LSK utestenger 25 stk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #61
    Opprinnelig skrevet av Folke
    Syntes Tony sa tidligere i denne tråden at de ønsker seg tilbake jeg?!!!
    Ikke som medlemmer av KFL og i kampene i Hallen så langt i år, har de valgt å stå andre steder enn sammen med KFL. Noe underlig spør du meg, men det går seg sikkert til...
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #62
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Ikke som medlemmer av KFL og i kampene i Hallen så langt i år, har de valgt å stå andre steder enn sammen med KFL. Noe underlig spør du meg, men det går seg sikkert til...
      Planen denne gangen var å stå sammen med KFL, og her er grunnene for at det ikke ble noe av.

      1. Det varcoverhodet ingenting som viste at det somvar ståfeltet var for KFL. Flere som satt der som ikke ville stå.
      2. Hvor var tromma når vi hadde sagt at det kommer 2 busser fra Gøte??
      3. Dette er hovedgrunnen:

      KFL/LSK vakter som nekter folk inngang fordi 6 stk gikk sammen. I tillegg profilerte man gjennom flagg egen gruppe når det faktisk stod Lillestrøm Sportsklubb og 1917 på dem. KFL vaktene som ikke gir beskjed til LSK om at de flaggene kan slippe inn. Lurer på hvor mange kompiser på 5 stk som ble nektet inngang.

      Ronnie: Denne saken her står vi uten hjelp fra KFL. Det vet alle. Det som er rart er at KFL ikke tar opp saken på utestenging, men synes det er greit.

      Kommentar

      • ragnarrock
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 937

        #63
        nå har jeg lest gjennom hele denne tråden (fårsåvidt en ubekvem miks av tåpelige argumentasjoner, person fornærmelser og festligheter)

        Er det mulig at UFC (dere heter vel enda det?) kommer med en forklaring på hva dere faktisk vil, og da gjerne uten å trekke inn og skylde på alle mulig andre mennesker og organisasjoner? blir jo bare forvirret av å prøve å forstå meg på dette. Og jeg prøvre virkelig å forstå!

        Jeg har en teori om at det er flere enn bare meg som ikke helt skjønner seg på denne saken.. kanskje det faktisk hjelper deres sak å kunne si med samlet røst;
        dette gjør vi, dette ønsker vi, dette ønsker vi ikke, dette skal vi gjøe for å få det til, dette trengs av andre for å få det til, etc etc.

        Nyskjerrig!
        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

        -RagnarRock-

        Kommentar

        • UltraFo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 800

          #64
          Jeg fikk til og med beskjed om at jeg kunne fint komme inn om jeg ikke hadde med flagg, jeg kunne gi det til en annen "vanlig supporter" og få det igjen når jeg kom inn. Det er fakta..

          Ifjor brukte jeg nesten 20 000kr på LSK, var på 26 kamper, tattoovert logoen på meg, har sesongkort på Åråsen for 5 året på rad, vært medlem i KFL de siste 6 årene... Ikke kom her å si jeg IKKE er glad i klubben min og bare ute etter å lage bråk!

          Og det var at etter jeg pratet med en i LSK styret som gjorde at Hulby så litt mellom fingrene og slapp oss inn, og personlig var planen å stå med KFL, men jeg skjønte ikke hvor feltet var pga det stod en liten gjeng, men det satt jo allerede folk rundt når vi endelig kom inn så det var faktisk ikke plass der.

          Desuten var det nesten 1000(!!) ledige plasser i hallen, så om vi står rett ved siden av KFL å synger samme sangene kan jeg ikke se for meg er farlig.. Blir bare barnslig og for dumt!
          Hvertfall ettersom vi hadde gule og svarte effekter det sod navnet til klubben på
          UFC ~ Gulsvarte Brødre

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #65
            Opprinnelig skrevet av Tony
            Planen denne gangen var å stå sammen med KFL, og her er grunnene for at det ikke ble noe av.

            1. Det varcoverhodet ingenting som viste at det somvar ståfeltet var for KFL. Flere som satt der som ikke ville stå.
            KFL har hatt dette som ståfelt i Hallen i alle kamper bortsett fra showkampen. Det er kjent for dere og for oss. At noen løker setter seg der vil alltid skje, men når noen står foran må de reise seg opp eller velge å forlate feltet.

            Opprinnelig skrevet av Tony
            2. Hvor var tromma når vi hadde sagt at det kommer 2 busser fra Gøte??
            Tromma skal dø! Det er da en særdeles dårlig grunn til å ikke ville ønske å stå sammmen med KFL?

            Opprinnelig skrevet av Tony
            KFL/LSK vakter som nekter folk inngang fordi 6 stk gikk sammen. I tillegg profilerte man gjennom flagg egen gruppe når det faktisk stod Lillestrøm Sportsklubb og 1917 på dem. KFL vaktene som ikke gir beskjed til LSK om at de flaggene kan slippe inn. Lurer på hvor mange kompiser på 5 stk som ble nektet inngang.
            Igjen, dere står konsekvent ikke sammen med KFL i Hallen, ikke bare denne kampen, men også ellers. Jeg forstår bare ikke logikken bak det, når man i neste omgang hevder at man ønsker seg tilbake.

            Opprinnelig skrevet av Tony
            Det som er rart er at KFL ikke tar opp saken på utestenging, men synes det er greit.
            KFL har vel fint lite med å ta opp en sak vedrørerende utestengelser av alternative supportere. Hadde det vært medlemmer av KFL som står sammen med KFL, ville man kanskje kunne snakket om det.

            Personlig har jeg ikke noe sansen for utestengelsen eller "uønsketheten" som ble gitt i går, jeg ser ikke noen god grunn for det og ser ikke det som en god løsning dersom vi skal forsøke å normalisere forholdet mellom UFC og KFL. Men, jeg går heller ikke i bresjen for en "Frihet for Ultras"-kampanje heller.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • UltraFo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 800

              #66
              Opprinnelig skrevet av ragnarrock
              Er det mulig at UFC (dere heter vel enda det?) kommer med en forklaring på hva dere faktisk vil, og da gjerne uten å trekke inn og skylde på alle mulig andre mennesker og organisasjoner? blir jo bare forvirret av å prøve å forstå meg på dette. Og jeg prøvre virkelig å forstå!
              Det vi i bunn og grunn vil er å stå på feltet (men med UFC effekter) å hjelpe til med å skape stemning, som en faktisk ganske stor klump med flagg, to stangs osv OGSÅ LSK effekter ikke bare Ultras ting. Vi håper at vi kan bidra med å heve stemingen enda mer.
              Vi ønsker seff og også kunne bidra igjen med tifo for oss som var en del av det før, forskjellen er nå at det ikke frister å lage tifo for ett felt jeg ikke er ønsket på. Men jeg savner såre knær og vonde hender.
              Vi ønsker sånn det var før i typ 07, vi kunne være oss, KFL var KFL, men det sklei sammen i bra sammarbeid fordet men tifo, synging, forsangere, busser, martins osv osv.
              Vi har ikke noen egen agenda som noen påstår men vi vil ha muligheter til å kunne sette opp egne busser av og til uten at det skal være noen konkuranse i bildet. Litt av bakgrunnen for egne busser er at folk var dritt lei den ekstreme fylla osv som var på bussene før.
              Vi er seff ikke ute etter å lage bråk for hundreogfemtiendegang, ja det har vært noen uheldige episoder men de har personene selv tatt ansvar for og vi har også tatt ansvar for egne handlinger, ting skal ikke skje men når de har gjort det så har vi i det minste tatt ansvar for de. Skal sies at det ikke skjedde noe som helst i hele fjor utenom trondheim men der hadde vi ikke mulighet til å få stoppet noe og da hadde vi ordnet opp før noen andre hadde våknet.

              Blei litt mye men var litt mye på hjertet.

              Hilsen en fyllesjuk Ferdinand
              Last edited by UltraFo; 30.01.2010, 17:48.
              UFC ~ Gulsvarte Brødre

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                #67
                Ronnie: Vel, jeg er medlem i KFL. Behøver ikke å stå i fansen for det da. Hvor mange av dagens medlemmer står egentlig på feltet?

                Poenget mitt er at det ikke var noe opplegg for stående i går. Bare å si det så enkelt som det er.

                Ragnarrock: MartinFO skriver vel ganske greit fortalt hva vi ønsker. I mai var det et møte med KFL/LSK/UFC ang tilbakevending, men man ble ikke enige der. LSK vet også hva vi ønsker.

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Tromma skal dø! Det er da en særdeles dårlig grunn til å ikke ville ønske å stå sammmen med KFL?
                  Skal KFL slutte å bruke tromma? Eller var det en intern spøk jeg ikke tok?

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    KFL har vel fint lite med å ta opp en sak vedrørerende utestengelser av alternative supportere. Hadde det vært medlemmer av KFL som står sammen med KFL, ville man kanskje kunne snakket om det.
                    Da regner jeg med at KFL har like fint lite med å jobbe MOT undergruppene da? Er jo KFL som har presset igjennom/vært med å utforme store deler av tribunereglementet. Du nekter jo selvfølgelig for det, men vi begge vet at det er fakta.

                    Å utestenge UFC fordi de stod samla i hallen i går blir bare for dumt, kanskje folk skulle begynne å konsentrere seg om andre ting når man faktisk blir syngi ut av GAIS i LSK hallen.

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      Skal KFL slutte å bruke tromma? Eller var det en intern spøk jeg ikke tok?
                      He, he, en spøk. Det er ikke mange år siden de aller fleste av KFLs medlemmer var i harnisk over trommer på tribunen, enten det kom fra B/G eller Twente...

                      "Tromma skal dø!"
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av ON
                        kanskje folk skulle begynne å konsentrere seg om andre ting når man faktisk blir syngi ut av GAIS i LSK hallen.
                        Big deal. Det var en treningskamp og de aller fleste var fortsatt på jobb. I en tellende kamp hadde KFL pissa på den amøbegjengen som følger det svenske drittlaget.

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          Big deal. Det var en treningskamp og de aller fleste var fortsatt på jobb. I en tellende kamp hadde KFL pissa på den amøbegjengen som følger det svenske drittlaget.
                          Ja? Og du tror ikke at GAIS måtte ta seg enda lenger fri enn KFL eller?

                          I en tellende kamp hadde "dem amøbegjengen som følger det svenske drittlaget" også vært flere.

                          Edit: men nå sporer vi av.

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Big deal. Det var en treningskamp og de aller fleste var fortsatt på jobb. I en tellende kamp hadde KFL pissa på den amøbegjengen som følger det svenske drittlaget.
                            Noen spesiell grunn til den påstanden?

                            Angående utestengelsen/uønskheten så har jeg problemer med å forstå hvorfor LSK kommer med dette nå. Etter det nye tribunereglementet har kommet så har vi i UFC stått sammen, enten vi har vært 3 stk i Tromsø, eller 40 stk i Drammen. I tillegg har vi vært 20-50 mann på Felt P under hele fjorårsesongen. Det skjedde ikke noe annet i går, så hvorfor utestengelsen/uønskheten plutselig kom nå skjønner jeg fint lite av.

                            Angående at KFL ikke trenger å støtte oss er forsåvidt fair nok det. KFL har blitt en gruppe som kun bryr seg om sine medlemmer, og ikke om andre folk som ikke vil være en del av monopolet. Utenfor hallen snakket jeg med
                            både kfl styremedlemmer og LSK sikkerhetsfolk og alle mente at de støttet oss osv osv, men det var ingen vits å si fra til LSK for de hører ikke på noen. Jeg for min del skjønner ikke helt hvordan man bare kan snu ryggen til når man ser die-hard LSK supportere blir behandlet som dritt, og det kun fordi man ikke har medlemskapet sitt i orden.
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av ON
                              Ja? Og du tror ikke at GAIS måtte ta seg enda lenger fri enn KFL eller?
                              Gulroten dems var en tur over grensa. Tror du ikke også KFL hadde klart å bli en bra gjeng om det var snakk om en rairai tur til et av nabolandene? I tillegg virket det jo som om det var mer enn fotballen som fristet disse lavmålsapene på trygd.

                              Kommentar

                              • Kristiansen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 1332

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av veiron
                                Gulroten dems var en tur over grensa. Tror du ikke også KFL hadde klart å bli en bra gjeng om det var snakk om en rairai tur til et av nabolandene? I tillegg virket det jo som om det var mer enn fotballen som fristet disse lavmålsapene på trygd.
                                Drit nå i den diskusjonen i denne tråden... Ta den heller i Stemningstråden eventuelt.

                                Denne tråden handler om at LSK utestenger 25 stk LSK-supportere som ikke har gjort annet enn å stå sammen med noen LSK 2-stangs. Det er rett og slett et alt får dårlig grunnlag til å utestenge noen!

                                Kommentar

                                • veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av the fugla man
                                  Drit nå i den diskusjonen i denne tråden... Ta den heller i Stemningstråden eventuelt.
                                  Enig i det. Men det var bare et svar på utsagnet om at KFL "må konsentrere seg om andre ting når de blir syngi ut i egen hall".
                                  Det begynner å bli kjedelig at disse diskusjonene alltid ender opp som en "oss mot dem" greie. Og det er jo veldig tydelig at enkelte ser ned på KFL som supportergruppe. Blir ikke noe bedre med sånne holdninger.

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                    Jeg for min del skjønner ikke helt hvordan man bare kan snu ryggen til når man ser die-hard LSK supportere blir behandlet som dritt, og det kun fordi man ikke har medlemskapet sitt i orden.
                                    Nå sitter jeg ikke i styret i KFL, men hadde jeg gjort det, ville jeg ikke løftet en eneste finger for å kjempe for supportere som uten unntak ikke har sagt et positivt ord om KFL og styret de siste par årene. Snarere tvert i mot så sies det vel at KFL og styret er "kreftsvulsten"...
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av ON
                                      Å utestenge UFC fordi de stod samla i hallen i går blir bare for dumt, kanskje folk skulle begynne å konsentrere seg om andre ting når man faktisk blir syngi ut av GAIS i LSK hallen.
                                      Spot on. Jeg er møkk lei hele greia, og for min egen del kommer jeg kun til å konsentrere meg om å jobbe for at KFL skal bli bedre. Det håper jeg styret også kommer til å gjøre. Alt for mye tid å krefter har blitt sløst bort på diskusjon rundt alternative supportere de siste åra. Nå er det på tide at vi konsentrerer oss om det vi skal.

                                      Reglene er satt av flertallet i KFL for hvordan vi vil ha det og forholdet mellom UFC og LSK skal jeg bry meg fint lite med. Men om medlemmer av UFC ønsker seg tilbake så kommer jeg hvertfall til å ønske dem hjertelig velkommen tilbake på vår tribune med våre regler. Da kan vi kanskje på nytt kun jobbe for å heve tribunelivet rundt LSK.

                                      ps. For de som ikke skjønte hvor Kanarifeltet var i går så blir det brilleplikt på neste kamp.
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • UFM1
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 2008

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        Nå sitter jeg ikke i styret i KFL, men hadde jeg gjort det, ville jeg ikke løftet en eneste finger for å kjempe for supportere som uten unntak ikke har sagt et positivt ord om KFL og styret de siste par årene. Snarere tvert i mot så sies det vel at KFL og styret er "kreftsvulsten"...
                                        jeg har hørt div. kfl folk sakt det samme om styre jeg.. men de blir behandlet bra de..
                                        Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • UltraFo
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2007
                                          • 800

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                          Reglene er satt av flertallet i KFL for hvordan vi vil ha det og forholdet mellom UFC og LSK skal jeg bry meg fint lite med.
                                          Så vis flertallet endrer seg og vil ha tilbake UFC som UFC så enderer KFL regla?
                                          UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎