LSK utestenger 25 stk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Opprinnelig skrevet av Ferry
    det engelske ordtaket du forklarer deg med.passer fint for bygde laget på utsia oslo det.


    kjære deg lille bygde mann,godta att folk er annerledes og stiller seg utenom kanari fansen.og lager en annen ramme på kampen en dem.

    kanskje lsk kampene vi få mere farve på seg da.
    Hadde du vært oftere innom furumet ville du visst at jeg er dame, ikke "liten bygdemann". Å disse andre debattanter er rimelig dårlig debatt-teknikk, i tillegg til at man ikke får med seg poengene når man er for hissig.

    Det finnes en del mennesker her som ønsker å samle ultras og kfl igjen. Muligheten for å snakke om det er rett rundt hjørnet. Er det feil, synes du?

    Godtar at du ikke er en av dem og likevel ønsker å gå på kamp med mer enn to av dine venner, men kan vi starte et sted og ta det fra der?
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Ferry
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Sep 2007
      • 148

      sorry lille bygde dame fra Norge.


      stå på.
      utestenge folk som ikke er med i en offisiell supprterklubb er tingen.

      hva er galt med og stå og rope heia fugla på ett annet sted en kanari feltet?
      AC/DC

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        Opprinnelig skrevet av Ferry
        sorry lille bygde dame fra Norge.


        stå på.
        utestenge folk som ikke er med i en offisiell supprterklubb er tingen.

        hva er galt med og stå og rope heia fugla på ett annet sted en kanari feltet?
        Man kommer ingen vei med å ha bomull i begge øra. Vil jeg utestenge deg. Nei! Vil jeg ha dialog? Absolutt. Kan du gløtte ut av panseret da?

        Det er ikke noe galt med det. Spørsmålet er mer hvordan de som skal betjene inngangsportene kan overbevises om at det ikke er noen som ønsker noe annet. De lemper ikke på kravene uten at sikkerheten er trygget og jeg mener hva jeg sa;

        Ingen, og minst av alt laget vi støtter, tjener på at vi er en haug med klikker som går i strupen på hverandre. Jeg synes bare det er så symptomatisk at denne konflikten blusser til de store høyder i forkant av hver bidige mulighet til å diskutere det i vettige former og stenger for enhver form for kommunikasjon.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • Ferry
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Sep 2007
          • 148

          godta forskjelligheter.så vil LSK som klubb komme lengre.

          det og la UFC stå sammen og synge og flagge med sinne flagg er ikke negativt.

          KFL som supporterklubb har ett bra navn,er flinke til og synge og støtte fugla.men vil `LSK kun godta KFL som syngende supportere..vil ikke det gangne klubben. fællt få klubber har en supporterklubb.

          vil KFL eller LSK ta imot UFC på feltet vil det være det beste.gi gutta og jentene en plass nederst på feltet.la de flagge og hoppe og hva nå disse moderne ultrasene gjør.

          de tar avstand fra slåssing og denslags så ikke arrester de på det.


          KFL slipp ufc inn igjen,dere vil tjene på og slippe de inn igjen.de vil lage liv og være en farverik innspill i fangruppen deres.får de lov og stå blandt kfl vil kfl få positive tilbakemeldinger og.alle vil tjene på det.


          gjør denne gjengen noe galt,tar dere som fan gruppe det opp da.og følger det som er av rettlingslinjer da.

          ønsk denne gjengen tilbake.gi de en sjangse.lager de kvalme og faan for klubben hiv de ut.
          Last edited by Ferry; 31.01.2010, 05:19.
          AC/DC

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            OK! Bra!

            Der argumenterer du for dine meninger, uten å ta strupetak på meg eller noen andre. Godt jobba og skjønner hva du mener, bra statement! :-)
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • Ferry
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Sep 2007
              • 148

              takk stray cat.

              må være mulighet og komme til en løsning her.

              vi er alle lsk fans,og alle lsk brødre! så en løsning er det vi burdte gå får
              AC/DC

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                På møtet vi hadde med LSK ifjor fikk vi klar beskjed om at det ikke er mulighet for å danne en ny supportergruppe. LSK ønsker kun en supportergruppe, og hvis det kommer en ny gruppe, så kommer ikke LSK til å forholde seg til den.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  10 gyldene Bøffelregler:
                  (Ifølge H&K JULI 94)

                  1. En ekte bøffel elsker lillestrøm
                  2. En ekte bøffel hater Vålerenga,trøndere og bart
                  3. En ekte bøffel er alltid drita full
                  4. En ekte bøffel er alltid blakk
                  5. En ekte bøffel er alltid full av faen
                  6. En ekte bøffel dør for lillestrøm
                  7. En ekte bøffel holder aldri kjeft
                  8. Ekte bøffler er alltid venner
                  9. Ekte bøffler deler alt
                  10. En gang Bøffel, alltid bøffel.

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    Opprinnelig skrevet av Emil B
                    Jeg tror hvis konflikten fortsetter hvor den er på vei nå, så er de på vei mot to supportergrupper, det kan faktisk bli realiteten. Hvem vil at det skal bli det??!
                    Ikke sikkert det hadde vært så dumt. Monopoler har på alle samfunnsområder en tendens til å være fordyrende og lite innovative. Tendenser til nepotisme, kameraderi og maktkorrupsjon er også et velkjent symptom i monopoler (uten at jeg har innsyn nok til å uttale meg om dette gjelder KFL eller ei).

                    Spesielt monopoler som opprettes/vedlikeholdes av mer eller mindre korrupte og undertrykkende myndigheter utvikler lett slike trekk, i motsetning til organisasjoner som vinner et (tilnærmet) monopol på grunn av overlegne produkter/tjenester i et fritt marked.

                    For LSK som klubb kan det derfor være hensiktsmessig å åpne for konkurranse på supporterfronten av følgende årsaker:
                    1. Tilskuere som ikke får sitt behov dekket av monopolisten kan finne andre alternativer
                    2. Alternativer fremmer konkurranse om alt fra fanziner til pris på bussturer, og hever kvalitet mens prisene senkes
                    3. Utfordrere fungerer som korreks til etablerte grupper, og tvinger disse til kontinuerlig forbedring

                    Det er selvsagt ulemper i form av mulig fragmentering, samt at det potensielle markedet kanskje ikke er stort nok til å vedlikeholde konkurrerende alternativer. Satt på spissen kan ikke LSK ha 200 grupper med 10-20 mann i hver, men dit kommer vi neppe uansett.

                    Monopolister frykter som regel konkurranse, men det er ofte helt ubegrunnet. Det er mer hensiktsmessig å forsøke å lage en større kake (tilskuermasse), enn å være opptatt av hvordan kaken fordeler seg.

                    I denne konkrete situasjonen må selvsagt LSK kunne sette betingelser for alle grupper, som for eksempel å utestenge de som bedriver vold eller hærverk, men det er mer hensiktsmessig å gå etter enkeltindivider enn grupper. Gruppene må også sørge for å jobbe sammen når det er påkrevd, ikke minst synge for laget og ikke mot hverandre.

                    Slik jeg oppfatter det gir både KFL, UFC, Junior-Kanaris og sikkert andre mer eller mindre obskuere grupperinger et variert tilbud som bidrar til å trekke folk til Åråsen. At det trengs skal være sikkert og visst, for det er garantert ikke god fotball som trekker folk til Åråsen.

                    For ordens skyld: undertegnede er medlem i KFL, frekventerer ikke sladresteder i Lillestrøm og kjenner ingen i UFC. Jeg har blitt beskyldt for å sympatisere med UFC, men det henger nok sammen med at jeg hadde Burberry-frakk på en treningskamp i fjor, og ikke det vanlige juletreutstyret fra 2000-sesongen.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      Nå må vi stå sammen for LSK. De reglene som LSK setter er de som gjelder. Enten så er du med på turen eller så er du ikke med på turen. Nå må vi jobbe sammen mot en ny sesong og glemme alt annet tull og tøys. Gutta på banen skal støttes 120% i 90 minutter.

                      Kommentar

                      • glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1251

                        Opprinnelig skrevet av Tony
                        Det jeg ikke skjønner er hvorfor LSK plutselig skal ta oss nå etter 1 sesong med nåværende reglement og dem ikke grep inn ifjor. Det blir veldig vanskelig å forstå. Men vi får nå bare se hva som skjer fremover. Heldigvis "lenge" til seriestart.
                        Kanskje de forbereder alle på at ingen skal stå sammen på felt P neste år.
                        Ikke stående og syngende iallefall.
                        Bare en tanke. Personlig driter jeg i hvor "upc" står.
                        Men dere kan gjerne stå med "oss "

                        Kommentar

                        • Roll75
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 834

                          Må vi finne opp kruttet her, eller finnes det modeller for organisering av supportere f.eks. i andre land som man kunne lære litt av?

                          Kommentar

                          • Monfils
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Jun 2008
                            • 54

                            Det er ikke lett å bli klok på klubbens manglende evne til å ta vare på sine egne. Men LSK kan ikke få skylden alene. KFL har godtatt et dårlig arbeidsklima i lengre tid, og er med på å bygge oppunder ukulturen. KFLs medlemmer har et ansvar her. På tide å våkne, dagens situasjon er en sjensel mot kulturen.

                            Kommentar

                            • Simeone
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2008
                              • 761

                              Opprinnelig skrevet av Roll75
                              Må vi finne opp kruttet her, eller finnes det modeller for organisering av supportere f.eks. i andre land som man kunne lære litt av?
                              Hehe, man trenger vel ikke akkurat finne opp kruttet. Man kan bare gjøre som alle andre klubber i Norge og verden, utestenge folk hvis de først gjør noe galt.
                              Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                              para gritarle a la FIFA:
                              ¡Que ellos son el gran ladrón!

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9413

                                Opprinnelig skrevet av Monfils
                                Det er ikke lett å bli klok på klubbens manglende evne til å ta vare på sine egne. Men LSK kan ikke få skylden alene. KFL har godtatt et dårlig arbeidsklima i lengre tid, og er med på å bygge oppunder ukulturen. KFLs medlemmer har et ansvar her. På tide å våkne, dagens situasjon er en sjensel mot kulturen.
                                Bare å møte opp i kveld det

                                Kommentar

                                • detvarvondtdet
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 398

                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  He, he, en spøk. Det er ikke mange år siden de aller fleste av KFLs medlemmer var i harnisk over trommer på tribunen, enten det kom fra B/G eller Twente...

                                  "Tromma skal dø!"


                                  Vil ikke bruke så sterkt ord som "harnisk". Men den jævla tromma håper jeg noen kaster på togskinna så flytoget lager pinneved av den...
                                  "Dere kan sitere meg på dette:
                                  Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                                  Fjøra

                                  Kommentar

                                  • techern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2007
                                    • 327

                                    Det å prøve å rikke meningene til bl.a styret i LSK er som å blåse på en kampstein, virker ihvertfall slik.

                                    Det er trist at en vennegjeng ikke kan stå samlet og heie på laget sitt, uten å måtte bli bjeffa på eller utestengt.

                                    Skulle gjerne likt å sett et fyldig og konkret grunnlag for hvorfor dette skal "kriminaliseres".

                                    "Dere står samla, det æ'kke lov" er etter min mening altfor tynt. Heldigvis har folk såpass humor at man nå til dags kun ler av disse omstendighetene fremfor å fortvile, selv om det hele i seg selv er rimelig tragisk.
                                    Shut up and focus on the good things

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Planen denne gangen var å stå sammen med KFL, og her er grunnene for at det ikke ble noe av.

                                      1. Det varcoverhodet ingenting som viste at det somvar ståfeltet var for KFL. Flere som satt der som ikke ville stå.
                                      2. Hvor var tromma når vi hadde sagt at det kommer 2 busser fra Gøte??
                                      Registrerer at nok en treningskamp i Hallen uten at UFC ønsker å stå sammen md KFL, men søker heller samvær med medlemmer av SKF. Hva var grunnene denne gangen? Nå visste dere hvor KFL-feltet var, sågar hadde vi tromme der...
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        Registrerer at nok en treningskamp i Hallen uten at UFC ønsker å stå sammen md KFL, men søker heller samvær med medlemmer av SKF. Hva var grunnene denne gangen? Nå visste dere hvor KFL-feltet var, sågar hadde vi tromme der...

                                        At SKF kom bort dit vi stod er ikke noe vi kan kontrollere over. KFL har gjort det ganske tydelig at de ikke ønsker oss som gruppe på kfl feltet, derfor stelte vi oss et annet sted.
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          At SKF kom bort dit vi stod er ikke noe vi kan kontrollere over. KFL har gjort det ganske tydelig at de ikke ønsker oss som gruppe på kfl feltet, derfor stelte vi oss et annet sted.
                                          Nu vel, det er mange i KFL som har forsøkt å få normalisert et forhold og se om vi har en plattform vi kan bygge på for å få samlet fansen igjen, men prioriteringene deres gjør i alle fall at jeg gir opp dette her nå.

                                          Kan ikke risikere at UFC blir en inngangsport for SKF inn til KFL igjen...
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

                                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...