LSK utestenger 25 stk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #41
    Opprinnelig skrevet av UFM1
    jeg føler at et av KFL sitt hovedfokus på tur er å drikke mest.. moro det da
    Snakker du om KFL som i medlemmer eller som i organisasjon?
    Enkelte medlemmer har nok den holdinga du refererer til, men KFL som organisasjon tror jeg ikke har dette som hovedfokus.
    Bortefylla er en interessant debatt og burde kanskje vært diskutert før man begynner på en ny sesong med borteturer, men den diskusjonen bør vi kanskje ta i en annen tråd.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #42
      Ikke noe vits å rippe opp i fyllehistorier nå og komme med usaklige innlegg. Det hjelper ingen. Faktum er at LSK har utestengt mange fordi man valgte å stå et eget sted og hadde med flagg til støtte for Sportsklubben.

      Kommentar

      • robbie
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Apr 2006
        • 168

        #43
        Opprinnelig skrevet av Tony
        Ikke noe vits å rippe opp i fyllehistorier nå og komme med usaklige innlegg. Det hjelper ingen. Faktum er at LSK har utestengt mange fordi man valgte å stå et eget sted og hadde med flagg til støtte for Sportsklubben.
        Mange av de som blei utestengt eller uønska fikk beskjed av Kjell H utenfor hallen at dem ikke kom inn som gruppe. Da er det ganske lost og stelle seg som en gruppe på tribunen. Jeg hadde gått stillere i dørene hvis jeg hadde som mål og komme meg tilbake til en plass jeg var uønska.
        LengeLeveLsk

        Kommentar

        • lillestroom
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1020

          #44
          Opprinnelig skrevet av robbie
          Mange av de som blei utestengt eller uønska fikk beskjed av Kjell H utenfor hallen at dem ikke kom inn som gruppe. Da er det ganske lost og stelle seg som en gruppe på tribunen. Jeg hadde gått stillere i dørene hvis jeg hadde som mål og komme meg tilbake til en plass jeg var uønska.
          Så dem skal ikke få lov til å stå med kompisene sine fordi de ikke kan stelle seg som en gruppe?

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #45
            Opprinnelig skrevet av robbie
            Mange av de som blei utestengt eller uønska fikk beskjed av Kjell H utenfor hallen at dem ikke kom inn som gruppe. Da er det ganske lost og stelle seg som en gruppe på tribunen. Jeg hadde gått stillere i dørene hvis jeg hadde som mål og komme meg tilbake til en plass jeg var uønska.
            Flott at dette er holdningen til styremedlem i KFL. At man synes det er greit at LSK utestenger på et så tynt grunnlag som dette her

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              #46
              Opprinnelig skrevet av robbie
              Mange av de som blei utestengt eller uønska fikk beskjed av Kjell H utenfor hallen at dem ikke kom inn som gruppe. Da er det ganske lost og stelle seg som en gruppe på tribunen. Jeg hadde gått stillere i dørene hvis jeg hadde som mål og komme meg tilbake til en plass jeg var uønska.
              Hva mener du egentlig? Jeg har dratt på matcher med kompiser siden tidlig 90-tall, nå skal vi se match fra hver vår tribune?
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #47
                Opprinnelig skrevet av Tony
                Flott at dette er holdningen til styremedlem i KFL. At man synes det er greit at LSK utestenger på et så tynt grunnlag som dette her
                Har sjøl vært medlem av kfl fra 93/94 og stort sett fram tom. 2009. Blir garantert ingen fornyelse av familiemedlemsskapet når sånne ting støttes opp om!
                Last edited by Vestfold Kanaris; 30.01.2010, 00:41. Begrunnelse: skrivur leifur.
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • robbie
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Apr 2006
                  • 168

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Flott at dette er holdningen til styremedlem i KFL. At man synes det er greit at LSK utestenger på et så tynt grunnlag som dette her
                  Jeg sa ikke at jeg støtta det. Men hvis man vil tilbake til felte må det vel lønne seg og gå litt stillere i dørene!!!
                  LengeLeveLsk

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av robbie
                    Jeg sa ikke at jeg støtta det. Men hvis man vil tilbake til felte må det vel lønne seg og gå litt stillere i dørene!!!

                    Trodde du sikta til utestengelsene jeg. Ang retur til feltet så må vi først være velkommen på Åråsen igjen.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13271

                      #50
                      Velkommen! Utestengelser og drit har åpenbart ført til mye mistro, paranoia og skepsis. Selv den minste negativitet fra noe man virkelig elsker ødelegger mer enn skikkelig dritt fra noe man er likegyldige til. Jeg synes etterhvert at dette begynner å bli kfl og lsk's ansvar. Ingen kan forvente 100 % akseptabel atferd fra noen som er 110 % engasjert. Det bør være kfl/lsks mål å se igjennom fingrene med ting som er gjort i affekt/øyeblikkets galskap og samtidig avvise det som er intensjonelt destruktivt. Alle ønsker en levende kultur i utvikling og ikke en selvdød fanklubb. For at dette skal realiseres må man imidlertid ta et oppgjør med casualsvirksomheten som ødelegger for alle.

                      Hilsen forumro....

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13271

                        #51
                        Mange av oss som heller burde vært i grønnsaksdisken enn på kamp Håper og tror dette går seg til.

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av the fugla man
                          Det UFM1 mener er vel det at KFL burde være en åpen organisasjon for undergrupper som UFC som har første prioritering om å støtte klubben på best mulig måte vokalt og visuelt, framfor å drikke seg drita før/på kamp, når man også er åpen for fyll og fanteri av eldre kara på bussturer.
                          Du tar feil ganske enkelt. De såkalte ultrassene har ikke som mål å støtte klubben på best mulig måte. Da tenner du ikke bål på tribunen, som skaffer LSK/kfl mange problemer økonomisk (og etterhvert poengmessig). Som alle oss andre tenker de på egennytte, og oppfører seg deretter. Det ble det satt en stopper for våren 2008.

                          Ellers enig i at det virker som en utidig innblanding fra lsk i dette tilfellet. Takk til Holterkanari.

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Tony
                            Flott at dette er holdningen til styremedlem i KFL. At man synes det er greit at LSK utestenger på et så tynt grunnlag som dette her
                            Helt uenig med deg. Det er bare DIN TOLKNING av hva Robbie skreiv. Ingenting å ta av for.

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              #54
                              Jeeeses Mary's child Josef!

                              Opprinnelig skrevet av Tony
                              Trodde du sikta til utestengelsene jeg. Ang retur til feltet så må vi først være velkommen på Åråsen igjen.
                              Nå må du slutte med det derre tullpratet der. Hvor mange ganger skal vi lese i tråd opp og tråd ned her hvor velkomne dere er? Alle er velkomne! Bare å følge regla det. Kom igjen a, er jo som et lite oppmerksomhetssykt barn jo...:???:

                              Kommentar

                              • UFM1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 2008

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                Du tar feil ganske enkelt. De såkalte ultrassene har ikke som mål å støtte klubben på best mulig måte. Da tenner du ikke bål på tribunen, som skaffer LSK/kfl mange problemer økonomisk (og etterhvert poengmessig). Som alle oss andre tenker de på egennytte, og oppfører seg deretter. Det ble det satt en stopper for våren 2008.

                                Ellers enig i at det virker som en utidig innblanding fra lsk i dette tilfellet. Takk til Holterkanari.
                                foreslår at du har litt peiling før du skriver.. UFC vil være en gruppe og støtte LSK på den måten. de vil bare støtte LSK. det er derfor dem sitter på andre sia. syns LSK lager litt bål også jeg.. hva er problemet med å godta Ultras? de er ikke farlige, eller voldsmenn.. de har tatt ansvar for det LILLE dem har vært blanda opp i i år.. som i trondheim.

                                men ikke kom hit å si a dem ikke vil støtte LSK..
                                Lillestrøm

                                Kommentar

                                • UFM1
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 2008

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                  Nå må du slutte med det derre tullpratet der. Hvor mange ganger skal vi lese i tråd opp og tråd ned her hvor velkomne dere er? Alle er velkomne! Bare å følge regla det. Kom igjen a, er jo som et lite oppmerksomhetssykt barn jo...:???:
                                  Når Tony sier at "vi må bli velkomne igjen" mener han at dem må være velkomne som UFC. du trenger ikke å vri og vende på alt mulig
                                  Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                    Du tar feil ganske enkelt. De såkalte ultrassene har ikke som mål å støtte klubben på best mulig måte. Da tenner du ikke bål på tribunen, som skaffer LSK/kfl mange problemer økonomisk (og etterhvert poengmessig). Som alle oss andre tenker de på egennytte, og oppfører seg deretter. Det ble det satt en stopper for våren 2008.

                                    Ellers enig i at det virker som en utidig innblanding fra lsk i dette tilfellet. Takk til Holterkanari.
                                    Jøsses. Flott at du har så god innsikt som du har da. Selvsagt er ikke vår jobbå gi LSK best mulig støtte på tribunen. Det har det aldri vært heller det...


                                    Ta deg en bolle og skriv når du har noe mer fornuftig å si. For du skjønner visst ingenting

                                    Kommentar

                                    • Lillestrøm Kirke
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 1470

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Selvsagt er ikke vår jobbå gi LSK best mulig støtte på tribunen. Det har det aldri vært heller det...
                                      Takk for den.
                                      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #59
                                        For det første, så bør det IKKE være KFL som skal jobbe mot LSK på vegne av UFC. Det er temmelig spesielt å "kreve" at KFL skal jobbe for en alternativ organisasjon med medlemmer som ikke er og ikke ønsker å være en del av KFL.

                                        Og i en eller annen prosess hvor man ønsker en tilnærming, hvorfor står man ikke sammen med KFL på trenings- og showkamper?
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          For det første, så bør det IKKE være KFL som skal jobbe mot LSK på vegne av UFC. Det er temmelig spesielt å "kreve" at KFL skal jobbe for en alternativ organisasjon med medlemmer som ikke er og ikke ønsker å være en del av KFL.

                                          Og i en eller annen prosess hvor man ønsker en tilnærming, hvorfor står man ikke sammen med KFL på trenings- og showkamper?
                                          Syntes Tony sa tidligere i denne tråden at de ønsker seg tilbake jeg?!!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎