LSK utestenger 25 stk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bransjehora
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Mar 2007
    • 13

    Dette er trist!

    Vi er alle supportere av samme lag, folk er annerledes, både i samfunnet og på en tribune!
    Supportere skal stå opp for hverandre når noen blir urettferdig behandlet.
    Det er trist og se at ikke flere her står opp for hverandre, og faktisk direkte helt tydelig tar klubbens side i denne konflikten, etter min mening burde alle ha jobbet for en forandring i dette håpløse reglementet, mn for noen er tydeligvis de høye herrer i klubben og personlige meninger viktigere enn stemning og at alle kan samles for og gi gutta den støtten de trenger!

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      knut, tomler du meg ned fordi du mener noe om temaet, eller er det bare meg du vil
      til livs?

      [teskje] Låten ramla faktisk inn i hodet mitt, og den er helt relevant til temaet. Vi synes faktisk det er helt OK at Ultras blender inn blant resten av oss, bare de slutter å te seg som ultras. [/teskje]

      Er det helt feil oppfatning?
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13271

        Denne konflikten kunne blitt en fin studie i gruppepsykologi.

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          Mangler du arbeidsoppgaver, reka? Bare å hive seg rundt for første og beste psykolog. :-)
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            Opprinnelig skrevet av jonpaurog
            Men halo: dette er vel egentlig ikke så forbanna vanskelig, er det vel? LSK kamper er et privat arrangement. Betalene kunder kommer inn dersom de tilfredsstiller de kravene arrangøren stiller. Blant de kravene er å ikke danne "uniformerte grupperinger" utenfor KFL.
            Når var det vi "uniformerte"(faen for et latterlig ord) oss sist?


            Opprinnelig skrevet av jonpaurog
            Hvis de krever at du skal ha på deg skjorte for å komme inn, så ta på deg en skjorte da.
            Nei! Man lever da i et fritt land og kan gå i hva man selv vil.

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9390

              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              knut, tomler du meg ned fordi du mener noe om temaet, eller er det bare meg du vil
              til livs?

              [teskje] Låten ramla faktisk inn i hodet mitt, og den er helt relevant til temaet. Vi synes faktisk det er helt OK at Ultras blender inn blant resten av oss, bare de slutter å te seg som ultras. [/teskje]

              Er det helt feil oppfatning?
              Selv om jeg mener at ultras er analfabete, basert på innavl, gifta bort i lav alder og ikke i stand til å bedre sin sitasjon på egenhånd, blir det helt feil å sammenlikne dem med Romfolket.

              Og det går fint an å være ultras innunder KFL IMO.

              Tommelforklaring, skjult i spoiler:
              Spoiler:



              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Opprinnelig skrevet av knut
                Selv om jeg mener at ultras er analfabete, basert på innavl, gifta bort i lav alder og ikke i stand til å bedre sin sitasjon på egenhånd, blir det helt feil å sammenlikne dem med Romfolket.

                Og det går fint an å være ultras innunder KFL IMO
                Tommel opp for kongeinnlegg

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Når var det vi "uniformerte"(faen for et latterlig ord) oss sist?
                  Klær med logo for egen gruppe må kunne kalles en uniformering. Ellers tolker jeg det slik at det er fritt frem for alle hvilke klær de velger å bruke på kamp, så lenge man unngår ku klux klan-outfit, nazihakekors o.l.

                  For UFC sin del er det ønske om å profilere seg selv som gruppe, med banner o.l. som til syvende og sist strider med tribunereglementet, ikke hvilke merkeklær dere velger å bruke. Uten promotering av egen gruppe vil dere ikke bli nektet å stå sammen med venner på KFL-feltet, hvis dere da er medlemmer av LSK og/eller KFL.
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                    Klær med logo for egen gruppe må kunne kalles en uniformering. Ellers tolker jeg det slik at det er fritt frem for alle hvilke klær de velger å bruke på kamp, så lenge man unngår ku klux klan-outfit, nazihakekors o.l.

                    For UFC sin del er det ønske om å profilere seg selv som gruppe, med banner o.l. som til syvende og sist strider med tribunereglementet, ikke hvilke merkeklær dere velger å bruke. Uten promotering av egen gruppe vil dere ikke bli nektet å stå sammen med venner på KFL-feltet, hvis dere da er medlemmer av LSK og/eller KFL.
                    Poenget med det innlegget er jo at vi ikke har vært "uniformert", som folk kaller det, siden 2007. På KFL feltet vil vi stå, som UFC.

                    Men vi blir aldri enig uansett så denne diskusjonen kan bare dø!

                    Kommentar

                    • strømmen gutten
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Apr 2005
                      • 6

                      Trudde fotball handlet om å samle folket jeg. Om man er fattig, rik, enstøing, gruppe, svart, hvit, brun, osv.

                      Synes virkelig det har blitt for mye fokus på hvem folk er og hva di går kledd i. det er vel egentlig ikke det som er viktig? Det som er viktig her at vi bør stå samlet for laget og at vi skal høres på tribunen.

                      Folk gjør dumme ting hele tiden. Det kan vi ikke ungå. Om det er hissige ultras eller hissige kanarifans spiller ingen rolle. det går utover klubben uansett. Så bedre å samle troppene og sammarbeide. En vi skal ha uro innad i klubben. Det er vi ikke tjent med noen av oss.


                      Så håper virkelig denne saken er død søndag 14 mars. At vi da alle står samlet.

                      noen som synes det mangler noen tegn rundt om kring så har jeg lagt noen her .,?"" som du kan spre selv. Skrive feil må du også regne med.
                      Jeg har dyseleksi men også meninger. Fugla for Life

                      Kommentar

                      • Ytre
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2008
                        • 773

                        Opprinnelig skrevet av strømmen gutten
                        Trudde fotball handlet om å samle folket jeg. Om man er fattig, rik, enstøing, gruppe, svart, hvit, brun, osv.

                        Synes virkelig det har blitt for mye fokus på hvem folk er og hva di går kledd i. det er vel egentlig ikke det som er viktig? Det som er viktig her at vi bør stå samlet for laget og at vi skal høres på tribunen.

                        Folk gjør dumme ting hele tiden. Det kan vi ikke ungå. Om det er hissige ultras eller hissige kanarifans spiller ingen rolle. det går utover klubben uansett. Så bedre å samle troppene og sammarbeide. En vi skal ha uro innad i klubben. Det er vi ikke tjent med noen av oss.


                        Så håper virkelig denne saken er død søndag 14 mars. At vi da alle står samlet.

                        noen som synes det mangler noen tegn rundt om kring så har jeg lagt noen her .,?"" som du kan spre selv. Skrive feil må du også regne med.
                        Kjenner jeg saken rett blir den nok lagt død 14.mars, men blusser nok opp igjen 21.mars.
                        I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                        Kommentar

                        • Dandy
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 346

                          Opprinnelig skrevet av Ytre
                          Kjenner jeg saken rett blir den nok lagt død 14.mars, men blusser nok opp igjen 21.mars.
                          død så lenge?
                          UFC 05!

                          Kommentar

                          • iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

                            Opprinnelig skrevet av Tony
                            Poenget med det innlegget er jo at vi ikke har vært "uniformert", som folk kaller det, siden 2007. På KFL feltet vil vi stå, som UFC.

                            Men vi blir aldri enig uansett så denne diskusjonen kan bare dø!
                            Det er nettopp det som er uniformering.
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              Forøvrig så er det vel nærmere 50 stk som er utestengt..

                              Kommentar

                              • mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

                                Opprinnelig skrevet av strømmen gutten
                                Synes virkelig det har blitt for mye fokus på hvem folk er og hva di går kledd i. det er vel egentlig ikke det som er viktig? Det som er viktig her at vi bør stå samlet for laget og at vi skal høres på tribunen.
                                Jeg trodde det var viktigst å vise hvilken gruppe man tilhører...

                                UFC får ikke lov å vise bannere og flagg som promoterer egen gruppering. Dette gjelder på hele stadion. At UFC velger å ikke stille seg på KFL-feltet er da deres eget valg. Jeg ville valgt annerledes, når dere uansett ikke får pormotere dere selv som gruppe på Åråsen. Ønsker man som enkeltperson å bidra til best mulig stemning på tribuna for å støtte laget sier all logikk at man bør stå samlet.

                                Det hjelper i hvert fall svært lite å sutre her på forumet eller i hjørnet sitt over at man ikke får gjennomslag for sine meninger og ønsker.
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                Mvh
                                Mr.Jordbakke

                                Kommentar

                                • techern
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2007
                                  • 327

                                  Man blir forøvrig "overvåket" om man stiller i vanlige klær og, ikke bare om man stiller i såkalt "merket uniform". Dette er bare tuppen av strået.

                                  Jeg betaler for å kunne se fotballlaget mitt spille, samt støtte dem på best mulig måte.
                                  Å få gå kledd som jeg vil på disse arrangementene ser jeg som en selvfølge.
                                  Shut up and focus on the good things

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    Opprinnelig skrevet av techern
                                    Man blir forøvrig "overvåket" om man stiller i vanlige klær og, ikke bare om man stiller i såkalt "merket uniform". Dette er bare tuppen av strået.

                                    Jeg betaler for å kunne se fotballlaget mitt spille, samt støtte dem på best mulig måte.
                                    Å få gå kledd som jeg vil på disse arrangementene ser jeg som en selvfølge.
                                    Og den har du ikke.

                                    Hvorfor da ikke innfinne seg etter dette?
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • techern
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2007
                                      • 327

                                      Jeg innfinner meg ikke, og kommer heller aldri til å gjøre det i denne saken.
                                      Det er tribunereglementet som det er noe galt med, ikke klesstilen min.
                                      Shut up and focus on the good things

                                      Kommentar

                                      • Ytre
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2008
                                        • 773

                                        Hvis det hadde vært sånn at det var en selvfølge å gi etter hvis makta ville det sånn hadde vi gått glipp av mange gjennombrudd opp igjennom.

                                        Hva om ikke jentene hadde kjempa for lik rett til å delta i arbeidsliv, sosiale sammenhenger og idrettsarena. Hadde vi hatt ett likestillt samfunn da?

                                        Hva om ikke Nelson Mandela hadde kjempe for de svartes rettigheter, hadde vi fortsatt hatt apartheid?

                                        Hva om ikke lavtlønte yrker hadde streika og demonstrert gang etter gang etter gang, hadde de hatt like høy lønn da?

                                        Hva om alle i motstandsbevegelsen hadde lagt seg under det tyske regimet i 1940-åra, hvordan hadde verden sett ut da?

                                        Hva om de homofile hadde gitt opp å kjempe for likeverdig ekteskapslov, retten til å adoptere barn, og generellt kjempa for å endre folks oppfatning, tror du de hadde nådd igjennom noen gang da?

                                        Av å til tror jeg det trengs å kjempe litt for urettferdighet, selv om man møter litt motstand, og det kanskje virker maktesløst innimellom.

                                        Alle parter i denne saken har gjort mye dumt, men en ting er jeg sikker på, jeg støtter folks rett til å kjempe mot det man føler er urettferdig behandling, uansett om man er i flertall eller mindretall.
                                        I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                                        Kommentar

                                        • MoBee
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2004
                                          • 958

                                          Så ble det en klesdebatt igjen...

                                          Mr. Jordbakke har vel egentlig et poeng? Tribunereglementet gjelder overalt på Åråsen. Hvorfor da ikke stå sammen med oss, slik dere står nå? Eller er det noe jeg har misforstått?

                                          Også får man heller leve med at noen har fordommer mot klesstilen deres.
                                          Jeg kjenner en fyr som er skinhead og går med bombejakke. Det er mange som forbinder det med nynazisme. Det må han rett og slett bare være klar over. Så får heller folk tro hva de vil...
                                          Folk forbinder Henry Loyd, Stone Island osv i den komboen noen går kledd med voldelige supportere rett og slett fordi casuals lenge har gitt folk grunn til det.

                                          Jeg tror at det er større sjanse for at Ultras blir godtatt som fenomen dersom Ufc står sammen med oss og viser at vi kan være én gjeng.
                                          Og det hadde vært veldig veeeldig fint dersom vi kunne stått sammen for fugla.

                                          Jeg har sagt det før; jeg tror vi har renset bort det meste av casualskulturen og at folk i supportermiljøet har blitt mer obs på at det er en forskjell på Ultras og Casuals. Og da er man på vei et sted hvertfall. Også får vi stenge ute folk som ER idioter i stedet for folk som kler seg som en

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎