LSK utestenger 25 stk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #21
    Ikke noe vits å henge ut Kjell når han gjør det LSK styret har blitt enig om å gjøre. Kjell gjør bare jobben sin. Det er §4 som bør henges ut.
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

      #22
      Høres veldig merkelig ut, jeg satt like ved disse i første omgang uten å få med meg noe som helst som skulle tilsi utestengelse. Håper avgjørelsen blir omstøtt.

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #23
        Opprinnelig skrevet av Skinke
        Ikke noe vits å henge ut Kjell når han gjør det LSK styret har blitt enig om å gjøre. Kjell gjør bare jobben sin. Det er §4 som bør henges ut.
        Da regner jeg med at du, som styremedlem i KFL, går inn for å fjerne #4 i reglementet. At Kjell får pepper hadde du skjønt hvis du hadde vært der og sett hvor arrogant han oppførte seg når han kom bort til oss

        Kommentar

        • Felt C
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 776

          #24
          Opprinnelig skrevet av Skinke
          Ikke noe vits å henge ut Kjell når han gjør det LSK styret har blitt enig om å gjøre. Kjell gjør bare jobben sin. Det er §4 som bør henges ut.

          Og hvem klovner laget denne paragrafen og hvilke syke mennesker ivret etter at LSK skulle lage paragrafen?

          Ultrasoppførsel,hahaha....

          Kommentar

          • HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

            #25
            Fikk PM fra Frode i kfl sikkerhet som har pratet med Kjell. Utestengelse var nå blitt nedgradert/oppgradert til "uønsket"... Altså, ingen er utestengt, men ingen er ønsket heller Denne Kjell må ha armen så langt oppi rævva at han ikke evner å bruke hjernekapasiteten til det den skal...
            ***Større baller enn vett***

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #26
              Opprinnelig skrevet av sniper
              LSK ønsker kun sittende, klappende supportere.
              Helt feil Kfl sitter ikke på kamp kan hende vi klapper litt men stort sett så hopper og synger vi under hele kampen. Så jeg kan egenlig ikke skjønne hvorfor ufc ikke står sammen med oss og følger våre regler. Og en annen ting jeg stusser litt på hvis vi i kfl ikke er bra nok hvorfor bruke forumet vårt til og fremme sin sak.Jeg ønsker alle i ufc velkommen på feltet men da som kfl medlemmer ..Det blir mitt siste ord i denne saken jeg er nå dritt lei av at vi ikke kan stå sammen i en enhet.Så lenge reglene er slik dem er så må dem følges,så kan dere diskutere om regelen er riktig.Men det gidder ikke jeg.

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                #27
                Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                Fikk PM fra Frode i kfl sikkerhet som har pratet med Kjell. Utestengelse var nå blitt nedgradert/oppgradert til "uønsket"... Altså, ingen er utestengt, men ingen er ønsket heller Denne Kjell må ha armen så langt oppi rævva at han ikke evner å bruke hjernekapasiteten til det den skal...


                Dette har vi også tatt opp med klubben tidligere at man ikke skal utestenge og så nedgradere den noen timer senere. Klubben må lære seg å behandle folk med respekt selvom man er uenig. Spent på hvor mange kompisgjenger på 5-6 stk som blir nektet inngang i hallen heretter. Nei, er bare oss dem skal ta!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #28
                  Uønsket? jeg er forvirret.. Hva betyr det? "Du kan komme, men vi ser helst at du holder deg hjemme" ? Hva var forskjellen på oppførselen idag kontra alle matcher på Åråsen eller bortematcher generelt? Var det noen foranledning til dette?
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • KrisB
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2008
                    • 2923

                    #29
                    Dette blir for tåpelig.

                    Kommentar

                    • Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Helt feil Kfl sitter ikke på kamp kan hende vi klapper litt men stort sett så hopper og synger vi under hele kampen. Så jeg kan egenlig ikke skjønne hvorfor ufc ikke står sammen med oss og følger våre regler. Og en annen ting jeg stusser litt på hvis vi i kfl ikke er bra nok hvorfor bruke forumet vårt til og fremme sin sak.Jeg ønsker alle i ufc velkommen på feltet men da som kfl medlemmer ..Det blir mitt siste ord i denne saken jeg er nå dritt lei av at vi ikke kan stå sammen i en enhet.
                      Det blir spennende å se om noe skjer på årsmøte til mandag eller ikke. Alle hos oss vil også tilbake

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        Uønsket? jeg er forvirret.. Hva betyr det? "Du kan komme, men vi ser helst at du holder deg hjemme" ? Hva var forskjellen på oppførselen idag kontra alle matcher på Åråsen eller bortematcher generelt? Var det noen foranledning til dette?
                        Nei, ikke noe annerledes ved oss idag kontra ifjor. Men men. Vi får se hva som skjer fremover da. Takk for støtte fra dere som viser det!

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #32

                          LSK-supportere utestenges.

                          Hulby ga under kampen mot GAIS beskjed til rundt 25 LSK-supportere at de er utestengt fra fremtidige LSK-kamper på ubestemt tid fordi de ikke sto sammen med Kanari-Fansen og bar faner der det sto ”sportsklubben” og ”1917”.
                          De fleste av disse tilhørte gruppen ”Ultras”, som ikke er casuals eller hooligans, men en av de allerede utestengte undergruppene av Kanari-Fansen. LSK vedtok i 2008 at det ikke skulle være tillatt å ha undergrupper eller forgreninger til Kanari-Fansen, og derfor er de utestengt på lik linje med casuals-gruppene som var tilknyttet klubben
                          .

                          .....

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Adonis84

                            Kan jo også si at i Kanarifansen er det som regel om å gjøre å drikke seg mest mulig snydens når de drar på bortematch!!! Representerer dette LSK bedre en det vi gjør som kler oss fint?? tviler sterkt på det!!
                            Drøy påstand du kommer med der... Noen burde nok fint ha droppa den siste pilsen, men med det innlegget insinuerer du at det er en gjeng med alkiser som reiser land og strand rundt for å støtte fugla. Du eier ikke innsikt.

                            Opprinnelig skrevet av Adonis84
                            Husker spesiellt en kamp i fjor borte mot Odd. Der voksne menn var drita fulle. Uten å nevne navn, Hvor mange stoler knakk du den kampen?? Det var ikke få.. Fint forbilde for de mange unge som var med!!
                            Jeg var ikke i Skien så denen konkrete hendelsen kan jeg ikke uttale meg om,
                            men skal du anklage noen personer og henge dem ut med navn så får du faen meg signere innlegget ditt med eget navn og. Feiging!
                            Last edited by RSP; 30.01.2010, 09:15. Begrunnelse: Fjernet navn.
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • UFM1
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 2008

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av xeR
                              Drøy påstand du kommer med der... Noen burde nok fint ha droppa den siste pilsen, men med det innlegget insinuerer du at det er en gjeng med alkiser som reiser land og strand rundt for å støtte fugla. Du eier ikke innsikt.


                              Jeg var ikke i Skien så denen konkrete hendelsen kan jeg ikke uttale meg om,
                              men skal du anklage noen personer og henge dem ut med navn så får du faen meg signere innlegget ditt med eget navn og. Feiging!
                              faen a å slapp av a.. det som han sier er jo helt rikig.. vær borteur er det om å gjøre å drikke seg mest drita.. kfl hadde tilog med kåringen "årets mest drita" på årsfesten sin.. det hakke en dritt med fotball å gjøre.. men er greit det.. tipper han tørr å signere det, er nok ikke det det står på
                              Lillestrøm

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Tony
                                Det blir spennende å se om noe skjer på årsmøte til mandag eller ikke. Alle hos oss vil også tilbake
                                Er vel feil årsmøte å ta det på? Er jo LSK sitt tribunereglement dette går på...
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • okb
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2377

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Adonis84
                                  Kan jo også si at i Kanarifansen er det som regel om å gjøre å drikke seg mest mulig snydens når de drar på bortematch!!! Representerer dette LSK bedre en det vi gjør som kler oss fint?? tviler sterkt på det!!

                                  Frihet for Ultras
                                  Hehe. Nå må jeg faktisk le, Adonis. Det argumentet der falt vel ganske greit i Fredrikstad for noen år siden?

                                  Frihet for Moland og French!
                                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av UFM1
                                    faen a å slapp av a.. det som han sier er jo helt rikig.. vær borteur er det om å gjøre å drikke seg mest drita.. kfl hadde tilog med kåringen "årets mest drita" på årsfesten sin.. det hakke en dritt med fotball å gjøre.. men er greit det.. tipper han tørr å signere det, er nok ikke det det står på
                                    slapper av jeg, er bare så dritt lei anonyme beskyldninger. Det gjelder begge leire.
                                    Når det gjelder fylla så synes jeg det blir lavmål å skjære alle over en kam, slik det fremstod av innlegget. Kåring for årets mest drita har ikke en dritt med fotball å gjøre, men mitt tips er at det var en lite høytidelig pris. Litt humor trenger man når man er ferdig med sesongen fra helvette. Men jeg ser helt klart at du kan ha ett poeng der. KFL skal være en åpen og inkluderende organisasjon. Synes ikke prisen årets mest drita er en pris som inkluderer de yngre av oss. Ta det opp med styret.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • UFM1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 2008

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av okb
                                      Hehe. Nå må jeg faktisk le, Adonis. Det argumentet der falt vel ganske greit i Fredrikstad for noen år siden?

                                      Frihet for Moland og French!
                                      greit. noen folk fra UFC drakk for mye i fredrikstad for noen år siden.. men på hver eneste busstur jeg har vært på så drikker over halvparten av bussen seg drita full HVER tur! og det skjedde litt tull i fredrikstad der ja.. kan informere om at det var slossing og faenskap med dritafolk på bussen il stavanger også.. der taper kfl
                                      Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • Kristiansen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2007
                                        • 1332

                                        #39
                                        Det UFM1 mener er vel det at KFL burde være en åpen organisasjon for undergrupper som UFC som har første prioritering om å støtte klubben på best mulig måte vokalt og visuelt, framfor å drikke seg drita før/på kamp, når man også er åpen for fyll og fanteri av eldre kara på bussturer.
                                        Last edited by Kristiansen; 29.01.2010, 23:40.

                                        Kommentar

                                        • UFM1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 2008

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av the fugla man
                                          Det UFM1 mener er vel det at KFL burde være en åpen organisasjon for undergrupper som har ingen annen hensikt enn å støtte klubben 100% vokalt og visuelt, framfor å drikke seg drita før/på kamp, når man også er åpen for fyll og fanteri av eldre kara på bussturer.
                                          jeg føler at et av KFL sitt hovedfokus på tur er å drikke mest.. moro det da

                                          edit: men det er vel ikke egentlig det denne tråden handler om.
                                          Lillestrøm

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎