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*

                  Så kult at du kan verdsette arbeidet til han som setter seg selv foran klubben og hans «klakører».
                  Setter Espen Olsen seg selv foran klubben? Det får være din påstand!

                  Kommentar

                  • *eLSKerLSK*
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 403

                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                    Setter Espen Olsen seg selv foran klubben? Det får være din påstand!
                    Du vet nok hvem arrangør/vertskap er. Du vet like fullt hva jeg sikter til. Ikke gidd videre kverulering/polemikkrunk. God helg!

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2868

                      Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*

                      Du vet nok hvem arrangør/vertskap er. Du vet like fullt hva jeg sikter til. Ikke gidd videre kverulering/polemikkrunk. God helg!
                      Jeg var interessert i å høre hva Espen Olsen hadde å si. Om du ikke vil danse, er det helt greit for meg. Men da får du la være å by opp til dans.

                      Kommentar

                      • Sailor Man
                        Moderator
                        • Jun 2007
                        • 1328

                        Minner om at tråden handler om årets sesong.

                        Sailor man, mod

                        Kommentar

                        • kanarisuper
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2019
                          • 547

                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                          Estimert pris for Rogers iflg. TV 2s overgangssenter: 9 mill.

                          Dette har de dratt ut av røven, eller? Har jo vært snakk om 5 mill hele veien.

                          Meget solid signering vil jeg si. Legger ikke stor vekt på at han har underprestert i RBK i år. Men ni millioner vil være voldsomt.

                          Edit: Justert til 5 mill. nå ser jeg. Godt!
                          Er også veldig spent på Rogers. Han har jo også en tendens til å være målfarlig er han ikke? Mener da at han scora litt for RBK også, må vel ha vært i fjorårets sesong kanskje? At han har blitt vraket av Maalen tar jeg egentlig ikke så tungt, tror han er bedre enn som så.

                          Kommentar

                          • kanarisuper
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2019
                            • 547

                            Opprinnelig skrevet av banan
                            Jeg er veldig positivt til signeringene dette vinduet. Men det må vel komme inn en spiss i løpet av kvelden? Hva om Lehne Olsen skader seg eller blir suspendert. Eller om både Lehne og Skogvold er ute en periode? Hva du?
                            Så jeg skjønner ingenting om det ikke kommer inn en spiss til.
                            Enig! Føles ut som om vi lener og veldig på at TLO skal være skadefri resten av sesongen, men syns det har sett skummelt ut i en del kamper hvor han har fått seg en smell. Blir raskt haltende og drar på benet syns jeg. Blir overrasket om han ikke blir skadet før sesongen er over..

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4301

                              Opprinnelig skrevet av kanarisuper

                              Er også veldig spent på Rogers. Han har jo også en tendens til å være målfarlig er han ikke? Mener da at han scora litt for RBK også, må vel ha vært i fjorårets sesong kanskje? At han har blitt vraket av Maalen tar jeg egentlig ikke så tungt, tror han er bedre enn som så.
                              Stemmer det! Seks mål i serien i fjor, blant annet hattrick mot Jerv. Hadde også et fint langskudd mot Kamma (tror jeg) og et veldig pent mål etter et fint veggspill på kanten av 16 mot Særp. God med ball, rask og sterk i lufta, men litt ufokusert bakover til tider.

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3144

                                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                litt ufokusert bakover til tider.
                                Passer med andre ord perfekt inn!

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3166

                                  Ufokusert bakover - stemmer ikke veldig med hva Espen Olsen sa i HM-podkasten. Der hørtes Rogers ut som en tradisjonell duell- og hodesterk LSK-stopper, som også er fanatisk fokusert på å forsvare egen kasse, og ikke SÅ veldig opptatt av å spille seg ut bakfra eller på lange raid framover. Vi får se.

                                  gilbert

                                  Kommentar

                                  • Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2043

                                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                                    Ufokusert bakover - stemmer ikke veldig med hva Espen Olsen sa i HM-podkasten. Der hørtes Rogers ut som en tradisjonell duell- og hodesterk LSK-stopper, som også er fanatisk fokusert på å forsvare egen kasse, og ikke SÅ veldig opptatt av å spille seg ut bakfra eller på lange raid framover. Vi får se.

                                    gilbert
                                    Han brukte vel ordet "uskolert" eller noe sånt

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2043

                                      Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*

                                      Så kult at du kan verdsette arbeidet til han som setter seg selv foran klubben og hans «klakører».
                                      Jeg synes det er helt utrolig at noen i dette forumet skal være nødt til å forsvare at de følger en podcast om fugla.

                                      Personlig synes jeg podcasten er vel verdt å følge. Jeg synes raljeringen om Slørdal var et stykke over streken, men fatter ikke at det skal være noe grunnlag for å hevde at noen setter seg selv foran klubben av den grunn. Jeg har ikke noe ønske om å restarte den debatten, men synes ikke en slik melding hører noe sted hjemme. Folk får få lov til å høre på hva de vil. Personlig tar jeg i mot all "fuglemat" jeg kan få

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4301

                                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                                        Ufokusert bakover - stemmer ikke veldig med hva Espen Olsen sa i HM-podkasten. Der hørtes Rogers ut som en tradisjonell duell- og hodesterk LSK-stopper, som også er fanatisk fokusert på å forsvare egen kasse, og ikke SÅ veldig opptatt av å spille seg ut bakfra eller på lange raid framover. Vi får se.

                                        gilbert
                                        Det kan hende. Jeg baserer meg utelukkende på det jeg har sett av Rogers i RBK-drakt. Ikke verdens største grunnlag. Klubben virker uansett strålende fornøyd med å ha fått ham inn, så da regner jeg med at de har kontroll på styrker/svakheter og at han vil være en forsterkning. Alltid spennende med nye og håpefulle!

                                        Kommentar

                                        • Sailor Man
                                          Moderator
                                          • Jun 2007
                                          • 1328

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                          Det kan hende. Jeg baserer meg utelukkende på det jeg har sett av Rogers i RBK-drakt. Ikke verdens største grunnlag. Klubben virker uansett strålende fornøyd med å ha fått ham inn, så da regner jeg med at de har kontroll på styrker/svakheter og at han vil være en forsterkning. Alltid spennende med nye og håpefulle!
                                          «Ofte dårlig skolert» sa Espen Olsen om amerikanske spillere generelt, men han mente nok at Rogers passer fint i den kategorien. Han mente også at det var en spiller med stort potensiale og absolutt en kandidat for salg til utlandet for gode penger hvis vi får det beste ut av ham. Så jeg er spent!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎