LSK utestenger 25 stk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Kan ikke risikere at UFC blir en inngangsport for SKF inn til KFL igjen...
    Det er jo ikke vårt ansvar å passe på noen som helst utenom UFC medlemer, vaktene får ta seg av hvem som skal inn og ikke.. Nå får du slappe av litt da!
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      UFC og SKF har ikke noe samarbeid. Vi driver med vårt og dem med sitt.

      Du skal ha for forsøket Ronnie, men jeg har gitt opp selv og kommer ikke til å gjøre mye for å stå på feltet igjen sålenge situasjonen er som den er.

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        Så hvis SKF stiller seg ved deg neste gang Rønnern så er det din feil? Folk må da faen meg få stå hvor man vil.

        Kommentar

        • 10.09.50
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1410

          Opprinnelig skrevet av ON
          Så hvis SKF stiller seg ved deg neste gang Rønnern så er det din feil? Folk må da faen meg få stå hvor man vil.
          Kan vel tenkes at Rønnern flytter seg i så fall?

          Kommentar

          • taraldsen
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2006
            • 161

            Mener også at de 20+ som stod der burde ha valgt et annet sted å stå/sitte når det steller seg 4-5 andre _personer_ ved siden av....... :shock:

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              Opprinnelig skrevet av taraldsen
              Mener også at de 20+ som stod der burde ha valgt et annet sted å stå/sitte når det steller seg 4-5 andre _personer_ ved siden av....... :shock:
              Kunne tatt turen over til Onkel Ronnie og KFL. Var mange av oss som gjerne ville ha dere der, men jeg skjønner at den døren nå er lukket. Kjipt...
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Kunne tatt turen over til Onkel Ronnie og KFL. Var mange av oss som gjerne ville ha dere der, men jeg skjønner at den døren nå er lukket. Kjipt...
                Som nevnt tidligere så vil ikke KFL ha oss på feltet som gruppe, og ettersom vi er en gruppe, og alltid kommer til å være det så blir det sånn som det ble idag.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • techern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 327

                  Undergruppering, forgrening eller noen som helst form for oppdeling innad i KFL er bannlyst. Det er soleklart. Mange sier det kun er nettop undergrupperingen(e) som taper mest på dette, men om vi snakker tribuneliv og stemning så ville jeg si det er stikk motsatt.

                  I dag ble jeg og dama stoppa i bilettkøen når vi skulle til å gå inn i hallen for å se LSK-Godset. Ble omhyggelig luka ut av køen, satt på sidesporet og ble fortalt at jeg egentlig ikke hadde noe å gjøre på denne kampen, i og med at jeg gikk litt penere kledd enn de fleste andre.. eller med andre ord, at jeg ikke hadde et stort gulsvart skjerf rundt halsen, LSK-genser og gulsvart krigsmaling på kinna.

                  Vekteren forlangte også at jeg oppgav mitt fulle navn. Om ikke dette var nok å spørre om så skulle han selvfølgelig også vite hvem "venna mine" var, og hvem jeg skulle se kampen med.

                  Når man får sitt navn notert ned på en "liste", kun fordi man har en viss klesstil begynner jeg virkelig å stille spørsmålstegn.

                  Folk skal da faen meg få lov til å gå kledd som man vil, enten om det er på kamp eller ikke.. men nei, tydeligvis er det ikke slik. Nå blir man omhyggelig "notert" så fort man har "feil" klær på seg.
                  Last edited by techern; 27.02.2010, 04:11.
                  Shut up and focus on the good things

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    Kan melde om 1 som ble kasta ut i pausen og 1 som ikke kom inn i hallen. Lurer på hvem som står på den lista gitt og hva Techern og de 2 jeg referer til har gjort som gjør at man står på en liste

                    Kommentar

                    • Baloo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2006
                      • 292

                      Dette her er helt ute av kontroll! Nå må det skje noe, for sånn her kan det bare ikke fortsette! Uskyldige supportere blir utestengt pga LSK-vakter får meldinger "på øret" om at div. folk er på en eller annen liste...
                      Hva slags sullik er det som har lagd denne lista? Og hvorfor står minst 2stk som ikke har noe med SKF å gjøre på denne?

                      I går i pausen, etter jeg har tatt en røyk og skal inn igjen blir jeg bedt av en vakt og gå til side. Vi står å prater og hvor han sier han får melding på øret at jeg tilhører SKF. Jeg svarer at det stemmer ikke og vil ikke gå fra hallen pga en påstand som ikke har et snev av sannhet i seg.
                      Enda en vakt (sikkelig formann, gikk sivilt) kommer bort og sier ordrett: "Du er med i SKF, det veit jeg." Jeg spør han om hvordan han kan si sånt når jeg ikke er med der og ber han slutte å juge til meg. Han fortsetter å stå å mene at jeg er en del av SKF da navnet mitt var på lista...

                      Måten jeg skal kunne komme tilbake på match er at jeg tar kontakt med Kjell Hulby (som ingen av vaktene kunne hjelpe meg med å få tlfnr til) og motbevise ovenfor han at jeg ikke er en del av SKF. Hvordan motbeviser man det? Har SKF noe medlemsregister? Og burde det ikke ærlig talt vært LSK som skal bevise noe når det er de som kommer med disse falske beskyldningene?

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Lillestrøm Sportsklubb er på vei inn i en ny gullalder, flere unge talenter enn noen gang.. gode spillere, altfor gode spillere, ønsker seg plutselig til Norge for å spille i gult og svart. Klubben har en gylden mulighet til å vokse langt ut av Lillestrøm by og skape ett engasjement som overgår alt vi har hvert med på tidligere... Men så velger man å skape splid blant supportere som er gule og svarte helt inn i hjerterota. Kan jo ikke være sånn at man skal stå og plukke ut enkeltpersoner på kamp etter hva man har på seg av klær... eller hva man ikke har på seg for den saks skyld.
                        Nå er det på tide å våkne opp LSK, nå er det på tide med handling.. Sett dere ned sammen de dette gjelder og kom frem til en løsning til det beste for alle parter. LSK er ingen ting uten sine trofaste supportere, etter flere år med rævkjør av våre skjøre hjerter er det endelig lys i tunelen...
                        La oss komme helskinnet ut av tunelen så vi sammen kan løfte pokalene opp mot lyset!!

                        Kommentar

                        • scages
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1292

                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Kan melde om 1 som ble kasta ut i pausen og 1 som ikke kom inn i hallen. Lurer på hvem som står på den lista gitt og hva Techern og de 2 jeg referer til har gjort som gjør at man står på en liste
                          George Orwell was right...
                          Dette virker jo helt håpløst. Selv om LSK som eier har råderett over sitt område, kan en faktisk stille spørsmålet om dette ikke er på kant med Norsk lov, når det opereres med lister som ikke er i regi av ordensmakten. (Jeg kan dessverre ikke finjussen her, men synes det virker rart at man plutselig, og uten grunn skal figurere i diverse registere,- man har vel om ikke annet krav på innsyn og en saklig begrunnelse?).

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            Har nettop sendt en lang og saklig mail til Hulby i LSK. Vet ikke om øynene som skal lese mailen er åpne for utspill fra en vanlig supporter, men jeg oppfordrer de som brenner for å få slutt på heksejakten og for å få UFC tilbake på tribunen om å gjøre det samme. Ting har gått helt over styr i LSK den siste tiden og det er på tide at vi supportere står imot og ikke faller for presset... Snart SITTER vi på feltet med plastklappere og kaffekopp, med ei trommestikke kjørt langt opp i rassen og skjegget fullt av postkasser uten at vi i det hele tatt har registrert hva som har skjedd...!

                            Viva la revolucion!
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

                              Tror ikke du skal vente deg noe dessverre. LSK ønsker ikke dialog. Jeg har sjøl sendt mail til samme person uten særlig respons. Svaret er at mailen er videresendt til LSKs styreleder P.M. Har også tilbudt meg å kjøre inn til Lillestrøm når det måtte passe, uten svar.

                              Sirkus Lillestrøm fortsetter. LSK opererer med en liste navn de tror er bråkmakere basert på klesstil, løse rykter og hvem de en gang har stått ved siden av på tribunen. På denne listen finnes det folk som aldri har vært "med" i noen av de uønskede grupperingene.
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

                              Kommentar

                              • taraldsen
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 161

                                Blir f... meg flau over disse patetiske menneskene som tror dem er noe .... At voksene mennensker med leder stillinger og mange års livs erfaring klarer å prestere noe så dumt som det her er faktisk helt utroling ....... Nå må resten av folket her få opp øya og gjøre noe her før det samme skjer med de og dette tar enda mere av .... Sportselig kunne ikke ting sett bedre ut men som supporter som har sjela si i denna klubben blir det helt borte når en gjeng med klovner og arogante fjøsnisser sitter å leker bedrift .....

                                Opp med øya folkenes ! Nå børr alle inse at dette er en ren heksejakt, å alt som har med rettferdighet og logikk er forsvunet for leeeenge siden.... !

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  Jeg er imponert av deg Holterkanaris som faktisk tør og si fra til de det måtte gjelde. Mange som ønsker oss tilbake, men de folka må også hjelpe til når sånne ting skjer.

                                  Kommer jeg inn i Ålesund hvis jeg drar dit eller står jeg på den liste fordi jeg ikke går med supporterutstyr? Og hva vil skje hvis vi står sammen i Ålesund? Skal da KFL vaktene kaste oss ut?Lurer på hvem som har vært vennlig og hjulpet LSK med denne lista.

                                  Det verste i denne saken her er at LSK ikke svarer, men fortsetter med at "vi har bare kontakt med KFL". Men, når man har spørsmål på hvorfor sesongkort på felt p er sperra får vi ikke noe svar.

                                  LSK mister rundt 50 sesongkort kun fordi dem har en arrogant oppførsel og tror at ingen kontakt er nok til å knekke oss. Men jaggu tar dem feil.

                                  Ps: Kan melde om fin fin dugnad med masse LSK retta 2-stanga dugnad i dag

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    Opprinnelig skrevet av Tony
                                    Kommer jeg inn i Ålesund hvis jeg drar dit eller står jeg på den liste fordi jeg ikke går med supporterutstyr? Og hva vil skje hvis vi står sammen i Ålesund? Skal da KFL vaktene kaste oss ut?
                                    Nå skal dere ikke stå sammen med KFL, så da regner jeg med at vaktene fra KFL ikke er innstansen dere eventuelt får med å gjøre.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Nå skal dere ikke stå sammen med KFL, så da regner jeg med at vaktene fra KFL ikke er innstansen dere eventuelt får med å gjøre.
                                      Borte så står vi jo alltid med KFL. Det vet tilogmed du!

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Opprinnelig skrevet av Tony
                                        Borte så står vi jo alltid med KFL. Det vet tilogmed du!
                                        Hvorfor kan dere det borte, men ikke på treningskampene i LSK-Hallen?
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

                                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          Hvorfor kan dere det borte, men ikke på treningskampene i LSK-Hallen?
                                          Fordi på hjemmebane så er man uønsket som gruppe på KFL feltet. Forandrer man regelen er jeg tilbake på neste match. På bortebane er bortefeltet for alle LSK fans.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎